Календарно-тематичне планування курсу «Я досліджую світ» за підручником Бібік Н.М. розраховано на 3 год/тиждень.
Курс обєднує 3 галузі — «Природничу», «Громадянську та історичну», «Соціальну та здоров'язбережувальну». Представлене календарне планування є орієнтовним зразком і може бути адаптоване відповідно до умов конкретного класу шляхом обєднання, або розширення тем.
Кожен учитель може інтегрувати не лише 3 освітні галузі, а й більше, опираючись на надану йому педагогічну свободу.
Орієнтовне календарно-тематичне планування
інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»
(за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук)
1 клас (Частина 2)
3 год/тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. Стор.підр. |
|
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини? |
|
с. 4-5 |
|
Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід? Досліди з льодом. |
|
с. 6-7 |
|
Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі? Чим відрізняється життя свійських та диких тварин? |
|
с. 8-9 |
|
Людина - от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство. |
|
с. 10-11 |
|
Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево. |
|
с. 12-13 |
|
Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції" |
|
с. 14-15 |
|
Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої? |
|
с. 16-17 |
|
Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень" |
|
с. 18-19 |
|
Винаходи, які придумали люди. Гра "Ми - винахідники" |
|
с. 20-21 |
|
Я тут живу. Екскурсія на тему:"Підготовка фотоколажу "Околиці рідного села"" |
|
с.22-23 |
|
Я тут живу. Створення фотоколажу "Околиці рідного села". |
|
с. 18-19 |
|
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. |
|
|
|
Я живу в селі. Розповідь про рідне село. |
|
с. 26-27 |
|
У музеї. Правила поведінки у музеї. |
|
с. 28-29 |
|
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування. |
|
с. 30-31 |
|
У супермаркеті. Правила поведінки в супермаркеті. |
|
с. 32-33 |
|
Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації). |
|
с. 34-35 |
|
Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими. |
|
с. 36 |
|
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації. |
|
с. 37 |
|
Коли гаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона. |
|
с. 38-39 |
|
Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки. |
|
с. 40-41 |
|
Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна. |
|
с. 42-43 |
|
Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни. |
|
с. 44-45 |
|
Лепбук "Весна" |
|
с. 35 |
|
Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні. |
|
с. 46-47 |
|
Турботи тварин навесні. |
|
с. 48-49 |
|
Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні? |
|
с. 50-51 |
|
Весняні роботи в місті та в селі. |
|
с. 52-53 |
|
Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня. |
|
с. 54 |
|
Святковий календар весни. Мамине свято. |
|
с. 55 |
|
Як ставитися до інших. |
|
с. 56 |
|
Не будь жадібним. |
|
с. 57 |
|
Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів. |
|
с. 58-59 |
|
Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця. |
|
с. 60-61 |
|
Твоя країна - Україна. |
|
с. 62-63 |
|
Символи держави - прапор, герб, гімн. |
|
с.64-65 |
|
Я маю право на права. |
|
с. 66 |
|
Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок) |
|
с. 67 |
|
Про акуратність. Конкурс "Зошити всміхаються" |
|
с. 68-69 |
|
Зустрічаємо літо. Ознаки літа. |
|
с. 70-71 |
|
Створюємо книжку літа. Практична робота: виготовлення лепбука "Літо" |
|
|
|
Сторінка дослідника. Веселка. |
|
с. 74-75 |
|
Тварини влітку. |
|
с. 58 |
|
Праця людей влітку. |
|
с. 59 |
|
Ми всі різні, а світ у нас - один на всіх. |
|
с.78-79 |
|
Пори року. Дні тижня. Доба. |
|
- |
|
Урок-вистава "Чемність завжди у пошані". |
|
- |
|
Режим дня школяра. Режим дня дитини влітку. Як провести безпечно та цікаво вільний час. Хобі. |
|
- |
49. |
Відпочинок у лісі та біля водойми. |
|
|
50. |
Як цікаво провести час улітку. Дитячі розваги. Гра "Це небезпечно, пам`ятай!". Створення малюнка "Кольорове літо". |
|
|
51. |
Резервний урок. Екскурсія по шкільному саду. |
|
|
52. |
Резервний урок. Екскурсія до бібліотеки. |
|
|
53. |
Резервний урок. Як правильно переходити дорогу (практично). Правила для пішоходів. |
|
|
54. |
Підсумковий урок за семестр |
|
|
Календарно-тематичне планування курсу «Я досліджую світ» за підручником Бібік Н.М. розраховано на 3 год/тиждень.
Курс обєднує 3 галузі — «Природничу», «Громадянську та історичну», «Соціальну та здоров'язбережувальну». Представлене календарне планування є орієнтовним зразком і може бути адаптоване відповідно до умов конкретного класу шляхом обєднання, або розширення тем.
Кожен учитель/учителька може інтегрувати не лише 3 освітні галузі, а й більше, опираючись на надану йому/їй педагогічну свободу.