Інтерактивний спектакль «Дорожні фіксики!»

Про матеріал
Мета: навчальна: закріпити і повторити з дошкільнятами правила дорожнього руху; профілактика дитячого дорожньо-транспортного травматизму; розвиваюча: розвивати вміння контролювати свою поведінку; виховна: виховувати культуру поведінки на дорозі, повагу до всіх учасників дорожнього руху та до встановлення правил і бажання їх виконувати. Обладнання: знак «Пішохідний перехід»; картинка «Світлофор»; маленькі й великі кружечки червоного, жовтого, зеленого кольорів; 3 набори розбірного світлофора; набір картинок із правилами дорожнього руху. Форма організації заходу: інтерактивний спектакль. Учасники заходу: дошкільнята та члени агітбригади. Тривалість заходу: 30 хвилин.
Перегляд файлу

Гаврилівська загальноосвітня школа I-III ступенів

Каланчацької селищної ради Херсонської області

 

 

 

 

 

 

            Інтерактивний спектакль

  

                   «Дорожні фіксики!»

 

           

 

Номінація: безпека дорожнього руху

 

 

 

Учитель фізики IІ категорії 

Гаврилівської ЗОШ I-III ступенів

Каланчацької селищної ради 

Херсонської області Крупа Ольга Анатоліївна

 

 

 

 

                                               2018-2019 н. р.

Мета: навчальна: закріпити і повторити з дошкільнятами правила дорожнього руху; профілактика дитячого дорожньо-транспортного травматизму; розвиваюча: розвивати вміння контролювати свою поведінку;

виховна: виховувати культуру поведінки на дорозі, повагу до всіх учасників дорожнього руху та до встановлення правил і бажання їх виконувати. Обладнання: знак «Пішохідний перехід»; картинка «Світлофор»; маленькі й великі кружечки червоного, жовтого, зеленого кольорів; 3 набори розбірного світлофора; набір картинок із правилами дорожнього руху.

Форма організації заходу: інтерактивний спектакль.

Учасники заходу: дошкільнята та члени агітбригади.

Тривалість заходу: 30 хвилин.

 

ІНТЕРАКТИВНИЙ СПЕКТАКЛЬ «ДОРОЖНІ ФІКСИКИ»

Сцена 1. П’яточкін та дорожня пригода 

(Лунає музика автомобільного руху) Світлофор:

Різні скельця є у мене:

Червоне, жовте і зелене.

Можу ними я сказати:

«Йти», «Стояти», «Зачекати».

Чую, каже хтось з діток:  «Може, це такий грибок?»  Ні! Не гриб, не мухомор!

Я, малята, хто?  (Світлофор)

(Під музику на самокаті  виїжджає Петрик П’яточкін)

Петрик     П’яточкін:     (Виконує    пісню.    Слова     Н.     Гузеєвої,    музика

В.Бистрякова.)

Неможливо не гасати, не плигати, не скакати,

Не розбігтися, стрибнути, не стрибнути, наче м'яч,

Хай гукають: "Гей, тихіше, аби як чого не вийшло!"

Та інакше, я інакше, та інакше, інакше-інакше  Та інакше, я інакше не умію, хоч заплач! (Петрик збиває Світлофора. Обидва падають у різні кутки. Лунає сирена. Заходять Лікар і Поліцейський) Поліцейський

Сталася щойно дорожня пригода. Чия ж тут винна: водія чи пішохода?

Поліцейський

Нумо, дітки, підкажіть                      

Чому хлопчик цей лежить?

Все ясно! Хлопчина вулицею мчав, А навколо — не зважав.

Світлофор збив і стовпці.

Але як вирішити проблеми ці?

Лікар: 

Рух на дорозі заблокувати.

Полагодимо світлофор — лише тоді пускати!

Руху правила єдині,

Знати їх усі повинні!

І дівчатка, і хлоп’ятка,

Зайці, білки й тигренятка.

А також дорослі люди —

Ось тоді й порядок буде.

Треба дуже терміново

Лікувати  нам хлопчину.

І повірте, це — не просто:

Накладати гіпс та шину.

(Лунає сирена швидкої. Лікар та помічники  кладуть потерпілого на носилки, виносять за куліси, перебинтовують, накладають гіпс) Сцена 2. Полагодити світлофор!

Поліцейський:

Світлофор наш теж зламався, Треба швидко розібратись.

Знаю друзів, які сміло

Швидко вирішать це діло –  Сімка, Нулик, Фаєр, Ігрек…

Здогадались, хто це, діти?

Будем разом всі гукати, Щоб прийшли нам допомагати.

Фіксики! Фіксики! Доможіть!

Рух на дорозі відновіть!!!

(Лунає пісня «А хто такі ці фіксики?». Виходять фіксики на сцену) Сімка: Хтось нас кликав?

Нулик: Комусь потрібна наша допомога?

Ігрек: Схоже, друзі, я починаю розуміти, в чому причина! Треба терміново полагодити світлофор! Ну що, фіксики, допоможемо?

