Календарно-тематичне планування з геометрії
у 10-А, 10-Б, 10-В классах (рівень стандарт)
на І семестр 2024-2025н.р.
(2 год на тиждень)
(І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Кількість контрольних робіт за рік 5 (4 + діагностична)
Складено до підручника: Математика:(алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту):підруч. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти/О.С. Істер. – Київ: Генеза, 2018. – 384 с.: іл.
№ з/п |
Теми, види письмових робіт |
Дата |
При-мітки |
|||||||||
10-А |
10-Б |
10-В |
||||||||||
Тема 1. ПОВТОРЕННЯ (3 год) |
||||||||||||
1 |
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрії 9 класу |
|
|
|
|
|||||||
2 |
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрії 9 класу |
|
|
|
|
|||||||
3 |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
|
|||||||
Тема 2. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (20год) |
||||||||||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознакамивзаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.
|
||||||||||||
4 |
Що вивчають у стереометрії |
|
|
|
§1 ст.224-225 |
|||||||
5 |
Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них. |
|
|
|
§1 ст.225-231 |
|||||||
6 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
7 |
Розв’язування задач і вправ. Тести |
|
|
|
|
|||||||
8 |
Взаємне розміщення двох прямих у просторі |
|
|
|
§2 |
|||||||
9 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
10 |
Паралельне проектування і його властивості. |
|
|
|
§3 ст.248-250 |
|||||||
11 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
|||||||
12 |
Зображення фігур у стереометрії. |
|
|
|
§3 ст.250-255 |
|||||||
13 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
14 |
Взаємне розміщення прямої та площини |
|
|
|
§4 |
|||||||
15 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
|||||||
16 |
Взаємне розміщення двох площин |
|
|
|
§5 ст.268-270 |
|||||||
17 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
18 |
Розв’язування задач і вправ. Тести |
|
|
|
|
|||||||
19 |
Властивості паралельних площин. |
|
|
|
§5 ст.270-271 |
|||||||
20 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
21 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
|||||||
22 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
23 |
Контрольна робота № 1 «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
|
|
повт. §1-§5 |
|||||||
Тема 3. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (20 год ) |
||||||||||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. |
||||||||||||
24 |
Аналіз к р. Перпендикулярність прямої і площини. |
|
|
|
§6 |
|||||||
25 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
26 |
Перпендикуляр і похила до площини |
|
|
|
§7 ст.288-290 |
|||||||
27 |
Розв’язування задач і вправ. Тести |
|
|
|
|
|||||||
28 |
Теорема про три перпендикуляри |
|
|
|
§7 ст.290-292 |
|||||||
29 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
|||||||
30 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
31 |
Контрольна робота № 2 «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
|
|
повт. §6-§7 |
|||||||
32 |
Двогранний кут. Перпендикулярність площин |
|
|
|
§8 |
|||||||
33 |
Розв’язування задач і вправ.
|
|
|
|
|
|||||||
34 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
|||||||
35 |
Вимірювання відстані: від точки до прямої, від точки до площини |
|
|
|
§9 ст.305-306 |
|||||||
36 |
Розв’язування задач і вправ.
|
|
|
|
|
|||||||
37 |
Вимірювання відстані: від прямої до площини, між площинами |
|
|
|
§9 ст.306-308 |
|||||||
38 |
Розв’язування задач і вправ. Тести |
|
|
|
|
|||||||
39 |
Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною |
|
|
|
§10 ст.312-313 |
|||||||
40 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
41 |
Вимірювання кутів у просторі: між площинами. Ортогональне проектування. Самостійна робота |
|
|
|
§10 ст.314-316 |
|||||||
42 |
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до КР |
|
|
|
|
|||||||
43 |
Контрольна робота № 3 «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
|
|
повт. §9-§10 |
|||||||
Тема 4. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ У ПРОСТОРІ (15 год ) |
||||||||||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень (учениця):
|
||||||||||||
44 |
Прямокутна система координат у просторі |
|
|
|
§11
|
|||||||
45 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
46 |
Вектори у просторі |
|
|
|
§12 |
|||||||
47 |
Розв’язування задач і вправ. Тести |
|
|
|
|
|||||||
48 |
Координати вектора. Дії над векторами, які задано координатами.
|
|
|
|
§13 |
|||||||
49 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
|||||||
50 |
Скалярний добуток векторів
|
|
|
|
§14 |
|||||||
51 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
52 |
Симетрія відносно точки |
|
|
|
§15 ст.355-356 |
|||||||
53 |
Симетрія відносно площини |
|
|
|
§15 ст.356-357 |
|||||||
54 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
55 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
|||||||
56 |
Узагальнення і систематизація знань . Підготовка до КР |
|
|
|
|
|||||||
57 |
Контрольна робота № 4 «Координати і вектори» |
|
|
|
повт. §9-§10 |
|||||||
58 |
Аналіз контрольної роботи Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
ПОВТОРЕННЯ (12 год) |
||||||||||||
59 |
Паралельність прямих і площин у просторі |
|
|
|
§1-§5 |
|||||||
60 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
61 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
62 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
|
|
|
§6-§10 |
|||||||
63 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
64 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
65 |
Координати і вектори у просторі |
|
|
|
§11-§15 |
|||||||
66 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
67 |
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до КР |
|
|
|
|
|||||||
68 |
Підсумкова контрольна робота за рік №5 |
|
|
|
повт. §1-§15 |
|||||||
69 |
Аналіз контрольної роботи Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|||||||
70 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|||||||