ІПР з технологічної освітньої галузі 2 клас І цикл

Про матеріал
Адаптована програма з технологічної освітньої галузі до типової освітньої програми початкової освіти під керівництвом Шияна Р.Б. для дітей з особливими потребами. Навчальне навантаження та очікувані результати навчання для здобувачів освіти з труднощами у навчанні. Цикл І (1 – 2 класи)
Перегляд файлу

Технологічна освітня галузь

ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 

Цикл І (1 – 2 класи)

№ наказу, яким програму затверджено

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

« Технічна творчість та техніка»

За допомогою дорослих або самостійно добирає конструкційні матеріали та технології для виготовлення виробу

Розпізнає конструкційні матеріали візуально та на дотик;

добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування);

добирає конструкційні матеріали відповідно до їх властивостей для виготовлення виробу: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані, природні та інші матеріали.

 

 

За допомогою дорослих або самостійно планує власну діяльність з виготовлення виробу, прогнозує кінцевий результат

 

Планує послідовність  технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт).

 

 

Моделює, конструює та виготовляє виріб з готових елементів за допомогою дорослих; виготовляє та оздоблює виріб за допомогою дорослих

Моделює та конструює виріб з деталей конструктора, користуючись графічним зображенням схем чи з допомогою дорослих;

створює виріб за зразком (шаблоном) чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу;

демонструє вміння різати нитки, папір, картон ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном).

 

 

 

Виконує прості

технологічні операції

 

Виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами з допомогою дорослих та самостійно (склеювання, складання, зв’язування тощо);

пояснює вибір моделі, яку вона сконструювала, спираючись на запитання дорослих.

 

«Світ технологій»

Читає та аналізує графічні зображення за допомогою дорослих та використовує їх у процесі роботи

Аналізує зображення схем технологічної послідовності за допомогою дорослих та дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків).

 

 

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, ножиць, шпильок, гачків тощо);

організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих.

 

 

Під час виготовлення виробів намагається ощадно використовувати матеріали; за допомогою дорослих готує залишки до вторинної обробки

Бере до уваги необхідність економного використання конструкційних матеріалів;

під керівництвом дорослих створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше)

 

 

Оцінює та представляє результати власної або колективної діяльності за допомогою дорослих

 

 

 

«Світ ремесел»

Спостерігає за процесом виготовлення виробу народними майстрами

 

Зіставляє та розрізняє вироби, виготовлені традиційними та сучасними ремеслами (гончарство, ткацтво, витинанка, різьблення та інше).

 

 

Cпостерігає за процесом виготовлення виробу народними майстрами; створює виріб за допомогою дорослих або самостійно згідно із зразком чи власним задумом, застосовуючи технології традиційних та сучасних ремесел

Виготовляє та оздоблює виріб із допомогою дорослих, застосовуючи елементи традиційних та сучасних ремесел (використання різних технік для виготовлення та оздоблення виробів: витинанка, вишивка та інше).

 

«Побут»

Виконує практичні завдання в побуті; організовує робоче місце за допомогою дорослих

Виконує найпростіші дії щодо самостійності у побуті (упорядковування особистих речей);

спільно з дорослими організовує та прибирає робоче місце відповідно до власних потреб та визначених завдань (організація особистого побуту).

 

 

За допомогою дорослих планує дії та виконує їх у власному побуті

Разом із дорослими планує та реалізовує найпростіші трудові дії (ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами і тваринами, готує страви за рецептами, доглядає за одягом та взуттям);

дотримується правил поведінки за столом, користується столовим посудом за призначенням;

володіє початковими навичками сервірування столу.

 

 

 

За допомогою дорослих розраховує орієнтовні витрати та кількість матеріалів для виготовлення виробу

 

Спільно з дорослими розраховує приблизну кількість необхідних матеріалів для виконання простого завдання.

 

 

docx
Додав(-ла)
Прус Олеся
Додано
7 січня
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку