Проект "Пізнайки досліджують школу"

Про матеріал
Тема: Пізнайки досліджують школу Мета: розширити знання дітей про школу; розвивати пізнавальну активність, мовлення учнів, їх творчі здібності; формувати комунікативні вміння і навички; сприяти формуванню дослідницьких умінь та вмінь оцінювати свою роботу та роботу інших; сприяти встановленню зв’язків між сім’єю та школою; виховувати почуття гордості за школу, за свою малу Батьківщину
Перегляд файлу

                                                                                                       Проект

                                                                                                       2 клас 

 Тема:  Пізнайки досліджують школу

 

 Мета:  розширити знання дітей про школу; розвивати пізнавальну активність, мовлення учнів, їх творчі здібності; формувати комунікативні  вміння і навички; сприяти формуванню дослідницьких умінь та вмінь оцінювати свою роботу та роботу інших; сприяти встановленню зв’язків між сім’єю та школою; виховувати почуття гордості за школу, за свою малу Батьківщину

 

Завдання

  • збагатити знання про школу як навчальний заклад;
  • навчатися отримувати інформацію, ввічливо спілкуватися;
  • вчитися створювати творчі  художні роботи;
  • дослідити історію школи в історії сім’ї

 

 

Етапи роботи над проектом

 

 

Етап 1 Мотивація

Наприкінці тижня учні отримують «Листа від Пізнайка», адресованого їм – Пізнайчикам. У ньому він просить підготувати розповідь про школу.

 

Етап 2 Планування діяльності

Вчитель проводить інтерактивну вправу «Мозковий штурм» для того, щоб зацікавити учнів та обговорити перелік питань, на які діти повинні відповісти.

 

 

Визначення напрямків діяльності

Підбиваючи підсумки обговорення, вчитель пропонує такі напрямки діяльності:

 

  • дізнатися про історію школи:
  • взяти інтерв’ю у працівників школи:
  • розпитати у мами або тата, які вчилися у цій школі про їхні шкільні роки;
  • створити творчі доробки по темі

 

Створення груп «Дослідники», «Історики», «Художники – творці», «Журналісти»  (враховуються індивідуальні здібності та можливості учнів)

 

Етап 3 Інформаційно – операційний

Робота на цьому етапі проводиться  протягом тижня. Учитель організовує роботу у групах, регулює їх діяльність.

 

Етап 4 Рефлективно – оцінювальний

(на останньому дні тижня проводиться урок – звіт)

 

Мета уроку

 

  • розповісти Пізнайку про школу, в якій навчаємося;
  • розвивати вміння сприймати та відтворювати почуте, розвивати  мовлення учнів:
  • формувати вміння словесно оцінювати роботу товаришів та власну:
  • виховувати відповідальність, повагу до  товаришів
  • підвести підсумки проектної роботи:

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель.  Починаємо наш урок – звіт. Тиждень тому ми отримали листа від Пізнайка, який попрохав нас більше дізнатися про школу. Ви працювали у групах і сьогодні  ви представите результати своєї діяльності. Ми разом створимо панно «Нана школа». А де ж наш Пізнайчик? (Заходить  старший учень, який виконує роль Пізнайка.)

Пізнайко. Привіт, друзі! Ви отримали мого листа? А чи виконали ви моє прохання? Готові розповісти? Тож, починаймо!

ІІІ. Основна частина.   Презентація  роботи груп. 

 

ІV. Створення колективного панно «Пізнайчики про школу»

V. Підсумок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку