Календарно-тематичне планування 3-А клас 1 семестр

Про матеріал

Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ

Перегляд файлу

КТП з англійської мови для 3-А класу на І семестр за підручником  Карпюк О. Д. – 2020 (3 год)

2022/2023н.р.

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Примітка

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

 

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

ТЕМА 1.   Я, моя родина і друзі (16год)

 

1.

 

 

 

Пограємось

Пригадати римівки, використання:       Canyou...? Yes, I can, No, I can’t

 

 

 

Touchyour..! Pointto … ! Standupsitdownturnaroundwink…   

 

jump, fly, swim,run,ski,  playfootball,  fish,  ride a bike, getupat 7 o’clock, playcomputergames,

Ех.1,р.6

 

Ех.2,р.6

Ех.3,р.6

Ех.2,р.7

 

 

 

Ех.1,р.7

 

Ех.4,р.6

 

 

 

 

2.

 

 

Я спілкуюсь

I likeLookYes, please     I can…     Thisis…      Theseare…

 

 

Ех.1,р.8

Ех.2,р.11  Ех.3,р.11

Ех.3,р.9

 

Ех.4,р.9

 

Ех.2,р.9

Ех.1,р.10

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Примітка

3.

 

 

Давай вчити англійську

Reading: A New

Classmate

Listening: Identifying

detailsabout

classmates

Speaking: Asking

andansweringabout

sportsandhobbies

Writing: Describing

familyandfriends

What’syourname?

Howoldareyou?

What’syour e-mail?

What’syourtelephonenumber?

Thisis…                    Hernameis…           Hisnameis…           I’m …

His e-mailis…Histelephonenumberis…

e-mail, English

Ех.1,р.12

Ех.2,р.12

Ех.3,р.12

Ех.4,р.13

Ех.6,р.13

Ех.5,р.13

 

 

4.

 

Я вивчаю англійську мову

What’syourname?

Howoldareyou?

What’syour e-mail?

What’syourtelephonenumber?

 

 

Ех.1,р.14

 

 

 

Фонікси

 

 

5.

 

 

Познайомся з новими друзями

Hisschoolbagis…

Hisnameis ...

Herbikeis…

Hernameis ...

Hisnameis ...

 

classmate, curly

Ех.2,р.14

 

 

Ех.3,р.15

Ех.4,р.15

 

 

6.

 

 

Мої однокласники

He/Shelivesin…

Thisismy…

Thesearemy…

Hishobbyis ...

I’mfrom…

Sheisfrom…

Sheisn’tfrom…

 

always, sleepy, hobby,special, favourite, newclassmate

Ех.1,р.16

Ех.3,р.16

Ех.3,р.16

Ех.2,р.16

Ех.1,р.16

 

 

7.

 

 

Розкажи про себе

Theyare…

Theyaren’t…

Theyoftenplay…

strict, reporter,  late, lazy

 

 

 

 

 

Ех.1,р.17

Ех.2,р.18

 

 

Ех.3,р.18

 

 

8.

 

 

Опиши себе

Annisfrom…

Ann’smumis…

 

hard-working

 

Ех.2,р.19

Ех.1,р.19

 

 

 

9.

 

 

Мої найкращі друзі

Kateisgoodatswimming

Theyare …

Theyaren’t …

 

helpful, begoodat,

Ех.1,р.20

 

Ех.2,р.20

Ех.1,р.20

Ех.3,р.21

 

 

10.

 

 

Що я вмію робити

Areyougoodat..?

Yes, I am. / No, I amnot.

good, nice, a bitlazy, funny, helpful, clever, football, basketball, tennis,

tabletennis, swimming, computergames, dancing

 

 

Ех.2,р.22

Ех.1,р.22

 

 

Ех.3,р.22

 

11.

 

 

Мій домашній улюбленець

 

Whereis…?

in, on, under

 

Ех.2,р.23

 

Ех.1,р.23

 

 

12.

 

 

Цікаві історії

 

 

Ех.1,р.24

 

 

Ех.2,р.25

 

 

13.

 

 

Моя улюблена іграшка

What’syour favourite..?

Steve’s favourite sport

My favourite toyis...

Mary’s favourite toyis…

 

basketball, sport, Goout. comics, pilot, me

Ех.1,р.26

Ех.4,р.27

Ех.2,р.27

Ех.3,р.27

Ех.5,р.27

Ех.1,р.26

 

 

14.

 

 

Іграшки моїх друзів

Herballis…

Hisrobotcan…

her, his

Ех.1,р.28

Ех.2,р.28

Ех.3,р.28

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

16.

 

 

Пограймося разом

 

 

 

It‛s a girl.

It‛s a boy.

Her favourite…

His favourite…

 

Ех.1,р.29

Ех.2,р.29

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

Ех.2,р.29

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

ТЕМА 2. Помешкання  (15 год)

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Примітка

17.

(1)

 

Моя родина

Reading: Goldilocks

andtheThreeBears

Listening: Identifying

familyrelationships

Speaking: Asking

andansweringabout

familymembers’jobs

Writing: Describing a

house / a flat

Howareyou?

Wearefine

Whoisthis?

Whoisthat...?

Wholivesinthishouse?

 

sweethearts,cousins

Ех.1,р.32

Ех.3,р.32

 

 

Ех.2,р.32

Ех.3,р.32

 

 

 

18.

(2)

 

Моє родинне дерево

Whois..?

Heis…

grandpa, grandma, uncle, aunt, mother, father, brother, wife, aunt’shusband

Ех.1,р.33

Ех.2,р.33

Ех.3,р.33

 

Ех.2,р.33

 

 

19.

(3)

 

Літній табір відпочинку

 

 

WhereisBill?

He’satGreenwoodsSummerCamp.

Wherearethey?

Theyarein/at ...

atthecamp, athome, inthevillage, London, England, Germany

 

Ех.1,р.34

Ех.3,р.35

Ех.4,р.35

 

Ех.2,р.34

Ех.3,р.35

 

 

20.

(4)

 

Мій будинок

I like…

kitchen, bathroom, livingroom, bedroom, new, house, screen

 

Ех.1,р.36

Ех.2,р.36

 

 

Ех.2,р.36

 

 

21.

(5)

 

Моя кімната

Whereisthekitchen?

Itisontheleft.

Thebathroomisontheright.

 

kitchen, bathroom, livingroom, bedroom, new, house, screen

Ех.1,р.37

 

 

Ех.2,р.37

 

 

 

22.

(6)

 

Де мій домашній улюбленець

Lookunderthesofa

inthelivingroom.

Isitunderthebedinthebedroom?

Whereis..?

Isitonthe…

Yes, itis. / No, itisnot.

 

in, on, under

Ех.1,р.38

 

 

Ех.2,р.38

Ех.3,р.38

 

23.

(7)

 

Кімнати в моєму будинку

Lookattheplan. Whereis/arethe ...?

It’s/Theyareontheleft/right.

kitchen, bathroom, livingroom, bedroom, hall, ontheleft, ontheright

Ех.1,р.39

Ех.2,р.39

 

 

 

 

24.

(8)

 

Меблі в кімнатах

Whereis..?

Itis…

sofa, armchair, carpet,floor, nextto,  infrontof, near, above

 

Ех.1,р.40

Ех.2,р.40

 

 

Ех.2,р.40

 

 

25.

(9)

 

Що є в вітальні

Whereisthe..?

Itis ... the ...

Whatcanyoudothere?

I can ... .

 

above, infrontof,

nextto, under, on

near

 

Ех.2,р.41

Ех.3,р.41

 

Ех.1,р.41

 

 

26.

(10)

 

Професії

What’shisjob?

Heis a…

Whatisherjob?

Sheis a …

doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer, seller, man, men, woman, women,

Ех.1,р.42

Ех.2,р.42

Ех.5,р.43

Ех.4,р.43

 

Ех.3,р.42

Ех.5,р.43

 

 

27.

(11)

 

Професії моїх батьків

Whatisyourmother’s / father’s / uncle’s / aunt’sjob?

He/Sheis a …

Wheredoeshe/shework?

He/Sheworksin/on a …

inanoffice,

in a school,

on a farm,

in a hospital,

in a shop,

in a café

Ех.1,р.44

Ех.3,р.44

 

Ех.2,р.44

 

 

28.

(12)

 

Цікаві історії

 

justright, hard, soft, high, low, cold

Ех.1,р.45

Ех.2,р.45

 

Ех.3,р.46

Ех.2,р.45

Ех.4,р.46

 

 

29.

(13)

 

Найкраща професія

 

 

 

 

 

 

 

Wherecanyourdoll ... ?

Whereisit?

Whatisyourfather’sjob?

What’syourmother’sjob?

 

Ех.1,р.47

Ех.2,р.47

Ех.3,р.47

Ех.5,р.48

Ех.6,р.48

Ех.6,р.48

Ех.4,р.48

 

30.

(14)

 

 

 

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

 

31.

(15)

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

Ех.1,р.49

Ех.3,р.49

Ех.2,р.49

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

ТЕМА 3. Школа (15 год)

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Примітка

32.

(1)

 

Розклад уроків

Reading: A Letterto

MyPenfriend

Listening:

Identifying

detailsabout a

pupil’sday

Speaking: Describing

dailyroutine

Writing: Proper

nouns; Writing

informationabout

me

OnMondays

wehavegot ...

OnTuesdays…

Дні тижня

timetable, Maths, English, Sport, Reading,

Art, Music

Ех.1,р.50

Ех.3,р.50

 

 

Ех.2,р.50

Ех.3,р.50

 

 

33.

(2)

 

Розклад уроків моїх друзів

 

OnMondays

wehavegot ...

OnTuesdays…

Дні тижня

timetable, Maths, English, Sport, Reading,

Art, Music

 

Ех.4,р.51

Ех.5,р.51

Ех.4,р.51

 

 

 

34.

(3)

 

Мої улюблені уроки

Whatlessondoyoulike?

I like ... . / ... ismy favourite lesson.

 

 

Ех.1,р.52

Ех.2,р.52

Ех.4,р.52

Ех.3,р.52

Ех.5,р.52

 

Ех.1,р.52

 

 

35.

(4)

 

Найкращий урок

WhenisSport?

Itison…

 

 

Ех.2,р.53

Ех.1,р.53

 

 

 

 

36.

(5)

 

Улюблені уроки моїх друзів

Whatlessondoyoulike?

I like ... .

Whatisyour favourite day?

... is (are) my favourite day(s).

I havegot ... onthis (these) day(s).

 

 

Ех.1,р.54

Ех.4,р.55

Ех.2,р.54

Ех.3,р.54

 

Ех.1,р.54

 

 

37.

(6)

 

Які уроки мені не подобаються

 

Doyoulike ...?

I don’tlike…

Hedoesn’tlike…

Whatdoyoudointhislesson?

 

readtexts, learnpoems, count, dosums, jump, run, playsportgames, singsongs, playmusic, draw, paint, speak, readandwrite English

Ех.1,р.56

Ех.2,р.56

Ех.3,р.56

Ех.5,р.57

 

 

Ех.4,р.57

 

38.

(7)

 

Мій улюблений день тижня

Whereisitfrom?

It’sfromUkraine.

Whoishe?

 

Ех.1,р.58

Ех.3,р.58

 

Ех.4,р.59

Ех.5,р.59

Ех.2,р.58

Ех.3,р.58

 

 

39.

(8)

 

 

 

 

Годинник

 

Whendoesshewakeup?

Shewakesupat…

I wakeupat ... o’clock. Then I ...

It’snineo’clock

It’shalfpast…

It’stento …

It’squarterpast…

wakeup, wash, dress, breakfast

 

Ех.1,р.60

Ех.2,р.60

Ех.3,р.61

Ех.4,р.61

 

Ех.2,р.60

 

 

40.

(9)

 

 

Мій день

Whatdayisittoday?

Itis ... .

Whattimeisit?

Sorry, I can’t.

Whatdoyoudoafterschool?

havelunch, doone’shomework, club,evening

Ех.1,р.62

Ех.3,р.62

Ех.2,р.62

Ех.4,р.63

 

Ех.3,р.62

 

 

41.

(10)

 

Щоденні справи

 

Whattimedoyou…?

Thisisthetime…

Couldyou..?

May I..?

Canyou..?

 

must, can, may, could

Ех.1,р.64

Ех.4,р.65

Ех.5,р.65

Ех.2,р.64

Ех.3,р.64

Ех.4,р.65

 

 

42.

(11)

 

 

 

 

 

Що я можу робити

 

 

 

 

 

I amsorry. I amlate. May I comein?

May I askyou?

Couldyou..?

Can I helpyou?

 

Could

May

Can

may

 

Ех.1,р.66

 

 

Ех.2,р.66

 

 

43

(12)

 

Розпорядок дня

 

May I ... ?

Can I haveyour ...?

Couldyou ... ?

I must ...

No, I can’t.

 

 

Ех.2,р.70

Ех.3,р.70

Ех.4,р.71

Ех.6,р.71

Ех.9,р.72

Ех.10,р.72

Ех.1,р.70

Ех.7,р.72

Ех.8,р.72

Ех.5,р.71

 

44.

(13)

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

 

45.

(14)

 

Мій розклад

 

 

 

Couldyou ... ?

I must ...

 

 

Ех.2,р.73

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

Ех.1,р.73

 

 

46.

(15)

 

Я читаю

Урок-гра

 

 

 

 

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. Іншомовна галузь. Іноземна мова. О.Я.Савченко, 2018 р

 

Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” , 2020 (автор О. Д. Карп’юк)

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 3-А класі

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

46

3

0

3

ІІ

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гипич Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Палий Анна
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
296
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку