Календарне планування 1 клас за програмою Шияна

Про матеріал
Календарне планування призначене у 1 класі ІІ семестр які працюють за програмою Шияна
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування 1 клас

Пояснювальна записка

 

Календарно-тематичне планування для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу у 2020 – 2021 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах

 

Планування з української мови за підручником «Українська мова. Буквар» Большакової І.О., Пристінської М.С. В-во «Ранок», 2018

 

Планування з математики за підручником для 1 класу «Математика» С. П.Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар . В-во «Літера ЛТД»,2018

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ» за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С., . В-во «Ранок», 2018

 

Образотворче мистецтво за  підручником «Мистецтво» Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова,

І. Л.Мед . В-во «Ранок», 2018

 

Російська мова за підручником «Русский язык» Е.В. Вербецкая, Л.Г. Купцова.

 «Прок-бизнесс», 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 Метою рідномовної освіти для загальної середньої освіти є розвиток здатності спілкуватися українською мовою для духовного, культурного й національного самовияву , послуговуватися нею в особистому і суспільному житті , у міжкультурному діалозі, бачити її передумовою життєвого успіху; плекання здатності спілкуватися рідною мовою; формування шанобливого ставлення до культурної спадщини; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду.             

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 Метою математичної освітньої галузі Стандарт визначає «розвиток математичного мислення дитини, здатностей розуміти й оцінювати математичні факти й закономірності, робити усвідомлений вибір, розпізнавати в повсякденному житті проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів, моделювати процеси та ситуації для вирішення проблем»

 

ПРИРОДНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 Метою природничої освітньої галузі для загальної середньої освіти є формування наукового мислення та культури дослідження; розвиток системних уявлень про цілісність та розмаїття природи, утвердження принципів сталого розвитку, ефективної, безпечної і природоохоронної поведінки в довкіллі.

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Метою технологічної освітньої галузі для загальної середньої освіти є формування в учня/ учениці здатності до зміни навколишнього світу засобами сучасних технологій без шкоди для середовища, до використання технологій для власної самореалізації, культурного й національного самовияву.

 

СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА  ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Метою соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі для загальної середньої освіти є становлення самостійності учня / учениці, його / її соціальної залученості та активності через формування здорового способу життя, розвиток підприємливості, здатності до співпраці в різних середовищах, впевненості в собі та доброчесності для безпеки, добробуту та сталого розвитку.

 

ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА  ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 Метою громадянської та історичної освітньої галузі для загальної середньої освіти є створення умов для формування в учня / учениці початкової школи власної ідентичності та готовності до змін через усвідомлення своїх прав і свобод, осмислення зв’язків між історією і теперішнім життям; плекання активної громадянської позиції на засадах демократії та поваги до прав людини, набуття досвіду співжиття за демократичними процедурами.

МИСТЕЦЬКА  ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Метою навчання мистецтва для загальної середньої освіти є формування культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; плекання пошани до національної і світової мистецької спадщини.

 

 

 

 

 

Робочий навчальний план

 

Навчальні предмети

  Кількість годин на тиждень

 

Українська мова

 

 

5

 

Математика

 

 

3

 

Я досліджую світ : українська мова

 

 

2

 

Я досліджую світ : математика

 

 

1

 

 

Я досліджую світ

 

 

4

 

Образотворче мистецтво

 

 

1

 

Російська мова (курс за вибором)

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 клас  2020-2021 н.р.  заплановано :

 

Навчальні предмети

 

  Кількість годин

І с.

ІІс.

Рік

 

Українська мова

 

 

79

 

96

 

175

 

Українська мова в інтегрованому курсі

«Я досліджую світ»

 

 

33

 

36

 

69

 

Математика

 

 

46

 

57

 

103

 

Математика в  інтегрованому курсі

«Я досліджую світ»

 

 

17

 

19

 

36

 

Образотворче мистецтво

 

 

16

 

20

 

36

 

Інтерований курс «Я досліджую світ»

 

62

 

77

 

139

 

Російська мова

 

 

15

 

 

20

35

 

 

 

В І семестрі заплановано роботи:

 

ДОСЛІДИ , ДОСЛІДЖЕННЯ - 7

ЕКСКУРСІЇ - 3

ПРОЄКТИ ТА МІНІ-ПРОЄКТИ -3

ПРАКТИЧНІ  РОБОТИ - 5

ПРЕЗЕНТАЦІЇ - 3

 

В ІІ семестрі заплановано роботи:

 

ДОСЛІДИ , ДОСЛІДЖЕННЯ – 3/8

ЕКСКУРСІЇ - 5

ПРОЄКТИ ТА МІНІ-ПРОЄКТИ - 2

ПРАКТИЧНІ  РОБОТИ - 8

ПРЕЗЕНТАЦІЇ – 1

СПОСТЕРЕЖЕННЯ - 2

 

Розвиток зв’язного мовлення –10

Робота з дитячою книжкою –10

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 17. «СВІТ  ЗАХОПЛЕНЬ»

Назва предметів

Понеділок 11.01

Вівторок 12.01

 

Українська мова

 

 

 

 

Тема 3 .  Післябукварний період.

Абетка. Підготовчі вправи до написання рукописних літер.

 

Тема тексту. «Зайві» речення. Підготовчі вправи до написання рукописних літер.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Абетка. Складання словничка  до теми «Мої захоплення». Збагачення словникового запасу. Практичні вправи. (МОВ/ СЗО)

Читаю про зиму.

Тема тексту. Прості медіа тексти. Мовні ігри з творенням нових слів.

(МОВ/ ГІО/ПРО)

 

Математика

 

 

 

 

Розділ 4. Задачі. Додавання і віднімання чисел у межах 10.

Закріплення додавання і віднімання числа 5. Задачі, які містять поняття «стільки само»

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 Практичні вправи. Розв’язування життєвих  задач. Закріплення додавання і віднімання чисел  1, 2, 3, 4, 5. Математичні фокуси.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

  • Світ захоплень. Що мені подобається ? Що я люблю?  Створення іграшки «Акробат».

(ГІО/ТЕО/СЗО)

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 13.01

Четвер 14.01

П’ятниця 15.01

Букви Сс. Письмо малої букви с. Тема тексту. Заголовок.

 

 

 

 

Букви Сс. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексту. Заголовок

 

Букви Оо. Письмо малої букви о. Слова-омоніми (без називання терміну). Розвиток зв’язного мовлення: складаємо речення за малюнком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літр — одиниця вимірювання місткості .

 

Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення)

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Я досліджую зміни в довкіллі взимку. Я досліджую зміни в житті рослин взимку.

(ПРО/ГІО/СЗО)

  • Як знайти для себе  нове захоплення? Я досліджую зміни в житті тварин взимку.

Дослід «Тайнопис»

(ПРО/ГІО/СЗО)

 

 

 

  • Чи завжди захоплення приносять нам користь?  Зимові забави та турботи.

(ГІО/СЗО)

 

 

 

Що я люблю. Фігури. Теплі та холодні кольори. Натюрморт.

 

 

Тема 3.

Обычаи народа. Звук. Произнесение вслух слов, цепочки звуков слова. Работа со звуковыми схемами.

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 18. «Я – МАНДРІВНИК»

Назва предметів

Понеділок 18.01

Вівторок 19.01

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Оо. Письмо великої букви О. Текст і малюнки.

 

Письмо вивчених літер. Читаю про зимові розваги.

 

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Текст і малюнки. Збагачення словникового запасу з теми «Я – мандрівник» . Мовні практичні  вправи. (МОВ/ СЗО)

 

  Я – мандрівник. Читаю, пізнаю. Читання / слухання текстів про відомих мандрівників світу (МОВ/ ГІО/ПРО)

 

Математика

 

 

 

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 Практичні вправи. Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення)

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

Тема. Моя країна – Україна.

  • Я і моя Батьківщина. Збираємось у мандрівку. Хто такий мандрівник?/ Чи можу я назвати себе мандрівником? (СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 20.01

Четвер 21.01

П’ятниця 22.01

Букви Аа. Письмо малої букви а. Послідовність подій. Передбачення.

Букви Аа. Письмо великої букви А. Слово – підпис до малюнка.

Текст. Головна думка. Опис предмета. Передбачення. Робота з дитячою книгою: читаю про школу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76)

 

Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення)

 

 

 

 

 

 

 

  • Куди ми помандруємо? Подорож Україною. Я шаную державні символи України. Дидактична гра «Мандруємо до столиці України» (СЗО/ГІО)
  • Ми – громадяни України. Конституція України. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. Конструювання транспортного засобу

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

  • Я вивчаю свої права та обов’язки. Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? Конструювання виробів із пачки з-під соку, пластикової пляшки,  поліетиленових пакетів (на вибір)

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

Пригоди золотої рибки. Фантазуємо. Послідовне виконання роботи за інструкцією.

 

Времена года. К.Ушинский «Четыре желания». Аудирование. Предложения. Интонация законченного предложения. Составление предложений.

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 19. «МИ – ДОСЛІДНИКИ»

Назва предметів

Понеділок 25.01

Вівторок 26.01

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Бб. Письмо малої букви б. Послідовність дій.

Букви Бб. Письмо великої букви Б. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Ми – дослідники. Мовні практичні вправи. Розвиток діалогічного мовлення. Складання розповідей про винаходи людства за мнемотаблицями . (МОВ/ СЗО)

Зачин, головна частина, кінцівка. Слово – підпис до малюнка. Інструкції з техніки безпеки. (МОВ/ СЗО/ГІО)

 

 

Математика

 

 

 

 

Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 Практичні завдання. Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення)

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

  • Я підприємливий. Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 27.01

Четвер 28.01

П’ятниця 29.01

Букви Лл. Письмо малої букви л. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис.

Букви Лл. Письмо великої букви Л. Казка. Приказка. Головні герої. Театралізуємо.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання числа 6 (с. 79)

 

 

 

Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80)

 

 

 

 

 

 

  • Як людина досліджує світ? Дослідження об’єктів навколишнього світу за допомогою органів чуття . Які гроші я можу використовувати?

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

  • Що таке доброчинність? Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас?

Креативне конструювання – винахідництво «Диво-машина-помічниця» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

  • Я вчуся дружити.

Спостереження :

Лабораторія "Колоска". Спостерігай та досліджуй!

Вода – обраниця природи!

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

Танець метеликів. Кольорове різнобарв’я та різноманіття форм. Симетрія у природі.

 

 

 

 

Время. Дни недели. Сутки.  Ознакомление со словами по теме.  Работа со слоговыми схемами. РР. Дополнение предложений по их началу.

 

 

ТИЖДЕНЬ 20. «СПОРТ»

Назва предметів

Понеділок 01.02

Вівторок 02.02

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Мм. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту.

Букви Мм. Письмо великої букви М. Казка. Тема казки. Передбачення.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Словник спортивних слів.

Прислів’ята приказки.  Дізнаємося  спілкуючись, про спорт. (МОВ/ СЗО)

Передбачення. Ми фантазуємо. Читання тексту для пригадування видів спорту. (МОВ/ СЗО/ ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Додавання і віднімання числа 7 (с. 81)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Закріплення додавання і віднімання числа 7. Складання рівностей за схемами (с. 82)

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

  • Чому варто займатися фізкультурою чи спортом? Перегляд з учнями картинок із зображенням окремих видів спорту та класифікація їх    за однією ознакою. Де я живу ? (ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

Середа 03.02

Четвер 04.02

П’ятниця 05.02

Письмо вивчених літер, складів, слів. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про котів.

Букви Яя. Письмо малої букви я. Послідовність дій.

Букви Яя. Письмо великої букви Я. Переказую текст з опорою на малюнки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння довжин відрізків  (с. 83)

 

 

 Повторення: додавання і віднімання в межах 10 (с. 84)

 

 

 

 

 

 

  • Які риси характеру розвиває спорт? Я живу в місті Одесі.

(ПРО/СЗО/ГІО)

  • Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Дослідження з учнями успіхів української збірної на Олімпійських іграх . Виготовлення талісману Олімпіади  у техніці ори гамі. (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

  • Проведення «малих класних Олімпійських ігор».  Підведення підсумків тижня.

(СЗО/ГІО)

 

Мистецьке місто.  Живописці, графіки, композитори, скульптори. Архітектори.

 

 

Моя Родина Украина. Киев – столица Украины. Ознакомление со словами по теме. Работа со схемами предложений.  Заучивание стихотворения со слов учителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 21. «МОЇ  УЛЮБЛЕНІ  КНИЖКИ»

Назва предметів

Понеділок 08.02

Вівторок 09.02

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Ґ ґ. Письмо малої букви ґ. Текст. Тема. Головна думка. Ключові слова.

Букви Ґ ґ. Письмо великої букви Ґ. Факти і думки.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Мої  улюблені книжки. Де живуть книжки? Хто їх створює?

(МОВ/  ГІО)

Мої улюблені книжки.

Факти і думки.

(МОВ/ СЗО/ ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Тема 4. Числа 11-100.

Десяток (с. 86)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Об’ємні геометричні фігури .  Урок узагальнення («Перевір себе»)

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

  • Чому варто читати книжки? Екскурсія до бібліотеки.

(СЗО/ГІО/МОВ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 10.02

Четвер 11.02

П’ятниця 12.02

Апостроф. Читання та письмо слів з

апострофом. Текст. Тема тексту

 

Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з іменами.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89)

 

Утворення і читання чисел другого десятка (с. 90-91)

 

 

 

 

 

 

  • Як народилася книжка? Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книг? Я в театрі. Театр тіней.

Колективне виготовлення лепбуку «Наш світ книжкових вподобань»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

  • Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня/ лікарня?  Я в супермаркеті. Бесіда про шрифти. Наслідування різних шрифтів. Практична робота «У книжковій майстерні»/ «У книжковій лічниці» (ремонт книжок). (МАО/СЗО/ГІО/ТЕО)
  •  
  • Яка моя улюблена книжка? Книжковий квест. Посвята в читачі. «Крісло автора» (СЗО/ГІО/ПРО)

 

 

Казка.  Ілюстрація. Малювання ілюстрації за зразком.

 

 

 

Украинские народные сказки, игры, поговорки. Ознакомление со словами по теме. Работа над загадками.

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 22. «ТРАНСПОРТ»

Назва предметів

Понеділок 15.02

Вівторок 16.02

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Нн. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту.

Букви Нн. Письмо великої букви Н. Текст. Передбачення.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Збагачення словникового запасу з теми «Транспорт».  Мовні практичні  вправи. (МОВ/ СЗО)

 

Аудіювання . Переказую текст з опорою на малюнки.

(МОВ/  ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Числа 11 – 20 (с. 92-93)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Визначення кількості десятків і одиниць у числах.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

  • Які є види транспорту?

Бесіда «Природа і транспорт». Виготовлення макету автомобіля, який не забруднює природи. (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 17.02

Четвер 18.02

П’ятниця 19.02

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю авторські казки.

 

 

Букви Кк. Письмо малої букви к. Речення і малюнок.

Букви Кк. Письмо великої букви К. Вірш. Заголовок. Послідовність подій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95)

 

 

Числовий ряд.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Транспорт моєї місцевості.  Я – пасажир.  Колаж «Транспорт моєї місцевості». Обговорення.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

  • Як бути гарним пасажиром? Доповнення Правил гарного пасажира. Безпека пасажира. Я – пішохід. Танграм «Пішохід» .

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

  • Для чого потрібні правила дорожнього руху? Дослідження транспорту рідної місцевості. Екскурсія. Щоденник вражень про дослідження.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

Пригоди чарівного потяга. Кольори та відтінки. Малюємо потяг за зразком.

 

 

 

 

 

Транспорт. Ознакомление с видами транспорта. Работа над загадками. РР. Составление монологического высказывания .

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 23. «ПРОФЕСІЇ»

Назва предметів

Понеділок 22.02

Вівторок 23.02

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Іі. Письмо малої букви і. Слова-омоніми. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з сполученням слів.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Знайомлюсь з

дитячими енциклопедіями .

 

 

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Професії.

Театралізуємо.

(МОВ/ СЗО)

 

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Знайомлюсь з

дитячими енциклопедіями .

(МОВ/  ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Дії з одиницями вартості (с. 98)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Додавання  і віднімання чисел на основі нумерації .

Математика у професіях.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

  • Професії моїх батьків.

Інтерпретація поняття «професії минулого і майбутнього».

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 24.02

Четвер 25.02

П’ятниця 26.02

Букви Іі. Письмо великої букви І. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення.

Букви Її. Письмо малої букви ї. Вірш. Головний герой. Послідовність подій.

 Письмо великої букви Ї. Слова, які називають один/багато предметів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрядні доданки давання і віднімання чисел на основі розрядних доданків

 

 

Розрядні доданки давання і віднімання чисел на основі розрядних доданків. Повторення.

 

 

 

 

 

  • Я дізнаюся про професії в селі. На фермі. Я у полі.  Складання листівки батькам. Заповнення лепбука

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

  • Я дізнаюся про професії в селі.  Я в саду.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

  • Я дізнаюся про професії в селі.  Я на городі. Професія «міського» фермера. Визначення рослин, придатних для вирощування на    даху будівлі школи.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

Акварелі. Положення  аркуша паперу. Практична робота «Чарівні сни».

 

 

 

 

 

Профессии. Ознакомление с новыми словами по теме. Работа над слоговыми схемами. Пословицы. РР. Дополнение диалога.

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 24. «ЧАС. ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ»

Назва предметів

Понеділок 01.03

Вівторок 02.03

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Ии. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлю друзів з своєю улюбленою книгою

 

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

Час . Керування часом. Мовно – літературні вправи. (МОВ/  ГІО\СЗО)

Час . Керування часом. Мовно – літературні вправи. Зоровий  диктант. Вчимося писати під диктовку. (МОВ/  ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг)

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Розв’язання повсякденних проблеми математичного змісту з метою формування пунктуальності

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

  • Чим вимірюють час? Відтворення в різних видах діяльності знань про годинник як прилад для      вимірювання часу

Гра «Що станеться, коли…»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 03.03

Четвер 04.03

П’ятниця 05.03

Букви Ии. Письмо великої букви И. Слова, які називають багато предметів.

 

 

 

Буквосполучення йо. Текст. Театралізуємо

Букви Цц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія.

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаходження невідомого зменшуваного (с. 103)

 

 

 

Знаходження невідомого від’ємника. Побудова відрізків.  (с. 104)

 

 

 

 

 

 

 

  • Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? Я дізнаюся про природу України.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

  • Як керувати часом? Дидактична гра «Як усе встигати?»

Я люблю природу України.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

  • Як керувати часом? Дидактична гра «Як усе встигати?»

 

 

Подарунок для родини.  Малювання букету весняних квітів за зразком поетапного виконання.

 

 

Весна. Усвоение новых слов по теме. Составление предложений по рисунку. Звуковые схемы. В.Осеева «Синие листья»

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 25. « НАВІЩО ЇСТИ»

Назва предметів

Понеділок 08.03

Вівторок 09.03

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Букви Цц. Письмо великої букви Ц. Текст. Заголовок. Передбачення.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

Текст. Заголовок. Передбачення.Читаю прості кулінарні рецепти.

(МОВ/ГІО/СЗО)

 

Математика

 

 

 

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

Робота з даними. Таблиця вітамінів. Утворення і читання чисел від 20 до 50 (с. 107)

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 10.03

Четвер 11.03

П’ятниця 12.03

Букви Шш. Письмо малої букви ш.Письмо великої букви Ш. Текст. Заголовок. Передбачення. Театралізуємо.

 

 

Букви Щщ. Письмо малої букви щ. Письмо великої букви Щ. Вірш. Рима. Текст-опис. Заголовок. Скоромовка

Букви Ее. Письмо малої букви е.  Головна думка. Письмо великої букви Е. Розвиток зв’язного мовлення: передбачаю кінцівку оповідання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаходження сум і різниць чисел Утворення і читання чисел від 50 до 70 (с. 108)

 

Утворення і читання чисел від 70 до 100. Таблиця чисел першої сотні (с. 109)

 

 

 

 

 

 

 

  • Навіщо ми їмо?  Що ми знаємо про їжу? Вправа «Обери їжу». Міні-проект «Кольори мого здоров’я-вітаміни»

 

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

  • Як поводитися за столом під час споживання їжі? Столовий етикет.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

  • Підведення підсумків тижня. Практичні роботи : «дитяче меню», «сервіруємо стіл», «на кухні».

Дослідження смаків.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

Кольори та форми. Корисна їжа. Малюнок за власним задумом.

 

 

 

Человек. Части тела. Предметы личной гигиены. Усвоение новых слов по теме. Работа со звуковыми и слоговыми схемами. РР. Понимание фактического содержания текста.

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 26. «ВЕСНА»

Назва предметів

Понеділок 15.03

Вівторок 16.03

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Єє. Письмо малої букви є. Факти і думки.

Букви Єє. Письмо великої букви Є Текст. Тема тексту. Заголовок. Театралізуємо.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

 Весна прийшла.  Робота з дитячою книжкою: читаю казки В.О. Сухомлинського.

 

(МОВ/  ПРО/ГІО)

СЛОВНИЧОК ЗА ТЕМОЮ

« Весна» . Описую предмет.

(МОВ/  ПРО/ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Запис чисел в нумераційній таблиці (с. 112)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Порівняння двох виразів. Практичні вправи. Працюємо самостійно.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

Я досліджую природне довкілля навесні.

Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Екскурсія «Ознаки весни у природі»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 17.03

Четвер 18.03

П’ятниця 19.03

Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один – багато».

 

 

 

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.

Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Метр — одиниця вимірювання довжини (с. 113-114)

 

 

Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115)

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую весняні зміни в житті птахів.

Дидактична гра «Мандрівка птахів»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

Я досліджую весняні зміни в житті звірів.

Аплікація «Навесні»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

Я охороняю природу.

Практична робота «Пророщуємо рослини»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

Весняний хустинка. Форма. Симетрія. Узор. Орнамент.

 

 

 

 

Тема 4. Дикие и домашние птицы. Ознакомление с новыми словами по теме. Произношение по правилам слов с безударными гласными. РР. Составление рассказа по началу и плану.

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 27. «СВІТ РОСЛИН»

Назва предметів

Понеділок 22.03

Вівторок 23.03

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Вв. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо

Букви Вв. Письмо великої букви В. Текст і малюнок. Розвиток зв’язного мовлення: описую предмет.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Світ рослин. Текст-розповідь. Головна думка.

Різні стилі тексту.

(МОВ/  ПРО/ГІО)

Світ рослин. Текст-розповідь. Головна думка.

Різні стилі тексту.

Читаємо інформаційний текст.

(МОВ/  ПРО/ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с. 116)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Задачі на знаходження вартості покупки.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

  • Я досліджую рослини.

Дослідницька робота «Як ростуть рослини?»

Практичнв робота «Вирощуємо кресс-салат»

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 24.03

Четвер 25.03

П’ятниця 26.03

Букви Уу. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Читаю вірші Г. Фальковича.

 

 

Букви Уу. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст.

 

 

 

 

 

 

 

 

Многокутники (с. 117)

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (с. 118)

 

 

 

 

 

 

Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини.

Встановлення зв’язків між неживою природою і рослинами.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

 

 

  • Я досліджую дикорослі та культурні рослини.

Виготовлення аплікації.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

  • Чому рослини такі різні? Рідкісні рослини.

Вправа «Як рослини можуть допомогти?»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

Весняний хоровод. Перегляд картин художників. Практична робота . Український вінок-хоровод квітів.

 

 

Природа родного края. Ознакомление с народными символами Украины. А.Мястковский «Наш род». Разыгрывание диалога по рассказу.

 

 

ТИЖДЕНЬ 28. «СВІТ ТВАРИН»

Назва предметів

Понеділок 05.04

Вівторок 06.04

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Дд. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка.

Букви Дд. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Світ тварин. Текст. Заголовок. Головна думка. (МОВ/  ПРО/ГІО)

Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин.

 

(МОВ/  ПРО/ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Доба. Година — одиниця вимірювання часу . Працюємо самостійно.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

Мандрівка у царство тварин.  Я досліджую комах.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 07.04

Четвер 08.04

П’ятниця 09.04

Букви Зз. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис

Букви Зз. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні

 

 

 

 

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (закріплення)

 

 

Послідовність днів тижня (с. 122)

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую риб.

Дидактична гра «Хто  та де живе»

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

Я досліджую птахів.

Свійські та дикі тварини.

Практична робота. Орігамі.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

Я досліджую звірів. (ПРО/СЗО/ГІО)

 

Домашні улюбленці. Презентація та характеристика власних досягнень.

 

 

Большой мир маленьких  насекомых. Ознакомление с новыми словами по теме. Работа со звуковыми схемами. К.Чуковский «Муха-Цокотуха»

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 29. «ВЕСНЯНІ  СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ»

Назва предметів

Понеділок 12.04

Вівторок 13.04

 

Українська мова

 

 

 

 

Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення.

Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

 Весняні свята.         Робота з дитячою

книжкою: читаю дитячі газети

(МОВ/  ПРО/ГІО)

Великдень. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом. (МОВ/  ПРО/ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (с. 123-124)

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення) математика з великоднього кошика.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

  • Як  святкують прихід весни?  Дидактична гра «Закликаємо пташок». Рухливі весняні ігри.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 14.04

Четвер 15.04

П’ятниця 16.04

Букви Гг. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні» слова.

 

 

Букви Гг. Письмо великої букви Г. Досліджуємо медіа: газета.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання чисел виду 65 + 32 (с. 125)

 

 

 

 

 

 

Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126)

 

 

 

 

 

 

 

Які традиціїї Великодня  у моїй родині? Колективна робота  «Великоднє панно»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

  • Про що розповідає писанка ?  Виготовлення писанки.

Дослідження, яким розчином краще пофарбувати крашанку.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

  • Що кладемо у великодній кошик ?

Пальчиковий театр «Писанка»

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

Елементарне компонування елементів композиції. Створення листівки  «Привіт, весно» ( колективно / самостійно)

 

 

Русские народный сказки. Работа со звуковыми схемами. Признаки правильного высказывания.

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 30. «МОЯ РОДИНА»

Назва предметів

Понеділок 19.04

Вівторок 20.04

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Пп. Письмо малої та великої букви пП. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова.

Букви Пп. Письмо малої та великої букви пП. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Робота з дитячою книжкою: читаю гумористичні оповідання .

 

 

 

 

Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій

(МОВ/ ГІО)

 

Математика

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (ознайомлення)

 

 

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел виду 65 + 32, 46 – 32 (закріплення) Самосттійні вправи. Сімейна математика.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

 

Моє родинне дерево. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 21.04

Четвер 22.04

П’ятниця 23.04

Букви Рр. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама.

 

 

 

Букви Рр. Письмо великої букви Р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Заголовок. Опис.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2

 

 

 

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (закріплення)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • День Матері. Створення лялечки – феї  для мами.

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

Хто і за що відповідає у моїй родині? Обов’язки в сім’ї

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

  • Ігри  у колі рідних та друзів.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

Моя родина. Художні засоби. 

 

 

 

 

 

Признаки правильного

высказывания. РР. Восстановление порядка событий

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 31. «ІСТОРИЧНИЙ»

Назва предметів

Понеділок 26.04

Вівторок 27.04

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Тт. Письмо малої букви т. Вірш. Тема вірша.

Букви Тт. Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Тема тексту. Заголовок.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Читаю вірші-веселинки. (МОВ/ГІО)

Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я.

 

Математика

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (закріплення)

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Задачі. Закріплення вивченого матеріалу.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

 

Тема. Моя  планета – Земля

 

  • Історія – це наука.

Я живу на планеті Земля.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 28.04

Четвер 29.04

П’ятниця 30.04

 

Букви Юю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. Головний герой.

 

 

Букви Юю. Письмо великої букви Ю.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2

 

 

Зв’язок дій додавання і віднімання чисел  в межах 100 (с. 127)

 

 

 

 

 

 

 

  • Планета Земля.  Глобус.

 

(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міні – проект «ІСТОРІЯ МОЄЇ  ПЛАНЕТИ»

Захист проектів.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

 

 

 

 

 

Підведення підсумків тижня.

(ПРО/СЗО/ГІО)

 

 

 

Художні засоби.  Портрет.

 

 

 

 

 

Дружба. Правильное произношение слов. Л.Толстой «Два товарища». Аудирование. Пословицы и поговорки.

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 32. «ВЕСЕЛКА»

Назва предметів

Понеділок 03.05

Вівторок 04.05

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 05.05

Четвер 06.05

П’ятниця 07.05

Букви Хх. Письмо малої букви х. Письмо великої букви Х. Вірш. Заголовок. Головна думка.

Букви Жж. Письмо малої букви ж.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі журнали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема . Повтореня вивченого Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

 

 

 

 

 

  • Як з’являється веселка? Дослід : «Створюємо веселку»

Чому веселка різнокольорова ? кольорові діаграми. Створення аплікації «Веселка»

 

 

 

  •  Як зробити веселку на шкільному подвір’ї?   Дослідження.   Практична робота : Створюємо соляну веселку в пляшці.

     День і ніч.

  • Підведення підсумків тижня.                  Мандрівка планетою Земля.

 

Олівці-малювці і веселка. Кольори веселки. Відтінки.

 

 

 

 

Сказки о животных. Русская народная сказка «Теремок». Разыгрывание по ролям. Восстановление порядка событий. Русская народная сказка «Ворона и рак».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 33. «МИ – УКРАЇНЦІ»

Назва предметів

Понеділок

Вівторок 11.05

 

Українська мова

 

 

 

 

 

Букви Жж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

 

 

Прислів’я про Батьківщину. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я.

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Обчислення математичних виразів. Розв’язування життєвих ситуацій математичного змісту.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 12.05

Четвер 13.05

П’ятниця 14.05

Буквосполучення [дж]. Текст. Тема тексту. Головна думка.

 

 

 

Буквосполучення [дж]. Текст. Заголовок. Театралізуємо

Букви Чч. Письмо малої букви ч. Вірш. Заголовок. Головний герой.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівняння іменованих чисел Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення)*

 

Повторення вивченого матеріалу. Задачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Українці – хто ми ? українці у світі.  Дослідження : представлення власної неповторності.

 

 

 

 

 

 

  • Що закодовано в українській вишиванці?

Створення орнаменту для української вишиванки.

  • Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? Практична робота «Країни Європи»

 

 

Морське царство. Художники – мариністи.  Практична робота : Акваріум з морськими мешканцями. Ділимося своїми враженнями

 

 

 

 

 

 

Повторение изученного материала. Аудирование. «Самое  страшное» (по Евгению Пермяку). РР. Продолжение рассказа по серии рисунков

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 34. « СКОРО КАНІКУЛИ »

Назва предметів

Понеділок 17.05

Вівторок 18.05

 

Українська мова

 

 

 

 

Букви Чч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення.

 

 

Букви Фф. Письмо малої букви ф. Текст. Тема тексту.

 

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи

Вправи з деформованими текстами.

.

 

Математика

 

 

 

 

Зв’язок дій додавання і віднімання чисел  в межах 100 (с. 127)

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Розв’язування завдань та конкретних життєвих  проблем описаних у математичних  задачах.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

  • Екскурсія до парку. «Розпізнавання рослин. Досліджуємо  зміни в природі».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 19.05

Четвер 20.05

П’ятниця 21.05

Букви Фф. Письмо великої букви Ф. Досліджуємо медіа: афіша.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю афіши театру та кіно.

 

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

 

 

Одиниці вимірювання довжини (повторення). Урок узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

Досліджуємо зміни в природі. Творча робота  «Малюємо груші.  Робимо з них зайців»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Ігри з друзями та водою. Ігри з усього світу.
  • Де я хочу відпочити на канікулах? Підсумки тижня. Колаж «Мої  канікули»

 

 

 

 

 

Скоро літо.  Добір художніх матеріалів. Практична робота: «Мої спогади. Мій настрій».

 

 

РР. Продолжение рассказа по серии рисунков

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 35. «Підсумковий. Що я знаю? Що я вмію?»

Назва предметів

Понеділок 24.05

Вівторок 25.05

 

Українська мова

 

 

 

 

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.

Списування.

Повторення вивченого матеріалу.

Аудіювання.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

Робота  з літературним твором.

Вправи з деформованими текстами.

Редагування.

 

Математика

 

 

 

 

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Розв’язування завдань та конкретних життєвих  проблем описаних у математичних  задачах.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

Віртуальна екскурсія :

«Музеї України»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 26.05

Четвер 27.05

П’ятниця 28.05

Повторення вивченого матеріалу.

Диктант.

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу.

Читання вголос.. 

Повторення вивченого матеріалу Читання вголос..

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Урок узагальнення

 

 

 

 Сюжетні задачі. Логічні задачі. Урок узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

Практична робота : визначаю послідовність подій. Розкажи  біографію за планом.

Дослідження:  Визначаю свої потреби та бажання.

Лепбук «Наші потреби»

 

 

 

 

 

 

 

 

Іду до мети.  Кроки у досягненні мети. Корисні поради.

 

 

 

 

 

Мистецький словничок. Пейзаж.

 

 РР. Составление вопросов по содержанию сказки. Слушаю  и говорю.

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 36. «ЛІТО»

Назва предметів

Понеділок 31.05

Вівторок 01.06

 

Українська мова

 

 

 

 

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.

Повторення вивченого матеріалу.

 

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

 

Читання віршів про літо та літні місяці. «читання з передбаченням»

Вправи з деформованими текстами.

Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи.

 

Математика

 

 

 

 

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

 

 

 

Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

 

Розв’язування завдань та конкретних життєвих  проблем описаних у математичних  задачах.

 

Інтегрований курс

 «Я досліджую світ»

 

 

Урок – екскурсія :

« Спостерігаємо  на узбережжі Чорного моря.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа 02.06

Четвер 03.06

П’ятниця 04.06

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

Урок узагальнення

 

 

 

 

 

 

Урок узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження.

  • Як розпізнати літо ?

З чого починається літо ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Чим діти займаються влітку? 

Презентація : «Мої плани на літо»

Урок узагальнення

 

 

 

Добір художніх матеріалів. Практична робота. Галерея кращих малюнків.

 

 

 

Лето. Ура! Каникулы! Сказка «Какого цвета лето?»  Составление вопросов по содержанию сказки. Итоговый урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинюк Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 травня 2021
Переглядів
15987
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку