Календарно-тематичне планування 1 клас
Пояснювальна записка
Календарно-тематичне планування для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу у 2020 – 2021 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах
Планування з української мови за підручником «Українська мова. Буквар» Большакової І.О., Пристінської М.С. В-во «Ранок», 2018
Планування з математики за підручником для 1 класу «Математика» С. П.Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар . В-во «Літера ЛТД»,2018
Інтегрований курс «Я досліджую світ» за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С., . В-во «Ранок», 2018
Образотворче мистецтво за підручником «Мистецтво» Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова,
І. Л.Мед . В-во «Ранок», 2018
Російська мова за підручником «Русский язык» Е.В. Вербецкая, Л.Г. Купцова.
«Прок-бизнесс», 2018
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Метою рідномовної освіти для загальної середньої освіти є розвиток здатності спілкуватися українською мовою для духовного, культурного й національного самовияву , послуговуватися нею в особистому і суспільному житті , у міжкультурному діалозі, бачити її передумовою життєвого успіху; плекання здатності спілкуватися рідною мовою; формування шанобливого ставлення до культурної спадщини; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду.
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Метою математичної освітньої галузі Стандарт визначає «розвиток математичного мислення дитини, здатностей розуміти й оцінювати математичні факти й закономірності, робити усвідомлений вибір, розпізнавати в повсякденному житті проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів, моделювати процеси та ситуації для вирішення проблем»
ПРИРОДНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Метою природничої освітньої галузі для загальної середньої освіти є формування наукового мислення та культури дослідження; розвиток системних уявлень про цілісність та розмаїття природи, утвердження принципів сталого розвитку, ефективної, безпечної і природоохоронної поведінки в довкіллі.
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Метою технологічної освітньої галузі для загальної середньої освіти є формування в учня/ учениці здатності до зміни навколишнього світу засобами сучасних технологій без шкоди для середовища, до використання технологій для власної самореалізації, культурного й національного самовияву.
СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Метою соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі для загальної середньої освіти є становлення самостійності учня / учениці, його / її соціальної залученості та активності через формування здорового способу життя, розвиток підприємливості, здатності до співпраці в різних середовищах, впевненості в собі та доброчесності для безпеки, добробуту та сталого розвитку.
ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Метою громадянської та історичної освітньої галузі для загальної середньої освіти є створення умов для формування в учня / учениці початкової школи власної ідентичності та готовності до змін через усвідомлення своїх прав і свобод, осмислення зв’язків між історією і теперішнім життям; плекання активної громадянської позиції на засадах демократії та поваги до прав людини, набуття досвіду співжиття за демократичними процедурами.
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Метою навчання мистецтва для загальної середньої освіти є формування культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; плекання пошани до національної і світової мистецької спадщини.
Робочий навчальний план
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
Українська мова
|
5 |
Математика
|
3 |
Я досліджую світ : українська мова
|
2 |
Я досліджую світ : математика
|
1 |
Я досліджую світ
|
4 |
Образотворче мистецтво
|
1 |
Російська мова (курс за вибором)
|
1 |
1 клас 2020-2021 н.р. заплановано :
Навчальні предмети
|
Кількість годин |
||
І с. |
ІІс. |
Рік |
|
Українська мова
|
79 |
96 |
175 |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
33 |
36 |
69 |
Математика
|
46 |
57 |
103 |
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
17 |
19 |
36 |
Образотворче мистецтво
|
16 |
20 |
36 |
Інтерований курс «Я досліджую світ» |
62 |
77 |
139 |
Російська мова
|
15
|
20 |
35
|
В І семестрі заплановано роботи:
ДОСЛІДИ , ДОСЛІДЖЕННЯ - 7
ЕКСКУРСІЇ - 3
ПРОЄКТИ ТА МІНІ-ПРОЄКТИ -3
ПРАКТИЧНІ РОБОТИ - 5
ПРЕЗЕНТАЦІЇ - 3
В ІІ семестрі заплановано роботи:
ДОСЛІДИ , ДОСЛІДЖЕННЯ – 3/8
ЕКСКУРСІЇ - 5
ПРОЄКТИ ТА МІНІ-ПРОЄКТИ - 2
ПРАКТИЧНІ РОБОТИ - 8
ПРЕЗЕНТАЦІЇ – 1
СПОСТЕРЕЖЕННЯ - 2
Розвиток зв’язного мовлення –10
Робота з дитячою книжкою –10
ТИЖДЕНЬ 17. «СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ»
Назва предметів |
Понеділок 11.01 |
Вівторок 12.01 |
Українська мова
|
Тема 3 . Післябукварний період. Абетка. Підготовчі вправи до написання рукописних літер.
|
Тема тексту. «Зайві» речення. Підготовчі вправи до написання рукописних літер. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Абетка. Складання словничка до теми «Мої захоплення». Збагачення словникового запасу. Практичні вправи. (МОВ/ СЗО) |
Читаю про зиму. Тема тексту. Прості медіа тексти. Мовні ігри з творенням нових слів. (МОВ/ ГІО/ПРО) |
Математика
|
Розділ 4. Задачі. Додавання і віднімання чисел у межах 10. Закріплення додавання і віднімання числа 5. Задачі, які містять поняття «стільки само» |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Практичні вправи. Розв’язування життєвих задач. Закріплення додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4, 5. Математичні фокуси. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
(ГІО/ТЕО/СЗО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 13.01 |
Четвер 14.01 |
П’ятниця 15.01 |
Букви Сс. Письмо малої букви с. Тема тексту. Заголовок.
|
Букви Сс. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексту. Заголовок
|
Букви Оо. Письмо малої букви о. Слова-омоніми (без називання терміну). Розвиток зв’язного мовлення: складаємо речення за малюнком.
|
|
|
|
Літр — одиниця вимірювання місткості . |
|
Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення)
|
|
|
|
(ПРО/ГІО/СЗО) |
Дослід «Тайнопис» (ПРО/ГІО/СЗО)
|
(ГІО/СЗО)
|
|
Що я люблю. Фігури. Теплі та холодні кольори. Натюрморт.
|
|
Тема 3. Обычаи народа. Звук. Произнесение вслух слов, цепочки звуков слова. Работа со звуковыми схемами.
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 18. «Я – МАНДРІВНИК»
Назва предметів |
Понеділок 18.01 |
Вівторок 19.01 |
Українська мова
|
Букви Оо. Письмо великої букви О. Текст і малюнки.
|
Письмо вивчених літер. Читаю про зимові розваги.
|
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Текст і малюнки. Збагачення словникового запасу з теми «Я – мандрівник» . Мовні практичні вправи. (МОВ/ СЗО)
|
Я – мандрівник. Читаю, пізнаю. Читання / слухання текстів про відомих мандрівників світу (МОВ/ ГІО/ПРО) |
Математика
|
Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Практичні вправи. Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення) |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Тема. Моя країна – Україна.
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 20.01 |
Четвер 21.01 |
П’ятниця 22.01 |
Букви Аа. Письмо малої букви а. Послідовність подій. Передбачення. |
Букви Аа. Письмо великої букви А. Слово – підпис до малюнка. |
Текст. Головна думка. Опис предмета. Передбачення. Робота з дитячою книгою: читаю про школу.
|
|
|
|
Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76) |
|
Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення) |
|
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО) |
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Пригоди золотої рибки. Фантазуємо. Послідовне виконання роботи за інструкцією. |
|
Времена года. К.Ушинский «Четыре желания». Аудирование. Предложения. Интонация законченного предложения. Составление предложений.
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 19. «МИ – ДОСЛІДНИКИ»
Назва предметів |
Понеділок 25.01 |
Вівторок 26.01 |
Українська мова
|
Букви Бб. Письмо малої букви б. Послідовність дій. |
Букви Бб. Письмо великої букви Б. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Ми – дослідники. Мовні практичні вправи. Розвиток діалогічного мовлення. Складання розповідей про винаходи людства за мнемотаблицями . (МОВ/ СЗО) |
Зачин, головна частина, кінцівка. Слово – підпис до малюнка. Інструкції з техніки безпеки. (МОВ/ СЗО/ГІО)
|
Математика
|
Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Практичні завдання. Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення) |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 27.01 |
Четвер 28.01 |
П’ятниця 29.01 |
Букви Лл. Письмо малої букви л. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис. |
Букви Лл. Письмо великої букви Л. Казка. Приказка. Головні герої. Театралізуємо. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.
|
|
|
|
Додавання і віднімання числа 6 (с. 79)
|
|
Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80) |
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
Креативне конструювання – винахідництво «Диво-машина-помічниця» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
Спостереження : Лабораторія "Колоска". Спостерігай та досліджуй! Вода – обраниця природи! (ПРО/СЗО/ГІО) |
|
Танець метеликів. Кольорове різнобарв’я та різноманіття форм. Симетрія у природі.
|
|
Время. Дни недели. Сутки. Ознакомление со словами по теме. Работа со слоговыми схемами. РР. Дополнение предложений по их началу. |
|
|
ТИЖДЕНЬ 20. «СПОРТ»
Назва предметів |
Понеділок 01.02 |
Вівторок 02.02 |
Українська мова
|
Букви Мм. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту. |
Букви Мм. Письмо великої букви М. Казка. Тема казки. Передбачення. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Словник спортивних слів. Прислів’ята приказки. Дізнаємося спілкуючись, про спорт. (МОВ/ СЗО) |
Передбачення. Ми фантазуємо. Читання тексту для пригадування видів спорту. (МОВ/ СЗО/ ГІО) |
Математика
|
Додавання і віднімання числа 7 (с. 81) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Закріплення додавання і віднімання числа 7. Складання рівностей за схемами (с. 82) |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
.
|
Середа 03.02 |
Четвер 04.02 |
П’ятниця 05.02 |
Письмо вивчених літер, складів, слів. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про котів. |
Букви Яя. Письмо малої букви я. Послідовність дій. |
Букви Яя. Письмо великої букви Я. Переказую текст з опорою на малюнки.
|
|
|
|
Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння довжин відрізків (с. 83)
|
|
Повторення: додавання і віднімання в межах 10 (с. 84) |
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО) |
|
(СЗО/ГІО) |
|
Мистецьке місто. Живописці, графіки, композитори, скульптори. Архітектори.
|
|
Моя Родина Украина. Киев – столица Украины. Ознакомление со словами по теме. Работа со схемами предложений. Заучивание стихотворения со слов учителя
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 21. «МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИЖКИ»
Назва предметів |
Понеділок 08.02 |
Вівторок 09.02 |
Українська мова
|
Букви Ґ ґ. Письмо малої букви ґ. Текст. Тема. Головна думка. Ключові слова. |
Букви Ґ ґ. Письмо великої букви Ґ. Факти і думки. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Мої улюблені книжки. Де живуть книжки? Хто їх створює? (МОВ/ ГІО) |
Мої улюблені книжки. Факти і думки. (МОВ/ СЗО/ ГІО) |
Математика
|
Тема 4. Числа 11-100. Десяток (с. 86) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Об’ємні геометричні фігури . Урок узагальнення («Перевір себе») |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
(СЗО/ГІО/МОВ)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 10.02 |
Четвер 11.02 |
П’ятниця 12.02 |
Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту
|
Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з іменами. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. |
|
|
|
Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89) |
|
Утворення і читання чисел другого десятка (с. 90-91) |
|
|
|
Колективне виготовлення лепбуку «Наш світ книжкових вподобань» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО) |
|
|
|
Казка. Ілюстрація. Малювання ілюстрації за зразком.
|
|
Украинские народные сказки, игры, поговорки. Ознакомление со словами по теме. Работа над загадками.
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 22. «ТРАНСПОРТ»
Назва предметів |
Понеділок 15.02 |
Вівторок 16.02 |
Українська мова
|
Букви Нн. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту. |
Букви Нн. Письмо великої букви Н. Текст. Передбачення. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Збагачення словникового запасу з теми «Транспорт». Мовні практичні вправи. (МОВ/ СЗО)
|
Аудіювання . Переказую текст з опорою на малюнки. (МОВ/ ГІО) |
Математика
|
Числа 11 – 20 (с. 92-93) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Визначення кількості десятків і одиниць у числах. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Бесіда «Природа і транспорт». Виготовлення макету автомобіля, який не забруднює природи. (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 17.02 |
Четвер 18.02 |
П’ятниця 19.02 |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю авторські казки.
|
Букви Кк. Письмо малої букви к. Речення і малюнок. |
Букви Кк. Письмо великої букви К. Вірш. Заголовок. Послідовність подій.
|
|
|
|
Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95)
|
|
Числовий ряд. |
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО) |
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Пригоди чарівного потяга. Кольори та відтінки. Малюємо потяг за зразком. |
|
Транспорт. Ознакомление с видами транспорта. Работа над загадками. РР. Составление монологического высказывания .
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 23. «ПРОФЕСІЇ»
Назва предметів |
Понеділок 22.02 |
Вівторок 23.02 |
Українська мова
|
Букви Іі. Письмо малої букви і. Слова-омоніми. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з сполученням слів. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Знайомлюсь з дитячими енциклопедіями .
|
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Професії. Театралізуємо. (МОВ/ СЗО)
|
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Знайомлюсь з дитячими енциклопедіями . (МОВ/ ГІО) |
Математика
|
Дії з одиницями вартості (с. 98) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Додавання і віднімання чисел на основі нумерації . Математика у професіях. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Інтерпретація поняття «професії минулого і майбутнього». (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 24.02 |
Четвер 25.02 |
П’ятниця 26.02 |
Букви Іі. Письмо великої букви І. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення. |
Букви Її. Письмо малої букви ї. Вірш. Головний герой. Послідовність подій. |
Письмо великої букви Ї. Слова, які називають один/багато предметів.
|
|
|
|
Розрядні доданки давання і віднімання чисел на основі розрядних доданків
|
|
Розрядні доданки давання і віднімання чисел на основі розрядних доданків. Повторення. |
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО) |
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Акварелі. Положення аркуша паперу. Практична робота «Чарівні сни».
|
|
Профессии. Ознакомление с новыми словами по теме. Работа над слоговыми схемами. Пословицы. РР. Дополнение диалога. |
|
|
ТИЖДЕНЬ 24. «ЧАС. ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ»
Назва предметів |
Понеділок 01.03 |
Вівторок 02.03 |
Українська мова
|
Букви Ии. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлю друзів з своєю улюбленою книгою
|
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Час . Керування часом. Мовно – літературні вправи. (МОВ/ ГІО\СЗО) |
Час . Керування часом. Мовно – літературні вправи. Зоровий диктант. Вчимося писати під диктовку. (МОВ/ ГІО) |
Математика
|
Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг)
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Розв’язання повсякденних проблеми математичного змісту з метою формування пунктуальності |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Гра «Що станеться, коли…» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 03.03 |
Четвер 04.03 |
П’ятниця 05.03 |
Букви Ии. Письмо великої букви И. Слова, які називають багато предметів.
|
Буквосполучення йо. Текст. Театралізуємо |
Букви Цц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія. |
|
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного (с. 103)
|
|
Знаходження невідомого від’ємника. Побудова відрізків. (с. 104) |
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО) |
Я люблю природу України. (ПРО/СЗО/ГІО)
|
|
|
Подарунок для родини. Малювання букету весняних квітів за зразком поетапного виконання.
|
|
Весна. Усвоение новых слов по теме. Составление предложений по рисунку. Звуковые схемы. В.Осеева «Синие листья»
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 25. « НАВІЩО ЇСТИ»
Назва предметів |
Понеділок 08.03 |
Вівторок 09.03 |
Українська мова
|
|
Букви Цц. Письмо великої букви Ц. Текст. Заголовок. Передбачення. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Текст. Заголовок. Передбачення.Читаю прості кулінарні рецепти. (МОВ/ГІО/СЗО) |
|
Математика
|
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
Робота з даними. Таблиця вітамінів. Утворення і читання чисел від 20 до 50 (с. 107) |
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 10.03 |
Четвер 11.03 |
П’ятниця 12.03 |
Букви Шш. Письмо малої букви ш.Письмо великої букви Ш. Текст. Заголовок. Передбачення. Театралізуємо.
|
Букви Щщ. Письмо малої букви щ. Письмо великої букви Щ. Вірш. Рима. Текст-опис. Заголовок. Скоромовка |
Букви Ее. Письмо малої букви е. Головна думка. Письмо великої букви Е. Розвиток зв’язного мовлення: передбачаю кінцівку оповідання. |
|
|
|
Знаходження сум і різниць чисел Утворення і читання чисел від 50 до 70 (с. 108) |
|
Утворення і читання чисел від 70 до 100. Таблиця чисел першої сотні (с. 109)
|
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
(ПРО/СЗО/ГІО)
|
Дослідження смаків. (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Кольори та форми. Корисна їжа. Малюнок за власним задумом.
|
|
Человек. Части тела. Предметы личной гигиены. Усвоение новых слов по теме. Работа со звуковыми и слоговыми схемами. РР. Понимание фактического содержания текста.
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 26. «ВЕСНА»
Назва предметів |
Понеділок 15.03 |
Вівторок 16.03 |
Українська мова
|
Букви Єє. Письмо малої букви є. Факти і думки. |
Букви Єє. Письмо великої букви Є Текст. Тема тексту. Заголовок. Театралізуємо. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Весна прийшла. Робота з дитячою книжкою: читаю казки В.О. Сухомлинського.
(МОВ/ ПРО/ГІО) |
СЛОВНИЧОК ЗА ТЕМОЮ « Весна» . Описую предмет. (МОВ/ ПРО/ГІО) |
Математика
|
Запис чисел в нумераційній таблиці (с. 112) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Порівняння двох виразів. Практичні вправи. Працюємо самостійно. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Я досліджую природне довкілля навесні. Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Екскурсія «Ознаки весни у природі» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 17.03 |
Четвер 18.03 |
П’ятниця 19.03 |
Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один – багато».
|
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. |
Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо. |
|
|
|
Метр — одиниця вимірювання довжини (с. 113-114)
|
|
Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115) |
|
|
|
Я досліджую весняні зміни в житті птахів. Дидактична гра «Мандрівка птахів» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО) |
Я досліджую весняні зміни в житті звірів. Аплікація «Навесні» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
Я охороняю природу. Практична робота «Пророщуємо рослини» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Весняний хустинка. Форма. Симетрія. Узор. Орнамент.
|
|
Тема 4. Дикие и домашние птицы. Ознакомление с новыми словами по теме. Произношение по правилам слов с безударными гласными. РР. Составление рассказа по началу и плану.
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 27. «СВІТ РОСЛИН»
Назва предметів |
Понеділок 22.03 |
Вівторок 23.03 |
Українська мова
|
Букви Вв. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо |
Букви Вв. Письмо великої букви В. Текст і малюнок. Розвиток зв’язного мовлення: описую предмет. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Світ рослин. Текст-розповідь. Головна думка. Різні стилі тексту. (МОВ/ ПРО/ГІО) |
Світ рослин. Текст-розповідь. Головна думка. Різні стилі тексту. Читаємо інформаційний текст. (МОВ/ ПРО/ГІО) |
Математика
|
Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с. 116) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Задачі на знаходження вартості покупки. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Дослідницька робота «Як ростуть рослини?» Практичнв робота «Вирощуємо кресс-салат» (ПРО/СЗО/ГІО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 24.03 |
Четвер 25.03 |
П’ятниця 26.03 |
Букви Уу. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Читаю вірші Г. Фальковича.
|
Букви Уу. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст. |
|
|
|
Многокутники (с. 117)
|
|
Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (с. 118) |
|
|
|
Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини. Встановлення зв’язків між неживою природою і рослинами. (ПРО/СЗО/ГІО)
|
Виготовлення аплікації. (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
Вправа «Як рослини можуть допомогти?» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Весняний хоровод. Перегляд картин художників. Практична робота . Український вінок-хоровод квітів.
|
|
Природа родного края. Ознакомление с народными символами Украины. А.Мястковский «Наш род». Разыгрывание диалога по рассказу. |
|
|
ТИЖДЕНЬ 28. «СВІТ ТВАРИН»
Назва предметів |
Понеділок 05.04 |
Вівторок 06.04 |
Українська мова
|
Букви Дд. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка. |
Букви Дд. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Світ тварин. Текст. Заголовок. Головна думка. (МОВ/ ПРО/ГІО) |
Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин.
(МОВ/ ПРО/ГІО) |
Математика
|
Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Доба. Година — одиниця вимірювання часу . Працюємо самостійно. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Мандрівка у царство тварин. Я досліджую комах. (ПРО/СЗО/ГІО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 07.04 |
Четвер 08.04 |
П’ятниця 09.04 |
Букви Зз. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис |
Букви Зз. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні
|
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. |
|
|
|
Доба. Година — одиниця вимірювання часу (закріплення)
|
|
Послідовність днів тижня (с. 122) |
|
|
|
Я досліджую риб. Дидактична гра «Хто та де живе» (ПРО/СЗО/ГІО)
|
Я досліджую птахів. Свійські та дикі тварини. Практична робота. Орігамі. (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО) |
Я досліджую звірів. (ПРО/СЗО/ГІО) |
|
Домашні улюбленці. Презентація та характеристика власних досягнень.
|
|
Большой мир маленьких насекомых. Ознакомление с новыми словами по теме. Работа со звуковыми схемами. К.Чуковский «Муха-Цокотуха»
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 29. «ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ»
Назва предметів |
Понеділок 12.04 |
Вівторок 13.04 |
Українська мова
|
Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення. |
Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Весняні свята. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі газети (МОВ/ ПРО/ГІО) |
Великдень. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом. (МОВ/ ПРО/ГІО) |
Математика
|
Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (с. 123-124) |
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення) математика з великоднього кошика. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 14.04 |
Четвер 15.04 |
П’ятниця 16.04 |
Букви Гг. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні» слова.
|
Букви Гг. Письмо великої букви Г. Досліджуємо медіа: газета. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. .
|
|
|
|
Додавання чисел виду 65 + 32 (с. 125)
|
|
Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126) |
|
|
|
Які традиціїї Великодня у моїй родині? Колективна робота «Великоднє панно» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО) |
Дослідження, яким розчином краще пофарбувати крашанку. (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
Пальчиковий театр «Писанка» (ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО) |
|
Елементарне компонування елементів композиції. Створення листівки «Привіт, весно» ( колективно / самостійно)
|
|
Русские народный сказки. Работа со звуковыми схемами. Признаки правильного высказывания.
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 30. «МОЯ РОДИНА»
Назва предметів |
Понеділок 19.04 |
Вівторок 20.04 |
Українська мова
|
Букви Пп. Письмо малої та великої букви пП. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова. |
Букви Пп. Письмо малої та великої букви пП. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Робота з дитячою книжкою: читаю гумористичні оповідання .
|
Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій (МОВ/ ГІО) |
Математика
|
Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (ознайомлення)
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Додавання і віднімання чисел виду 65 + 32, 46 – 32 (закріплення) Самосттійні вправи. Сімейна математика. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Моє родинне дерево.
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 21.04 |
Четвер 22.04 |
П’ятниця 23.04 |
Букви Рр. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама.
|
Букви Рр. Письмо великої букви Р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Заголовок. Опис. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2
|
|
Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (закріплення)
|
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
Хто і за що відповідає у моїй родині? Обов’язки в сім’ї (ПРО/СЗО/ГІО)
|
(ПРО/СЗО/ГІО)
|
|
Моя родина. Художні засоби.
|
|
Признаки правильного высказывания. РР. Восстановление порядка событий
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 31. «ІСТОРИЧНИЙ»
Назва предметів |
Понеділок 26.04 |
Вівторок 27.04 |
Українська мова
|
Букви Тт. Письмо малої букви т. Вірш. Тема вірша. |
Букви Тт. Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Тема тексту. Заголовок. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Читаю вірші-веселинки. (МОВ/ГІО) |
Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я. |
Математика
|
Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (закріплення)
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Задачі. Закріплення вивченого матеріалу. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Тема. Моя планета – Земля
Я живу на планеті Земля. (ПРО/СЗО/ГІО)
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 28.04 |
Четвер 29.04 |
П’ятниця 30.04 |
Букви Юю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. Головний герой.
|
Букви Юю. Письмо великої букви Ю. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2
|
|
Зв’язок дій додавання і віднімання чисел в межах 100 (с. 127) |
|
|
|
(ПРО/СЗО/ГІО/ТЕО)
|
Міні – проект «ІСТОРІЯ МОЄЇ ПЛАНЕТИ» Захист проектів. (ПРО/СЗО/ГІО)
|
Підведення підсумків тижня. (ПРО/СЗО/ГІО)
|
|
Художні засоби. Портрет.
|
|
Дружба. Правильное произношение слов. Л.Толстой «Два товарища». Аудирование. Пословицы и поговорки.
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 32. «ВЕСЕЛКА»
Назва предметів |
Понеділок 03.05 |
Вівторок 04.05 |
Українська мова
|
|
|
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
|
|
Математика
|
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 05.05 |
Четвер 06.05 |
П’ятниця 07.05 |
Букви Хх. Письмо малої букви х. Письмо великої букви Х. Вірш. Заголовок. Головна думка. |
Букви Жж. Письмо малої букви ж. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі журнали.
|
|
|
|
Тема . Повтореня вивченого Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|
|
|
Чому веселка різнокольорова ? кольорові діаграми. Створення аплікації «Веселка»
|
День і ніч. |
|
|
Олівці-малювці і веселка. Кольори веселки. Відтінки.
|
|
Сказки о животных. Русская народная сказка «Теремок». Разыгрывание по ролям. Восстановление порядка событий. Русская народная сказка «Ворона и рак».
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 33. «МИ – УКРАЇНЦІ»
Назва предметів |
Понеділок |
Вівторок 11.05 |
Українська мова
|
|
Букви Жж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
|
Прислів’я про Батьківщину. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я. |
Математика
|
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Обчислення математичних виразів. Розв’язування життєвих ситуацій математичного змісту. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 12.05 |
Четвер 13.05 |
П’ятниця 14.05 |
Буквосполучення [дж]. Текст. Тема тексту. Головна думка.
|
Буквосполучення [дж]. Текст. Заголовок. Театралізуємо |
Букви Чч. Письмо малої букви ч. Вірш. Заголовок. Головний герой. |
|
|
|
Порівняння іменованих чисел Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення)* |
|
Повторення вивченого матеріалу. Задачі.
|
|
|
|
|
Створення орнаменту для української вишиванки. |
|
|
Морське царство. Художники – мариністи. Практична робота : Акваріум з морськими мешканцями. Ділимося своїми враженнями |
|
Повторение изученного материала. Аудирование. «Самое страшное» (по Евгению Пермяку). РР. Продолжение рассказа по серии рисунков
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 34. « СКОРО КАНІКУЛИ »
Назва предметів |
Понеділок 17.05 |
Вівторок 18.05 |
Українська мова
|
Букви Чч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення.
|
Букви Фф. Письмо малої букви ф. Текст. Тема тексту.
|
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи |
Вправи з деформованими текстами. . |
Математика
|
Зв’язок дій додавання і віднімання чисел в межах 100 (с. 127)
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем описаних у математичних задачах. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 19.05 |
Четвер 20.05 |
П’ятниця 21.05 |
Букви Фф. Письмо великої букви Ф. Досліджуємо медіа: афіша. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю афіши театру та кіно.
|
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел
|
|
Одиниці вимірювання довжини (повторення). Урок узагальнення
|
|
|
|
Досліджуємо зміни в природі. Творча робота «Малюємо груші. Робимо з них зайців»
|
|
|
|
Скоро літо. Добір художніх матеріалів. Практична робота: «Мої спогади. Мій настрій».
|
|
РР. Продолжение рассказа по серии рисунков
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 35. «Підсумковий. Що я знаю? Що я вмію?»
Назва предметів |
Понеділок 24.05 |
Вівторок 25.05 |
Українська мова
|
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Списування. |
Повторення вивченого матеріалу. Аудіювання. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Робота з літературним твором. |
Вправи з деформованими текстами. Редагування. |
Математика
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем описаних у математичних задачах. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Віртуальна екскурсія : «Музеї України»
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 26.05 |
Четвер 27.05 |
П’ятниця 28.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Диктант.
|
Повторення вивченого матеріалу. Читання вголос.. |
Повторення вивченого матеріалу Читання вголос.. |
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Урок узагальнення
|
|
Сюжетні задачі. Логічні задачі. Урок узагальнення
|
|
|
|
Практична робота : визначаю послідовність подій. Розкажи біографію за планом. |
Дослідження: Визначаю свої потреби та бажання. Лепбук «Наші потреби»
|
Іду до мети. Кроки у досягненні мети. Корисні поради. |
|
Мистецький словничок. Пейзаж. |
|
РР. Составление вопросов по содержанию сказки. Слушаю и говорю.
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 36. «ЛІТО»
Назва предметів |
Понеділок 31.05 |
Вівторок 01.06 |
Українська мова
|
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. |
Повторення вивченого матеріалу. |
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
|
Читання віршів про літо та літні місяці. «читання з передбаченням» |
Вправи з деформованими текстами. Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи. |
Математика
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел
|
|
Математика в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|
Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем описаних у математичних задачах. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
Урок – екскурсія : « Спостерігаємо на узбережжі Чорного моря.»
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
Російська мова
|
|
|
Середа 02.06 |
Четвер 03.06 |
П’ятниця 04.06 |
Повторення вивченого матеріалу.
|
Повторення вивченого матеріалу. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
Урок узагальнення
|
|
Урок узагальнення
|
|
|
|
Спостереження.
З чого починається літо ?
|
Презентація : «Мої плани на літо» |
Урок узагальнення
|
|
Добір художніх матеріалів. Практична робота. Галерея кращих малюнків.
|
|
Лето. Ура! Каникулы! Сказка «Какого цвета лето?» Составление вопросов по содержанию сказки. Итоговый урок.
|
|
|