Календарне планування 10 клас Алгебра,рівень стандарт 3 год . Істер

Про матеріал
Складено до підручника: Математика:(алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту):підруч. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти/О.С. Істер. – Київ: Генеза, 2018. – 384 с.: іл.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з алгебри та початків аналізу

у 10-А, 10-Б, 10-В классах

(рівень стандарт)

на І семестр 2024-2025 н.р.  (3 год на тиждень)

(І семестр – 48 год,  ІІ семестр – 57 год)

Кількість контрольних робіт за рік 5 (4 + діагностична)

Складено до підручника: Математика:(алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту):підруч. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти/О.С. Істер. – Київ: Генеза, 2018. – 384 с.: іл.

 

з/п

Теми, види письмових робіт

Дата

Приміт-ки

10-А

10-Б

10-В

Тема 1. ПОВТОРЕННЯ (4 год)

1

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 9 класу

 

 

 

 

2

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 9 класу

 

 

 

 

3

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 9 класу

 

 

 

 

4

Діагностична контрольна робота

 

 

 

 

Тема 2. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (23 год )

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень/учениця:

  •           користується різними способами задання функцій;
  •           знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;
  •           встановлює за графіком функції її основні властивості;
  •           встановлює властивості функцій;
  •           обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;
  •             розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;
  •             моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.

5-1

Числові функції та їх властивості.

 

 

 

§1

6-2

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

7-3

Монотонність і неперервність функції

 

 

 

§2 ст.16-18

8-4

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

9-5

Парність та непарність функції

 

 

 

§2 ст.18-21

10-6

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

11-7

Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня.

 

 

 

§3

12-8

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

13-9

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

 

 

14-10

Властивості арифметичного кореня n-го степеня.

 

 

 

§4

15-11

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

16-12

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

 

17-13

Степінь з раціональним показником, та його властивості

 

 

 

§5

18-14

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

19-15

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

20-16

Розв’язування задач і вправ. Тести

 

 

 

 

21-17

Степеневі функції, їхні властивості та графіки.

 

 

 

§6

22-18

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

23-19

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

 

24-20

Самостійна робота

 

 

 

 

25-21

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

26-22

Узагальнення та систематизація  з теми «Функції, їх властивості та графіки». Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

 

27-23

Контрольна робота № 1«Функції, їх властивості та графіки»

 

 

 

повт. §1-§6

Тема 3. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (41 год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень/учениця:

  •           вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;
  •           встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;
  •           розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;
  •           ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;
  •           перетворює нескладні тригонометричні вирази;
  •           застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;
  •           розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.

28-1

Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус, тангенс, котангенс кута.

 

 

 

§7

29-2

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

30-3

Радіанне вимірювання кутів.

 

 

 

§8 ст.77-78

31-4

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

32-5

Тригонометричні функції числового аргументу.

 

 

 

§8 ст.79-80

33-6

Властивості тригонометричних функцій

 

 

 

§9

34-7

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

35-8

Розв’язування задач і вправ. Тести

 

 

 

 

36-9

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу.

 

 

 

§10

37-10

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

38-11

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

39-12

Розв’язування задач і вправ. Тести

 

 

 

 

40-13

Формули зведення.

 

 

 

§11

41-14

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

42-15

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

43-16

Самостійна робота

 

 

 

 

44-17

Узагальнення та систематизація  з теми «Тригонометричні функції». Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

 

45-18

Контрольна робота № 2 «Тригонометричні функції»

 

 

 

повт. §7-§11

46-19

Аналіз контрольної роботи. Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій.

 

 

 

§12

47-20

Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій.

 

 

 

 

48-21

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

49-22

Тригонометричні формули додавання

 

 

 

§13

50-23

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

51-24

Розв’язування задач і вправ. Тести

 

 

 

 

52-25

Формули подвійного кута

 

 

 

§14 ст.129

53-26

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

54-27

Формули половинного кута

 

 

 

§14 ст.131

55-28

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

56-29

Формули пониження степеня

 

 

 

§14 ст.130

57-30

Розв’язування задач і вправ. Тести

 

 

 

 

58-31

Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них.

 

 

 

§15

59-32

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

60-33

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

61-34

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

 

 

62-35

Найпростіші тригонометричні рівняння

 

 

 

§16

63-36

Розв’язування тригонометричних рівнянь.

 

 

 

 

64-37

Розв’язування тригонометричних рівнянь.

 

 

 

 

65-38

Розв’язування тригонометричних рівнянь.

 

 

 

 

66-39

Самостійна робота

 

 

 

 

67-40

Узагальнення та систематизація  з теми «Тригонометричні функції». Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

 

68-41

Контрольна робота № 3 «Тригонометричні функції 2»

 

 

 

повт. §12-16

Тема 4. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (30 год )

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень/учениця:

  •           розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;
  •           знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;
  •           диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;
  •           застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;
  •           знаходить найбільше і найменше значення функції;
  •           розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.

69-1

Аналіз контрольної роботи. Границя функції в точці

 

 

 

§17

70-2

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

71-3

Похідна функції. Похідні найпростіших функцій

 

 

 

§18

72-4

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

73-5

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

74-6

Розв’язування задач і вправ. Тести

 

 

 

 

75-7

Фізичний і геометричний зміст похідної

 

 

 

§19

76-8

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

77-9

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

78-10

Правила диференціювання. Таблиця похідних.

 

 

 

§20

79-11

Правила диференціювання. Таблиця похідних.

 

 

 

 

80-12

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

81-13

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

82-14

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

 

 

83-15

Ознаки сталості, зростання та спадання функції

 

 

 

§21

84-16

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

85-17

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

86-18

Екстремуми функції

 

 

 

§22

87-19

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

88-20

Розв’язування задач і вправ. Тести

 

 

 

 

89-21

Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їхніх графіків

 

 

 

§23

90-22

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

91-23

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

92-24

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

 

 

93-25

Найбільше і найменше значення функції на проміжку

 

 

 

§24

94-26

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

95-27

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

96-28

Самостійна робота

 

 

 

 

97-29

Узагальнення та систематизація  з теми «Похідна та її застосування» Підготовка до контр. роботи

 

 

 

 

98-30

Контрольна робота № 4  «Похідна та її застосування»

 

 

 

Повт

§17-24

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ (7 год)

99-1

Функції, їх властивості та графіки

 

 

 

 

100-2

Тригонометричні функції

 

 

 

 

101-3

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

102-4

Похідна та її застосування

 

 

 

 

103-5

Розв’язування задач і вправ.

 

 

 

 

104-6

Підсумкова контрольна робота за рік №5

 

 

 

 

105-7

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сацюк Анна
Пов’язані теми
Алгебра, 10 клас, Інші матеріали
Додано
1 вересня
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку