Із видимого пізнай невидиме (НУШ)

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Із видимого пізнай невидиме", складається з двох варіантів. Завдання закритого та відкритого типу.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Із видимого пізнай невидиме

І варіант

І-ІІ рівні (6 балів)

1. За жанром спрямованість «Євшан-зілля» М. Вороного:

А) історична повість;

Б) ліро-епічний твір;

В) соціальне оповідання.

2. Висловлення з твору «…рідний степ – широкий, вільний» вважається наступним художнім засобом:

А) метафорою;

Б) алегорією;

В) епітетом.

3. Як звали корову з твору «Тореадори з Васюківки»?

А) Контрибуція;

Б) Манюня;

В) Калина.

4. Він був баштанник і не міг допустити, щоб кавун упав на землю й розбився:

А) дід Варава;

Б) батько Павлуші;

В) дід Салимон

Г) батько Яви.

5. Як звали вовка з твору В. Рутківського «Джури козака Швайки»?

А) Васильок;

Б) Барвінок;

В) Мак.

6. Джура – це ..?

А) зброєносець при козакові;

Б) шило;

В) татар.

Достатній рівень (3 бали)

7. Установіть відповідність між фразеологізмами, ужитими у творі, та їх значенням:

        1. мов лизень зливав;                              А) заважати;

        2. щелепа поповзла вниз;                       Б) зникнути;

        3. стати як кістка в горлі;                        В) здивувався.

8. Схарактеризуйте образ Санька («Джури козака Швайки»).

Високий рівень (3 бали)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

► Ідея любові до рідного народу, до батьківщини у творі М. Вороного

«Євшан-зілля».

► Поміркуй, яким буде майбутнє Яви й Павлуші. Склади невелику розповідь про це, зважаючи на вдачу хлопців.

► «Мої враження від книги «Джури козака Швайки»».

Контрольна робота

Із видимого пізнай невидиме

ІІ варіант

І-ІІ рівні (6 балів)

1. Що допомогло юнаку згадати про рідні половецькі степи «Євшан-зілля» М. Вороного:?

А) пісня половецька;

Б) умови хана;

В) відчуття пахощів євшан-зілля.

2. Легенда з Іпатіївського літопису була основою для написання твору:
А) «Джури козака Швайки»;
Б) «Євшан-зілля»;

В) «Тореадори з Васюківки».

3. Манюня з твору «Тореадори з Васюківки»– це?

А) корова;

Б) собака;

В) свиня;

Г) цап.

4. Ім’я свого друга Павлуша порівнював:

А) з маркою авто.

Б) з островом;

В) індійський чай;

Г) з уявою.

5. Як представився незнайомець з твору В. Рутківського «Джури козака Швайки»?

А) Пилип;

Б) Семен;

В) Грицько.

6. Як звали коня Швайки?

А) Вітрик;

Б) Скарб;

В) Барвінок.

Достатній рівень (3 бали)

7. Установіть відповідність між фразеологізмами, ужитими у творі, та їх значенням:

        1. язики посали заплітатися;                            А) не зосереджувати погляд;

        2. не навчився у сірка очей позичати;             Б) тривожно;

        3. на серці неспокійно;                                     В) нерозбірливо говорити.

8. Схарактеризуйте образ Грицика («Джури козака Швайки»).

Високий рівень (3 бали)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

► Щастя можна знайти тільки на рідній землі (за поемою М. Вороного «Євшан-зілля»).

► «Мої враження від книги «Джури козака Швайки»».

► Поміркуй, яким буде майбутнє Яви й Павлуші. Склади невелику розповідь про це, зважаючи на вдачу хлопців.

 

 

doc
Додано
1 червня
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку