МАТЕМАТИКА
до підручника «Математика. Частина 1. Автори С.Скворцова, О.Онопрієнко, (2021)» для 4 класу за програмою НУШ
Друкований зошит. Математика. Моніторинг навчальних досягнень (діаг.роб., сам.роб.). О.Онопрієнко, С.Скворцова. Видавництво «Ранок», 2021.
Друкований зошит. Математика. Робочий зошит. Н.Будна. Видавництво «Навчальна книга – Богдан», 2023.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
РОЗДІЛ 1. УЗАГАЛЬНЮЄМО ТА СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ В 3 КЛАСІ |
||||
|
02.09 |
Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 |
П. с. 4-5 |
|
|
03.09 |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами |
Підр. с. 6-7, роб.з с. 3 |
|
|
04.09 |
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента |
Підр. с. 8 - 9, роб.з с. 3 |
|
|
05.09 |
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000 |
Підр. с. 10-11, роб.з с. 4 |
|
|
06.09 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
Підр. с. 12 , роб.з с. 4 - 5 |
|
|
09.09 |
Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000 |
Підр. с. 13-14, роб.з с. 5 |
|
|
10.09 |
Множимо і ділимо числа різними способами |
Підр. с. 15, роб.з с. 6 |
|
|
11.09 |
Досліджуємо задачі |
Підр. с. 16-17, роб.з с. 6 |
|
|
12.09 |
Досліджуємо ділення з остачею |
Підр. с. 18-19, роб.з с. 7 |
|
|
13.09 |
Досліджуємо задачі |
Підр. с. 20, роб.з с. 7-8 |
|
|
16.09 |
Узагальнюємо знання про математичні вирази |
Підр. с. 21, роб.з с. 8 |
|
|
17.09 |
Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності |
Підр. с. 22, роб.з с. 8-9 |
|
|
18.09 |
Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною |
Підр. с. 23, роб.з с.9 |
|
|
19.09 |
Узагальнюємо знання про частини цілого |
Підр. с. 24, роб.з с. 10 |
|
|
20.09 |
Досліджуємо задачі |
Підр. с. 25, роб.з с. 10 |
|
|
23.09 |
Перевіряємо свої досягнення |
Підр. с. 26, |
|
|
24.09 |
Навчальний проєкт «Математика в побуті» |
Підр. с. 27 |
|
|
25.09 |
Тематична діагностувальна робота «Узагальнюємо та систематизуємо вивчене у 3 класі» |
с. 3 - 4 |
|
РОЗДІЛ 2. ВИВЧАЄМО ПИСЬМОВІ ПРИЙОМИ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ |
||||
|
26.09 |
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення |
Підр. с. 28, роб.з с. 11 |
|
|
27.09 |
Знайомимось із письмовим прийомом множення |
Підр. с. 29-30, роб.з с. 12 |
|
|
30.09 |
Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число |
Підр. с. 31-32, роб.з с. 12 |
|
|
01.10 |
Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного |
Підр. с. 33-34, роб.з с. 13 |
|
|
02.10 |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень |
Підр. с. 35-36, роб.з с. 13-14 |
|
|
03.10 |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способам |
Підр. с. 37-38, роб.з с. 14 |
|
|
04.10 |
Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число |
Підр. с. 39-40, роб.з с. 14-15 |
|
|
07.10 |
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
Підр. с. 41-42, роб.з с. 16 |
|
|
08.10 |
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
Підр. с. 43-45, роб.з с. 16-17 |
|
|
09.10 |
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
Підр. с. 46-48, роб.з с. 17 |
|
|
10.10 |
Знайомимось з алгоритмом письмового ділення |
Підр. с. 49-50, роб.з с. 18 |
|
|
11.10 |
Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число |
Підр. с. 51-52, роб.з с. 18-19 |
|
|
14.10 |
Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число |
Підр. с. 53, роб.з с. 19 |
|
|
15.10 |
Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число |
Підр. с. 54-55, роб.з с. 19-20 |
|
|
16.10 |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці |
Підр. с. 56, роб.з с. 20 |
|
|
17.10 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
Підр. с. 57-58, роб.з с. 21 |
|
|
18.10 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
Підр. с. 59-60, роб.з с. 21 |
