Історична гра Тема Подорож до минулого

Про матеріал
Історична гра Тема Подорож до минулого Мета Розвивати логічну та аксіологічну компетентність; активізувати пам'ять; розширювати кругозір та пізнавальний інтерес; виховувати повагу до своєї національної спадщини. Обладнання: бланки для журі; конверти із літерами для складання слів, нагороди для переможців.
Перегляд файлу

 

Історична гра

 

 

Тема.   Подорож до минулого

 

Мета:

розвивати логічну та аксіологічну компетентність;

активізувати пам'ять;

розширювати кругозір та пізнавальний інтерес;

виховувати повагу до своєї національної спадщини.

 

Обладнання:

 бланки для журі;

 конверти із літерами для складання слів,

 нагороди для переможців.

 

 Правила гри: у грі беруть участь 2 команди; кожна команда обирає капітана;

гра складається із 3-х турів по 4 завдання у кожному;

правильна відповідь на кожне із завдань -1 бал,

за кожен термін- 0,5 балів,

за кожне правильно зібране слово – 1 бал;

перемагає та команда, що набере найбільшу кількість балів.

 

ТУР І: «ЗНАЙОМСТВО З ІСТОРІЄЮ»

      Клас об’єднується у дві команди (можна також проводити гру між класами). Кожна команда обирає собі назву.

 

1. Конкурс капітанів.  Капітанам команд пропонують терміни, яким вони повинні дати визначення.


1. архів;

2. гривна;

3. джерела;

4. курган;

5. музей;

6. пергамент;

7. тризуб

1. археологія;

2. бронза;

3. віче;

4. герб;

5. дерев’яні дощечки;

6. книгозбірня;

7. скіфи;

 

 

Командні конкурси:

2.  Що є спільним для цих людей?

а) Д. Яворницький та М. Грушевський. (історики)

б) Б. Мозолевський та В. Хвойка (археологи)

3. Що є зайвим у поданому переліку?

а) Монета, гривня, нумізматика, боністика, архів. (архів)

б) Речові джерела, археологи, міфи, князь, книги. (книги)

в) Герб, мантія, атлас, тризуб, геральдика. (атлас)

г) Пергамент, писемні пам’ятки, пектораль, палеографія, папірус. (пектораль)

4. Склади слово.

      Капітанам команд видаються конверти, в яких знаходяться літери. Кожній команді треба скласти 5 слів.

  1. історія;
  2. археологія;
  3. нумізматика;
  4. геральдика;
  5. ономастика.
  1. палеографія;
  2. історія;
  3. хронологія;
  4. топоніміка;
  5. сфрагістика.

 

ТУР ІІ:  «ПОДОРОЖ У ДАВНІ СЛОВ’ЯНСЬКІ ЧАСИ»

1. «Історичний поєдинок».

Ведучий  називає слова, а гравці повинні пояснити їх зміст.

  1. Аскольд;
  2. бояри;
  3. Володимир;
  4. данина;
  5. імперія;
  6. Кий;
  7. Либідь;
  8. монголи;
  1. воєводство;
  2. династія;
  3. Олег;
  4. Русь;
  5. татари;
  6. хан;
  7. Ярослав;
  8. язичники;

2. Що спільного?

а) Олег, Володимир Великий, Ярослав Мудрий. (князі)

б) хан, Орда, таран, монголи (монголо-татарське ярмо на території України)

3. Яке слово зайве?

а) Роман Мстиславич, Іларіон, Данило Галицький. (Іларіон)

б) Олег, Візантія, Кий, «Руська правда», Лев (Лев)

4. Склади слово.

Капітанам команд видаються конверти, в яких заходяться букви. Кожній з команд треба скласти 5 слів.

  1. Кий;
  2. Олег;
  3. бояри;
  4. мозаїка.
  1. хан;
  2. Орда;
  3. фреска;
  4. половці.

 

ТУР ІІІ:  «УКРАЇНА КОЗАЦЬКА »

1. Конкурс капітанів.

Учням називають поняття, а вони повинні їх пояснити.

  1. булава;
  2. гетьман;
  3. договір;
  4. козак;
  5. Хотин;
  6. чайки.
  1. академія;
  2. Вишневецький;
  3. клейноди;
  4. Січ;
  5. Хмельницький;
  6. кіш

 

 

2. Що є спільним у списку?

а) Богдан Хмельницький, Іван Мазепа, Байда. (гетьмани)

б) булава, бунчук, корогва, гербова печатка. (клейноди козаків)

 

3. Яке слово зайве?

а) Кафа, Хотин, бусурмани, галера, академія. (академія)

б) Пилявці, Жовті Води, Переяслав, Руїна. (Руїна)

 

4. Склади слово.

  Капітанам команд видаються конверти, в яких заходяться літери.

 Кожній з команд треба скласти 5 слів.

  1. кіш;
  2. Кафа;
  3. Хотин;
  4. татари;
  5. Чигирин.
  1. Січ;
  2. крам;
  3. чайка;
  4. неволя;
  5. кошовий.

 

 

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ГРИ

doc
Додано
27 січня 2019
Переглядів
733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку