Календарне планування 1 клас ІІ семестр НУШ відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом О.Я.Савченко
1 клас НУШ
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ІІ ПІВРІЧЧЯ
За підручником В.Г. Бевз, Д.В. Васильєвої (4 год. на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Подорож до міста «Лічба десятками» |
|
|
57 |
Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1– 50 |
|
58 |
Лічба десятками в межах 50 |
|
59 |
Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100 |
|
60 |
Числові вирази. Порівняння десятків |
|
61 |
Дії з десятками |
|
62 |
Дії з десятками |
|
63 |
Дії з десятками. Порівняння десятків |
|
64 |
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр |
|
65 |
Набуваємо досвіду |
|
66 |
Вартість. Співвідношення між одиницями вартості |
|
67 |
Набуваємо досвіду |
|
68 |
Набуваємо досвіду |
|
69 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
Подорож до міста «Двоцифрові числа» |
|
|
70 |
Числа 11 – 15. |
|
71 |
Числа 16 – 20.. |
|
72 |
Числа 11 – 20 |
|
73 |
Склад двоцифрових чисел |
|
74 |
Додавання чисел у межах 20 |
|
75 |
Віднімання чисел у межах 20. |
|
76 |
Числа 21 – 50. |
|
77 |
Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50 |
|
78 |
Числа 51 – 100 |
|
79 |
Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100 |
|
80 |
Маса. Одиниця маси – кілограм... |
|
81 |
Набуваємо досвіду |
|
82 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел» |
||
83 |
Додавання і віднімання числа 1 |
|
84 |
Визначення часу за годинником |
|
85 |
Додавання одноцифрового числа до розрядного числа |
|
86 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа |
|
87 |
Набуваємо досвіду |
|
88 |
Віднімання десятків від двоцифрових чисел |
|
89 |
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
|
90 |
Додавання десятків до двоцифрових чисел |
|
91 |
Віднімання десятків від двоцифрових чисел |
|
92 |
Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових |
|
93 |
Набуваємо досвіду. Робота з даними |
|
94 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
95 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
96 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
97 |
Підсумковий урок. Екскурсія «Математика в професії моєї родини» |
|
Подорож до міста «Величини» |
||
98 |
Довжина. Одиниці довжини |
|
99 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння |
|
100 |
чиселМаса. Одиниці маси |
|
101 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння |
|
102 |
Місткість. Одиниці місткості |
|
103 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння |
|
104 |
Вартість. Одиниці вартості |
|
105 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння |
|
106 |
Час. Одиниці часу |
|
107 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
Я вже вмію і знаю |
||
108 |
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної |
|
109 |
Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної |
|
110 |
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури |
|
111 |
Геометричні фігури. Рівності |
|
112 |
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними |
|
113 |
Числовий промінь. Робота з даними |
|
114 |
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності |
|
115 |
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності |
|
116 |
Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури |
|
117 |
Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури |
|
118 |
Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням |
|
119 |
Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням |
|
120 |
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі |
|
121 |
Об’ємні геометричні фігури. Задачі |
|
122 |
Плоскі геометричні фігури. Задачі |
|
123 |
Плоскі геометричні фігури. Задачі |
|
124 |
Моделі до задач. Порівняння чисел |
|
125 |
Моделі до задач. Порівняння чисел |
|
126 |
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
127 |
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
128 |
Міркуй. Розв’язуй. Зростай |
|
129 |
Міркуй. Розв’язуй. Зростай |
|
130 |
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» |
|
131 |
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» |
|
132 |
Підсумковий урок |
|
(за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед) 2 год на тиждень
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
29 |
Що я роблю. Натюрморт. Малюнок «Натюрморт корисних овочів або фруктів» |
|
30 |
Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Пейзажі весни. |
|
31 |
Ліс навесні. Відтінки у пейзажі. Виконання малюнка «Чарівний потяг» |
|
32 |
Танець метеликів. Слухання Е.Гріг «Метелик». Симетрія. Малюнок «Танок метеликів» |
|
33 |
Подарунок для родини. Слухання пісні В.Кобриновича «Мамині руки». Будова пісні. Розучування пісні «Мама і я» |
|
34 |
Подарунок мамі . Малюнок «Букет тюльпанів» |
|
35 |
Домашні улюбленці. Слухання В.Сокальський «Пташка». Малюнок «Мій домашній улюбленець» |
|
36 |
Що я роблю. Натюрморт. Малюнок «Натюрморт корисних овочів або фруктів» |
|
37 |
Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Пейзажі весни. |
|
38 |
Ліс навесні. Відтінки у пейзажі. Виконання малюнка «Чарівний потяг» |
|
39 |
Танець метеликів. Слухання Е.Гріг «Метелик». Симетрія. |
|
40 |
Домашні улюбленці. Розучування пісні «Засмутилось кошеня». Слухання К.Сен – Санс «Карнавал тварин» |
|
41 |
Свійські тварини. Ліплення з пластиліну свійських тварин. |
|
42 |
Весняна хустинка. Веснянки, заклички, гаївки. Слухання веснянки В.Філіпенка «Прийди, прийди, весно красна». |
|
43 |
Мистецьке місто. Архітектура. Колаж «Вулиця аматорів» |
|
44 |
Мистецьке місто (продовження) Малюнок казкового будиночка для персонажів улюблених казок. |
|
45 |
Весняний хоровод . Розучування веснянки «Ой минула вже зима». |
|
46 |
Весняні хороводи. Символ українського народу –вінок. Малюнок «Український віночок» |
|
47 |
Весняні хороводи. Аплікація «Весняний віночок» |
|
48 |
Весну зустрічаємо. Інструментальна та вокальна музика. |
|
49 |
Весну зустрічаємо . Малюнок «Оживлення гілочки» |
|
50 |
Дитячі іграшки. Слухання музики П.Чайковського «Хвороба ляльки», «Нова лялька». Настрій у музиці. Розучування поспівки «Лис та їжак» |
|
51 |
Дитячі іграшки .Розучування пісні «Семеро гномів» (за А.Житкевичем). Настій у пісні. |
|
52 |
Дитячі іграшки. Малюнок «Чарівний гном» |
|
53 |
Казка. Ілюстрація. Колаж «Сторінками улюблених казок» |
|
54 |
Казка. розучування пісні «А ми любими читати» (М.Ясаковаа, О.Янушевич) |
|
55 |
Казка. Слухання вальсу з балету П.Чайковського «Спляча красуня». Малюнок»Ілюстрація до казки «Колобок» |
|
56 |
Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання музики П.Чайковського «Танець Феї Драже» |
|
57 |
Театральна подорож. Маски. Розігрування казки «Колобок» |
|
58 |
Улюблені мультфільми. Гра «Вгадай мелодію» |
|
59 |
Ми веселі музиканти. Голоси музичних інструментів. Розучування пісні «Веселий музикант». |
|
60 |
Улюблені мультяшні персонажі. Колаж «Світ улюблених персонажів з мультфільмів» |
|
61 |
Космічна подорож. Розучування пісні «Дивина». Слухання твору «Космічна симфонія» гурту «Спейз». Малюнок «Подорож до невідомої планети» |
|
62 |
Морське царство. Малюнок «Акваріум» (як елемент інтер’єру оселі). |
|
63 |
Скоро літо . Слухання А.Вівальді «Літо» (з циклу «Пори року»). Малюнок «Ось воно яке-літо золоте» |
|
64 |
Скоро літо. Розучування пісні «Літо золоте». Колаж «За що ми любимо літо» |
|
65 |
Підсумковий урок . Виставка найкращих робіт учнів 1 класу «Подорожуємо у часі». Концерт із раніше вивчених пісень. |
|