Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
КТП з англійської мови для 3-А класу на І семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2020 (3 год)
2022/2023н.р.
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Примітка |
|||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності
Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими
ТЕМА 1. Я, моя родина і друзі (16год)
|
||||||||||||||
1.
|
|
Пограємось |
Пригадати римівки, використання: Canyou...? Yes, I can, No, I can’t
|
Touchyour..! Pointto … ! Standupsitdownturnaroundwink… |
jump, fly, swim,run,ski, playfootball, fish, ride a bike, getupat 7 o’clock, playcomputergames, |
Ех.1,р.6
|
Ех.2,р.6 Ех.3,р.6 Ех.2,р.7
|
|
Ех.1,р.7
|
Ех.4,р.6
|
|
|||
2.
|
|
Я спілкуюсь |
I likeLookYes, please I can… Thisis… Theseare… |
|
Ех.1,р.8 Ех.2,р.11 Ех.3,р.11 |
Ех.3,р.9
|
Ех.4,р.9
|
Ех.2,р.9 Ех.1,р.10 |
|
|
||||
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Примітка |
|||
3.
|
|
Давай вчити англійську |
Reading: A New Classmate Listening: Identifying detailsabout classmates Speaking: Asking andansweringabout sportsandhobbies Writing: Describing familyandfriends |
What’syourname? Howoldareyou? What’syour e-mail? What’syourtelephonenumber? |
Thisis… Hernameis… Hisnameis… I’m … His e-mailis…Histelephonenumberis… e-mail, English |
Ех.1,р.12 Ех.2,р.12 |
Ех.3,р.12 |
Ех.4,р.13 Ех.6,р.13 |
Ех.5,р.13 |
|
|
|||
4. |
|
Я вивчаю англійську мову |
What’syourname? Howoldareyou? What’syour e-mail? What’syourtelephonenumber? |
|
Ех.1,р.14
|
|
|
Фонікси |
|
|
||||
5.
|
|
Познайомся з новими друзями |
Hisschoolbagis… Hisnameis ... Herbikeis… Hernameis ... Hisnameis ...
|
classmate, curly |
Ех.2,р.14 |
|
|
Ех.3,р.15 |
Ех.4,р.15
|
|
||||
6.
|
|
Мої однокласники |
He/Shelivesin… Thisismy… Thesearemy… Hishobbyis ... I’mfrom… Sheisfrom… Sheisn’tfrom…
|
always, sleepy, hobby,special, favourite, newclassmate |
Ех.1,р.16 Ех.3,р.16 |
Ех.3,р.16 |
Ех.2,р.16 |
Ех.1,р.16 |
|
|
||||
7.
|
|
Розкажи про себе |
Theyare… Theyaren’t… Theyoftenplay… |
strict, reporter, late, lazy
|
Ех.1,р.17 Ех.2,р.18 |
|
|
Ех.3,р.18 |
|
|
||||
8.
|
|
Опиши себе |
Annisfrom… Ann’smumis…
|
hard-working |
|
Ех.2,р.19 |
Ех.1,р.19 |
|
|
|
||||
9.
|
|
Мої найкращі друзі |
Kateisgoodatswimming Theyare … Theyaren’t …
|
helpful, begoodat, |
Ех.1,р.20 |
|
Ех.2,р.20 |
Ех.1,р.20 |
Ех.3,р.21
|
|
||||
10.
|
|
Що я вмію робити |
Areyougoodat..? Yes, I am. / No, I amnot. |
good, nice, a bitlazy, funny, helpful, clever, football, basketball, tennis, tabletennis, swimming, computergames, dancing
|
|
Ех.2,р.22 |
Ех.1,р.22
|
|
Ех.3,р.22 |
|
||||
11.
|
|
Мій домашній улюбленець
|
Whereis…? |
in, on, under |
|
Ех.2,р.23 |
|
Ех.1,р.23 |
|
|
||||
12.
|
|
Цікаві історії |
|
|
Ех.1,р.24 |
|
|
Ех.2,р.25 |
|
|
||||
13.
|
|
Моя улюблена іграшка |
What’syour favourite..? Steve’s favourite sport My favourite toyis... Mary’s favourite toyis…
|
basketball, sport, Goout. comics, pilot, me |
Ех.1,р.26 |
Ех.4,р.27 |
Ех.2,р.27 Ех.3,р.27 Ех.5,р.27 |
Ех.1,р.26 |
|
|
||||
14.
|
|
Іграшки моїх друзів |
Herballis… Hisrobotcan… |
her, his |
Ех.1,р.28 Ех.2,р.28 Ех.3,р.28 |
|
|
|
|
|
||||
15.
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
||||||||||
16.
|
|
Пограймося разом
|
|
It‛s a girl. It‛s a boy. Her favourite… His favourite… |
|
Ех.1,р.29 Ех.2,р.29 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
Ех.2,р.29 |
|
||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 2. Помешкання (15 год)
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Примітка |
|||
17. (1) |
|
Моя родина |
Reading: Goldilocks andtheThreeBears Listening: Identifying familyrelationships Speaking: Asking andansweringabout familymembers’jobs Writing: Describing a house / a flat |
Howareyou? Wearefine Whoisthis? Whoisthat...? Wholivesinthishouse?
|
sweethearts,cousins |
Ех.1,р.32 Ех.3,р.32 |
|
|
Ех.2,р.32 Ех.3,р.32 |
|
|
|||
18. (2) |
|
Моє родинне дерево |
Whois..? Heis… |
grandpa, grandma, uncle, aunt, mother, father, brother, wife, aunt’shusband |
Ех.1,р.33 |
Ех.2,р.33 Ех.3,р.33 |
|
Ех.2,р.33 |
|
|
||||
19. (3) |
|
Літній табір відпочинку
|
WhereisBill? He’satGreenwoodsSummerCamp. Wherearethey? Theyarein/at ... |
atthecamp, athome, inthevillage, London, England, Germany
|
Ех.1,р.34 Ех.3,р.35 |
Ех.4,р.35 |
|
Ех.2,р.34 Ех.3,р.35 |
|
|
||||
20. (4) |
|
Мій будинок |
I like… |
kitchen, bathroom, livingroom, bedroom, new, house, screen
|
Ех.1,р.36 Ех.2,р.36 |
|
|
Ех.2,р.36 |
|
|
||||
21. (5) |
|
Моя кімната |
Whereisthekitchen? Itisontheleft. Thebathroomisontheright.
|
kitchen, bathroom, livingroom, bedroom, new, house, screen |
Ех.1,р.37 |
|
|
Ех.2,р.37 |
|
|
||||
22. (6) |
|
Де мій домашній улюбленець |
Lookunderthesofa inthelivingroom. Isitunderthebedinthebedroom? Whereis..? Isitonthe… Yes, itis. / No, itisnot.
|
in, on, under |
Ех.1,р.38 |
|
|
Ех.2,р.38 |
Ех.3,р.38 |
|
||||
23. (7) |
|
Кімнати в моєму будинку |
Lookattheplan. Whereis/arethe ...? It’s/Theyareontheleft/right. |
kitchen, bathroom, livingroom, bedroom, hall, ontheleft, ontheright |
Ех.1,р.39 |
Ех.2,р.39 |
|
|
|
|
||||
24. (8) |
|
Меблі в кімнатах |
Whereis..? Itis… |
sofa, armchair, carpet,floor, nextto, infrontof, near, above
|
Ех.1,р.40 Ех.2,р.40 |
|
|
Ех.2,р.40 |
|
|
||||
25. (9) |
|
Що є в вітальні |
Whereisthe..? Itis ... the ... Whatcanyoudothere? I can ... .
|
above, infrontof, nextto, under, on near |
|
Ех.2,р.41 Ех.3,р.41 |
|
Ех.1,р.41 |
|
|
||||
26. (10) |
|
Професії |
What’shisjob? Heis a… Whatisherjob? Sheis a … |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer, seller, man, men, woman, women, |
Ех.1,р.42 Ех.2,р.42 Ех.5,р.43 |
Ех.4,р.43 |
|
Ех.3,р.42 Ех.5,р.43 |
|
|
||||
27. (11) |
|
Професії моїх батьків |
Whatisyourmother’s / father’s / uncle’s / aunt’sjob? He/Sheis a … Wheredoeshe/shework? He/Sheworksin/on a … |
inanoffice, in a school, on a farm, in a hospital, in a shop, in a café |
Ех.1,р.44 |
Ех.3,р.44 |
|
Ех.2,р.44 |
|
|
||||
28. (12) |
|
Цікаві історії |
|
justright, hard, soft, high, low, cold |
Ех.1,р.45 Ех.2,р.45 |
|
Ех.3,р.46 |
Ех.2,р.45 Ех.4,р.46 |
|
|
||||
29. (13) |
|
Найкраща професія
|
|
Wherecanyourdoll ... ? Whereisit? Whatisyourfather’sjob? What’syourmother’sjob? |
|
Ех.1,р.47 Ех.2,р.47 |
Ех.3,р.47 Ех.5,р.48 |
Ех.6,р.48 |
Ех.6,р.48 |
Ех.4,р.48 |
|
|||
30. (14) |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
||||||||
31. (15) |
|
Моє портфоліо
|
|
|
|
Ех.1,р.49 Ех.3,р.49 |
Ех.2,р.49 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 3. Школа (15 год)
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Примітка |
|||
32. (1) |
|
Розклад уроків |
Reading: A Letterto MyPenfriend Listening: Identifying detailsabout a pupil’sday Speaking: Describing dailyroutine Writing: Proper nouns; Writing informationabout me |
OnMondays wehavegot ... OnTuesdays… Дні тижня |
timetable, Maths, English, Sport, Reading, Art, Music |
Ех.1,р.50 Ех.3,р.50 |
|
|
Ех.2,р.50 Ех.3,р.50 |
|
|
|||
33. (2) |
|
Розклад уроків моїх друзів
|
OnMondays wehavegot ... OnTuesdays… Дні тижня |
timetable, Maths, English, Sport, Reading, Art, Music |
|
Ех.4,р.51 Ех.5,р.51 |
Ех.4,р.51 |
|
|
|
||||
34. (3) |
|
Мої улюблені уроки |
Whatlessondoyoulike? I like ... . / ... ismy favourite lesson.
|
|
Ех.1,р.52 Ех.2,р.52 Ех.4,р.52 |
Ех.3,р.52 Ех.5,р.52 |
|
Ех.1,р.52 |
|
|
||||
35. (4) |
|
Найкращий урок |
WhenisSport? Itison…
|
|
Ех.2,р.53 |
Ех.1,р.53 |
|
|
|
|
||||
36. (5) |
|
Улюблені уроки моїх друзів |
Whatlessondoyoulike? I like ... . Whatisyour favourite day? ... is (are) my favourite day(s). I havegot ... onthis (these) day(s).
|
|
Ех.1,р.54 Ех.4,р.55 |
Ех.2,р.54 Ех.3,р.54 |
|
Ех.1,р.54 |
|
|
||||
37. (6) |
|
Які уроки мені не подобаються
|
Doyoulike ...? I don’tlike… Hedoesn’tlike… Whatdoyoudointhislesson?
|
readtexts, learnpoems, count, dosums, jump, run, playsportgames, singsongs, playmusic, draw, paint, speak, readandwrite English |
Ех.1,р.56 |
Ех.2,р.56 Ех.3,р.56 Ех.5,р.57 |
|
|
Ех.4,р.57 |
|
||||
38. (7) |
|
Мій улюблений день тижня |
Whereisitfrom? It’sfromUkraine. Whoishe? |
|
Ех.1,р.58 Ех.3,р.58 |
|
Ех.4,р.59 Ех.5,р.59 |
Ех.2,р.58 Ех.3,р.58 |
|
|
||||
39. (8)
|
|
Годинник
|
Whendoesshewakeup? Shewakesupat… I wakeupat ... o’clock. Then I ... |
It’snineo’clock It’shalfpast… It’stento … It’squarterpast… wakeup, wash, dress, breakfast
|
Ех.1,р.60 Ех.2,р.60 Ех.3,р.61 |
Ех.4,р.61 |
|
Ех.2,р.60 |
|
|
||||
40. (9)
|
|
Мій день |
Whatdayisittoday? Itis ... . Whattimeisit? Sorry, I can’t. Whatdoyoudoafterschool? |
havelunch, doone’shomework, club,evening |
Ех.1,р.62 Ех.3,р.62 |
Ех.2,р.62 Ех.4,р.63 |
|
Ех.3,р.62 |
|
|
||||
41. (10) |
|
Щоденні справи
|
Whattimedoyou…? Thisisthetime… Couldyou..? May I..? Canyou..?
|
must, can, may, could |
Ех.1,р.64 Ех.4,р.65 Ех.5,р.65 |
Ех.2,р.64 |
Ех.3,р.64 |
Ех.4,р.65 |
|
|
||||
42. (11)
|
|
Що я можу робити
|
|
I amsorry. I amlate. May I comein? May I askyou? Couldyou..? Can I helpyou?
|
Could May Can may
|
Ех.1,р.66 |
|
|
Ех.2,р.66 |
|
|
|||
43 (12) |
|
Розпорядок дня
|
May I ... ? Can I haveyour ...? Couldyou ... ? I must ... |
|
|
Ех.2,р.70 Ех.3,р.70 |
Ех.4,р.71 Ех.6,р.71 Ех.9,р.72 Ех.10,р.72 |
Ех.1,р.70 Ех.7,р.72 Ех.8,р.72 |
Ех.5,р.71 |
|
||||
44. (13) |
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|||||||||
45. (14) |
|
Мій розклад
|
Couldyou ... ? I must ... |
|
|
Ех.2,р.73 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
Ех.1,р.73 |
|
|
||||
46. (15) |
|
Я читаю |
Урок-гра |
|
|
|||||||||
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. Іншомовна галузь. Іноземна мова. О.Я.Савченко, 2018 р
Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” , 2020 (автор О. Д. Карп’юк)
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 3-А класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
46 |
3 |
0 |
3 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|