ІПР 2 клас ЯДС за підручником Гільберг

Про матеріал
календарне планування в інклюзивному класі 2 клас з спрямованістю корекційно-розвивальної роботи
Перегляд файлу

Календарне планування з інтегрованого курсу 

Я досліджую світ в 2 класі

за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)»

(підручник «Я досліджую світ 2 клас в 2 частинах»)

105 год/рік

3 год

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

І семестр

48 год

Вступ

  1.                      

01.09

Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи

(с. 7).

Людина – частина природи і
суспільства. Пізнання себе, своїх
можливостей; місце проживання,
безпечна поведінка вдома і на вулиці.

  1.                      

02.09

Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10).

  1.                      

07.09

Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18).

  1.                      

08.09

Для чого країнам державні символи (с. 21-24).

Природа восени

  1.                      

09.09

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч Що таке горизонт? Основні сторони горизонту. (30- 33).

Толерантне ставлення до
різноманітності культур, звичаїв
народів, які проживають в Україні та
за її межами.


Досліди, спостереження в природі.


Рукотворні тіла, матеріали та їх
властивості.


Винаходи людства та їх вплив на
життєдіяльність людини.

  1.                      

14.09

Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35).

  1.                      

15.09

Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39).

  1.                      

16.09

Для чого потрібний календар (с. 40-43).

  1.                      

21.09

Діагностична робота №1 «Наша планета Земля. Сонце»

  1.                 

22.09

Який в осені святковий календар (с. 52-55).

  1.                 

23.09

Якого я роду, якого народу Права та обов’язки дитини (с. 57-59).

  1.                 

28.09

Історичні пам’ятки України (с. 59-61).

  1.                 

29.09

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63).

  1.                 

30.09

Що таке експеримент (с. 64-67).

  1.                 

05.10

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68).

  1.                 

06.10

Які в осені ознаки (с. 73-76).

  1.                 

07.10

Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені»

(с. 77).

  1.                 

12.10

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

Що належить до природи.
Жива і нежива природа.
Сонце і його вплив на живу і неживу природу.
 

 

 

Спостереження за рослинами,
тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року.
 

Дослідження властивостей тіл
природи.
 

 

 

 

Рукотворні тіла, матеріали та їх
властивості.

  1.                 

13.10

Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81).

  1.                 

19.10

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Сві­тлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84).

  1.                 

20.10

Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87).

  1.                 

21.10

Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90).

  1.                 

02.11

Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90).

  1.                 

03.11

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91).

  1.                 

04.11

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94).

  1.                 

09.11

Які властивості має вода (с. 96-99).

  1.                 

10.11

Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101).

  1.                 

11.11

Як мандрує вода .Як берегти воду (с. 101-105).

  1.                 

16.11

Як рослини готуються до зими (с. 106-108).

  1.                 

17.11

Чи всі гриби їстівні (с. 108-111).

  1.                 

18.11

Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. 111-112).

  1.                 

23.11

Як тварини готуються до зими (с. 112-114).

  1.                 

24.11

Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116).

  1.                 

25.11

Як риби готуються до зими (с. 116-117).

  1.                 

30.11

Як птахи готуються до зими (с. 118-119).

  1.                 

01.12

Як звірі готуються до зими (с. 120-121).

  1.                 

02.12

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123).

  1.                 

07.12

Діагностична робота №2 «Природа восени»

Природа взимку

  1.                 

08.12

Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128).

 

  1.                 

09.12

Екскурсія. Як змінилась природа взимку.

Повітря. Вода. Водойми рідного краю.
 

 

 

Форми земної поверхні. Гірські
породи. Ґрунт, його властивості і  значення.
 

Будова і різноманітність рослин.
Умови вирощування рослин.
Тварини дикі та свійські.

  1.                 

14.12

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130).

  1.                 

15.12

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131).

  1.                 

16.12

Яка погода взимку (с. 133).

  1.                 

21.12

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.

137).

  1.                 

22.12

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139).

  1.                 

23.12

Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва (с. 138-139).

  1.                 

 

Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142).

  1.                 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.

ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора з НВР

______________ І.І.Сіміненко

«____»____________2021р.

 

ІІ семестр

 57 годин

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Природа взимку (продовження)

49

 

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4).

Спостереження за тваринами.
Земля та її форма. Обертання Землі.
 

50

 

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката “Зимові спостереження” (групова робота) (с. 4-5).

51

 

Хто такий споживач? Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару. (с. 8-10).

52

 

Чому важливо сортувати сміття? (с. 11).

53

 

Як почуваються рослини взимку? (с. 13-14).

54

 

Як зимують комахи та риби (с. 16-18).

 

Рік. Місяць. Доба.
 

Вплив Сонця на сезонні явища в природі
 

Пори року та їх ознаки.

Особливості
життя рослин та тварин у різні пори року.
 

Спостереження за добовими і
сезонним змінами у природі.

55

 

Як зимують птахи та звірі (с. 18-23).

56

 

Проект “Птахам на допомогу!” (с. 21).

57

 

 Які бувають потреби .Міні-проект “Мої потреби” (с. 24-26).

58

 

Яка користь від знань. “Мова” тварин (с. 27-28).

59.

 

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31).

60.

 

Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32).

61.

 

Друзі (с. 32-33).

62

 

Міні-проект “Правила дружби” (с. 33).

63.

 

Діагностична робота №3 «Природа взимку»

Природа навесні

64

 

Як упізнати весну (с. 38-42).

 

Толерантне ставлення до
різноманітності культур, звичаїв.
 

Внесок українців у світові досягнення.
 

Історичні події. Видатні історичні постаті.

 

Розв’язання ситуацій
морального вибору.

65

 

Правила поведінки під час грози (с. 42-43).

66.

 

Чому з’являються “сонячні зайчики”? (с. 43-45).

67.

 

Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: “Чому сніг на землі весною брудний?” (с. 45-46).

68.

 

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47).

69.

 

Як здійснити задумане (с. 48-51)

70.

 

Як почуваються рослини навесні. (с.56-58)

71.

 

Які комахи з’являються першими навесні (с. 59-61).

72

 

Проект “Травневий хрущ: користь чи шкода?” (с. 61).

73.

 

Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63).

74.

 

Як приймати рішення (с. 65-66).

75.

 

Корисні звички (с. 66-67).

76.

 

Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68-69).

77.

 

Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71).

78.

 

Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72).

79.

 

Як птахи зустрічають весну (с. 75-77).

80

 

Міні-проект: “Перелітний птах” (на вибір) (с. 76).

Вплив Сонця на сезонні явища в природі
 

Пори року та їх ознаки.

Особливості
життя рослин та тварин у різні пори року.
 

Спостереження за добовими і
сезонним змінами у природі.

81.

 

Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79).

82.

 

Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят(с. 80-81).

83

 

Користь птахів у природі (с. 82-83).

84.

 

Хто потребує особистого простору. Як поводитися з іншими (с. 84-87).

85

 

Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91).

86.

 

Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95).

87.

 

Діагностична робота № 4 «Природа навесні»

Природа влітку

88.

 

Із чого починається літо? (с. 96-101).

 

 

 

 

 

Що належить до природи.
Жива і нежива природа.
Сонце і його вплив на живу і неживу природу.
 

 

 

Спостереження за рослинами,
тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року.
 

Дослідження властивостей тіл
природи.
 

 

89

 

Літні місяці (с. 101-102).

90.

 

Яка шана книжкам (с. 103-105).

91.

 

Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109).

92.

 

Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112).

93.

 

Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113).

94.

 

Як утворюється грунт. Дослідження складу грунту (с. 112-117)

95.

 

З якої ягоди намисто? Їстівні та отруйні ягоди (с. 119-120).

96

 

Отруйні речовини (с. 120-121).

97

 

Які турботи у тварин влітку (с. 122-124).

98

 

Проект “Хто мешкає у старому пеньку?” (с. 125).

99

 

Чому природа потребує охорони. Червона книга України    (с. 131-135).

100

 

Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135).

101

 

Проект “Книга скарг природи” (с. 135).

102

 

Діагностична робота № 5 «Природа влітку»

103

 

Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137).

104

 

Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? Літні свята.. Літні розваги (с. 137-142).

105

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 142).

 

ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора з НВР

______________ І.І.Сіміненко

«____»____________2022р.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
Інкл
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
1087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку