А для того, щоб наш урок був успішним і продуктивним, нам потрібно: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати.
Номер слайду 3
Мишенята, ведмежата,Зайченята, їжачата –Всі звірята і малята. Заховалися у хату. Лиш сміливі снігурята. З гори їдуть на санчатах. Робота над скоромовкою
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 5
Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомитися з життям та творчістю Івана Франка
Номер слайду 6
Робота над віршем «Дивувалася зима»Зараз я вам прочитаю вірш , а ваше завдання уважно слухати.
— Який настрій викликав у вас прослуханий вірш? — Які картини ви побачили , слухаючи його? — Хто є головним персонажем вірша?
Номер слайду 10
Гра «Рибки»(мовчазне читання)
Номер слайду 11
Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання. — Чому дивувалась зима? — Як зима хотіла розправитися з першими весняними квітами?— Чи вдалося їй це зробити?— Звідки ви про це дізналися?— Знайдіть і зачитайте слова, за допомогою яких поет змальовує зиму як живу істоту.
Номер слайду 12
Вправа «Дочитай далі»Я прочитаю слова з вірша, а ви, відшукавши їх, дочитайте рядок до кінця.
Номер слайду 13
Гра «Диктор телебачення»
Номер слайду 14
Гра «Знайди риму»Сяє -Садки -Без плоду - Тоном -
Номер слайду 15
Домашнє завданняст. 102 виразно читати вірш
Номер слайду 16
Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи». Обери лист, який ти хочеш відкрити(для відкриття по листі варто натиснути)