Календарне планування складено відповідно до діючих Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( ІІ семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
«Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Воскресенська Н. О., Цепова І. В.,
«Математика» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.,
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.
Назва предмета |
13. 01 Понеділок |
14. 01 Вівторок |
15.01 Середа |
Навчання грамоти (читання ) |
Славні ґазди. Звук [ґ], буква Ґ, ґ. |
Славні ґазди. Звук [ґ], буква Ґ, ґ. |
Дбайлива ґава. Закріплення звукового значення букви Ґ, ґ, читання з нею. |
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Повторення написання літер. Закріплення умінь поєднувати букви, писати з ними слова і речення. Списування з друкованого шрифту. |
Письмо малої букви ґ, відпрацювання різних видів поєднань даної літери з іншими. Тлумачення і запис слів. Інтонування і списування речення. |
Математика |
Тема 2 «Додавання й віднімання» Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання |
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії |
Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії |
Я досліджую світ |
Святковий календар зими. ( Святий Миколай, Новий рік, Різдво, Водохреща та інші). |
|
Розумна сова. Робота з пластиліном. Виготовлення з пластиліну плоских зображень. Ліплення сови за зразком. |
Фізична культура |
Вправи для формування правильної постави. |
Життєво важливі способи пересування людини. |
|
|
Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. |
Загальнорозвивальні вправи. Ходьба. |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
16. 01 Четвер |
17.01 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Письмо великої букви Ґ, складів із нею. Запис речень. |
Запис речень. Уточнення значення фразеологізмів проґавити, ґав ловити. Розвиток зв’язного мовлення: складаємо речення за малюнком. |
|
||
Математика |
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка |
|
|
||
Я досліджую світ |
Зміни в природі взимку. |
Сторінка дослідника. Розглядаю сніжинку. Термометр. Властивості льоду. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Особливості розташування паперових форм на площині. Аплікація « Витинання як вид художньої роботи з папером. Вирізування симетричних форм із застосуванням однієї або кількох осей симетрії. «Сніжинки-балеринки» |
|
||
Фізична культура |
Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки. Різновиди ходьби. |
|
|
||
Назва предмета |
20. 01 Понеділок |
21. 01 Вівторок |
22. 01 Середа |
Навчання грамоти (читання ) |
Крокодилів урок. Звуки [к], [к’], буква К, к. |
Українські козаки. Закріплення звукових значень букви К, к, читання з нею. |
Звуки [г], [г’], буква Г, г. |
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Письмо малої букви к, складів і слів із нею. Опрацювання словникового слова лелека. Запис речення, пояснення використання тире в ньому. |
Письмо великої букви К, складів і слів із нею. Списування прислів’я з друкованого шрифту. |
Математика |
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач |
Вимірюємо довжини відрізків |
Я досліджую світ |
Праця людей узимку. |
|
Леопард і тигрик. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Виготовлення леопардика або тигрика в техніці оригамі за зразком. |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Рухливі ігри. |
Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Рухливі ігри. |
|
Назва предмета |
23. 01 Четвер |
24. 01 П’ятниця |
Навчання грамоти (читання ) |
|
Гроза погримувала грізно. Закріплення звукових значень букви Г, г, читання з нею. Звук [ ґ]. Робота з дитячою книжкою. Цікаве для допитливих. Розвиток зв’язного мовлення: Складання розповіді «Міста, де я мрію побувати» |
Навчання грамоти ( письмо ) |
Письмо малої букви г, відпрацювання поєднань з іншими буквами. Складання і запис слів із поданих літер. Опрацювання словникових слів гумка, загадка. Списування речення. |
|
Математика |
Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач |
|
Я досліджую світ |
Людина - от що найцікавіше у світі. |
Я та інші. |
Образотворче мистецтво |
|
Тема 3. Зображення основних форм і їхніх частин Особливості зображення складної форми на основі простих. Виконання композиції фарбами «Кумедний клоун» |
Фізична культура |
Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри. |
|
Назва предмета |
27. 01 Понеділок |
28. 01 Вівторок |
29. 01 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
Пухнасті хмаринки. Звуки [х], [х’], буква Х, х. |
У зоопарку. Закріплення звукових значень букви Х, х, читання з нею. |
Дружити треба вміти. Звуки [ж], [ж’], буква Ж, ж. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Письмо великої букви Г, складів і слів із нею. Повторення правила написання з великої літери імен людей і назви гори. Опрацювання словникового слова подруги. |
Письмо малої букви х, складів і слів із нею. Запис речення. |
||
Математика |
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач |
Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком |
||
Я досліджую світ |
Я та мої рідні. Створення родовідного дерева. (практична робота) |
|
Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікацій. |
||
Фізична культура |
Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри |
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. |
|
||
|
|||||
Назва предмета |
30. 01 Четвер |
31. 01. П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Письмо малої букви ж, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту. |
Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею. Інтонування і списування питального речення зі звертанням. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис відгадування предметів схованих у чарівній скринці. |
|
||
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків |
|
|
||
Я досліджую світ |
Почуття людини, емоції |
Добро і зло. Не роби нікому зла. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми будівлі. «Виготовлення будиночку із шаблону» |
|
||
Фізична культура |
Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри. |
|
|
||
|
|||
Назва предмета |
03. 02.Понеділок |
04. 02 Вівторок |
05. 02 Середа |
Навчання грамоти (читання ) |
Бегемотик Жоржик. Закріплення звукових значень букви Ж, ж, читання з нею. |
Допитливі школярики. Звуки [ш], [ш’], букви Ш, ш. |
Наша школа. Шахи. Закріплення звукових значень букви Ш, ш, читання з нею. |
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Письмо малої букви ш, складів і слів із нею. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (тиша, миша). Опрацювання словникового слова вірші. Запис речення. |
Письмо великої букви Ш, складів і слів із нею. Запис речень, пояснення використання знаку оклику і тире. |
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач |
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів |
Я досліджую світ |
Який буває в мене день. |
|
Сідаємо на велосипед. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Створення моделі велосипеда за зразком. |
Фізична культура |
Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги. |
Вправи з великим м’ячем передавання м’яча з рук у руки в колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами |
|
|
|
Назва предмета |
06. 02 Четвер |
07. 02 П’ятниця |
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю). Робота з дитячою книжкою. Знайомство з казкою Олександри Бичковської «Казка про те, як хлопчик Степанко здоров’я шукав» |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Закріплення зорово-рухового образу писемних літер, удосконалення умінь поєднувати букви, писати з ними слова і речення. Списування речення з друкованого шрифту. |
|
||
Математика |
Тема 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач |
|
||
Я досліджую світ |
Як мене звати? |
Моє улюблене заняття. |
||
Образотворче мистецтво |
|
Будова фігури людини. Виконання композиції «Малювання театральної ляльки.» |
||
Фізична культура |
Вправи з великим м’ячем перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою |
|
||
|
||||
Назва предмета |
10. 02 Понеділок |
11. 02 Вівторок |
12. 02 Середа |
|
Навчання грамоти (читання ) |
Корисний йогурт. Звук [й’], буква Й, й. |
Веселий трамвай. Закріплення звукового значення букви Й, й, читання з нею. |
Яхти на морі. Буква Я, я. Позначення звукосполучення [й’а]. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Письмо малої та великої букв й, Й, запис складів і слів. Опрацювання словникового слова лінійка. Інтонування і запис речення. |
Письмо малої та великої букв я, Я, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією. Повторення правила вживання великої літери. Списування речень. |
||
Математика |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами. |
Знайомтесь із задачею. Обчислення виразів різними способами |
Дізнаємось про складові задачі |
||
Я досліджую світ |
Винаходити, які придумали діти. |
|
Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових композицій. Створення аплікації «Вінні-Пух». |
||
Фізична культура |
Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки ) |
Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами (під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом). |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
13. 02 Четвер |
14. 02 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Закріплення умінь писати з вивченими буквами слова і речення. Списування з друкованого шрифту. Опрацювання словникового слова новий. |
Розвиток зв’язного мовлення. Урок-гра «З якої це казки?» (за сторінками прочитаних казок) |
|
||
Математика |
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком. |
|
|
||
Я досліджую світ |
Я тут живу. |
Я живу в місті. Громадські місця. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Складні об'ємні композиції. Тварини на площині. Робота з пластичними матеріалами. Ліплення з пластиліну «Ліплення героїв казки.» |
|
||
Фізична культура |
Вправи для розвитку координації. Вправи зі зміною положення тіла у просторі (розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба з різних вихідних положень) |
|
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
17. 02 Понеділок |
18. 02 Вівторок |
19. 02 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
Велике свято. Буква Ю, ю. Позначення звукосполучення [й’у]. |
Два гноми. Буква Є, є. Позначення звукосполучення [й’е], голосного [е] та м’якості приголосного звука. |
Їжачок-хитрячок. Буква Ї, ї. Позначення звукосполучення [й’і]. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Письмо малої та великої букв ю, Ю, складів і слів із ними. Утворення слів із поданих складів і списування з друкованого шрифту. Запис речень. Повторення правила вживання великої літери. |
Письмо малої та великої букв є, Є, складів і слів із ними. Повторення правила вживання великої літери. Списування речення з друкованого шрифту. |
||
Математика |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач |
||
Я досліджую світ |
Я живу в селі |
|
«Мчать машини по дорозі…» Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікацій за зразком. |
||
Фізична культура |
Стрибки в глибину з висоти від 40 до 60 см з м’яким приземленням на дві ступні. |
Стрибки в глибину зіскок із гімнастичної лави |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
20. 02 Четвер |
21. 02 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти |
|
Буква Ї, ї. Позначення звукосполучення [й’і]. Робота з дитячою |
|
||
(читання ) |
|
книжкою «Цікаве для допитливих». |
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Письмо малої та великої букв ї, Ї, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією. Опрацювання словникових слів Київ, Україна, українська. Списування речень із друкованого шрифту. |
|
|
||
Математика |
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням. |
|
|
||
Я досліджую світ |
У музеї. |
Запрошуємо до театру. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Зображення в об’ємі тварин з урахуванням пропорцій. Узгодження основної форми з елементами декору. «Веселі перетворення». |
|
||
Фізична культура |
Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу |
|
|
||
|
|||||
Назва предмета |
02. 03 Понеділок |
03. 03 Вівторок |
04. 03 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
Наше подвір’я. Апостроф як додатковий символ на позначення звука [й’]. |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених |
Казкова зустріч. Звуки [дж], [дж’], буквосполучення Дж, дж. Розвиток звуковимовних умінь. |
||
|
|
букв, читання з ними складів, слів, текстів. |
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Апостроф як додатковий символ на позначення звука [й’]. Письмо слів з апострофом. Опрацювання словникових слів ім’я, сім’я, комп’ютер. Списування з друкованого шрифту. |
Закріплення умінь писати слова і речення з буквами й, я, ю, є, ї. Удосконалення умінь позначати на письмі сполучення звука [й’] і наступного голосного. Аналіз і списування речень. Повторення вивчених літер прийомом калькування. |
||
Математика |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків. |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач |
||
Я досліджую світ |
У супермаркеті. |
|
Здоровий зубчик – білий чубчик. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації – плаката за зразком. |
||
Фізична культура |
Застрибування на підвищену опору (кілька матів, складених один на одного) однією та двома ногами та зістрибування . |
Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
05. 03 Четвер |
06. 03 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Позначення на письмі звука [дж] буквосполученнями дж, Дж. Запис складів і слів, списування речень із друкованого шрифту. |
Опрацювання словникових слів джміль, бджола. Розвиток зв’язного мовлення Знайомство з віршем Сашка |
|
||
|
Опрацювання словникових слів джміль, бджола. |
Дерманського «Ким бути?» Розповідь за малюнком. |
|
||
Математика |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач |
|
|
||
Я досліджую світ |
Уроки чемності |
Про чемність. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Прикрашання та декорування. Поняття естетичного оформлення. Аплікація «Ліплення тортика» |
|
||
Фізична культура |
Стрибки в довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг та із просуванням вперед. |
|
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
09. 03 Понеділок |
10. 03 Вівторок |
11. 03 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
Читання — краще навчання. Звуки [ч], [ч’], буква Ч, ч. |
Вийди, вийди, сонечко. Закріплення звукових значень букви Ч, ч, читання з нею. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Письмо малої букви ч, складів і слів із нею. Складання і запис слів із поданих |
Письмо великої букви Ч, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального |
||
|
|
літер. Інтонування і запис етикетних фраз. |
речення. Запис речення, пояснення використання в ньому тире. |
||
Математика |
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7. 8,9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач |
||
Я досліджую світ |
|
|
Будильник – кошенятко. Робота з папером. Виготовлення будильника за зразком. |
||
Фізична культура |
|
Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
12. 03 Четвер |
13. 03 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
Дзюрчить веселе джерельце. Звуки [дз], [дз’], буквосполучення Дз, дз. Робота з дитячою книжкою. Знайомство з казкою «Загублений час». |
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Позначення на письмі звуків [дз], [дз’] буквосполученнями дз, Дз. Списування речень із |
|
|
||
|
друкованого шрифту. Запис слів за малюнками. |
|
|
||
Математика |
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. |
|
|
||
Я досліджую світ |
Оглядаю своє житло. Коли ми самі вдома. |
Коли гаджет заважає. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Виготовлення та прикрашання декоративної сувенірної коробочки за допомогою аплікації. |
|
||
Фізична культура |
Вправи для розвитку гнучкості пружинні нахили у положенні сидячи, викрути рук із гімнастичною палицею, пружинні рухи у широкій стійці, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах |
|
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
16. 03 Понеділок |
17. 03 Вівторок |
18. 03 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
Цікаве життя. Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про рослини. |
Цирк приїхав! Закріплення звукових значень букви Ц, ц, читання з нею. |
У країні фантазії. Звуки [ф], [ф’], буква Ф, ф. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Письмо малої букви ц, складів і слів із нею. Опрацювання словникових слів олівець, цукерка. Списування скоромовки. |
Письмо великої букви Ц, складів із нею. Інтонування і списування окличних речень. |
||
Математика |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач |
Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач |
||
Я досліджую світ |
Дбай про свою безпеку. |
|
Кучерявий баранець. Робота з папером. Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець». |
||
Фізична культура |
Вправи для розвитку гнучкості викрути рук зі скакалкою, пружинні похитування у положенні випаду, прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. |
Вправи з великим м’ячем ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
19. 03 Четвер |
20. 03 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Письмо малої та великої букв ф, Ф, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (фокус, фікус). Опрацювання словникового слова телефон. |
Запис речень. Списування з друкованого шрифту. Розвиток зв’язного мовлення: Робота з прислів’ями про весну |
|
||
|
Запис речень. Списування з друкованого шрифту. |
|
|
||
Математика |
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач. |
|
|
||
Я досліджую світ |
Дбай про свою безпеку. Практичне заняття. Розігрування ситуацій. |
Твоє здоров’я. Дбай про себе. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Композиція аквареллю «Підсніжники» |
|
||
Фізична культура |
Вправи з великим м’ячем кидки м’яча знизу з положення сидячи та стоячи. |
|
|
||
|
|||||
Назва предмета |
30. 03 Понеділок |
31. 03 Вівторок |
01. 04 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
Звукосполучення [шч], [шч’], буква Щ, щ. Розвиток звуковимовних умінь. |
Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. |
Закріплення вивченого. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Письмо малої та великої букв щ, Щ, складів і слів. |
Алфавіт. Узагальнення і систематизація |
||
|
|
Синтетична вправа з додаванням літер у слова (щока, щука; борщик, горщик). Відновлення і запис деформованого речення. Списування з друкованого шрифту. |
вивченого матеріалу. Наведення літер, запис слів і речень за зразком. Списування з друкованого шрифту. Додавання літер абетки у вірш за алфавітним порядком. |
||
Математика |
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею |
Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа |
||
Я досліджую світ |
Які ви вдома? |
|
Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком. |
||
Фізична культура |
Вправи з великим м’ячем передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). |
Вправи з великим м’ячем ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
02. 04 Четвер |
03. 04 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Повторення написання малих і великих літер української абетки прийомом калькування, групування літер за спільним елементом. Виконання синтетичних вправ. Списування з друкованого шрифту. |
Узагальнення і систематизація вивченого за букварний період. Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим початком. |
|
||
Математика |
Порівнюємо число і математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом |
|
|
||
Я досліджую світ |
Про акуратність. |
Не можна брати чуже. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Тема 4. Цілісність форми у скульптурі та архітектурі Народний візерунок та орнамент. Рослинні і тваринні орнаменти у народній творчості. Композиція фарбами «Орнамент на посуді» |
|
||
Фізична культура |
Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по прямій, по дузі, між стійками. |
|
|
||
|
|||||
Назва предмета |
06. 04 Понеділок |
07. 04 Вівторок |
08. 04 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
Твоя Батьківщина — Україна А. Костецький «Батьківщина». Ми — українці. Читання й розуміння прочитаного. Ознайомлення з поняттями «автор твору», «заголовок». Розповідь на основі власних спостережень. |
А. Камінчук «Наша столиця». А. Камінчук «Рідний край». Твоя мала батьківщина. Читання текстів із відповідними настроєм та силою голосу. Вибіркове читання. Розповідь на основі власного досвіду. |
З. Мензатюк «Український прапор» Аудіювання (слухання-розуміння, відповіді на запитання за змістом тексту). Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу — і, ї, и, ш, й, ц, щ. |
Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу — г, п, т, р. Письмо слів і речень |
||
|
|
Письмо слів і речень із ними. |
із ними. Розвиток зв’язного мовлення: описую предмет. |
||
Математика |
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею |
Вимірюємо масу предметів. Кілограм |
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач |
||
Я досліджую світ |
Намагайся не обманювати |
|
Зі святом весни! Об’ємні вироби з паперу. Створення квітки за зразком. |
||
Фізична культура |
Вправи з великим м’ячем . Рухливі ігри. Естафети. |
Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
09. 04 Четвер |
10. 04 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
Вони писали для тебе Т. Шевченко «Тече вода з-під явора». Загальні відомості про Т. Г. Шевченка (аудіювання). Поняття про риму. Удосконалення читацьких умінь. Ознайомлення з дитячою періодикою. |
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом — л, м, я та малу літеру ґ. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
||
Математика |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
||
Я досліджую світ |
Як дізнатись, що весна? |
Турботи тварин навесні. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Народний візерунок та орнамент |
|
||
|
|
Рослинні і тваринні орнаменти у народній творчості. Композиція фарбами «Композиція з квітів» |
|
||
Фізична культура |
Ходьба «змійкою». Біг до 500 Фітбол-аеробіка. Ігри |
|
|
||
Назва предмета |
13. 04 Понеділок |
14. 04 Вівторок |
15. 04 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
Л. Українка «Три метелики». Загальні відомості про Лесю Українку (аудіювання). Ознайомлення з поняттям «персонажі твору»; оцінка дій персонажів. Вибіркове читання. |
І. Франко «Ріпка». Загальні відомості про І. Я. Франка (аудіювання). Розповідь — продовження твору. Визначення персонажів. |
Василь Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду». Загальні відомості про В. О. Сухомлинського (аудіювання). Персонажі твору. Оцінка їхніх дій. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Закріплення уміння писати малі літери з овалом — о, а, б, ф. Письмо слів і речень із ними. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Г.Фальковича. |
Закріплення уміння писати малі літери з півовалами — с, є, е, х, ж. Письмо слів і речень із ними. |
||
Математика |
Тема 4. Двоцифрові числа Записуємо задачу коротко. Підбір |
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення |
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. |
||
|
опорної схеми до задачі |
довжини ламаної. Розв’язування задач |
Сотня |
||
Я досліджую світ |
Сторінка дослідника. Бурульки на гілці. Вирощування моркви та лука на вікні. |
|
Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком. |
||
Фізична культура |
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри |
ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри |
|
||
|
|||||
Назва предмета |
16. 04 Четвер |
17. 04 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Закріплення уміння писати малі літери з нижньою петлею — у, д, з. Письмо слів і речень із ними. |
Розвиток зв’язного мовлення: Робота з прислів’ями про Великдень |
|
||
Математика |
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами. |
|
|
||
Я досліджую світ |
Веснянні турботи в місті та селі. |
Святковий календар весни. Великдень. |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Створення декоративного образу. «Крапанки» |
|
||
Фізична культура |
Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри |
|
|
||
Назва предмета |
20. 04 Понеділок |
21. 04 Вівторок |
22. 04 Середа |
Навчання грамоти (читання ) |
|
В. Нестайко «Пробудження» (уривок із повісті «У Країні Місячних Зайчиків»). Характеристика персонажів. Вибіркове читання. |
А. Костецький «Косички», «Сонечкова мама». Загальні відомості про А. Костецького (аудіювання). Виразне читання віршів. Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. |
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Закріплення уміння писати малі літери в, ь закритої та відкритої форм. Письмо слів і речень із ними. |
Закріплення уміння писати малі літери ч, н, ю, к. Письмо слів і речень із ними. |
Математика |
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел |
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжин відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини. |
Я досліджую світ |
|
|
З Днем народження, динозаврику! Робота з папером. Послідовність |
|
|
|
дій під час створення аплікацій. Виготовлення композиції за зразком. |
|
Фізична культура |
|
Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. |
|
|
|
||||
Назва предмета |
23. 04 Четвер |
24. 04 П’ятниця |
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
Світ навколо тебе В. Левін «Ранкові роси». В. Шахненко «Яблуко». Спостереження за особливостями зображення картин природи. Роль образних слів. Розповіді за запитаннями до тексту. Робота з дитячою книжкою. Читання в особах. Текст «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням угорі та внизу — У, Ч, И, Й, Ш, Ц, Щ. Письмо складів і речень із ними. |
|
||
Математика |
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа |
|
||
Я досліджую світ |
Сторінка дослідника «Куточок друзів» Як ставтися до інших |
Чемним треба бути скрізь. Складання словничка ввічливих слів. Як поводитися за столом. |
||
Образотворче мистецтво |
|
Цілісність форми Особливості створення складної об'ємної форми на основі простих. |
||
|
|
Виготовлення композиції з пластиліну «Котик-муркотик» |
|
||
Фізична культура |
Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м. |
|
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
27. 04 Понеділок |
28. 04 Вівторок |
29. 04 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
Б. Вовк «Чиї квіти найгарніші» (скорочено). Вибіркове читання тексту. З’ясування ролі порівнянь і образних слів. |
Ю. Ярмиш «Джерельце». А. Качан «Джерельце». Характеристики персонажів і їхніх вчинків. Вибіркове читання на доведення власних думок, висновків. |
П. Воронько «Не будь козою». В. Орлов «Що не можна купити». Виразне читання віршів. Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч і верхнім елементом — Г, П, Т, Ґ, Р, Ф. Письмо складів і речень із ними. |
Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч складної конфігурації — І, Ї, Н, Ю, К. Письмо складів і речень із ними. |
||
Математика |
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів |
Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач |
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів |
||
Я досліджую світ |
Твоя країна – Україна. Символи держави- Прапор, Герб, Гімн. |
|
Клоун «Веселунчик». Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення клоуна. |
||
Фізична культура |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. |
Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри |
|
||
|
|
||||
Назва предмета |
30. 04 Четвер |
01. 05. П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Закріплення уміння писати велику букву О та літери з півовалами — С, Є, Х, Ж. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
||
Математика |
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. |
|
|
||
Я досліджую світ |
Столиця України – Київ. Де ти живеш? |
|
|
||
Фізична культура |
ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м. |
|
|
||
Тиждень 31. Тема тижня: “Моя родина” |
|||
Назва предмета |
04. 05 Понеділок |
05. 05 Вівторок |
06. 05 Середа |
Навчання грамоти (читання ) |
Слова ввічливості В. Гринько «Рідна мова». А. Костецький «Як зробити день веселим». Спостереження за роллю порівнянь у тексті. Відповіді на запитання. Ознайомлення з прислів’ям. |
А. Потапова «“Чемний” Миколка». О. Богемський «Уклоніться квіточці». Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. |
Про маму В.Сухомлинський «Найласкавіші руки». Спостереження за особливостями зображення персонажа. Розповідь за аналогією до прочитаного. |
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Закріплення уміння писати схожі великі букви Е — З, В — Б та літеру Д. Письмо слів і речень із ними. |
Удосконалення навички письма. Виконання лексико-граматичних завдань. Формування орфографічної навички — вживання великої літери. Коментоване списування. Попереджувальний диктант. |
Математика |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею |
Я досліджую світ |
Історичні скарби України. Подорожуємо України. |
|
Листівка для тата. Згинання і складання паперу. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки. |
||
Фізична культура |
ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри |
Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри |
|
||
|
Тиждень 31. Тема тижня: “Моя родина” |
|
|||
Назва предмета |
07. 05 Четвер |
08. 05 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
Ю. Ярмиш «Дрібний дощик». М. Сулима «Змалювати маму». Вибіркове читання. Читання в особах. Узагальнення знань і умінь із розділу. Робота з дитячою книжкою. Моя родина. «Родовідне дерево» Д. Чередніченко. |
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — звукове значення букв г, ґ. Вибіркове списування. Попереджувальний диктант. |
|
|
||
Математика |
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач. |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Творча робота над задачею. |
|
||
Я досліджую світ |
Я маю право на права. |
Хто про кого дбає? |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Тема 5. Стилізування й орнаментальне оздоблення форм у декоративно-ужитковому мистецтві Робота з папером та картоном. Виготовлення вітальної листівки «Квіти для мами». |
|
||
|
|
|
|
||
Фізична культура |
Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри. |
|
|
||
Тиждень 32. Тема тижня: “Ми —українці. Ми—європейці” |
|||||
Назва предмета |
11. 05 Понеділок |
12. 05 Вівторок |
13. 05 Середа |
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
Про тебе і твоїх друзів В. Шахненко «Мій друг». Н. Бабенко «Федько-фокусник». Г. Бойко «Побіг і прибіг». Виразне читання текстів. Розповідь на основі власного досвіду. |
О. Буцень «У новій школі». Читання в особах. Характеристика персонажів. Головна думка твору. Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. |
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — звукове значення букви щ. Списування з доповненням речень словами. Пояснювальний диктант. |
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — буквосполучення дж, дз, їх звукове значення. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Пояснювальний диктант. |
||
Математика |
|
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів |
||
Я досліджую світ |
|
|
Ми любимо Україну. Робота з папером. |
||
|
|
|
Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. |
||
Фізична культура |
|
ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
|
||
Тиждень 32. Тема тижня: “Ми —українці. Ми—європейці” |
|
||||
Назва предмета |
14. 05 Четвер |
15. 05 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Удосконалення навички письма. Виконання лексико-граматичних завдань. Формування орфографічної навички — вживання букв я, ю, є, ї у їх звукових значеннях. Списування з пропущеними буквами. Вибірковий диктант. |
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — вживання апострофа. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Вибірковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення: Складання та записування листа своїм однолітками з іншої школи. |
|
||
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини. |
|
|
||
Я досліджую світ |
Хто що робить? |
Що з чого ? |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Народний візерунок та орнамент Рослинні і тваринні орнаменти у народній творчості. Композиція фарбами «Народна іграшка-свищик» |
|
||
Фізична культура |
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети. |
|
|
||
Тиждень 33. Тема тижня: «Свято вишиванки» |
|||
Назва предмета |
18. 05 Понеділок |
19. 05 Вівторок |
20. 05 Середа |
Навчання грамоти (читання ) |
Старі казки на новий лад В. Скомаровський «Колобок». Характеристика персонажів. Головна думка твору Перевірка сформованості навички читання. |
Н. Завальська «Яєчко золоте, та не те» Читання в особах. Характеристика персонажів. Головна думка твору Перевірка сформованості навички читання. |
Прочитай, усміхнись «Слова-втікачі». В. Левін «У крамниці». «Кумкання жаб» (з народного). Гумористичні твори. Перевірка сформованості навички читання. |
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Попереджувальний диктант. |
Систематизація знань і умінь учнів. Виконання фонетико-графічних завдань. Перевірка рівня сформованості навички письма учнів. Контрольне списування |
Математика |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником |
Я досліджую світ |
Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх |
|
На лужку. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. |
Фізична культура |
Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома |
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних |
|
|
руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри. |
предметах, біг на пальцях. |
|
||
|
Тиждень 33. Тема тижня: «Свято вишиванки» |
|
|||
Назва предмета |
21. 05 Четвер |
22. 05 П’ятниця |
|
||
Навчання грамоти (читання ) |
|
«Ми з тобою йшли» (з народного). Ярослава Павлюк «Будиночок, у якому ніхто не спить». Смішинки-веселинки. Поняття про безконечники. Читання їх «ланцюжком». Узагальнення знань учнів із розділу. Перевірка сформованості навички читання. Робота з дитячою книжкою. Опрацювання тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис – Смирнової |
|
||
Навчання грамоти ( письмо ) |
Систематизація знань і умінь учнів. Виконання фонетико-графічних завдань. . Письмо по пам’яті (самодиктант). |
|
|
||
Математика |
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. |
|
|
||
Я досліджую світ |
Зустрічаєм літо! |
Сторінка дослідника «З яких хмар іде дощ». |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
Виражальні можливості кольору Асоціативне сприйняття кольорів. Виконання композиції «Казковий птах» |
|
||
Фізична культура |
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
|
||
Тиждень 34. Тема тижня: “Літо” |
|||
Назва предмета |
25. 05 Понеділок |
26. 05 Вівторок |
27. 05 Середа |
Навчання грамоти (читання ) |
Здрастуй, літо! А. Свашенко «Літо». Б. Харчук «Ромашка». А. Зарудний «Літо». І. Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшник». . Виразне читання текстів. |
В. Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав». Читання діалогів. Визначення головної думки твору Перевірка сформованості навички читання. |
Свято прощання з букварем Узагальнення знань і вмінь учнів. Ознайомлення зі списком літератури, рекомендованої для самостійного читання влітку. |
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Вибіркове списування. Пояснювальний диктант. |
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Коментоване списування. Вибірковий диктант. |
Математика |
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене |
Я досліджую світ |
Тварини влітку |
|
Виготовлення виробів за допомогою раніше опанованих технік. |
Фізична культура |
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої інтенсивності на довгі дистанції |
ЗРВ імітаційного характеру. Естафети. Рухливі ігри |
|
|||||
|
Тиждень 34. Тема тижня: “Літо” |
|
||||||
Назва предмета |
28. 05 Четвер |
29. 05 П’ятниця |
|
|||||
Навчання грамоти (читання ) |
|
|
|
|||||
Навчання грамоти ( письмо ) |
|
Узагальнення і |
|
Складаємо розповідь «Мої плани на канукули».. Підсумок за рік |
|
|||
систематизація знань учнів.. |
|
|
||||||
Свято-змагання «Пані Каліграфія». |
|
|||||||
Математика |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
|||||
Я досліджую світ |
Праця людей влітку. |
Підсумковий урок за рік. Сторінка дослідника. |
|
|||||
Образотворче мистецтво |
|
Малювання за зразком Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. «Квітуча яблуня» Підсумковий урок. |
|
|||||
Фізична культура |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|||||