Квест надзвичайно цікавий, підійде майже для будь яких учнів, зацікавить максимальну кількість учасників! Як проходить квест? На території школи - приміщення, а можливо і на навколошкільній території-потрібно розмістити 6 пунктів із заданнями. Від пункту №1-учні попрямують до пункту №2 і так далі. Від пункту №6--попрямують до пункту №1 , і так далі, поки не знайдуть усі 6 пунктів. Як групи учнів дізнаються про свій пункт? - Вчитель дає капітанам груп витягнути жеребкуванням смужки паперу на яких є підказки про знаходження саме їхнього пункту. Приклади цих підказок є на самих плакатах, наприклад: "Прийдіть до граду Кия, вклоніться священному капищу Перуна та отримайте запитання від столу великого князя київського". Це означає, що команда має здогадатись де знаходиться їхній пункт, а саме - біля "Великого князя Київського" = біля дверей директора школи. Отже, 1-ша команда вирушає до свого пункту №1. Так само, одночасно починають свій рух інші команди. На пунктах знаходяться прикріплені роздруковані плакати--достатньо буде формату А-3, але це вже індивідуально. На плакатах знаходиться наступна інформація: а) 1 запитання по горизонталі б) 1 запитання по вертикалі г) підказка де знайти наступний пункт. Завдання для учнів: 1) знайти свій пункт 2) дати відповідь на 2 запитання 3) записати відповідь у кросворд на аркуші (виданий вчителем) 4) зробити селфі всією командою біля плакату на пункті ( щоб працювала вся команда, чесно, а не розбіглись по всій школі і нечесно понаходили пунтки та готові відповіді)-фото показати вчителю при завершенні проходження квесту 5) рухатись шукати наступні пункти. 6) по завершені проходження всіх 6 пунктів-прийти на місце зустрічі. Зазвичай цих завдань достатньо для 45 хвилин уроку. Далі можна продовжити завдання кросвордом №2 в класі. 7) Кросворд в класі. 8) Визначення результатів та переможців. 9) Спільне чаювання. Під час квесту учні можуть користуватись смартфонами. На плакатах є QR-коди де вказані відповіді. Можна заморочитись, і стерти ці QR-коди і відправляти їх командам як "підказки". Але краще лишити їх як є: після квесту учнів 7-х класів, зазвичай учні інших класів самі воліють пройти квест. Кожний пункт--привязаний до певного місця на територї школи. Пункт №1-плакат біля дверей Директора школи ("Град Кия"-місце знаходження керівника, "князя", дитинець...). Про цей пункт є підказка на Плакаті №6. Пункт №2 - плакат біля дверей бібліотеки школи ("Ярослав зібрав одну з найбільших колекцій в Європі"-бібліотека Ярослава) Пункт №3 - плакат біля дверей медпункту ("Ім’я цій людині—Агапіт. На дверях його зрубу ви знайдете завдання" - Агапіт=лікар, отже - це двері медпункту). Пункт №4 - "На Русі це місце називали Вирій. В Біблії воно називається Едем.Там на Вас чекає завдання"= Едем=Едемський сад=сад - плакат біля "зимового саду" (оранжереї), місця скупчення вазонів, чи навіть на шкільному подвір'ї біля дерев чи теплиці. Потрібно чітко визначити територію, на якій можуть знаходитись плакати. А інакше, без конкретних кордонів, - школярі рвонуть на вулицю в пошуках саду... Пункт №5 - пункт біля охорони школи, чи кабінету військової підготовки (потрібно визначатись по ситуації) - "Вони були найманцями зі Скандинавії і опорою князя" - вікінги=варяги="охоронці"=шкільна охорона, вахтер. Пункт №6 - пункт біля "водоймища" на території школи- в середині будівлі чи ззовні: басейн, шкільні крани з питною водою. "Князь Володимир охрестився в місті Корсунь, а прибувши до Києва звелів охрестити своє найближче оточення в річці, де тепер центр столиці—на Хрещатику. Йдіть до купелі (водоймища)—там чекає завдання".
ПУНКТ №1
Запитання по вертикалі4 Це місце—храм давніх слов’ян, знаходиться на Старокиївській горі біля руїн Десятинної церкви.
Завдання по горизонталі 2. Один з головних богів давніх слов’ян.
ШУКАЙ Пункт №2
Ярослав зібрав одну з найбільших колекцій в Європі. На жаль, вона остаточно була втрачена 1240 року.
Йдіть туди, там знайдете завдання.
ПУНКТ №2
Запитання по горизонталі:1. Жрець у давніх слов’ян, хранитель знань, лікар.
ШУКАЙ Пункт №3
Ім’я цій людині—Агапіт. На дверях його зрубу ви знайдете завдання.
ПУНК №3
Запитання по горизонталі 4. Знахарка, віщунка, займалась поховальним обрядом в дохристиянські часи.
ШУКАЙ Пункт №4
На Русі це місце називали Вирій. В Біблії воно називається Едем.
Там на Вас чекає завдання.
ПУНКТ №4
Запитання по горизонталі 5. Спосіб поховального обряду в дохристиянські часи на Русі-Україні.
ШУКАЙ Пункт №5
Вони були найманцями зі Скандинавії і опорою князя
в ІХ—ХІ столітті.
Йдіть до них і знайдете завдання.
ПУНКТ №5
Завдання по вертикалі: 1. Вони були родом зі Скандинавії, військовими найманцями на Русі. Їхня назва в перекладі означала «охоронці»
Завдання по вертикалі: 2.Скандинавська назва таких човнів—дракари. Як називали їх на Русі.
ШУКАЙ Пункт №6
Князь Володимир охрестився в місті Корсунь, а прибувши до Києва звелів охрестити своє найближче оточення в річці, де тепер центр столиці—на Хрещатику. Йдіть до купелі (водоймища)—там чекає завдання.
ПУНКТ №6
Завдання по горизонталі: 3.Місце, де явився киянам Перун, скинутий у воду один з головних богів.
Завдання по вертикалі 3 Прабатьківщина слов’ян знаходилась між двома річками—на одній із них стоїть столиця України. Відгадайте назву іншої.
ШУКАЙ Пункт №1
Прийдіть до граду Кия, вклоніться священному капищу Перуна та отримайте запитання від столу великого князя київського.