Календарне планування з інтегрованого курсу
Я досліджую світ в 2 класі
за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)»
(підручник «Я досліджую світ 2 клас в 2 частинах»)
105 год/рік
3 год
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
І семестр 48 год |
|||
Вступ |
|||
|
01.09 |
Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи (с. 7). |
Людина – частина природи і |
|
02.09 |
Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10). |
|
|
07.09 |
Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18). |
|
|
08.09 |
Для чого країнам державні символи (с. 21-24). |
|
Природа восени |
|||
|
09.09 |
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч Що таке горизонт? Основні сторони горизонту. (30- 33). |
Толерантне ставлення до
|
|
14.09 |
Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35). |
|
|
15.09 |
Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39). |
|
|
16.09 |
Для чого потрібний календар (с. 40-43). |
|
|
21.09 |
Діагностична робота №1 «Наша планета Земля. Сонце» |
|
|
22.09 |
Який в осені святковий календар (с. 52-55). |
|
|
23.09 |
Якого я роду, якого народу Права та обов’язки дитини (с. 57-59). |
|
|
28.09 |
Історичні пам’ятки України (с. 59-61). |
|
|
29.09 |
Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63). |
|
|
30.09 |
Що таке експеримент (с. 64-67). |
|
|
05.10 |
Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68). |
|
|
06.10 |
Які в осені ознаки (с. 73-76). |
|
|
07.10 |
Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77). |
|
|
12.10 |
Екскурсія. Як змінилась природа восени. |
Що належить до природи.
Спостереження за рослинами,
Дослідження властивостей тіл
Рукотворні тіла, матеріали та їх |
|
13.10 |
Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81). |
|
|
19.10 |
Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84). |
|
|
20.10 |
Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87). |
|
|
21.10 |
Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90). |
|
|
02.11 |
Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90). |
|
|
03.11 |
Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91). |
|
|
04.11 |
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94). |
|
|
09.11 |
Які властивості має вода (с. 96-99). |
|
|
10.11 |
Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101). |
|
|
11.11 |
Як мандрує вода .Як берегти воду (с. 101-105). |
|
|
16.11 |
Як рослини готуються до зими (с. 106-108). |
|
|
17.11 |
Чи всі гриби їстівні (с. 108-111). |
|
|
18.11 |
Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. 111-112). |
|
|
23.11 |
Як тварини готуються до зими (с. 112-114). |
|
|
24.11 |
Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116). |
|
|
25.11 |
Як риби готуються до зими (с. 116-117). |
|
|
30.11 |
Як птахи готуються до зими (с. 118-119). |
|
|
01.12 |
Як звірі готуються до зими (с. 120-121). |
|
|
02.12 |
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123). |
|
|
07.12 |
Діагностична робота №2 «Природа восени» |
|
Природа взимку |
|||
|
08.12 |
Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128). |
|
|
09.12 |
Екскурсія. Як змінилась природа взимку. |
Повітря. Вода. Водойми рідного краю.
Форми земної поверхні. Гірські
Будова і різноманітність рослин. |
|
14.12 |
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130). |
|
|
15.12 |
Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131). |
|
|
16.12 |
Яка погода взимку (с. 133). |
|
|
21.12 |
Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с. 137). |
|
|
22.12 |
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139). |
|
|
23.12 |
Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва (с. 138-139). |
|
|
|
Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
ПОГОДЖЕНО: Заступник директора з НВР ______________ І.І.Сіміненко «____»____________2021р. |
ІІ семестр
57 годин
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Природа взимку (продовження) |
|||
49 |
|
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4). |
Спостереження за тваринами. |
50 |
|
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката “Зимові спостереження” (групова робота) (с. 4-5). |
|
51 |
|
Хто такий споживач? Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару. (с. 8-10). |
|
52 |
|
Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). |
|
53 |
|
Як почуваються рослини взимку? (с. 13-14). |
|
54 |
|
Як зимують комахи та риби (с. 16-18). |
Рік. Місяць. Доба.
Вплив Сонця на сезонні явища в природі Пори року та їх ознаки.
Особливості
Спостереження за добовими і |
55 |
|
Як зимують птахи та звірі (с. 18-23). |
|
56 |
|
Проект “Птахам на допомогу!” (с. 21). |
|
57 |
|
Які бувають потреби .Міні-проект “Мої потреби” (с. 24-26). |
|
58 |
|
Яка користь від знань. “Мова” тварин (с. 27-28). |
|
59. |
|
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31). |
|
60. |
|
Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32). |
|
61. |
|
Друзі (с. 32-33). |
|
62 |
|
Міні-проект “Правила дружби” (с. 33). |
|
63. |
|
Діагностична робота №3 «Природа взимку» |
|
Природа навесні |
|||
64 |
|
Як упізнати весну (с. 38-42). |
Толерантне ставлення до
Внесок українців у світові досягнення. Історичні події. Видатні історичні постаті.
Розв’язання ситуацій |
65 |
|
Правила поведінки під час грози (с. 42-43). |
|
66. |
|
Чому з’являються “сонячні зайчики”? (с. 43-45). |
|
67. |
|
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: “Чому сніг на землі весною брудний?” (с. 45-46). |
|
68. |
|
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). |
|
69. |
|
Як здійснити задумане (с. 48-51) |
|
70. |
|
Як почуваються рослини навесні. (с.56-58) |
|
71. |
|
Які комахи з’являються першими навесні (с. 59-61). |
|
72 |
|
Проект “Травневий хрущ: користь чи шкода?” (с. 61). |
|
73. |
|
Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63). |
|
74. |
|
Як приймати рішення (с. 65-66). |
|
75. |
|
Корисні звички (с. 66-67). |
|
76. |
|
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68-69). |
|
77. |
|
Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71). |
|
78. |
|
Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72). |
|
79. |
|
Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). |
|
80 |
|
Міні-проект: “Перелітний птах” (на вибір) (с. 76). |
Вплив Сонця на сезонні явища в природі Пори року та їх ознаки.
Особливості
Спостереження за добовими і |
81. |
|
Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79). |
|
82. |
|
Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят(с. 80-81). |
|
83 |
|
Користь птахів у природі (с. 82-83). |
|
84. |
|
Хто потребує особистого простору. Як поводитися з іншими (с. 84-87). |
|
85 |
|
Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91). |
|
86. |
|
Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95). |
|
87. |
|
Діагностична робота № 4 «Природа навесні» |
|
Природа влітку |
|||
88. |
|
Із чого починається літо? (с. 96-101). |
Що належить до природи.
Спостереження за рослинами,
Дослідження властивостей тіл
|
89 |
|
Літні місяці (с. 101-102). |
|
90. |
|
Яка шана книжкам (с. 103-105). |
|
91. |
|
Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109). |
|
92. |
|
Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). |
|
93. |
|
Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113). |
|
94. |
|
Як утворюється грунт. Дослідження складу грунту (с. 112-117) |
|
95. |
|
З якої ягоди намисто? Їстівні та отруйні ягоди (с. 119-120). |
|
96 |
|
Отруйні речовини (с. 120-121). |
|
97 |
|
Які турботи у тварин влітку (с. 122-124). |
|
98 |
|
Проект “Хто мешкає у старому пеньку?” (с. 125). |
|
99 |
|
Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-135). |
|
100 |
|
Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135). |
|
101 |
|
Проект “Книга скарг природи” (с. 135). |
|
102 |
|
Діагностична робота № 5 «Природа влітку» |
|
103 |
|
Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137). |
|
104 |
|
Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? Літні свята.. Літні розваги (с. 137-142). |
|
105 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 142). |
|
ПОГОДЖЕНО: Заступник директора з НВР ______________ І.І.Сіміненко «____»____________2022р. |