Історія України 1914-1945 рр. Діагностичне оцінювання знань 11 клас (виправлений варіант)

Про матеріал

Матеріал для перевірки знань учнів, з метою повторення вивченого за навчальний рік. Укладено два варіанти завдань у форматі ЗНО. Для укладання використано завдання зошитів ЗНО з історії України 2021 року (пробне, основна та додаткова сесія). Завдання можна використовувати на початку навчального року для діагностичного оцінювання знань одиннадцятикласників.

Перегляд файлу

Діагностична робота 11 клас.

Варіант 1

 

1. Вільгельм фон Габсбург-Лотрінген – австрійський ерцгерцог, полковник армії УНР, поет. Під яким псевдонімом він відомий як полковник Українських січових стрільців (УСС)?

А) Олесь Тихий    Б) Віктор Грім    В) Василь Вишиваний    Г) Тарас Чупринка

Проаналізуйте фрагмент документа та виконайте завдання 2-4:

«Ми українці-козаки не хочемо мати свободи на папері або півсвободи. По оголошенні Першого Універсалу (Другий Універсал не визнаємо) ми приступаємо до заведення порядку на Україні. Задля цього всіх росіян і ренегатів, які гальмують українську роботу, скидаємо з постів силою, не рахуючись із російським урядом. Визнаючи Центральну Раду за свій найвищий уряд ми поки що виганяємо зрадників з України без її відома. Коли все опануємо силою, тоді підпорядкуємося Центральній Раді. Тоді вона порядкуватиме в Києві й на всій Україні. Тепер же, коли починається повстання, ми виставляємо своїх людей, котрі мусять усім керувати...»

 

2. У наведеній відозві відображено погляди:

А) махновців    Б) більшовиків    В) автономістів    Г) самостійників

3. Події, описані у цитованій відозві відбулися 1917 р. у

А) березні    Б) липні    В) серпні    Г) листопаді

4. Хто із діячів, зображених на фото, був ініціатором створення цитованої відозви?

А)     Б)     В)     Г)

 

4. Що було характерним для соціально-економічного життя УСРР у період нової економічної політики?

А) скасування плати за житло і комунальні послуги

Б) здійснення насильницької суцільної колективізації

В) уведення карткової системи розподілу продуктів

Г) надання селянам права на продаж власної сільгосппродукції

 

5. Яку політику більшовиків так охарактеризував С. Петлюра: «…У цьому напрямі нинішньої політики більшовиків я вбачаю чергову їхню поступку стихійній силі українського національного руху, а водночас – логічно послідовний і політичний захід з метою оволодіння силою цього руху й зміцнення своїх позицій в Україні…»?

А) індустріалізацію    Б) неп    В) колективізацію    Г) коренізацію

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/238/23813/10.png

6. Діаграма дає змогу визначити масштаби

А) «Великого терору»

Б) демографічних втрат від Голодомору

В) жертв покоління митців «розстріляного відродження»

Г) репресій під час «радянізації» Західної України

 

 

7. Територія радянської України стала ареною збройної боротьби між СРСР і Німеччиною

А) 1 вересня 1939 р.   Б) 23 серпня 1939 р.    В) 22 червня 1941 р.    Г) 30 червня 1041 р.

 

 

8. Установіть послідовність фактів біографії діяча, зображеного на фото:

А) учасник боїв за гору Маківка

Б) Засновник Української військової організації (УВО)

В) керівник Галицько-Буковинського куреня січових стрільців

Г) керівник Організації українських націоналістів (ОУН)

 

 

 

 

9. Увідповідніть подію, описану в уривку історичного джерела та рік, коли вона відбулася.

 

1«Волею українського народу Організація українських

націоналістів під проводом Степана Бандери проголошує

відновлення Української держави, за яку поклали голови цілі

покоління найкращих синів України...»      А) 1939 р.

2«Уряд Української РСР... вирішив звернутися до Конференції

Об'єднаних Націй із заявою, повідомляючи про своє бажання

приєднатися до загальної організації Безпеки як одна

 з держав-засновниць, а також узяти участь у

Конференції Об'єднаних Націй у Сан-Франциско...»     Б) 1941 р.

3«Волею всього багатонаціонального радянського народу,

за наказом Радянського уряду Червона армія звільнила

навіки народ Західної України від влади польських поміщиків

і капіталістів...»         В) 1943 р.

4«Під безперервним вогнем артилерії та ударами німецької авіації

війська змушені були проводити переправу... часто переправлялися

через Дніпро без танків і важкої артилерії. Під вогнем ворога воїни

 пливли на правий берег хто як міг: тримаючись за дошки, плащ-намети,

напхані соломою. Тонули тисячами в холодній листопадовій воді...»  Г) 1944 р.

           Д) 1945 р.

 

10. Нарком оборони  Радянського Союзу Клим Ворошилов у виступі на VII з’їзді ВКП(б) заявив «Ми свідомо пішли на голод, бо нам потрібен був хліб, а жертвами голоду були не трудові елементи, а куркульство…»

Наведений уривок джерела дає змогу

1) визначити одну з причин Голодомору

2) вказати на організаторів геноциду українського народу

3) створити уявлення про масштаби голоду1921-1923 рр.

4) виокремити пропагандистську складову компартійної політики

5) з'ясувати основні положення Продовольчої програми Комуністичної партії

6) визначити одного з керівників Української СРР

7) підсумувати наслідки впровадження продподатку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота 11 клас

Варіант 2

 

1. У роки Першої світової війни Загальна українська рада

А) виступала за нейтралітет українців у війні

Б) була прихильною до влади Австро-Угорщини

В) вимагала негайного проголошення незалежності України

Г) підтримувала політику Росії на західноукраїнських землях

 

Проаналізуйте фрагмент документа та виконайте завдання 2-4:

«У Петрограді відбулися криваві події які загрожують загибелі завоювань революції. Частина населення Петрограда, керована більшовиками, збройним шляхом ліквідувала Тимчасовий Уряд і хоче нав’язати свою волю Російській Республіці. Ми закликаємо рішуче боротися з будь-якими спробами підтримання петроградського повстання. Громадяни України! Покажіть себе вірними захисниками свободи й ворогами анархії, яка може віддалити скликання Всеросійських і Українських Установчих Зборів і навіть призвести до загибелі рідного краю…»

2. Яка владна інституція звернулася із цитованою відозвою до населення України?

А) Рада Міністрів                      Б) Штаб Київського військового округу

В) Генеральний Секретаріат    Г) Рада Народних Комісарів

3. «Кривав події в Петрограді» спричинили ухвалення

А) Грамоти до всього українського народу гетьмана П. Скоропадського

Б) Конституції Української Народної Республіки

В) Акта злуки між УНР і ЗУНР

Г) Третього Універсалу УЦР

4. Події, описані в уривку документа відбулися

А) 1914 р.   Б) 1917 р.    В) 1919 р.    Г) 1921 р.

 

5. На фото зображено

L:\unnamed.jpgА) співзасновника Української національно-демократичної партії, голову Тимчасового державного секретаріату Західноукраїнської Народної республіки

Б) керманича Союзу визволення України, дипломата Української Держави

В) першого коменданта легіону Українських січових стрільців, депутат Сейму від Української національно-демократичної партії

Г) співзасновника і голову Української національної партії на Буковині, голова української національної громади в Румунії

 

6. Перенесення столиці України з Харкова до Києва відбулося у

А) 1921р.    Б) 1924 р.    В) 1934 р.    Г) 1937 р.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/238/23815/12.png

 

7. Події, зображені на картосхемі, стали наслідком

А) нападу нацистської Німеччини на СРСР

Б) укладання пакту Ріббентропа-Молотова

В) проголошення незалежності Карпатської України

Г) оприлюднення Акта проголошення Української Держави

 

 

 

 

 

 

8. Установіть послідовність відображених в уривках документів подій на західноукраїнських землях у міжвоєнний період.

А)«Вирок прозвучав доволі трагічно: Бандеру, Лебедя і Карпинця засуджено до смертної кари... Але згідно з амністією смертну кару замінено на довічне ув'язнення... Підсудні вислухали вирок спокійно, а Бандера та Лебедь вигукнули: "Хай живе Україна!"...»

Б)«Від нинішнього дня весь український національний табір виступає як одна цілісність, стає в одній оборонній і бойовій лаві, в одній суцільній фаланзі під назвою УНДО...»

В)«Громадяни! Українці–Українки! Пам'ятайте, що 12 лютого Ви виберете свій перший сойм! На чолі кандидатів стоять: батько прем'єр отець Августин Волошин та міністр Юліян Ревай...»

Г) «У селі Копилів Сокальського повіту Львівського воєводства знищено приміщення читальні, подерто бібліотечні книжки й портрети Шевченка та Франка. Після знищення читальні вишикувано людей перед читальнею і змушено їх кричати: Хай живе Пілсудський!"...»

 

9. Увідповідніть явище періоду утвердження тоталітарного режиму в Україні з наслідком цього явища

1. суцільна колективізація   А) ліквідація індивідуального селянського господарства

2. масові репресії    Б) домінування промислового виробництва над

сільськогосподарським

3. культурна революція   В) нав’язування суспільству комуністичної ідеології

4. форсована індустріалізація   Г) ліквідація багатопартійності

      Д) насадження в суспільстві атмосфери страху

 

10. Укажіть союзників Німеччини у роки Другої світової війни, військові з’єднання яких окупували територію українських земель

1) Франція (режим «Віші»)  5) Угорщина

2) Хорватія    6) Румунія

3) Італія    7) Болгарія

4) Японія

docx
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
2481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку