Тема. Табличний процесор
Мета:
Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.
Обладнання та наочність: ПК із встановленими ОС і Microsoft Office Excel, інтерактивна дошка, картки з практичними завданнями, презентація.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Доброго дня діти! Сідайте! Я рада вітати вас на сьогоднішньому уроці, тож давайте налаштуємося на плідну працю. Я впевнена, що об’єднавши наші зусилля ми з вами досягнемо успіху. У вас на партах є листочки-смайлики, як ви помітили вони не мають ротика. Домалюйте його, виразивши таким чином свій настрій. Молодці, тож продовжимо наш урок з посмішкою та гарним настроєм.
ІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
Пропоную вашій увазі ребус, який і допоможе нам дізнатися тему нашого уроку.
(Діти розгадують)
Молодці! Тема нашого уроку Табличний процесор! Запишіть в зошиті 13 березня, класна робота та тему уроку: «Табличний процесор».
Перевірка домашнього завдання
Спочатку пригадаємо основні поняття, що ж таке формули та з чого вони складаються, правила введення формул.
Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/display?v=pf87ow95519
Молодці!
Отже, ми пригадали, що в електронних таблицях можна використовувати дані різних типів. Тому давайте спробуємо виконати вправу де потрібно визначити формати даних поданих значень. Давайте пригадаємо які формати даних розрізняють взагалі в табличному процесорі.
(Діти відповідають) числові, текстові, формат дати.
Молодці!
Для цього відскануйте QR– код та виконайте самостійно цю вправу за допомогою смартфону. Після того як виконаєте і перевірите зробіть скрін.
Зараз ми об’єднаємося у групи. І група це жовтий колір. ІІ – блакитний. . Кожна група отримає завдання. Ваша задача, подати наведені вирази у вигляді формул табличного процесора Excel.
(Діти працюють)
Звіряються з дошкою.
Добре ! Справилися? Молодці!
А зараз давайте пригадаємо, які вбудовані функції табличного процесору ми вивчили?
Діти відповідають: СУММ, МИН, МАКС, СРЗНАЧ.
Вірно! Тож давайте пригадаємо їх виконавши інтерактивну вправу:
https://learningapps.org/display?v=pundzxgia20
Тож давайте все-таки пригадаємо програму в якій ми працюємо з електроними таблицями:
Діти відповідають ( Microsoft Excel)
Молодці!
Та пригадаємо елементи програми, виконавши інтерактивну вправу;
https://learningapps.org/display?v=pundzxgia20
Молодці!
Тепер, перед тим як перейти до практичної роботи, пригадаємо правила техніки безпеки в кабінеті інформатики!
Виконавши інтерактивну вправу:
https://learningapps.org/display?v=px5mpw1kn19
Практична робота
Домашнє завдання: відскануйте QR та збережіть домашнє завдання
Всі учасники показали хороші знання табличного процесора, хороші навички роботи з використанням сучасних комп'ютерних технологій. Особливо хочеться відзначити роботу…
Зараз кожний з вас буде мати можливість висловити свої враження від уроку. По черзі підходите до дошки і відповідні смайлики розміщуєте під відповідним враженням.