Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг

Про матеріал

Інформаційні технології в суспільстві 10 клас (нова програма 2018)

Формування уявлення про інтернет-маркетинг та інтернет-банкінння

Перегляд файлу

 

Урок 7. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг

Цілі:

  •               навчальна: сформувати уявлення про інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг;
  •               розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; розвиток гнучкості мислення, предметної уваги;
  •               виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                  привітання
  •                  перевірка присутніх
  •                  перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 7

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1.                Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.                Інструктаж учителя.
  3.                Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 78-81

  1.                Вправи для очей.

VI. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1.                Що таке інтернет-маркетинг та які способи його реалізації?
  2.                Якими інструментами можна здійснювати інтернет-маркетинг? Яка ефективність кожного з них у конкретних випадках? Наведіть приклади.
  3.                Які пристрої можна використати для проведення інтернет-маркетингу?
  4.                У чому особливість інтернет-банкінгу?
  5.                Які переваги та зручності отримує користувач інтернет-банкінгу в порівнянні з клієнтом звичайного банку?

Рефлексія

1. Під час уроку я

  •               дізнався…
  •               зрозумів…
  •               навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 7 ст. 72-81

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте:що таке інформаційні системи;сервіси Веб 2.0

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіМаркетинг підприємства. Дослідження ринку послуг, можливості швидкого встановлення запитів потенційних споживачів товарів і послуг, визначення конкурентних переваг, а також вибору підприємством перспективних сегментів ринку, які воно планує обслуговувати. Маркетинг підприємства. Комерційні компанії мають представництво Інтернеті у вигляді повноцінного ресурсу, блогу, сторінки

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіІнтернет-маркетинг. МаркетингІнтернет-маркетинг — це сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію товару (сайта) в мережі та його ефективного просування з метою продажуІнтернет-маркетинг — ведення маркетингу на основі електронних технологій

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіІнтернет-маркетинг. Цілі інтернет-маркетингузбільшення продажів, робота із зацікавленим сегментом цільової аудиторії, представники якої можуть стати клієнтами підприємства найближчим часомформування попиту, залучення уваги цільової аудиторії до діяльності підприємства та його товарів або послуг

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіІнструменти інтернет-маркетингуІнструменти інтернет-маркетингу. Банерна та медійна реклама. Пошукова оптимізація. Контекстна рекламаІнтернет-PRВірусний, або партизанський, маркетингІнтернет-брендинг. Поштова e-mail розсилка

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіПристрої та засоби інтернет-маркетингу

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіІнтернет-банкінгІнтернет-банкінг, або веб-банкінг, — це система надання банківських послуг клієнтам, що забезпечує можливість здійснювати стандартні банківські операції через Інтернет. Засобами інтернет-банкінгу доступ до рахунків та операцій за рахунками забезпечується в будь-який час і з будь-якого комп’ютера через Інтернет.

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §7 стор. 72-81 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, інтернет-банкінгом

Номер слайду 13

Розгадай. Ана. ГРам. УЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 14

ТИМАРКЕНГЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай анаграму. МАРКЕТИНГ

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Планування інтернет-маркетингу. Вправа 2. Банерна реклама. Вправа 3. Веб-банкінг

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

zip
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
9 січня 2019
Переглядів
4891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку