Календарне планування 1 клас (27-34 тижні)

Про матеріал

Календарне планування для 1 класу НУШ складене по тижнях (27-34 тижні) згідно з державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Шияна з внесеними змінами та підручниками 1 класу.( математика - С. Скворцова, укр.мова - К. Пономарьова, інтегрований курс "ЯДС" - О.В.Волощенко, мистецтво - Г.О.Кізілова).

Перегляд файлу

Тиждень 27     Світ рослин

 

Назва предметів

Понеділок  01.04

Вівторок  02.04

Середа    03.04

Четвер    04.04

П’ятниця 05.04 

1.

ЯДС

Чому людина не може жити без рослин?

Що потрібно рослинам для життя?

 

Що спільного між усіма рослинами?

Як берегти рослини?

2.

Математика

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел.

 

Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини

 

Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа.

 

 

Записуємо числа  другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів.

3.

Укр.. мова

Звуки [дз],[дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Звуковий аналіз слів.

Звук [ дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Звуковий аналіз слів. Скоромовка.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Списування речень.

 

 

4.

Укр..мова

Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями, записування речень.

Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Ребус. Складання речень із поданими словосполученнями. Словниковий диктант. Списування речень.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Пояснювальний диктант. Списування речень.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень за малюнками про рослини. Опис улюбленої квітки. Читання народних прикмет про рослини.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Український віночок. Практична робота «Віночок» (кольоровий папір)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Український віночок. «Ромашка» муз. Л.Кіндрат, слова М.Гоголь. Слухання віночку українських пісень.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

 

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри.

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри.

 

 

Тиждень 28    Світ тварин

 

Назва предметів

Понеділок  08.04

Вівторок 09.04 

Середа  10.04 

Четвер    11.04

П’ятниця   12.04

1.

ЯДС

Які бувають тварини?

Як живуть свійські тварини?

 

Як живуть дикі тварини?

Чому треба берегти тварин?

2.

Математика

Записуємо числа  першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів.

 

Порівнюємо числа  в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем.

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами.

 

 

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами.

3.

Укр.. мова

Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Пояснювальний диктант. Списування речень.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Л. Голота «Хто в хатці живе?». Побудова речень за поданим початком.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка». Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства.

 

 

4.

Укр..мова

Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Опрацювання вірша. Списування речень.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Закличка. Удосконалення вміння писати вивчен6і букви, слова і речення з ними.

Вправи для розвитку навички читання. Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Робота з дитячою книгою. Оксана Кротюк «Упертий цапок», «Бегемотик», «Мавпенятко». Списування речень.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Пташині співи. Практична робота «Чарівна пташка» (пластилін)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Пташині співи. «Зяблик» муз. А Філіпенка, сл. Т.Волгіної. Ж.Рамо «Перегук птахів».

 

8.

Фізична культура

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри.

 

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри.

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри.

 

 

Тиждень 29    Веселка

 

Назва предметів

Понеділок  15.04

Вівторок  16.04

Середа    17.04

Четвер  18.04 

П’ятниця   19.04

1.

ЯДС

Які є явища природи?

Як з’являється веселка?

 

Чому  веселка різнокольорова?

Як зробити веселку на шкільному подвір’ї?

2.

Математика

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею.

Додаємо і віднімаємо  число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач.

 

Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Творча робота над задачею.

 

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

3.

Укр.. мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. І. Олексин «Бачить мати …». Грицько Бойко «Де букварик?». Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. О. Мітта «У гостях і вдома». Звуковий аналіз слів. Складання і записування речень.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Лічилка (В. Гринько). Загадки (Л. Вознюк). Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень.

 

 

4.

Укр..мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. П. Кралюк «Що разом?» Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Л. Вознюк «Татко і матуся». Написання слів із буквою щ. Складання і записування слів із вивчених букв.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Д. Чередниченком «Фокус-мокус». Звуковий аналіз слів. Навчальний диктант.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про явища природи. Лото «Веселкові кольори».

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

У підводному царстві. Практична робота «Кольорові  рибки» (фарби)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

У підводному царстві. «Дельфін» муз.Т.Ярової, сл. М.Грома. Клод Дебюссі П’єси про море – слухання.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Вибивний (із м'яким м’ячем )».

 

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Вибивний (із м'яким м’ячем )».

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі».

 

 

Тиждень 30     Великдень

 

Назва предметів

Понеділок  22.04

Вівторок  23.04

Середа   24.04

Четвер    25.04

П’ятниця   26.04

1.

ЯДС

Які традиції святкування Великодня в Україні?

Про що розповідає писанка?

 

Що кладемо у великодній кошик?

Як святкують Великдень у світі?

2.

Математика

Додаємо і віднімаємо  одноцифрове  число. Обчислення виразів.

Додаємо і віднімаємо  числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини.

Додаємо і віднімаємо  числа. Побудова відрізків заданої довжини.

 

Додаємо і віднімаємо  числа. Розв’язування задач.

3.

Укр.. мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Апостроф. Правило вживання апострофа. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Кожному в пісочниці повозитись хочеться …». Списування слів, поданим друкованим шрифтом.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Поклад «Киця - друг». Написання слів із буквосполученням ьо. Написання речень.

 

 

4.

Укр..мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Бичко «Великий і малий». Правопис слів із буквосполученням йо.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Л. Борщевською «Чужа іграшка». Складання і записування речень.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Пригара «Сварка». Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Робота з дитячою книгою. Опрацювання віршів та загадок про Великдень. Великодні ігри з крашанками. Складання вітальної листівки.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Світле свято Великодня. Практична робота «Великодня композиція» (пластикова ложка, ватні диски, кольоровий папір)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Світле свято Великодня. Гаївки, гагілки. «Розмалюю писанку на Великдень» муз. В.Кравчук, сл. Д.Чередниченка.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі».

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри.

 

 

 

Тиждень 31     Моя родина

 

Назва предметів

Понеділок  29.04

Вівторок  30.04

Середа  01.05 

Четвер    02.05

П’ятниця   03.05

1.

ЯДС

Вихідний день

Хто є в моїй сім’ї ?

Вихідний день

У чому сила родини?

Які я має обов’язки у родині?

2.

Математика

Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами.

 

Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване. Розв’язування і складання задач.

3.

Укр.. мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Бабенко «Найкращий день». Вибіркове списування.

 

 

4.

Укр..мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир'ян «Хто жартує?». Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв. Записування їх.

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Моя родина. Складання та записування речень «Види відпочинку моєї родини».

6.

Образотворче мистецтво

 

Найрідніше слово – мама. Симетрія, асиметрія. Практична робота «Вітальна листівка» (кольоровий папір,картон).

 

7.

Музичне мистецтво

 

Найрідніше слово – мама. Ми співаєм пісеньку муз. Р.Рустамова,сл. Л.Мирнової. А.Вівальді «Весна».

 

8.

Фізична культура

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри.

 

 

 

 

 

 

Тиждень 32     МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

 

Назва предметів

Понеділок  06.05

Вівторок  07.05

Середа   08.05

Четвер    09.05

П’ятниця   10.05

1.

ЯДС

Українці – хто ми?

Що закодовано в українській вишиванці?

 

Вихідний день

Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

2.

Математика

Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів.

Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач.

 

Досліджуємо  складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини.

Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами.

3.

Укр.. мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Д. Чередниченко «Мурчик і Жмурчик». Утворення слів шляхом додавання префікса чи суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Задивилось сонечко…». За Т. Білецькою «Корисна розмова». Слова, протилежні за значенням. Перетворення і записування тексту.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Ф. Петров «Від зими до зими». К. Перелісна Уривок з вірша. Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назви предметів за питаннями хто?що?

 

4.

Укр..мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Здоровим будь !». багатозначні слова. Складання і записування речень із ними.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім…». С. Жупанин «Хто молодець?». Слова, близькі за значенням. Складання і записування речень.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Що зробити…». В. Карасьова «Чий апельсин більший». Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками.

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

Робота з дитячою книгою. Зірка Мензатюк «Український прапор». Розучування пісеньки Тіни Кароль «Україна – це ти».

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри.

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль».

 

 

Тиждень 33       Літня мозаїка

 

Назва предметів

Понеділок  13.05

Вівторок  14.05

Середа   15.05

Четвер    16.05

П’ятниця   17.05

1.

ЯДС

Як розпізнати літо?

Як живуть рослини  влітку?

 

 

Як живуть тварини  влітку?

Як провести літні канікули безпечно?

2.

Математика

Знайомимося з одиницею  вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

Визначаємо час  за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

Дізнаємось  про тривалість доби. Визначення часу за годинником.

Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником.

3.

Укр.. мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Т. Лисенко «Засобакали гавки…». За Т. Лисенко «Навпакійко». Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка?яке? Списування речень.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. С. Шаповалов «Їду, їду на коні…». В. Шкляр «Маленька мураха». Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Гужва «До всіх сердець …». За М. Бабенко «Є в світі чарівні слова». Виконання мовних вправ.

 

 

4.

Укр..мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Сингаївський «Сказала Миша своїм Мишинятам…». Е. Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз». Слова – назви дії предметів. Добір слів, які відповідають на питання що робить?що роблять? Утворення і записування речень із поданими словами.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Юхниця «Посварився з братом …». М. Стеценко «Новий велосипед». Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?...». К. Ушинський «Умій почекати». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки про літо за малюнками і словами.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Ці милі комашки. Монотипія. Практична робота «Метелик» (фарби)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Ці милі комашки. «Звуконаслідувальні етюди». «Метелик» муз. і сл. Н.Май. М.Римський – Корсаков «Політ Джмеля» - слухання.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль».

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль».

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Жоглер».

 

Тиждень 34        Плануємо екскурсію

 

Назва предметів

Понеділок  20.05

Вівторок  21.05

Середа   22.05

Четвер    23.05

П’ятниця   24.05

1.

ЯДС

Навіщо потрібні екскурсії?

Як спланувати екскурсію?

 

Як поводитися під час екскурсії?

Екскурсія до лісу.

2.

Математика

Визначаємо вартість  товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач.

Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини « метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач.

 

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене.

 

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

3.

Укр.. мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Б. Списаренко «Прилетіло сонечко…». За В. Моругою «Коник і Сонечко». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень із знаком оклику.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Н. Бутук «Помічниця». За О. Буценем «Зараз». Опис тварини за поданим малюнком.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир'ян «Дощик чисто…». За М. Солтис-Смирновою «Кольоровий дощик». Виконання мовних вправ.

 

 

4.

Укр..мова

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Євген Гуцало «Звідки дощ іде…». За З. Мензатюк «Іди, іди дощику!». Виконання мовних вправ.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За М. Солтис-Смирновою «Казка про ґудзик». Виконання мовних вправ.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Робота з дитячою книгою. Літо,літечко прийшло. Читання творів про літо.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

В очікувані літа. Підсумковий урок. Практична робота «Колективне панно» (фарби, паперовий скотч, великий аркуш паперу)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

В очікувані літа. Гра «Музичний діалог». «Канікули» муз. А. Олейнікової, слова Л.Ратич. А.Вівальді «Літо» - слухання.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи.  Рухливі народні ігри та естафети.

 

Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи.  Рухливі народні ігри та естафети.

Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи.  Рухливі народні ігри та естафети. Підсумок за рік.

 

 

docx
Додано
8 січня 2019
Переглядів
1564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку