INTRODUCTION. Знайомство. Як тебе звати?

Про матеріал
Розробка уроку англійської мови в 1 класі, урок №2. Тема уроку: Знайомство. Як тебе звати?
Перегляд файлу

Тема: Знайомство. Як тебе звати? (1 клас)

Мета: ознайомити учнів з новими ЛО та фразами; повторити раніше введені звуки; активізувати вивчені лексичні одиниці в мовленні; ввести запитання What is your name?; вчити давати відповіді на запитання.
Розвивати швидку реакцію, увагу та пам’ять.
Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями, підтримувати доброзичливу атмосферу.
Обладнання: картки з транскрипційними знаками, казковий герой, підручник, м’яч.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

  1. Привітання.

– Let’s greet each other with English word.
– Hello! Hi!
– З сьогоднішнього уроку ми будемо вітатися лише англійською мовою.

2.Фонетична зарядка.

а) бесіда

– Щоб почати урок треба спершу потренувати наші язички. Потім ми будемо гарно і правильно говорити англійською мовою. Let’s play with sounds.

[m]     [h]     [w]      [ai]

– Repeat after me: [mei], [mein], [neim], [am]

– Який звук зустрічається у всіх цих словах? [m].

– Look at it.

– Repeat after me: [h  t], [hed], [h   m], [hu].

– А тут, який звук чуєте? [h]

б) гра «Show me»

– Look at the blackboard and show me the sound ….

  1. Повторення раніше вивченого.

а) бесіда

– OK. Let’s regard what did we learn at our last lesson.

– I’ll ask you how are you and you must answer using the phrase: I am fine! I am OK! I am bad! or I am so – so!

б) гра «A ball»

– I’ll name the words in English and you have to translate them.

– Let’s play: hello, hi, I am Sasha, good – bye, nice to meet you.

в) фізхвилинка

One, two, three,
Look at me!
Hands up,
Hands down,
Hands on hips,
Sit down.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

– Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися вітатися, прощатися, давати відповіді на запитання, знайомитися з новими словами та фразами, складати міні – діалоги. А також вивчимо новий віршик.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

 Введення нових ЛО.

а) семантизація нових ЛО шляхом перекладу.

– Подивіться уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я)

– А тепер послухайте уважно, як правильно задавати запитання «Як тебе звати?»

What is your name?

– А відповідаємо вже знайомою для вас фразою: I am ...

– Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й також ім’я свого друга.

– Це ми можемо зробити за допомогою фрази:

This is ...

б) фонетичне опрацювання

[w-w-w] – [wot] – what

[ei – ei – ei] – [neim] – name

в) гра «Say Bunny about myself»

– At our lesson today Bunny comes to see us. It wants that you tell him about youself.

Hello! I am …

This is ...

Nice to meet you.

ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Підсумок уроку.

– At home you ask your parents what are their names.
– OK. Say me, please. What did you remember at our lesson?
– The lesson is over. Good – bye!

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку