НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ АДМ – 1
Обслуговування відвідувачів
ЗА ТЕМОЮ
«Обслуговування відвідувачів на підприємстві, в установі, організації»
ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА №7
«Розробка дизайну кабінету керівника та інтер’єру службового приміщення»
Завдання: набути практичні навички щодо розробки дизайну кабінету керівника організації
№ з/п |
Меблі, прилади, комп’ютерне обладнання, матеріали, нормативні документи тощо |
Зміст роботи адміністратора |
1. |
ПК, Інтернет, телефон |
Дизайн кабінету керівника відіграє чималу роль в іміджі компанії, адже це свого роду візитівка організації. Саме тут проходять усі важливі зустрічі з партнерами та співробітниками, обговорення ділових питань, підписання договорів тощо. Тому важливо, щоб приміщення було стильним, показним і водночас затишним. Від особливостей обстановки, яка оточує керівника, залежить багато чого. Наприклад, його здатність мислити правильно і логічно, обдумано приймати важливі рішення, підтримувати гарне і робочий настрій. Інтер'єр кабінету директора розробляється, виходячи з таких правил: 1) Керівник проводить на роботі багато часу, тому колірна гамма і оформлення повинні подобатися, викликати позитивні емоції. 2) Актуальний мінімум меблів, декоративних елементів, особистих речей. 3) Для обробки стелі і стін вибираються нейтральні відтінки, прості недорогі матеріали (фотошпалери, кольорова штукатурка, лінолеум). 4) Меблі та інші деталі обстановки повинні бути легкими, мобільними.
При оформленні кабінету будь-якої категорії керівників потрібно брати до уваги такі принципи:
1. Зонування приміщення. Повинні бути присутніми наступні куточки: - зона проведення нарад, де буде розташований великий стіл, декілька стільців, дошка для демонстрацій, проектор та інші способи візуалізації; основне місце, де знаходиться приватний робочий простір з письмовим або комп’ютерним столом, шафами і полицями для документів, сейф; - зона для зустрічі відвідувачів і ділових гостей зі зручним диваном, кріслами і журнальним столиком. - зона відпочинку, яка дозволяє трохи розслабитися, не виходячи з офісу, адже зазвичай керівник має ненормований робочий день. Зону для ведення переговорів та нарад обов’язково оснащують довгим столом і відповідною кількістю стільців. Для наради необхідний стіл - не дуже великий, але і не маленький, прямокутний або овальний, здатний помістити за собою всіх керівників середньої ланки або співробітників відділу. Крісла і стільці зобов'язані також гармоніювати із загальним стилем. Спинка стільця відвідувача не повинна бути вище, ніж плече керівника, щоб не зменшувати значущості керівника.
Робоча зона – це місце директора підприємства. Основний атрибут – це зручне крісло з хорошою оббивкою. Дуже добре, якщо робочий стіл керівника розташований біля вікна. Від природного світла очі не так втомлюються. Нерідко в кабінеті директора зберігається важлива ділова документація. Для цього потрібні спеціальні меблі. Це може бути містка шафа або комплект невеликих пеналів. Якщо приміщення невелике, то створити ефект відкритого простору дозволять відкриті полиці. При необхідності для зберігання документів, які треба приховати від сторонніх, можна вибрати стелаж з вбудованими в нижній частині дверцятами або просто додатково встановити тумби.
Правильно підібрані меблі дозволять підкреслити статус господаря кабінету, створити робочу атмосферу і комфортні умови для діяльності.
Зона відпочинку. Ідеальний варіант, якщо вона розташована в окремому приміщенні або, хоча б, візуально відокремлена. Важливо добре облаштувати зону відпочинку. Для цього підбирають м'які меблі і невеликий кавовий столик. Тут керівник зможе сам перепочити або провести переговори в неформальній обстановці, коли це буде зручно. Якщо кабінет досить просторий, можна поставити диван з кріслами. Для невеликого приміщення краще віддати перевагу м'якому куточку або модульній групі. Нерідко в цій частині розміщують шафу або тумбочку з посудом, чайними приладдям. У зоні відпочинку буде доречний деякий декор (картини, об'ємні вази, скульптури. У зоні відпочинку доречний гарний торшер, стиль якого відповідає загальним принципам оформлення. Приглушене і приємно-розсіяне світло від нього допомагає розслабитися і на короткий час відволіктися від робочих проблем.
2. Зовнішній вигляд кабінету. Стиль - діловий, строгий, практичний, зручний. Можна внести невеликі особисті зміни: повісити на стінах грамоти, почесні листи. Подбайте про те, щоб офіс був добре освітлений як природно, так і за допомогою ламп і світильників. Кабінет топ-менеджера – це особливе приміщення, де приймаються доленосні для підприємства рішення. Тому важливо продумати колірну палітру так, щоб сконцентрувати увагу на вирішенні найважливіших питань. Обираючи колірну палітру, важливо розуміти, що це впливатиме на психічний стан і настрій людей. Рекомендують по максимуму використовувати природні відтінки: зеленуватий, сірий, коричневий і бежевий. Це не просто надає приміщенню стильності, але й налаштовує відвідувачів на діловий настрій.
3. Присутність корпоративної символіки. Велика і середня фірма випускає атрибути у вигляді ручок, блокнотів, прапорців та іншої канцелярії з фірмовим логотипом. Розбавивши інтер’єр за допомогою таких речей, ви зможете підкреслити статус керівника. Грамотне розташування всіх зон дозволить комфортно і продуктивно працювати. Навіть невелике приміщення, вміло зоноване, буде зручним і багатофункціональним. Важливо правильно вибрати деталі, не захаращувати простір аксесуарами – в інтер’єрі необхідні помірність і нейтральність. Якщо кабінет зовсім малий, то через нестачу «квадратів» доцільно виділити одну зону: робоче місце директора. Вдалим рішенням стане використання кутового столу. Це допоможе вирішити два завдання: прийом відвідувачів і організація місця для роботи. |
Додатковий навчальний матеріал розміщений за покликанням:
https://rbk-kronos.lviv.ua/dyzayn-kabinetu-kerivnyka/?authuser=0
https://walldeco.ua/ua/dizayn-kabineta?authuser=0