НАВЧАНЯ ГРАМОТИ
(І семестр, 7 годин на тиждень)
Підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти «українська мова. «Буквар» у 2-х частинах (автори Тарнавська С.С., Науменко В.О.)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Скор. дата |
Прим. |
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||
1 |
Знайомство з Букварем. с. 3 Ознайомлення з правилами сидіння за партою, користування шкільним приладдям. |
|
|
|
2 |
Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами сидіння за партою під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. |
|
|
|
3 |
Школа, с. 4-5 Сприймання на слух віршованих творів. Формування умінь розрізняти слова та речення. Складання речень за ілюстраціями, власними спостереженнями. Складання розповіді за серією малюнків.Опрацювання тексту «Перший дзвінок» І. Блажкевич |
|
|
|
4 |
Формування уміння орієнтуватися на площині сторінки зошита. (Ознайомлення з поняттями «зверху», «знизу», «справа», «зліва». Розміщення малюнків посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч від малюнка, зображеного посередині. Наведення ліній ( пряма, крива, ламана) у заданому напрямі. |
|
|
|
5 |
Вітання. Знайомство, с.6-7. Культура мовлення та спілкування. Міміка та інтонування: їх значення у спілкуванні. Слово. Речення. Практичне ознайомлення зі словом та реченням на основі ілюстрацій. Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). |
|
|
|
6 |
Бесіда за навчальними слайдами. Складаємо речення (розповідні, окличні, питальні). Знаки пунктуації (крапка, знак оклику, знак питання, кома). |
|
|
|
7 |
Клас, с.8 Формування уявлень про діалог без уживання терміну. Виокремлення з мовлення речень та слів. Складання речень за ілюстраціями. |
|
|
|
8 |
Відтворення колових і прямих рухів пальців. Наведення, домальовування3. Чітке промовляння назв зображених предметів. Штрихування малюнків. |
|
|
|
9 |
Склад. Наголос, с. 9. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Одно-, дво-, трискладові слова. Поняття «наголосу». Наголошений та ненаголошений склад. Умовні позначення звукової будови слів. Опрацювання тексту «Голубий дзвоник» В Заєць. |
|
|
|
10 |
Схеми слів зі складів. Ознайомлення з основним рядком сітки зошита, окремо верхньою та нижньою рядковими лініями. Формування уявлення про поле сторінки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку. |
|
|
|
11 |
Зоопарк, с. 10 Формування умінь ставити запитання і відповідати на них. Логічні вправи за питаннями: хто це? Що це?Розподіл предметів за семантичними групами «живі – неживі істоти», «хто? – що?». Опрацювання тексту «Оленятко» А. Загрудний, |
|
|
|
12 |
Закріплення уміння писати в рядку. Письмо ламаних ліній, кіл у рядку. Наведення, домальовування3. |
|
|
|
13 |
Осінь, с. 12-13 Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів.Логічні вправи за питаннями: який? Яка? Яке? Які? Порівняння предметів. Робота з дитячою книжкою. Опрацювання тексту «Щоб не запізнитись» Г. Бойко. |
|
|
|
14 |
Письмо півовальних ліній у рядку. Зображення предметів у рядку. Розвиток мовлення. |
|
|
|
15 |
Було, тепер, буде. с. 14-15 Розширення уявлень про слово та речення Ознайомлення зі словами, що означають дії предметів. Логічні вправи за питаннями: що робить? Що роблять? Розучування творів малих літературних жанрів: скоромовка. Опрацювання тексту «Мавпенятко», Р. Скачко. |
|
|
|
16 |
Бесіда за навчальними слайдами. Відновлення послідовності подій. Складання речень за ілюстраціями.Підготовчі вправи до написання літер. |
|
|
|
17 |
Мова. Мовлення, с.16 Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення.Опрацювання тексту «Українська мова» Г. Чубач.Сім’я. Родина. Батьківщина. |
|
|
|
18 |
с. 17. Опрацювання тексту «Є у сонця небо синє…» Г. Чубач Складання діалогів за слайдами навчальної презентації. |
|
|
|
19 |
Складаємо розповідь, с. 18 -19 Казки. Мультфільми. Уявлення про межу між реальним світом і світом мас-медіа. Слухання та розповідь казки. Закріплення поняття «наголос». Складання речень за ілюстраціями та слайдами мультиплікаційних фільмів. |
|
|
|
20 |
Бесіда за навчальними слайдами. Складання речень за ілюстраціями та слайдами. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, |
|
|
|
21 |
Звуки. Букви. с.20 Голосні та приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Побудова зв’язного висловлювання за серією малюнків. Опрацювання тексту «Світ веселих літер» О. Довгань |
|
|
|
22 |
Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Похила лінія сітки зошита Письмо коротких і довгих похилих ліній, ліній із заокругленням(петлями) в основному рядку та за межами рядка. Написання розділових знаків у кінці речення (знак оклику, знак питання). |
|
|
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||
23 |
Аа. с. 22-23 Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Складання речень за малюнками. Звуковий аналіз одно-, дво-, трискладових слів. |
|
|
|
24 |
Побудова звукових моделей слів. Буква як знак звука. Письмо малої літери а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучення аа. |
|
|
|
25 |
Аа. с. 24-25 Закріплення звукового значення вивченої літери. Вправи на доповнення незавершених речень. Літера а в ролі окремого слова. Робота з дитячою книжкою. «Аліса в країні чудес» Льюїс Керрол. Опрацювання ілюстрації до твору. Опрацювання тексту4 «Ось і школа…» П. Воронько |
|
|
|
26 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри А. Підготовчі графічні вправи. Речення з однієї літери: А. А! А? |
|
|
|
27 |
Мм. с. 26-27 Звук [м], позначення його літерою Мм. Звуковий аналіз слів. Читання складів, що утворенні злиттям голосного- приголосного та приголосного-голосного.Складання речень за ілюстраціями. |
|
|
|
28 |
Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м. |
|
|
|
29 |
Мм. с. 28-29 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Розвиток мовлення .Складання короткої розповіді за малюнками. Фразеологізми без уживання термінів (Майстер на всі руки). |
|
|
|
30 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри М. Підготовчі графічні вправи. Написання слів із літерами М,м. |
|
|
|
31 |
Оо. с. 30-31 Звук [о]. Позначення його літерою Оо. Звуковий аналіз слів. Літера о в ролі окремого слова. Робота з дитячою книгою. Складання речень за ілюстративним матеріалом. |
|
|
|
32 |
Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери о. Поєднання її з вивченими літерами. Написання буквосполучень. |
|
|
|
33 |
Оо. с. 32-33 Звуковий аналіз слів. Велика буква на початку речення та у іменах. Тверді та м'які приголосні звуки. Складання короткої розповіді за малюнком. Опрацювання тексту «Огірочки» Л. Вознюк |
|
|
|
34 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри О. Поєднання її з іншими літерами. |
|
|
|
35 |
Тт. с. 34-35 Звуки [т], [т'], позначення їх літерою Тт. Читання складів, слів, речень. Закріплення звукового значення вивчених літер. Словниково-логічні вправи. |
|
|
|
36 |
Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери т. Аналіз її складових елементів.. Письмо складів і слів з літерою т. |
|
|
|
37 |
Тт. с. 36-37 Виділення звука [м] в словах. Складання речень за малюнками. Закріплення звукових значень літери Тт. Розподіл предметів за семантичними групами «рослини, що квітують», «овочі». Опрацювання тексту4 «Розмова» І. Андрусяк |
|
|
|
38 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри Т. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання великої літери в іменах та на початку речення. |
|
|
|
39 |
Ии. С.38-39 Звук [и]. Позначення його літерою и. Звуковий аналіз слів. Уявлення про омоніми без уживання терміну (миша).Складання речень за сюжетними малюнками. Робота з дитячою книжкою. «Фарбований лис» І. Франко |
|
|
|
40 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери и. Варіанти поєднання букв. Написання буквосполучень. Утворення та написання слів з поданих літер. |
|
|
|
41 |
Ии. С.40-41 Закріплення звукових значень літери Ии, умінь читати склади й слова з нею. Читання й доповнення речень. Формування вмінь будувати речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів).Розвиток мовлення. Опрацювання тексту4 «Колискова» (з народного) |
|
|
|
42 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри И. Закріплення уміння писати вивчені літери. |
|
|
|
43 |
Нн. с. 42-43 Звуки [н], [н'], позначення їх літерою Нн. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів і слів, складання речень за слайдами навчальної презентації. Поняття однини та множини предметів (без уживання термінів). Словниково-логічні вправи. Ребуси. |
|
|
|
44 |
Побудова звукових моделей слів. Аналіз складових елементів малої літери н. Письмо малої літери н, буквосполучень, складів, слів із нею. |
|
|
|
45 |
Нн. с. 44-45 Закріплення звукових значень літери Нн, умінь читати склади й слова з нею. Читання й доповнення речень.Велика буква на початку речення, у іменах та кличках тварин (продовження формування понять). Опрацювання тексту «Незабудки» Л. Біленька |
|
|
|
46 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри Н. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання великої літери в іменах. |
|
|
|
47 |
Уу. с. 46-49 Звук [у], позначення його буквою у. Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання й доповнення речень. |
|
|
|
48 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, слів.Розділові знаки у реченні (кома, тире). |
|
|
|
49 |
Уу. с. 46-49 Закріплення звукових значень вивчених літер. Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, тексту. Опрацювання тексту4 «Між голосних» М. Артимович |
|
|
|
50 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри У. Закріплення уміння писати вивчені літери. Аналітико-синтетичні вправи щодо написання букв. |
|
|
|
51 |
Лл. с. 50-51 Звуки [л], [л'], позначення їх літерою Лл. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень.Уявлення про омоніми без уживання терміна (продовження формування понять). |
|
|
|
52 |
Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери л, поєднання її з вивченими буквами. Написання слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
53 |
Лл. с. 52-53 Закріплення звукових значень вивчених літер. Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, тексту. Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення. Опрацювання тексту «Вітання» І. Січовик. |
|
|
|
54 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри Л. Написання складів і слів із літерою Л. Порівняння її елементів з елементами великої літери А. |
|
|
|
55 |
Іі. с. 54-55 Звук [і], позначення його літерою Іі. Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів, складання речень за слайдами навчальної презентації. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Івасик Телесик» |
|
|
|
56 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери і. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
57 |
Іі. с. 56-57 Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Літера і в ролі окремого слова. Опрацювання тексту4 «Міниться, іскриться іній…» Л. Вознюк |
|
|
|
58 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри І. Закріплення вміння писати вивчені літери.
|
|
|
|
59 |
с. 58-59 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Складання розповіді за ілюстраціями.Узагальнення знань учнів. |
|
|
|
60 |
Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Виділення вивчених букв у словах. Диктант вивчених літер. |
|
|
|
61 |
Вв. С. 60-61 Звук [в], позначення його літерою Вв. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Особові займенники, їх вживання в реченнях (без уживання термінів).Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Лисичка сестричка та Вовк панібрат» |
|
|
|
62 |
Побудова звукових моделей слів. Аналіз складових елементів малої літери в. Написання літери в у закритих і відкритих складах та словах. |
|
|
|
63 |
Вв. С. 62-63 Закріплення звукового значення літери Вв. Читання слів, речень, текстів. Складання речень за ілюстраціями.Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів (числівники) без уживання терміну. Розиток мовлення. Опрацювання тексту «У волошки-квіточки…» Л. Вознюк |
|
|
|
64 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри В. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
65 |
Ее. с. 64-65 Звук [е], позначення його літерою Ее. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів і слів, складання речень за слайдами навчальної презентації. Розподіл предметів за семантичною групою «техніка». |
|
|
|
66 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери е. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів з малою літерою е. |
|
|
|
67 |
Ее. с. 66-67 Закріплення звукового значення букви «е». Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Опрацювання тексту «Ему з Австралії…» І. Андрусяк |
|
|
|
68 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри Е. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. |
|
|
|
69 |
Сс. с. 68-69 Звуки [с], [с], позначення їх літерою Сс. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Ребуси. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Солом’яний бичок» |
|
|
|
70 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери с. Підготовчі графічні вправи. Написання слів з малою літерою с. |
|
|
|
71 |
Сс. с. 70-71 Опрацювання звукових значень букви Сс. Логічний наголос як засіб виділення ключових слів без уживання терміну.Опрацювання тексту4 «Сонях в полі зупинився…» В. Дзюба.Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами, гра «Слово зі слова» |
|
|
|
72 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри С. Порівняння її з великою літерою О. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова». |
|
|
|
73 |
Кк. с. 72-73 Звук [к], позначення його літерою Кк. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Побудова зв’язного висловлювання за ілюстрацією до тексту. |
|
|
|
74 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із малою буквою к. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». |
|
|
|
75 |
Кк. с. 74-75 Закріплення вміння читати тексти з літерою Кк. Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами, гра «Слово зі слова».Слова, протилежні за значенням (антоніми) без уживання терміну. |
|
|
|
76 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри К. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання буквосполучень, складів та слів з вивченими буквами. Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова». |
|
|
|
77 |
Пп. с. 76-77 Звук [п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. Казка «Попелюшка» Шарль Перо. Опрацювання тексту народної казки «Котик і Півник» |
|
|
|
78 |
Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери п, порівняння її з малою літерою т. Написання буквосполучень, складів та слів із малою буквою к. |
|
|
|
79 |
Пп. с. 78-79 Закріплення звукового значення літери Пп. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Опрацювання тексту. Ребуси. Розучування творів малих літературних жанрів: скоромовка. |
|
|
|
80 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри П. Опрацювання елементів великої літери П. Написання складів та слів з літерою Пп. Утворення та написання слів з поданих літер. |
|
|
|
81 |
Рр. с. 80-81 Звуки [р], [р'], позначення їх літерою Рр. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. Казка «Русалонька» Ганс Кристіан Андерсен. Словниково-логічні вправи. |
|
|
|
82 |
Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери р, порівняння її з малою літерою п. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із буквою р. |
|
|
|
83 |
Рр. с. 82-83 Закріплення звукових значень літери Рр. Логопедичні вправи на вимовляння та зіставлення звуків [р] - [л] Уявлення про паліндроми без уживання терміну. Розвиток мовлення. «Карлсон і малюк» Астрід Ліндгрен. Опрацювання тексту «Туристи». |
|
|
|
84 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри Р. Написання складів, слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [р] — [л]. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
|
|
|
85 |
с. 84-85 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Робота з анаграмами. Складання розповіді за ілюстраціями. Опрацювання тексту «У театрі». |
|
|
|
86 |
Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Виділення вивчених букв у словах. Диктант вивчених літер. |
|
|
|
87 |
Йй. с. 86-87 Звук [й], позначення його буквою Йй. Звуковий аналіз слів. Читання слів, доповнення речень. Фразеологізми без уживання термінів (Слів на вітер не кидай). |
|
|
|
88 |
Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери й. Закріплення уміння писати вивчені літери. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
89 |
Йй. с. 88-89 Закріплення звукового значення літери Йй. Буквосполучення йо. Читання складів, слів, речень.Опрацювання ілюстрацій «Мій край». |
|
|
|
90 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри Й окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання слів, протилежних за значенням до поданих. |
|
|
|
91 |
Дд. с.90-91 Звуки [д], [д'], позначення їх літерою Дд. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. Казка «Дюймовочка» Ганс Кристіан Андерсен.Читання речень, поданих рукописним шрифтом.Складання речень за сюжетними малюнками |
|
|
|
92 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери д. Підготовчі графічні вправи. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
|
|
|
93 |
Дд. с.92-93 Закріплення звукових значень літери Дд. Слова, якими називають кількість предметів (числівники) без уживання терміну (продовження). Словниково-логічні вправи. Ребус-анаграма. Опрацювання тексту «Дідусеві онуки». |
|
|
|
94 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри Д. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень із вивченими літерами. Списування літер, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
95 |
Д-Т. с. 94-95 Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Звуки дзвінкі та глухі. Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [д] — [т].Опрацювання тексту4 «Наша мова калинова» П. Тичина |
|
|
|
96 |
Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [д] — [т]. Аналітико-синтетичні вправи. Утворення та написання слів, утворених з поданих літер. |
|
|
|
97 |
Зз. с. 96-97 Звуки [з], [з], позначення їх літерою Зз. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «Казковий замок». Розвиток мовлення. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому |
|
|
|
98 |
Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери з. Підготовчі графічні вправи. Написання слів з вивченими літерами. |
|
|
|
99 |
Зз. с. 98-99 Закріплення звукових значень літери Зз. Складання розповіді за ілюстраціями. Робота з дитячою книжкою. Опрацювання тексту «Зимова казка». |
|
|
|
100 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри З. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. |
|
|
|
101 |
З-С , с. 100-101 Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [з] — [с].Фразеологізми (без уживання термінів). Водити за носа. Задирати носа. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Опрацювання тексту «Наша мова калинова» П. Тичина |
|
|
|
102 |
Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [з] — [с]. |
|
|
|
103 |
ь. с. 102-103 Позначення м’якості приголосних звуків на письмі.Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Знак м’якшення» В. Дзюба. |
|
|
|
104 |
Побудова звукових моделей слів. Буква ь, позначення нею на письмі м’якості приголосних. Письмо слів із літерою ь. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
|
|
|
105 |
ь. с. 104-105 Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів «Карусель», «Льон». Читання речень, поданих рукописним шрифтом. |
|
|
|
106 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо буквосполучення ьо. Письмо слів із буквосполученням ьо. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
|
|
|
107 |
Бб. с. 106-107 Звук [б], позначення його літерою Бб. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Зміна значення слова від зміни наголосу .Опрацювання тексту «Берізка». |
|
|
|
108 |
Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери б. . Порівняння складових елементів мали літер б та в. Списування літер, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
109 |
Бб. с. 108-109 Закріплення звукового значення букви Бб. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Словниково-логічні вправи, гра «Слово зі слова». Читання і доповнення речень. |
|
|
|
110 |
Аналіз складових елементів та написання великої літри Б. Написання слів та речень з вивченими літерами. |
|
|
|
111 |
Б – П , с. 110-111 Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [б] — [п]. |
|
|
|
112 |
Побудова звукових моделей слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [б] — [п].Аналітико-синтетичні вправи щодо утворення та написання складів, слів. |
|
|
|