|
|
21.10 |
Досліджуємо задачі |
Підр. с. 61, роб.з с. 22 |
|
|
22.10 |
Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число |
Підр. с. 62-63, роб.з с. 23 |
|
|
23.10 |
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число |
Підр. с. 64-65, роб.з с. 23-24 |
|
|
24.10 |
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число |
Підр. с. 66, роб.з с. 24 |
|
|
25.10 |
Досліджуємо задачі |
Підр. с. 67, роб.з с. 25 |
|
|
04.11 |
Ділимо на двоцифрове число |
Підр. с. 68-69, роб.з с. 26 |
|
|
05.11 |
Задачі з буквеними даними |
Підр. с. 70, роб.з с. 26-27 |
|
|
06.11 |
Виконуємо ділення з остачею |
Підр. с. 71, роб.з с. 28 |
|
|
07.11 |
Перевіряємо свої досягнення |
Підр. с. 72, роб.з с. |
|
|
08.11 |
Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин» |
Підр. с. 73 |
|
|
11.11 |
Тематична діагностувальна робота. «Вивчаємо письмові прийоми множення та ділення» |
С. 7 - 8 |
|
РОЗДІЛ 3. ВИВЧАЄМО НУМЕРАЦІЮ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ |
||||
|
12.11 |
Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел |
Підр. с. 74, роб.з с. 28-29 |
|
|
13.11 |
Лічимо тисячами |
Підр. с. 75-76, роб.з с. 29 |
|
|
14.11 |
Лічимо в межах багатоцифрових чисел |
Підр. с. 77-78, роб.з с. 30 |
|
|
15.11 |
Розв’язуємо задачі |
Підр. с. 79, роб.з с. 30 |
|
|
18.11 |
Читаємо і записуємо багатоцифрові числа |
Підр. с. 80-81, роб.з с. 31 |
|
|
19.11 |
Утворюємо багатоцифрові числа різними способами |
Підр. с. 82-83, роб.з с. 31-32 |
|
|
20.11 |
Розв’язуємо задачі |
Підр. с. 84, роб.з с. 32 |
|
|
21.11 |
Порівнюємо багатоцифрові числа |
Підр. с. 85-86, роб.з с. 33 |
|
|
22.11 |
Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа |
Підр. с. 87-88, роб.з с. 33-34 |
|
|
25.11 |
Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел |
Підр. с. 89-90, роб.з с. 34 |
|
|
26.11 |
Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду |
Підр. с. 91, роб.з с. 34-35 |
|
|
27.11 |
Вивчаємо арифметичні дії з круглим числами |
Підр. с. 92-93, роб.з с. 35-36 |
|
|
28.11 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
Підр. с. 94-95, роб.з с. 36 |
|
|
29.11 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
Підр. с. 96-97, роб.з с. 37 |
|
|
02.12 |
Виконуємо дії з іменованими числами |
Підр. с. 98, роб.з с. 38 |
|
|
03.12 |
Множимо і ділимо круглі числа |
Підр. с. 99, роб.з с. 39 |
|
|
04.12 |
Перевіряємо свої досягнення |
Підр. с. 100 |
|
|
05.12 |
Тематична діагностувальна робота. Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел |
С.11-12 |
|
|
06.12 |
Навчальний проект «Вік пам’яток твого краю» |
Підр. с. 101 |
|
РОЗДІЛ 4. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА |
||||
|
09.12 |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання |
Підр. с. 102, роб.з с. 39-40 |
|
|
10.12 |
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
Підр. с. 103, роб.з с. 40 |
|
|
11.12 |
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово |
Підр. с. 104-105, роб.з с. 41 |
|
|
12.12 |
Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків |
Підр. с. 106-107, роб.з с. 41-42 |
|
|
13.12 |
Додаємо і віднімаємо іменовані числа |
Підр. с. 108-109, роб.з с. 42 |
|
|
16.12 |
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
Підр. с. 110-111, роб.з с. 43 |
|
|
17.12 |
Розв’язуємо задачі |
Підр. с. 112-113, роб.з с. 44 |
|
|
18.12 |
Повторюємо взаємопов’язані величини |
Підр. с. 114, роб.з с. 44-45 |
|
|
19.12 |
Знайомимось зі швидкістю руху |
Підр. с. 115-116, роб.з с. 45 |
|
|
20.12 |
Ознайомлюємось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху |
Підр. с. 117-118, роб.з с. 46 |
|
|
23.12 |
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
Підр. с. 119-120, роб.з с. 46-47 |
|
|
24.12 |
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
Підр. с. 121, роб.з с. 47 |
|