2024-2025
Календарно-тематичне планування з хімії.
/ О. Григорович, О. Недоруб_7 клас_2024/
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
І семестр |
||
Тема 1. Хімія. Перші кроки |
||
|
|
Хімія — природнича наука |
|
|
Правила безпеки в кабінеті хімії під час роботи |
|
|
Як і з чим працюють у хімічній лабораторії |
|
|
Навчальне дослідження №1 «Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування» |
|
|
Спостереження та експеримент у хімії |
|
|
Принципи фіксування та протоколювання результатів експерименту |
|
|
Навчальне дослідження №2 «Визначення густини твердого тіла та сипкої речовини» |
|
|
Діагностувальна робота №1. Тематичне оцінювання |
Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук |
||
|
61-65 |
Атоми та хімічні елементи. |
|
68-70 |
Літери хімічної мови: символи та назви елементів |
|
71-74 |
Поширеність хімічних елементів у природі |
|
75-77 |
Періодична система хімічних елементів |
|
78-82 |
Металічні та неметалічні елементи |
|
83-85 |
Хімічні формули речовин |
|
86-87 |
Читаємо хімічні формули |
|
88-91 |
Навчальне дослідження №3 «Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів». Тематичне оцінювання. |
|
92-95 |
Метали та неметали |
|
96-98 |
Прості речовини |
|
98-101 |
Розв’язування завдань з теми «Метали та неметали. Прості речовини» |
|
102-105 |
Складні речовини |
|
105-107 |
Розв’язування завдань з теми «Складні речовини» |
|
|
Діагностувальна робота №2 |
|
107-109 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Метали |
|
110-112 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Неметали. Тематичне оцінювання |
ІІ семестр |
||
Тема 3. Досліджуємо речовини та суміш |
||
|
115-120 |
Речовини та їхні властивості |
|
120-122 |
Розв’язування вправ |
|
123-126 |
Навчальне дослідження №4 «Визначення фізичних властивостей речовин» |
|
127-128 |
Навчальне дослідження №5 «Розпізнавання молекулярної або немолекулярної будови речовин» |
|
129-135 |
Чисті речовини та суміші |
|
136-137 |
Розв’язування вправ |
|
138-143 |
Способи розділення сумішей |
|
143-145 |
Розв’язування вправ. |
|
146-148 |
Навчальне дослідження №6 «Розділення неоднорідних сумішей». Тематичне оцінювання. |
|
149-152 |
Кількісний склад сумішей. Масова частка |
|
152-154 |
Розв’язування вправ |
|
155-158 |
Навчальне дослідження №7 ««Визначення вологості цукру після зволожування» |
|
159-160 |
Навчальне дослідження №8 «Визначення вологості піску або ґрунту» |
|
115-160 |
Діагностувальна робота №3 |
|
161-164 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу з теми «Досліджуємо речовини та суміш». Тематичне оцінювання |
Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища |
||
|
170-178 |
Фізичні та хімічні явища |
|
179-182 |
Умови перебігу хімічних реакцій |
|
167-169 |
Навчальне дослідження №9 «Дослідження хімічних явищ» |
|
183-187 |
Поняття про хімічні рівняння реакцій. Закон збереження маси |
|
183-187 |
Складання хімічних рівнянь реакцій |
|
190-194 |
Розв’язування вправ |
|
195-197 |
Навчальне дослідження №10 «Дослідження залежності маси продукту реакції від часу перебігу хімічної реакції» |
|
170-197 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу з теми «Моделюємо фізичні та хімічні явища». Тематичне оцінювання |
|
|
Виконання навчальних проєктів. |
|
|
Виконання навчальних проєктів. |
|
|
Виконання навчальних проєктів. |
|
|
Діагностувальна робота №4. |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Тематичне оцінювання. |