Фіксики: (Разом) Допоможемо!

Фаєр:


Світлофор? Що це за штука? 

Це якась така новинка? 

Знову фіксиків наука

Сімка: Світлофор — це спеціальний прилад, який регулює рух на дорозі. Він дає підказку й пішоходам,  й автомобілям, коли рухатися, а коли стояти на місці.

Нулик: А ще у нього постійно мигають кольори: або жовтий, або зелений, або червоний! Він такий прикольний!

Ігрек:  А ти хоч знаєш, Нулику, що означають ці кольори?

Нулик: Все просто! То, мабуть, ДИСКОТЕКА!

Сімка: 

Сам ти, Нулику, дискотека. 

Кожен колір – це є знак!

Тож вивчить спробуй їх ось так.

(Лунає енергійна музика. Фіксики розповідають  у вигляді флешмобу) Фаєр:  ЧЕРВОНИЙ – стій на місці! Не рушай! Жовтий колір ти чекай!

Ігрек: ЖОВТИЙ! Треба готуватись – скоро будемо вирушати!

Сімка: ЗЕЛЕНИЙ! Ура! Можна рушати! Їхати в авто, або пішки мандрувати!

Нулик:        

Як все просто! Зрозумів!

І не треба зайвих слів!

Відшукати кольори 

Зараз тут повинні ми.

(Гра «Відшукай колір»)

Фіксики:  Ура! Впоралися! Тидищ! (жест пальцями)

(Лунає музика. Світлофор приходить до тями.) Світлофор: 

Дошкуляє щохвилинки.


Я триокий світлофор!

Дорожній наглядач, а не декор!

Я відомий на весь світ, Мені уже багато літ.

Усі люди мене знають,

Слухають і поважають,

Кольори мої моргають,

Що робити – люди знають.

Дякую вам, любі друзі,

Що полагодили враз! Нині перевіримо усі, 

Як ви знаєте знання прості!

Сімка:        

На дорозі світлофор,     Якщо жовтий – придивись, Він покаже світло,           А як зелений – то рушай! Якщо червоний – зупинись,          Всі готові? Тож банзай!!!

 (Гра «Світлофор»)

Світлофор: Ура! Молодці! Все добре працює! Можна вирушати на службу на дорогу!

(Лунає пісня. Заходить перебинтований П’яточкін) Петрик П’яточкін:            

Пробачте всі мене.

Я більше так не буду!

І кататися тепер боюсь я.

Ігрек:

Тож  удома в сірих стінах 

Сидіти назавжди залишуся…

Здається, знаю, в чім причина,

Просто цей пустун-хлопчина

Правил руху геть не знає,

Тому в халепу й потрапляє!

Фіксики: Запрошуємо в академію професора Дідуса.

Сцена 3. Академія професора Дідуса

(Лунає музика. По центру Дідус, Татус, Мася)

Дідус: Тема сьогоднішнього уроку дуже важлива – «Правила дорожнього

Нумо, хлопчики й дівчата, Чи готові ви пограти?


руху». Повторимо основні правила.

Татус:

По дорозі йдеш до школи,

Не лови ти гав ніколи,

А завжди подумай ти, Мася: 

Як дорогу перейти Знак оцей запам’ятай –  Лиш там, де він, лиш там рушай!

По дорозі – не біжи!

Завжди з розумом дружи!

Пильно та уважно дуже

Йди дорогою, мій друже.


Дідус:

Дорога – місце для машин.

А люди йдуть – по тротуару.

Мася:

Транспорту нема тут ходу!

Рух доступний пішоходам!

Знак цей знають всі на світі –  Татус: Зрозумів усе, мій друже?

Петрик П’яточкін:

Обережним будь! Тут діти!

Так, і дякую вам дуже!

Зрозумів я все малята:

Правила потрібно знати!

Фіксики: Тидиш!

Їх дотримуйтесь  щораз

І все буде просто клас!!! 

(Фінальна пісня «Світлофори»)

І куплет

Пішоходів просто море,

По шосе авто летять,

Світлофори, світлофори

За дорогами глядять

Приспів

Світло-світло-світло-світлофори, Пара-пара-парам.

Світло-світло-світло-світлофори Підморгують всім нам. Світлофори, світлофори В місті нашому живуть.

Світлофори, світлофори,

 

ІІ куплет

Ось червоний засвітився.

Кожен знає із малят – Стій, йти далі небезпечно!

Світлофори скажуть в ряд.

Приспів

ІІІ куплет

Якщо жовтий загорівся, Ти хоч трішки зачекай.

Ось зелений вже палає –  Тож мерщій вперед рушай!

Приспів

Світлофори там і тут.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ (ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ)

https://naurok.com.ua/kvest-bezpeka-ruhu-na-dorozi-17496.html

http://doshkolenok.kiev.ua/skazki-legendy/626-kazka-pro-pravyladorognjogoruhu.html

pdf
Додано
18 серпня 2019
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку