Тема: Знайомство. Як тебе звати? (1 клас)
Мета: ознайомити учнів з новими ЛО та фразами; повторити раніше введені звуки; активізувати вивчені лексичні одиниці в мовленні; ввести запитання What is your name?; вчити давати відповіді на запитання.
Розвивати швидку реакцію, увагу та пам’ять.
Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями, підтримувати доброзичливу атмосферу.
Обладнання: картки з транскрипційними знаками, казковий герой, підручник, м’яч.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
– Let’s greet each other with English word.
– Hello! Hi!
– З сьогоднішнього уроку ми будемо вітатися лише англійською мовою.
2.Фонетична зарядка.
а) бесіда
– Щоб почати урок треба спершу потренувати наші язички. Потім ми будемо гарно і правильно говорити англійською мовою. Let’s play with sounds.
[m] [h] [w] [ai]
– Repeat after me: [mei], [mein], [neim], [am]
– Який звук зустрічається у всіх цих словах? [m].
– Look at it.
– Repeat after me: [h t], [hed], [h m], [hu].
– А тут, який звук чуєте? [h]
б) гра «Show me»
– Look at the blackboard and show me the sound ….
а) бесіда
– OK. Let’s regard what did we learn at our last lesson.
– I’ll ask you how are you and you must answer using the phrase: I am fine! I am OK! I am bad! or I am so – so!
б) гра «A ball»
– I’ll name the words in English and you have to translate them.
– Let’s play: hello, hi, I am Sasha, good – bye, nice to meet you.
в) фізхвилинка
One, two, three,
Look at me!
Hands up,
Hands down,
Hands on hips,
Sit down.
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
– Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися вітатися, прощатися, давати відповіді на запитання, знайомитися з новими словами та фразами, складати міні – діалоги. А також вивчимо новий віршик.
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Введення нових ЛО.
а) семантизація нових ЛО шляхом перекладу.
– Подивіться уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я)
– А тепер послухайте уважно, як правильно задавати запитання «Як тебе звати?»
What is your name?
– А відповідаємо вже знайомою для вас фразою: I am ...
– Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й також ім’я свого друга.
– Це ми можемо зробити за допомогою фрази:
This is ...
б) фонетичне опрацювання
[w-w-w] – [wot] – what
[ei – ei – ei] – [neim] – name
в) гра «Say Bunny about myself»
– At our lesson today Bunny comes to see us. It wants that you tell him about youself.
Hello! I am …
This is ...
Nice to meet you.
ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
– At home you ask your parents what are their names.
– OK. Say me, please. What did you remember at our lesson?
– The lesson is over. Good – bye!