календарне планування 11 клас до дідручника Калініна 3,5 год

Про матеріал

календарно-тематичне планування. розроблене на 3,5 години в неділю. всього 122 урока. 64 урока в першому семестрі. 11 клас до підручника Калініна. по чотири семестрові контрольні роботи в кожному семестрі

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 11 КЛАСУ

ДО ПІДРУЧНИКА КАЛІНІНА

 

Дата

Тема уроку

Мовний компонент

Мовленнєвий  компонент

Домашнє

 

Домашнє

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говорін

ня

Письмо

завдання

Тематика спілкування «Повторення. Літні канікули»

1.

 

Літні канікули

 

Disco-parties.

Cyber cafe. TV talk show.

Sports.

Electronic

newspaper.

British

must-sees

Relative

clauses with

who, that,

which, when,

where

 

Впр.3,

с. 11

Впр. 1,

с. 9

Впр. 3,

с. 11

Повторити

граматичні

правила Relative clauses

with who, that, which, when, -where

2.

 

Літні

канікули

 

Relative clauses with who, that,

which, when, where

Текст

Впр. 3,

с. 12

Впр. 2,

с. 10

Впр. 3,

с. 12

Скласти роз-

повідь про

літні канікули

3.

 

Підбиваємо

підсумки літніх канікул

 

Modal verbs

 

Впр. 3,

с. 13

 

Впр.З,

с. 13

Впр. 3,

с. 11-13

4.

 

Враження

від моїх літніх канікул

 

Questions

for more

information

 

Впр. 3,

с.11-13

С. 14-15

с. 15

Написати

електронний

лист другові про літні канікули

5.

 

Ми — одинадцяти-

класники

Medicine

Teaching

Computing Journalism Culture

Will, be going to, c. 17

Діалог

Впр. 3,

с. 18-19

Впр. 1,

с. 16

Впр. 3,

с. 18-19

Повторити

граматичні

правила, с.17

6.

 

Школа

чекає нас

 

The Past Simple, the Past Continuous, the Past Perfect Active

 

Впр. 3,

с.18-19

Впр. 2,

є. 16

Впр. 3,

с. 18-19

Розповідати

про майбутні

професійні

плани

7.

 

Професійні

плани оди-

надцятикласників

 

Gerunds

 

С. 19-21

 

С. 21

Написати лист про заклад, у який плануєте вступати

8

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

9

 

«Повторення. Літні канікули»

 

 

 

 

 

 

 

Повторити

с. 9-21

10

 

Захист проектів

Мої літні канікули

 

 

 

 

 

 

 

11

 

Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

Тематика спілкування «Дозвілля»

13.

 

Мій вільний час

С. 23

The First

Conditional

с. 25

Текст

 

Bnp.l,

с. 24

Впр. 1,

с. 24

Впр. 3,

с. 26

Повторити та вивчити грамат. правила, ст.25-26;305-308 (домашнє читання)

14.

 

Вільний час

моїх друзів

С. 23

The Second

Conditional c. 25

 

Впр. 2,

с. 24

Впр. 2,

с. 24

Впр. 3,

с. 27

Впр. 3,

с. 28-29

15.

 

Дозвілля

моїх англійських однолітків

С. 23,

с. 31-32

The Second

Conditional

c. 25

Впр. 5, c. 35-36.

Впр. 4(а),

с. 29-31

Впр. 4(е),

с. 34-35

Впр. 3,

с. 17

Впр. 5(с), с. 36

16.

 

Дозвілля

сучасної

молоді

С. 23

The Second

Conditional

c. 25

 

Впр. 4(d),

с. 33-34

Впр. 7,

с. 37

Впр. 6

с. 36-37

Написати рек-

ламу одного

з занять, с. 37

17.

 

Захоплення

підлітків

С. 38

The First

Conditional

 

Впр. 2,

с. 39

Впр. 1,

с. 38

Впр.3(а)

с. 40

Вивчити лексику, с. 38

18.

 

Улюблені

розваги молоді  в Україні

С. 38

The Second

Conditional

Текст

Впр. 3(а)

с. 40

Впр. 3(Ь),

с. 40

Впр. 3(Ь),

с. 40

Скласти розповідь про дозвілля однокласників

19.

 

Улюблені

розваги англомовної молоді

С. 38,

с. 45

The Second

Conditional

 

Впр. 4(а),

с. 41-45

Впр. 3(Ь),

с. 41

Впр. 3(а),

с. 40

с. 41(проект)

20

 

Моє

улюблене дозвілля

 

С. 38

The Second

Conditional

 

Впр. 4(b, d),

с. 46

Впр. 6,

с. 48

Впр. 5,

с. 47

Написати рекламу одного з улюблених занять вашого дозвілля,

21

 

Захист проектів Дозвілля

 

 

 

 

 

 

 

22

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

с. 48

23

 

Підготовка до к/р

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

Повторити

с. 23-48

 

Тематика спілкування «Молодіжні субкультури»

25.

 

Молодіжні

субкультури

С. 49

Zero Condi-

tional c. 50

 

Впр. 1,

с. 49

Впр. 2,

є. 49-50

Впр. 3,

с. 52

Повторити та

вивчити грамат. правила, с. 50-51

26.

 

Молодіжні

субкультури та організації

С. 49

First Conditional

(phrases, linking words and expressions)

c. 50-51

Текст

Впр. 4,

с. 51

Впр. 4,

с. 56

Впр. 3,

с. 52-53

Написати твір «Моє ставлення до молодіжних організацій і субкультур»,с. 56

27.

 

Українські

молодіжні

організації.

Пласт

С. 49,

с. 62-63

First Conditional

(phrases, linking words and expressions), c.50-51

 

Впр. 5,

c.58-59

Впр. 5,

c. 63-64

Впр. 6,

c. 65

Вивчити розповідь «Сучас-

ні молодіжні

субкультури та організації»,с.60-62

 

28.

 

Англомовні

молодіжні

організації

та субкультури

С. 49,

с. 62-63

First Conditional

(phrases, linking

words and expressions), c.50-51

 

Впр. 5,

c. 57-58,

60-62

Впр. 7,

c. 66

Впр. 6,

c. 65

Написати

рекламу моло-діжної органі-

зації вашого

міста, с. 66

29.

 

Моє хобі

С. 66

 

 

Впр. 1,

c. 66

Впр. 3, 6,

c. 33

 

Вивчити лексику, с. 66

30.

 

Хобі підлітків

С. 66

 

 

Впр. 2,

c. 66-67

Впр. 4(6),

c. 36

Впр.1(6)c. 34

Написати лист

про хобі підлітків

31.

 

Хобі моїх

друзів

С. 66

 

Впр. 5,

c. 70. Діалог

Впр. З,

c. 67

Впр. 3(d),

c. 68-69

Впр. 4,

c. 69

Впр. 4, с. 69

(письмово)

32.

 

Хобі англомовних

підлітків

С. 66

First Conditional

(phrases, linking words and expressions)

 

Впр. 3(с),

c. 68-69

Впр. 7,   .

c. 71

Впр. 6,

c. 70-71

Знайти

матеріал

в Інтернеті,

 с. 71

33

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Захист проектів

Молодіжні субкультури»

 

 

 

 

 

 

 

35

 

Повторення за темою «Молодіжні субкультури»

 

 

 

 

 

 

 

36

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

с. 72-74

Тематика спілкування «Моє місце у світі»

37

 

Здоровий

спосіб життя в родині

С. 76-77

I wish,

if only

 

Впр. 2,

c. 77,

c. 78-79

Впр. 1,

c. 77

 

Повторити та

граматичні пра-

вила, с. 78-79; с. 308-311(дом.чит.

38

 

Здоровий спосіб жит­тя в родині

С.76-77

І wish, if only

Впр. 5, с. 87. Діалог, с. 325-326

 

 

Впр. 3, с.80-81

Написати твір «Здоровий спосіб життя моєї родини», с. 81

39

 

Пропаганда здорового способу життя

С. 76-77, с. 85

The Third Conditional

 

Впр. 4(а), с. 82-84

 

Впр. 4(в е), с. 85

Впр. 4(f), с. 85

40

 

Пропаганда здорового способу життя

С.76-77

The Third Conditional

 

 

Впр. 7, с. 89

Впр. 6, с. 87

Написати есе, с. 89

41

 

Взаємо­відносини в сім'ї

С. 90

The Third Conditional

 

Впр. 3, с. 91

Впр. 1, с. 90

Впр. 3, с. 91-92

Впр. 3(с), с. 93

42

 

Сімейні традиції на Сході

С. 90, с. 95

The Third Conditional

 

Впр. 4, с. 93-95

 

Впр. 4(f), с. 96

Вивчити лек­сику, с. 90

43

 

Сімейні традиції на Заході

С. 90

I wish, if only

 

 

Впр. 6, с. 99

 

Вивчити розповідь

44.

 

Захист прав дитини

С. 90

I wish, if only

 

Впр.5, с. 97-98

 

Впр. 5, с. 97-98

Написати ессе "Spare the rod, spoil the child?", c. 99

45

 

Моє місце у світі

 

 

 

 

 

 

C. 76-98

46

 

Тендерні стосунки в суспіль­стві

С. 99

Word Order

 

Впр. 2, с.100-101

Впр. 1, с. 100

 

Вивчити лек­сику, c. 99

47.

 

Тендерні стосунки в сім'ї

С. 99

Mixed Condi­tionals

Текст

Впр. 4 с. 106

Впр. 4, с. 108

 

Написати твір c. 108

48

 

Еволюція тендерних стосунків за останні роки

С. 99,

с. 112

Mixed Condi­tionals

 

Впр. 5, с. 108

 

Впр. 5(в) с. 113

Впр. 5(d), c. 114

49

 

Переваги та недоліки тендерних стосунків в освіті

С. 99

Mixed Condi­tionals

 

 

Впр. 7, с. 116

Впр. 6 с. 114-116

Написати есе, c. 116

50

 

Родинні

традиції

С. 116

Mixed Condi­tionals

 

Впр. 2, с. 118

Впр. 1, с. 117

 

Вивчити лек­сику, c. 116

51

 

Родинні традиції в Україні

С. 116

Mixed Condi­tionals

Впр. 5, с. 121. Діалог, с. 326-327

 

 

Впр. 3, с. 119

Вивчити діалоги, с.119-121

52

 

Родинні традиції в англомов­ному світі

С. 116

Mixed Condi­tionals

 

Впр. 3, с. 119

Впр. 4, с. 121

 

Впр. 4, с. 121

53

 

Мої родинні традиції

 

С. 116

Mixed Condi­tionals

 

 

Впр. 7, с. 123

Впр. 6, с. 122

Знайти матері­ал в Інтернеті, с. 124

54

 

Захист проектів Моє місце у світі

 

 

 

 

 

 

 

55

 

Підсумковий урок  за темою «Моє місце у світі»

 

 

 

 

 

 

С. 124-125

56

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

57

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматику

58

 

Підготовка до контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

59

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

Повторити теми

60

 

Підготовка до контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

61.

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

62

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

Проект

63

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Підсумковий урок за 1 семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

№ уроку

 

 

Дата

 

 

Тематика ситуативного спілкування

 

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Повторення

Дом.  завдання

 

 

фонетика

граматиа

лексика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

                                           Тема: «Сучасний англомовний світ»

65

 

Загальні відомості про Канаду

Наголос та інто

нація

 

ЛО с. 128

впр. 1, с. 129

 

 

впр. 1-2, с. 129

 

 

Неозначе

ний артикль

Вивчити нові

слова

66

 

Модальні дієслова

Наголос та інто

нація

Модальні дієслова с.130-131

 

впр. 3а (НL),    с. 132

 

впр. 3 а (НL), с. 132

впр. 3 а, b (BL), с. 132

слово будування

Впр. c. 133-134 (AtHome)

67

 

Розвиток навичок читання

Наголос та інто

нація

 

 

впр. 4 а, d, с .134

 

впр. 4 с, d, g, с. 139-141

впр. 4 b, с. 139

Означений артикль

впр. 4 e, с. 141

68

 

Визначні місця Канади.

Розвиток навичок аудіювання

Наголос та інто

нація

 

 

 

5, с. 142

(с. 329-330)

впр. 5 а, с. 142

впр. 5 b, с. 142

Невжива

ння артиклю

Прочитати текст для домашнього читання с. 311-312

69

 

Історія та культура Канади. Домашнє читання.

Наголос та інто

нація

 

ЛО

с. 311-312

Впр. a, с. 311

 

Впр. b, c, d, с. 313

 

Множина іменників,

Впр. e, c. 314

70

 

Розвиток навичок говоріння

Наголос та інто

нація

 

ЛО с. 142-143

впр. 6, с. 142

 

впр. 6-7, с. 142-144

 

Присвійний відмінок іменників

Впр. c. 144 (AtHome)

71

 

Австралія в деталях.

[ɔu ]

 

ЛО  с. 144-145

впр. 1, с. 145

впр. 3 а (BL),  с. 146

 

 

впр. 1-2, с. 145

впр. 3 b (BL),  с. 146

 

 

Кількісні числівники

впр. 3 с,  с. 149

72

 

Нова Зеландія: географічне положення, історія, культура.

Наголос та інто

нація

Вживання означеного та неозначеного артиклю

ЛО стор. 162

впр. 2, с. 163

“Geographical position of  New Zealand”

впр. 1, с. 162,

впр. 3 b (НL),  с. 167

впр. 3 а, b (BL),  с. 165-166

Десяткові числівники

впр. 3 а (НL),  с. 167 

73

 

Артикль

Наголос та інто

нація

Вживання означеного та неозначеного артиклю

ЛО теми

впр. 3 а (НL),  с. 168

 

впр. 3 а-b (НL),  с. 168-170

впр. 4 а (BL),  с. 167

Ступені порівняння прикметників

Впр. c. 170 (AtHome)

74

 

Вибір місця для відпочинку в Новій Зеландії

Наголос та інто

нація

 

ЛО теми

впр. 5 а-с, с. 170-177

 

 

впр. 5 b, с. 176

Неозначе

ний артикль

впр. 5 d, с. 177

75

 

Розвиток навичок письма

Наголос та інто

нація

 

ЛО с. 178

впр. 6, с. 177

 

впр. 7, с. 179

 

Означений артикль

Впр. c. 179 (AtHome)

76

 

Виконання самостійної роботи №4 (лексико-грама

тичний  тест)

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота

С. 31

Повторити весь матеріал по темі

77

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Шкільне життя»

78

 

Освіта в Австралії.

[ju: ]

 

ЛО теми

впр. 4 а-b, с. 149-156

 

впр. 4 а, с. 149

 

 

Порядкові числівники

Читати текст с.154-156

79

 

Розвиток навичок читання

Наголос та інто

нація

 

ЛО теми

С.152-158

 

впр. 4 d ,

с. 157

впр. 4 b, с. 156

С.39

впр. 4 е, с. 157-158

80

 

Міжнародні освітні програми

Наголос та інто

нація

 

ЛО с. 159

впр. 5, с. 158

 

впр. 6, с. 161

Запис плану доповіді

Дробові числівники

c. 162 (At Home)

81

 

Навчання закордоном.

Наголос та інто

нація

 

ЛО с. 180

впр. 1-2, с. 181-182

 

 

впр. 1,

 с. 181

впр. 3 b, 

с. 184-185

Work Your Wisdom

p. 185

Невживан

ня  артиклю

впр. 3с   с. 184-185

82

 

Плани на майбутнє

 

 

ЛО теми

впр. 3 а-с, с. 182-185

 

впр. 4, с. 185

 

С.42

Впр. c. 186 (At Home)

83

 

Розвиток навичок аудіювання

Наголос та інто

нація

 

ЛО теми

 

впр. 5 а, с. 186

(с. 331-332)

впр. 5 а- d, с. 186

 

 

Множина іменників, словобудування

Підготуватись до захисту проектів (впр. 6, с. 187)

89

 

Розвиток навичок письма

Наголос та інто

нація

 

ЛО теми

 

 

впр. 6, с. 187

(захист проектів)

 

 

С.48

Впр. c. 188 (AtHome)

90

 

Вибір професії.

Наголос та інто

нація

Article, prepositions,

ЛО теми

Впр. А с.188

 

 

Впр. B с.189

С.50

Впр. С ст.189-1890

91

 

Розвиток навичок говоріння

 

Article, prepositions,

 

 

с. 333

впр. 7, с. 188

Впр. d с.189

С.60

Повторити правила й слова

92

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

С. 69

Повторити весь матеріал по темі

Тема: «Мистецтво»

93

 

Живопис.

Інтона

ція зацікав

леності

 

ЛО с. 192

впр. 2, 3, с. 193-194

 

впр. 1, с. 193

 

 

Ступені порівняння прислівни

ків

Впр. c. 199 (AtHome)

94

 

Reporting words

 

 

Непряма мова

Reporting words p. 196-197

 

 

впр. 3 b (НL), с. 198

впр. 3 а-b (BL), с. 197

впр. 3 а-b (НL), с. 198

Минулий неозначе

ний час

 

95

 

Розвиток навичок читання

 

 

ЛО теми

впр. 4 а, с ст. 200-205

 

впр. 4 b-d, с. 204-205

 

 

Майбутній неозначе

ний час

впр. 4 е, с. 205

96

 

Культура і види мистецтва

Інтона

ція зацікав

леності

 

ЛО с. 209

впр. 2, с. 210

впр. 3 с (НL), с. 214

 

впр. 1-3, с. 209-211

впр. 3 а (ВL), с. 212

впр. 3 а-b (НL), с. 213-214

впр. 3 b (ВL), с. 212

Загальне запитання

Впр. c. 215 (AtHome)

97

 

Видатні митці

Інтона

ція зацікав

леності

 

 

впр. 4 а-с, с. 215-218

 

впр. 4 а-с, с. 215-218

впр. 4 е, с. 219

 

Теперішній тривалий час

впр. 4 d, с. 218

98

 

Огляд творчості представників англійського живопису.

 

 

ЛО с. 219-220

впр. 5, с. 219

 

впр. 5-6, с. 220-221

 

Минулий тривалий час

Впр. c. 221 (AtHome)

99

 

Роботи імпресіоністів.

Інтона

ція зацікав

леності

Articles, Reportingverbs p. 223-224

 

впр. 1, с. 222

впр. 3 а (НL), с. 226

 

впр. 1-2, с. 222-223

 

впр. 3 а-b (BL), с. 225

Теперішній доконаний час

впр. 3 b (НL), с. 226

100

 

Молодь і мистецтво

Інтона

ція зацікав

леності

 

ЛО теми

впр. 4 а-b, с. 227

 

впр. 4 а-b, с. 227

 

Минулий доконаний час

Впр. c. 228 (AtHome)

101

 

Похід до музею.

Інтона

ція зацікав

леності

 

 

впр. 5 а, с. 230

 

впр. 5a-d, с. 230

 

Модальні дієслова

впр. 5 е, с. 236

102

 

Непряма мова. Дієслова.

Інтона

ція зацікав

леності

 

ЛО с. 236

впр. 6, с. 236

 

впр. 6-7, с. 236-237

 

Загальне запитання

Впр. c. 237 (AtHome)

103

 

Самостійна робота з граматики .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Цінності британських музеїв.

Інтона

ція зацікав

леності

 

 

 

впр. 5 а, с. 241

(с. 335-337)

впр. 5 b-е, с. 241-242

впр. 6, с. 242

 

Ступені порівняння прикметників

Підготуватись до захисту проектів (впр. 7, с. 242)

105

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота

С.70

Впр.6 (с. 150) проект

Тема: «Наука і технічний прогрес»

106

 

Наукові відкриття

Інтона

ція зацікав

леності.

 

ЛО с. 247-248

впр. 1-2, с. 248

впр. 3 а (BL),  с. 251

 

впр. 2, с. 248

впр. 3 а (BL),  с. 251 впр. 3 а (НL),  с. 253

впр. 3 b (BL),  с. 252

впр. 3 b (НL),  с. 254

теперішній доконаний час

Впр. c. 254 (AtHome)

107

 

Gerundial Constructions

 

Пасивний стан. Gerundconstructions.

 

впр. 4 а-b, с. 255-257

 

впр. 4 d, с. 259

впр. 4 с, с. 259

Спеціальні запитання

впр. 4 е, с. 260

108

 

Розвиток навичок аудіювання 

Інтона

ція зацікав

леності.

 

 

 

впр. 5 а-b, с. 260

(с. 338-339)

Tasks A,B p. 260

 

Альтерна

тивне запитання

впр. 5 с, с. 261

109

 

Сучасні винаходи в щоденному житті.

Інтонація зацікавленості

 

ЛО 

с. 261

впр. 6, с. 261

 

впр. 6-7, с. 261-262

 

розподільне запитання

Впр. c. 263 (AtHome)

110

 

Вчені-винахідники.

[ɔu ]

 

ЛО с.263-264

впр. 1-2, с. 264

 

впр. 1-2, с. 264

впр. 3 а, c, с. 265, 268

впр. 3 b, с. 266

Узгоджен

ня часів

впр. 3 d, с. 269

111

 

Хто рухає науковий прогрес?

Інтонація зацікавленості

 

ЛО теми

впр. 4 а, с. 269

впр. 4 d, с. 275

 

впр. 4 b-d, с. 273-275

 

Узгоджен

ня часів

впр. 4 е, с. 275

112

 

Домашнє читання.

 

Пасивний стан.

ЛО с. 278

впр. 2, с. 279

 

впр. 1-2, с. 278-279

впр. 3 а (BL),   с. 281

 

Питальна форма минулого часу

впр. 3 с, с. 283

113

 

Infinitive Constructions

 

Пасивний стан.

ЛО с. 278

Впр.а, с. 317

 

 

Впр. а-е, с. 317-321

 

впр. 3 а (BL),   с. 281

 

Питальна форма мину

лого часу

Вивчити правила

114

 

Вплив катастроф на навколишнє середовище.

Інтона

ція зацікав

леності

 

 

впр. 4 с, с. 284

 

впр. 4 а, с. 284

впр. 4 b, с. 284

Пасивний стан

Впр. c. 285 (AtHome)

115

 

Найсерйозніші техногенні катастрофи.

Інтон

ція зацікав

леності

 

 

впр. 5 а, с. 285

впр. 5 d, с. 292

 

впр. 5 b-с, с. 290-291

впр. 5 d, с. 292

 

Вживання артиклю з власними назвами

впр. 5 е, с. 293

116

 

Контрольна робота

 

 [ dʒ ]

 

ЛО с. 293

впр. 6, с. 293

 

впр. 6-7, с. 293-294

 

Теперішній доконаний час

Впр. c. 294 (AtHome)

117

 

Контроль  говоріння

 

 

 

 

 

 

 

С.80

Підготуватися до контрольної роботи

118

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

С.87

Повторити весь матеріал за рік

119

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Самостійна  робота

С.97

Повторити весь матеріал за рік

120

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

катрки

С.100

Повторити весь матеріал за рік

121

 

Аналіз контрольних

робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

122

 

Узагальнювально-підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 вересня 2018
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку