Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7-А класі “ENGLISH7”для загальноосвітніх шкіл (автора О.Карп’юк) за новою програмою 2022-2023 н.р. (3 год. на тиждень)
№ |
Дата |
Розділ, тематика |
Лексика |
Граматика |
Аудію вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||||||||||||||||||
Тема 1. Шкільне життя ( 14 год.) Вміти розповідати про сучасні школи,про свої обов'язки,шкільні правила,шкільні свята та традиції, позакласні заходи.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Шкільне життя |
Canteen, gym, locker, library, headmaster, science lab, stuff |
Prepositions of Place |
|
Ex.1,2-pp.8-9 |
Ex.3-p.9 |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Впорядковує власний робочий день. |
|
|||||||||||||||||||
2 |
|
Сучасна школа.
|
сourt, pitch, activity,aid, facility,Biology, Chemistry,choir, orchestra,Physics,Technology |
There is / There are |
Ex.2-p.11 |
Ex.4-p.12
|
Ex.1,3-p.10-11 |
|
|
||||||||||||||||||||
3 |
|
Незвичайні школи |
boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, show around |
Ex.1, p.13 |
Ex2,3, 4, p.14 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
4 |
|
Наші обов`язки |
|
Modality: have to,must, mustn’t, need, needn’t |
|
Ex.5a,p.15 Ex.2,3p.17
|
Ex.5b, p.15 |
Ex.1-p.16 |
|
||||||||||||||||||||
5 |
|
Обов`язки учнів |
|
Modal Verbs: have to,must, mustn’t, need, needn’t |
Ex.2-p.19 |
Ex.1-pp.18-19 |
Ex.3,4b,5-pp.19-20 |
Ex.4-p.17 |
|
||||||||||||||||||||
6 |
|
Шкільні правила |
|
Modal Verbs: have to,must, mustn’t, need, needn’t,should should not |
|
|
Ex.5-p.20 |
Ex.2-p.21 |
|
||||||||||||||||||||
7 |
|
Шкільні свята та традиції. |
event, member, dream, practice, try out, handy, be keen on, get together, hang around, join in |
|
|
Ex.1,4-p.22,24
|
Ex.2,3-p.23 |
|
|
||||||||||||||||||||
8 |
|
Нові технології.
|
information,net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
|
Ex.6,p.25 Ex.1,2-p.26 |
Ex5, p.25 |
|
|
|
||||||||||||||||||||
9 |
|
Шкільні гуртки та клуби.
|
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
A little much for quantities
|
|
|
Ex.3,5-p.27,28 |
Ex.1-p.29 Ex.2,3,p.29 |
|
||||||||||||||||||||
10 |
|
Позакласні заходи.
|
announcement, assembly hall,performance, tournament, to announce, to attend,exciting, to perform |
Determiner
too / enough |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Ex. 5,p.30 Ex. 1, p,31 |
Ex.2,p.32
|
Ex. 4,p.30 |
|
||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Позакласна діяльність |
|
|
|
Ex.3,p.33 Ex.5,.p.34
|
Ex.1, p.35 |
Ex.1-p.34 |
|
||||||||||||||||||||
12 |
|
Походи після уроків |
|
too / enough |
Ex.5,p.36 |
Ex.2-p.35 |
|
Ex.3-p.35 Ex.4-p.36 |
|
||||||||||||||||||||
13
|
|
Використання комп`ютера
|
|
|
Ex.5b,6-p.36-38 |
|
Ex.4-p.36
|
|
|
||||||||||||||||||||
14 |
|
Шкільне життя |
|
|
Ex.7,p.39 |
Ex.9,p.40-41 |
Монологічні вислов.за темою |
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
Тема 2.Я, моя родина,мої друзі ( 13 год) Вміти розповідати про розподіл обов'язків в сім'ї про свої домашні обов'язкі,про свій ідеал людини. |
|
Інтегровані змістові лінії |
|
||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Обов`язки в сім’ї
|
mess, pickup, tidyup, cozy, get upset, broom, mop, share |
|
Ex.3,4- p.49 |
Ex.1-p.48 |
Ex.2-p.49 |
|
|
||||||||||||||||||||
16 |
|
Опис своєї кімнати.
|
|
|
Ex.5,8-pp.50-51
|
|
Ex.6-p.50 |
Еx.7-p.50 |
Розповідає про розподіл обов'язків у родині. |
|
|||||||||||||||||||
17 |
|
Домашні обов’язки по кухні.
|
to boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve, pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
|
Ex.1,2-pp.52-54
|
|
Ex.3-pp.54-55 |
Порівнює сімейні традиції. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
|||||||||||||||||||
18 |
|
Домашні обов’язки в різних країнах |
|
|
|
Ex.4,p.55 |
Монологичні висловлювання |
|
|
||||||||||||||||||||
19 |
|
Розподіл обов’язків |
|
Some /any; much / many |
Ex.6-p.56 |
Ex. 5, p.55 p.57 |
|
Ex.2,p.58 |
|
||||||||||||||||||||
20 |
|
Мої обов’язки |
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
|
|
Ex.1,2,pp.59 |
Ex.3,4,p.8 |
|
||||||||||||||||||||
21 |
|
Щоденна рутина.
|
|
|
|
Ex.3,4, p,60 |
Ex.5,p. 61 |
|
|
||||||||||||||||||||
22 |
|
Використання сучасних технологій в побуті. |
washingmachine, vacuumcleaner, hairdryer, micro-waveoven, elect-ric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
|
|
Ex.7,p.62
|
Ex.8, p.63
|
Ех.6 р.62
|
|
|
|||||||||||||||||||
23 |
|
Сімейні традиції |
|
|
|
|
Діалоги за темою |
Ex.1,2-pp.63
|
|
|
|||||||||||||||||||
24 |
|
Моє ставлення до домашніх справ |
|
|
Ех.1 р. 42 |
|
Ex.2, p.43 Ex.4,p.43 |
|
|
|
|||||||||||||||||||
25 |
|
Миття посуду |
|
Ех.1 р.85-86 |
Ех.1 р.85-86 |
Ех.2 р.87 |
|
|
|
||||||||||||||||||||
26 |
|
Моя улюблена сімейна традиція |
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
|
|
Ех.5 р.87 |
Ех.4 р.81 |
|
|
|||||||||||||||||||
27 |
|
Я, моя сім`я,друзі |
|
|
|
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
Тема 3. Харчування (14 год.) Вміти розповідати про здорове харчування,про кухонне обладненя,про сервіровку столу. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Продукти для здорового харчування.
|
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible |
|
|
Ex.1b,3-pp.64-66 |
Ex.1a,2-pp.64-65 |
|
Обговорює вибір продуктів,корисних для здоров'я. Про способи обробки продуктів харчування Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування Обговорення особливості харчування у підлітковому віці. |
|
|||||||||||||||||||
29 |
|
Здорова їжа.
|
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible |
|
|
Ex.4,5,6-pp.67-68
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
30 |
|
Приготування їжі.
|
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
|
|
Ex.1,2,3-pp.69-70 |
|
Ex.4,5-pp.70-71
|
|
||||||||||||||||||||
31 |
|
Сервірування столу.
|
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
Ex.2-p.72 |
|
Ex.1,3,4-pp.71-73 |
|
|
||||||||||||||||||||
32 |
|
Харчові продукти |
|
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.2,4-pp.74-75 |
|
Ex.1,3-pp.74-75
|
|
||||||||||||||||||||
33 |
|
Кухонні прилади,посуд.
|
|
|
Ex.3a-p.77 |
Ex.1,2,3b-pp.76-77 |
|
|
|
||||||||||||||||||||
34 |
|
Способи обробки продуктів харчування. |
|
|
|
|
Рольова гра |
|
|
||||||||||||||||||||
35 |
|
Рецепти для готування їжі.
|
|
|
Ex.4-p.78
|
Ex.5,6-pp.78-79 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
36 |
|
Моя улюблена страва «Борщ». |
|
|
Ex.1, p.80 |
|
Ex.1-p.79 Ex.2, p.79 |
|
|
||||||||||||||||||||
37 |
|
Матусині рецепти |
|
|
Ex.2, p.80 |
Ex.3,4, p.81 |
|
|
|
||||||||||||||||||||
38 |
|
Мій сніданок |
|
|
Ex.7a,b, pp.82-83 |
Ex.6, p.82 |
|
|
|
||||||||||||||||||||
39 |
|
Святковий стіл |
|
|
Ex.9, p.84 |
Ex.8, p.84 |
Діалогічне мовлення |
|
|
||||||||||||||||||||
40
|
|
Улюблені рецепти.
|
|
|
|
|
Ex.7b, p.83 Ex.10, p.84 |
Ex.10, p.84 Складання меню |
|
||||||||||||||||||||
41
|
|
Харчування в родині |
|
|
|
|
|
Проєкт-на робота |
|
|
|||||||||||||||||||
42 |
|
|
|
|
Конт роль аудію-вання |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
43 |
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
44 |
|
|
|
|
|
|
|
Конт-роль письма |
|
|
|||||||||||||||||||
45 |
|
|
|
|
|
|
Конт- роль гово-ріння |
|
|
|
|||||||||||||||||||
46 |
|
Харчування |
Узагальнення, систематизаціявивченого |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Карпюк О.Д. Англійська мова. 7 клас. Тернопіль 2018
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К.,2017 р.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 7-А класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
46 |
3 |
4 |
3 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|