Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький, 1880 – 1918). «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо», «Лорелей»

Про матеріал
Урок розроблений за технологією зустрічних зусиль. На уроці використано елементи СТЕМ-освіти. Розробка відповідно до чинної програми (рівнь стандарт)
Перегляд файлу

ТЕМА: Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький, 1880 – 1918). «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо», «Лорелей»

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

 Предметні компетентності

Знаннєвий компонент знають основні етапи життєвого і творчого шляху письменника; Діяльнісний компонент визначають провідні теми й мотиви в ліриці митця; розкривають особливості світобачення письменника; Ціннісний компонент обґрунтовують власне судження, роблять висновки щодо загальнолюдського в ліриці поета;

Ключові компетентності

Спілкування державною мовою

знають українські переклади творів митців;

Математична компетентність

створюють у вигляді ментальної карти відомості про поета;

Інформаційно-цифрова компетентність

створюють мультимедійну презентацію;

Ініціативність і підприємливість

представляють свою роботу у вигляді самостійно створеної продукції

Соціальна та громадянська компетентності

визначають роль творчої спадщини поета у ствердженні суспільно значущих ідей для свого часу та сучасності;  усвідомлюють значущість боротьби письменника за мир, свободу, духовність;

Обізнаність та самовираження у сфері культури  

коментують твори різних видів мистецтва в аспекті розвитку течій модернізму й авангардизму; 

Екологічна грамотність і здорове життя

усвідомлюють цінність духовно-емоційного світу людини, значення поезії для його розвитку

ЕПІГРАФ: Любив кохати! Г.Аполлінер

ОБЛАДНАННЯ:ремінісценція https://www.youtube.com/watch?v=IT7TV21Zio8, відео «Гійом Аполлінер» https://www.youtube.com/watch?v=oLbJaZFe-H4, презентація, «хмари слів», картки-постери, інструкція

ТИП УРОКУ: комбінований

ФОРМА УРОКУ: майстерня

                                              ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. РОЗМИНКА

Прийом «Цей день в історії»

Прийом «Зацікавити». Бесіда:

Що ви побачили на даному полотні?

У чому незвичність цієї картини?

Як створювалось дане полотно, за яким принципом?

А чи знаєте ви, як називається така течія в авангардизмі? (кубізм)

ІІ. ВИКЛИК

Сьогодні ми з вами познайомимося з одним, як його називають, із фундаторів даної течії.

  1. Оголошення теми уроку
  2. Визначення очікуваних результатів
  3. Запис у зошит теми та епіграфу.

 ІІІ.  СПІВТВОРЧІСТЬ

  1. Перегляд відеоролика

Хто ж ти є насправді, злодій чи ні, Аполлінер чи Костровицький?

  1. Знайомство з поетом (випереджувальне індивідуальне завдання: підготувати презентацію про Аполлінера).
  • Робота в групах: створити схему «Життя», «Творчість», «Новаторство»
  • Колективна робота: створення ментальної карти «Гійом Аполлінер»

На сьогодні ви підготували поезії загадкового Г.Аполлінера.

  1. Представлення груп випереджувальних завдань:
  • «Міст Мірабо»
  • «Зарізана голубка й водограй»
  • «Лорелей»

Аналіз поезії за схемою:

  1. Виразне читання
  2. Тема
  3. Що лягло в основу написання поезії?
  4. Символіка віршу
  5. Художні засоби
  6. Особливості  поезії.
  1. Творча робота (елементи STEM-освіти) (під супровід ремінісценції)
  • Створити книжкову інсталяцію мосту Мірабо
  • Орігамі – виготовлення голуба
  • Створити портрет Г.Аполлінера (використовуючи технологію кубізму)

IV.  РЕФЛЕКСІЯ

  1. Повернення до епіграфа
  2. «Хмара слів»
  3. Сенкан-діаманта «Аполлінер»
  4. «3 ЩО? – що дізнався, що сподобалося, що вразило»
  5. Самооцінювання
  6. Домашнє завдання: підготуватися до написання есе «Моє розуміння поезії (назва, автор)»
docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
1101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку