Календарне планування для 1 класу НУШ складене по тижнях (27-34 тижні) згідно з державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Шияна з внесеними змінами та підручниками 1 класу.( математика - С. Скворцова, укр.мова - К. Пономарьова, інтегрований курс "ЯДС" - О.В.Волощенко, мистецтво - Г.О.Кізілова).
Тиждень 27 Світ рослин
|
Назва предметів |
Понеділок 01.04 |
Вівторок 02.04 |
Середа 03.04 |
Четвер 04.04 |
П’ятниця 05.04 |
1. |
ЯДС |
Чому людина не може жити без рослин? |
Що потрібно рослинам для життя? |
|
Що спільного між усіма рослинами? |
Як берегти рослини? |
2. |
Математика |
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел.
|
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини
|
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа.
|
|
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. |
3. |
Укр.. мова |
Звуки [дз],[дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Звуковий аналіз слів. |
Звук [ дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Списування речень. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями, записування речень. |
Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Ребус. Складання речень із поданими словосполученнями. Словниковий диктант. Списування речень. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Пояснювальний диктант. Списування речень. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень за малюнками про рослини. Опис улюбленої квітки. Читання народних прикмет про рослини. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Український віночок. Практична робота «Віночок» (кольоровий папір) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Український віночок. «Ромашка» муз. Л.Кіндрат, слова М.Гоголь. Слухання віночку українських пісень. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибки по купинах». |
|
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. |
|
Тиждень 28 Світ тварин
|
Назва предметів |
Понеділок 08.04 |
Вівторок 09.04 |
Середа 10.04 |
Четвер 11.04 |
П’ятниця 12.04 |
1. |
ЯДС |
Які бувають тварини? |
Як живуть свійські тварини? |
|
Як живуть дикі тварини? |
Чому треба берегти тварин? |
2. |
Математика |
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів.
|
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами.
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами. |
3. |
Укр.. мова |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Пояснювальний диктант. Списування речень. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Л. Голота «Хто в хатці живе?». Побудова речень за поданим початком. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка». Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Опрацювання вірша. Списування речень. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Закличка. Удосконалення вміння писати вивчен6і букви, слова і речення з ними. |
Вправи для розвитку навички читання. Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Оксана Кротюк «Упертий цапок», «Бегемотик», «Мавпенятко». Списування речень. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Пташині співи. Практична робота «Чарівна пташка» (пластилін) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Пташині співи. «Зяблик» муз. А Філіпенка, сл. Т.Волгіної. Ж.Рамо «Перегук птахів». |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. |
|
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри. |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри. |
|
Тиждень 29 Веселка
|
Назва предметів |
Понеділок 15.04 |
Вівторок 16.04 |
Середа 17.04 |
Четвер 18.04 |
П’ятниця 19.04 |
1. |
ЯДС |
Які є явища природи? |
Як з’являється веселка? |
|
Чому веселка різнокольорова? |
Як зробити веселку на шкільному подвір’ї? |
2. |
Математика |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею. |
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач.
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Творча робота над задачею. |
|
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
3. |
Укр.. мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. І. Олексин «Бачить мати …». Грицько Бойко «Де букварик?». Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. О. Мітта «У гостях і вдома». Звуковий аналіз слів. Складання і записування речень. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Лічилка (В. Гринько). Загадки (Л. Вознюк). Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. П. Кралюк «Що разом?» Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Л. Вознюк «Татко і матуся». Написання слів із буквою щ. Складання і записування слів із вивчених букв. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Д. Чередниченком «Фокус-мокус». Звуковий аналіз слів. Навчальний диктант. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про явища природи. Лото «Веселкові кольори». |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
У підводному царстві. Практична робота «Кольорові рибки» (фарби) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
У підводному царстві. «Дельфін» муз.Т.Ярової, сл. М.Грома. Клод Дебюссі П’єси про море – слухання. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Вибивний (із м'яким м’ячем )». |
|
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Вибивний (із м'яким м’ячем )». |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі». |
|
Тиждень 30 Великдень
|
Назва предметів |
Понеділок 22.04 |
Вівторок 23.04 |
Середа 24.04 |
Четвер 25.04 |
П’ятниця 26.04 |
1. |
ЯДС |
Які традиції святкування Великодня в Україні? |
Про що розповідає писанка? |
|
Що кладемо у великодній кошик? |
Як святкують Великдень у світі? |
2. |
Математика |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів. |
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини. |
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач. |
3. |
Укр.. мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Апостроф. Правило вживання апострофа. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Кожному в пісочниці повозитись хочеться …». Списування слів, поданим друкованим шрифтом. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Поклад «Киця - друг». Написання слів із буквосполученням ьо. Написання речень. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Бичко «Великий і малий». Правопис слів із буквосполученням йо. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Л. Борщевською «Чужа іграшка». Складання і записування речень. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Пригара «Сварка». Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Опрацювання віршів та загадок про Великдень. Великодні ігри з крашанками. Складання вітальної листівки. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Світле свято Великодня. Практична робота «Великодня композиція» (пластикова ложка, ватні диски, кольоровий папір) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Світле свято Великодня. Гаївки, гагілки. «Розмалюю писанку на Великдень» муз. В.Кравчук, сл. Д.Чередниченка. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі». |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри. |
|
Тиждень 31 Моя родина
|
Назва предметів |
Понеділок 29.04 |
Вівторок 30.04 |
Середа 01.05 |
Четвер 02.05 |
П’ятниця 03.05 |
1. |
ЯДС |
Вихідний день |
Хто є в моїй сім’ї ? |
Вихідний день |
У чому сила родини? |
Які я має обов’язки у родині? |
2. |
Математика |
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. |
|
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач. |
||
3. |
Укр.. мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Бабенко «Найкращий день». Вибіркове списування. |
|
|
||
4. |
Укр..мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир'ян «Хто жартує?». Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв. Записування їх. |
||||
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Моя родина. Складання та записування речень «Види відпочинку моєї родини». |
||
6. |
Образотворче мистецтво |
|
Найрідніше слово – мама. Симетрія, асиметрія. Практична робота «Вітальна листівка» (кольоровий папір,картон). |
|
||
7. |
Музичне мистецтво |
|
Найрідніше слово – мама. Ми співаєм пісеньку муз. Р.Рустамова,сл. Л.Мирнової. А.Вівальді «Весна». |
|
||
8. |
Фізична культура |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри. |
|
Тиждень 32 МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ
|
Назва предметів |
Понеділок 06.05 |
Вівторок 07.05 |
Середа 08.05 |
Четвер 09.05 |
П’ятниця 10.05 |
1. |
ЯДС |
Українці – хто ми? |
Що закодовано в українській вишиванці? |
|
Вихідний день |
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? |
2. |
Математика |
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів. |
Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач.
|
Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини. |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами. |
|
3. |
Укр.. мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Д. Чередниченко «Мурчик і Жмурчик». Утворення слів шляхом додавання префікса чи суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Задивилось сонечко…». За Т. Білецькою «Корисна розмова». Слова, протилежні за значенням. Перетворення і записування тексту. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Ф. Петров «Від зими до зими». К. Перелісна Уривок з вірша. Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назви предметів за питаннями хто?що? |
|
|
4. |
Укр..мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Здоровим будь !». багатозначні слова. Складання і записування речень із ними. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім…». С. Жупанин «Хто молодець?». Слова, близькі за значенням. Складання і записування речень. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Що зробити…». В. Карасьова «Чий апельсин більший». Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками. |
||
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Зірка Мензатюк «Український прапор». Розучування пісеньки Тіни Кароль «Україна – це ти». |
|
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
|
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри. |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль». |
|
Тиждень 33 Літня мозаїка
|
Назва предметів |
Понеділок 13.05 |
Вівторок 14.05 |
Середа 15.05 |
Четвер 16.05 |
П’ятниця 17.05 |
1. |
ЯДС |
Як розпізнати літо? |
Як живуть рослини влітку?
|
|
Як живуть тварини влітку? |
Як провести літні канікули безпечно? |
2. |
Математика |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач.
|
Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач.
|
Дізнаємось про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником. |
3. |
Укр.. мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Т. Лисенко «Засобакали гавки…». За Т. Лисенко «Навпакійко». Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка?яке? Списування речень. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. С. Шаповалов «Їду, їду на коні…». В. Шкляр «Маленька мураха». Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Гужва «До всіх сердець …». За М. Бабенко «Є в світі чарівні слова». Виконання мовних вправ. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Сингаївський «Сказала Миша своїм Мишинятам…». Е. Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз». Слова – назви дії предметів. Добір слів, які відповідають на питання що робить?що роблять? Утворення і записування речень із поданими словами. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Юхниця «Посварився з братом …». М. Стеценко «Новий велосипед». Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?...». К. Ушинський «Умій почекати». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки про літо за малюнками і словами. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Ці милі комашки. Монотипія. Практична робота «Метелик» (фарби) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Ці милі комашки. «Звуконаслідувальні етюди». «Метелик» муз. і сл. Н.Май. М.Римський – Корсаков «Політ Джмеля» - слухання. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль». |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль». |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Жоглер». |
|
Тиждень 34 Плануємо екскурсію
|
Назва предметів |
Понеділок 20.05 |
Вівторок 21.05 |
Середа 22.05 |
Четвер 23.05 |
П’ятниця 24.05 |
1. |
ЯДС |
Навіщо потрібні екскурсії? |
Як спланувати екскурсію? |
|
Як поводитися під час екскурсії? |
Екскурсія до лісу. |
2. |
Математика |
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. |
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини « метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач.
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. |
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
3. |
Укр.. мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Б. Списаренко «Прилетіло сонечко…». За В. Моругою «Коник і Сонечко». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень із знаком оклику. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Н. Бутук «Помічниця». За О. Буценем «Зараз». Опис тварини за поданим малюнком. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир'ян «Дощик чисто…». За М. Солтис-Смирновою «Кольоровий дощик». Виконання мовних вправ. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Євген Гуцало «Звідки дощ іде…». За З. Мензатюк «Іди, іди дощику!». Виконання мовних вправ. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За М. Солтис-Смирновою «Казка про ґудзик». Виконання мовних вправ. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Літо,літечко прийшло. Читання творів про літо. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
В очікувані літа. Підсумковий урок. Практична робота «Колективне панно» (фарби, паперовий скотч, великий аркуш паперу) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
В очікувані літа. Гра «Музичний діалог». «Канікули» муз. А. Олейнікової, слова Л.Ратич. А.Вівальді «Літо» - слухання. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи. Рухливі народні ігри та естафети. |
|
Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи. Рухливі народні ігри та естафети. |
Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи. Рухливі народні ігри та естафети. Підсумок за рік. |
|