Каледарне планування. Математика 4 клас до підр. С.О. Скворцова

Про матеріал
МАТЕМАТИКА до підручника «Математика. Частина 1. Автори С.Скворцова, О.Онопрієнко, (2021)» для 4 класу за програмою НУШ Друкований зошит. Математика. Моніторинг навчальних досягнень (діаг.роб., сам.роб.). О.Онопрієнко, С.Скворцова. Видавництво «Ранок», 2021. Друкований зошит. Математика. Робочий зошит. Н.Будна. Видавництво «Навчальна книга – Богдан», 2023.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

 

 до підручника «Математика.  Частина 1. Автори С.Скворцова, О.Онопрієнко, (2021)» для 4 класу за програмою НУШ

 

Друкований зошит. Математика. Моніторинг навчальних досягнень (діаг.роб., сам.роб.). О.Онопрієнко, С.Скворцова. Видавництво «Ранок», 2021.

Друкований зошит. Математика. Робочий зошит. Н.Будна. Видавництво «Навчальна книга – Богдан», 2023.

 

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

РОЗДІЛ 1. УЗАГАЛЬНЮЄМО ТА СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ В 3 КЛАСІ

  1.  

02.09 

Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000

П. с. 4-5

  1.  

03.09

Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами

Підр. с. 6-7, роб.з с. 3

  1.  

04.09

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента

Підр. с. 8 - 9, роб.з с. 3

  1.  

05.09

Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000

Підр. с. 10-11, роб.з с. 4

  1.  

06.09

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Підр. с. 12 , роб.з с. 4 - 5

  1.  

09.09

Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000

Підр. с. 13-14, роб.з с. 5

  1.  

10.09

Множимо і ділимо числа різними способами

Підр. с. 15, роб.з с. 6

  1.  

 11.09

Досліджуємо задачі

Підр. с. 16-17, роб.з с. 6

  1.  

 12.09

Досліджуємо ділення з остачею

Підр. с. 18-19, роб.з с. 7

  1.  

 13.09

Досліджуємо задачі

 Підр. с. 20, роб.з с. 7-8

  1.  

16.09

Узагальнюємо знання про математичні вирази

Підр. с. 21, роб.з с. 8

  1.  

17.09

Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності

Підр. с. 22, роб.з с. 8-9

  1.  

18.09

Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною

Підр. с. 23, роб.з с.9

  1.  

19.09

Узагальнюємо знання про частини цілого

Підр. с. 24, роб.з с. 10

  1.  

20.09

Досліджуємо задачі

Підр. с. 25, роб.з с. 10

  1.  

23.09

Перевіряємо свої досягнення

Підр. с. 26,

  1.  

24.09

Навчальний проєкт «Математика в побуті»

Підр. с. 27

  1.  

 25.09

Тематична діагностувальна робота «Узагальнюємо та систематизуємо вивчене у 3 класі»

 с. 3 - 4

РОЗДІЛ 2. ВИВЧАЄМО ПИСЬМОВІ ПРИЙОМИ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

  1.  

26.09

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення

Підр. с. 28, роб.з с. 11

  1.  

27.09

Знайомимось із письмовим прийомом множення

Підр. с. 29-30, роб.з с. 12

  1.  

30.09

Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число

Підр. с. 31-32, роб.з с. 12

  1.  

01.10

Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного

Підр. с. 33-34, роб.з с. 13

  1.  

02.10

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень

Підр. с. 35-36, роб.з с. 13-14

  1.  

03.10

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способам

Підр. с. 37-38, роб.з с. 14

  1.  

04.10

Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число

Підр. с. 39-40, роб.з с. 14-15

  1.  

07.10

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

Підр. с. 41-42, роб.з с. 16

  1.  

08.10

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

Підр. с. 43-45, роб.з с. 16-17

  1.  

09.10

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

Підр. с. 46-48, роб.з с. 17

  1.  

10.10

Знайомимось з алгоритмом письмового ділення

Підр. с. 49-50, роб.з с. 18

  1.  

11.10

Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число

Підр. с. 51-52, роб.з с. 18-19

  1.  

14.10

Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число

Підр. с. 53, роб.з с. 19

  1.  

15.10

Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число

Підр. с. 54-55, роб.з с. 19-20

  1.  

16.10

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці

Підр. с. 56, роб.з с. 20

  1.  

17.10

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

Підр. с. 57-58, роб.з с. 21

  1.  

18.10

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

Підр. с. 59-60, роб.з с. 21

  1.  

21.10

Досліджуємо задачі

Підр. с. 61, роб.з с. 22

  1.  

22.10

Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число

Підр. с. 62-63, роб.з с. 23

  1.  

23.10

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

Підр. с. 64-65, роб.з с. 23-24

  1.  

24.10

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

Підр. с. 66, роб.з с. 24

  1.  

25.10

Досліджуємо задачі

Підр. с. 67, роб.з с. 25

  1.  

04.11

Ділимо на двоцифрове число

Підр. с. 68-69, роб.з с. 26

  1.  

05.11

Задачі з буквеними даними

Підр. с. 70, роб.з с. 26-27

  1.  

06.11

Виконуємо ділення з остачею

Підр. с. 71, роб.з с. 28

  1.  

07.11

Перевіряємо свої досягнення

Підр. с. 72, роб.з с.

  1.  

08.11

Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин»

Підр. с. 73

  1.  

11.11

Тематична діагностувальна робота. «Вивчаємо письмові прийоми множення та ділення»

С. 7 - 8

РОЗДІЛ 3. ВИВЧАЄМО НУМЕРАЦІЮ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

  1.  

12.11

Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел

Підр. с. 74, роб.з с. 28-29

  1.  

13.11

Лічимо тисячами

Підр. с. 75-76, роб.з с. 29

  1.  

14.11

Лічимо в межах багатоцифрових чисел

Підр. с. 77-78, роб.з с. 30

  1.  

15.11

Розв’язуємо задачі

Підр. с. 79, роб.з с. 30

  1.  

18.11

Читаємо і записуємо багатоцифрові числа

Підр. с. 80-81, роб.з с. 31

  1.  

19.11

Утворюємо багатоцифрові числа різними способами 

Підр. с. 82-83, роб.з с. 31-32

  1.  

20.11

Розв’язуємо задачі

Підр. с. 84, роб.з с. 32

  1.  

21.11

Порівнюємо багатоцифрові числа

Підр. с. 85-86, роб.з с. 33

  1.  

22.11

Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа

Підр. с. 87-88, роб.з с. 33-34

  1.  

25.11

Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел

Підр. с. 89-90, роб.з с. 34

  1.  

26.11

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду

Підр. с. 91, роб.з с. 34-35

  1.  

27.11

Вивчаємо арифметичні дії з круглим числами

Підр. с. 92-93, роб.з с. 35-36

  1.  

28.11

Досліджуємо задачі на спільну роботу

Підр. с. 94-95, роб.з с. 36

  1.  

29.11

Досліджуємо задачі на спільну роботу

Підр. с. 96-97, роб.з с. 37

  1.  

02.12

Виконуємо дії з іменованими числами

Підр. с. 98, роб.з с. 38

  1.  

03.12

Множимо і ділимо круглі числа

Підр. с. 99, роб.з с. 39

  1.  

04.12

Перевіряємо свої досягнення 

Підр. с. 100

  1.  

05.12

Тематична діагностувальна робота. Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел

С.11-12

  1.  

06.12

Навчальний проект «Вік пам’яток твого краю»

Підр. с. 101

РОЗДІЛ 4. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА

  1.  

09.12

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання

Підр. с. 102, роб.з с. 39-40

  1.  

10.12

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

Підр. с. 103, роб.з с. 40

  1.  

11.12

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово

Підр. с. 104-105, роб.з с. 41

  1.  

12.12

Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків

Підр. с. 106-107, роб.з с. 41-42

  1.  

13.12

Додаємо і віднімаємо іменовані числа

Підр. с. 108-109, роб.з с. 42

  1.  

16.12

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

Підр. с. 110-111, роб.з с. 43

  1.  

17.12

Розв’язуємо задачі

Підр. с. 112-113, роб.з с. 44

  1.  

18.12

Повторюємо взаємопов’язані величини

Підр. с. 114, роб.з с. 44-45

  1.  

19.12

Знайомимось зі швидкістю руху 

Підр. с. 115-116, роб.з с. 45

  1.  

20.12

Ознайомлюємось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху

Підр. с. 117-118, роб.з с. 46

  1.  

23.12

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

Підр. с. 119-120, роб.з с. 46-47

  1.  

24.12

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

Підр. с. 121, роб.з с. 47

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
3 вересня
Переглядів
1163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку