календарно-тематичне планування. розроблене на 3,5 години в неділю. всього 122 урока. 64 урока в першому семестрі. 11 клас до підручника Калініна. по чотири семестрові контрольні роботи в кожному семестрі
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 11 КЛАСУ
ДО ПІДРУЧНИКА КАЛІНІНА
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє |
|
Домашнє |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говорін ня |
Письмо |
завдання |
|||||||||
Тематика спілкування «Повторення. Літні канікули» |
|||||||||||||||
1. |
|
Літні канікули
|
Disco-parties. Cyber cafe. TV talk show. Sports. Electronic newspaper. British must-sees |
Relative clauses with who, that, which, when, where |
|
Впр.3, с. 11 |
Впр. 1, с. 9 |
Впр. 3, с. 11 |
Повторити граматичні правила Relative clauses with who, that, which, when, -where |
||||||
2. |
|
Літні канікули |
|
Relative clauses with who, that, which, when, where |
Текст |
Впр. 3, с. 12 |
Впр. 2, с. 10 |
Впр. 3, с. 12 |
Скласти роз- повідь про літні канікули |
||||||
3. |
|
Підбиваємо підсумки літніх канікул |
|
Modal verbs |
|
Впр. 3, с. 13 |
|
Впр.З, с. 13 |
Впр. 3, с. 11-13 |
||||||
4. |
|
Враження від моїх літніх канікул |
|
Questions for more information |
|
Впр. 3, с.11-13 |
С. 14-15 |
с. 15 |
Написати електронний лист другові про літні канікули |
||||||
5. |
|
Ми — одинадцяти- класники |
Medicine Teaching Computing Journalism Culture |
Will, be going to, c. 17 |
Діалог |
Впр. 3, с. 18-19 |
Впр. 1, с. 16 |
Впр. 3, с. 18-19 |
Повторити граматичні правила, с.17 |
||||||
6. |
|
Школа чекає нас |
|
The Past Simple, the Past Continuous, the Past Perfect Active |
|
Впр. 3, с.18-19 |
Впр. 2, є. 16 |
Впр. 3, с. 18-19 |
Розповідати про майбутні професійні плани |
||||||
7. |
|
Професійні плани оди- надцятикласників |
|
Gerunds |
|
С. 19-21 |
|
С. 21 |
Написати лист про заклад, у який плануєте вступати |
||||||
8 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
9 |
|
«Повторення. Літні канікули»
|
|
|
|
|
|
|
Повторити с. 9-21 |
||||||
10 |
|
Захист проектів Мої літні канікули |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
11 |
|
Підготовка до контрольної роботи
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
12 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тематика спілкування «Дозвілля» |
|||||||||||||||
13. |
|
Мій вільний час |
С. 23 |
The First Conditional с. 25 |
Текст
|
Bnp.l, с. 24 |
Впр. 1, с. 24 |
Впр. 3, с. 26 |
Повторити та вивчити грамат. правила, ст.25-26;305-308 (домашнє читання) |
||||||
14. |
|
Вільний час моїх друзів |
С. 23 |
The Second Conditional c. 25 |
|
Впр. 2, с. 24 |
Впр. 2, с. 24 |
Впр. 3, с. 27 |
Впр. 3, с. 28-29 |
||||||
15. |
|
Дозвілля моїх англійських однолітків |
С. 23, с. 31-32 |
The Second Conditional c. 25 |
Впр. 5, c. 35-36. |
Впр. 4(а), с. 29-31 |
Впр. 4(е), с. 34-35 |
Впр. 3, с. 17 |
Впр. 5(с), с. 36 |
||||||
16. |
|
Дозвілля сучасної молоді |
С. 23 |
The Second Conditional c. 25 |
|
Впр. 4(d), с. 33-34 |
Впр. 7, с. 37 |
Впр. 6 с. 36-37 |
Написати рек- ламу одного з занять, с. 37 |
||||||
17. |
|
Захоплення підлітків |
С. 38 |
The First Conditional |
|
Впр. 2, с. 39 |
Впр. 1, с. 38 |
Впр.3(а) с. 40 |
Вивчити лексику, с. 38 |
||||||
18. |
|
Улюблені розваги молоді в Україні |
С. 38 |
The Second Conditional |
Текст |
Впр. 3(а) с. 40 |
Впр. 3(Ь), с. 40 |
Впр. 3(Ь), с. 40 |
Скласти розповідь про дозвілля однокласників |
||||||
19. |
|
Улюблені розваги англомовної молоді |
С. 38, с. 45 |
The Second Conditional |
|
Впр. 4(а), с. 41-45 |
Впр. 3(Ь), с. 41 |
Впр. 3(а), с. 40 |
с. 41(проект) |
||||||
20 |
|
Моє улюблене дозвілля
|
С. 38 |
The Second Conditional |
|
Впр. 4(b, d), с. 46 |
Впр. 6, с. 48 |
Впр. 5, с. 47 |
Написати рекламу одного з улюблених занять вашого дозвілля, |
||||||
21 |
|
Захист проектів Дозвілля |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
22 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
с. 48 |
||||||
23 |
|
Підготовка до к/р |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
24. |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити с. 23-48 |
||||||
Тематика спілкування «Молодіжні субкультури» |
|||||||||||||||
25. |
|
Молодіжні субкультури |
С. 49 |
Zero Condi- tional c. 50 |
|
Впр. 1, с. 49 |
Впр. 2, є. 49-50 |
Впр. 3, с. 52 |
Повторити та вивчити грамат. правила, с. 50-51 |
||||||
26. |
|
Молодіжні субкультури та організації |
С. 49 |
First Conditional (phrases, linking words and expressions) c. 50-51 |
Текст |
Впр. 4, с. 51 |
Впр. 4, с. 56 |
Впр. 3, с. 52-53 |
Написати твір «Моє ставлення до молодіжних організацій і субкультур»,с. 56 |
||||||
27. |
|
Українські молодіжні організації. Пласт |
С. 49, с. 62-63 |
First Conditional (phrases, linking words and expressions), c.50-51 |
|
Впр. 5, c.58-59 |
Впр. 5, c. 63-64 |
Впр. 6, c. 65 |
Вивчити розповідь «Сучас- ні молодіжні субкультури та організації»,с.60-62
|
||||||
28. |
|
Англомовні молодіжні організації та субкультури |
С. 49, с. 62-63 |
First Conditional (phrases, linking words and expressions), c.50-51 |
|
Впр. 5, c. 57-58, 60-62 |
Впр. 7, c. 66 |
Впр. 6, c. 65 |
Написати рекламу моло-діжної органі- зації вашого міста, с. 66 |
||||||
29. |
|
Моє хобі |
С. 66 |
|
|
Впр. 1, c. 66 |
Впр. 3, 6, c. 33 |
|
Вивчити лексику, с. 66 |
||||||
30. |
|
Хобі підлітків |
С. 66 |
|
|
Впр. 2, c. 66-67 |
Впр. 4(6), c. 36 |
Впр.1(6)c. 34 |
Написати лист про хобі підлітків |
||||||
31. |
|
Хобі моїх друзів |
С. 66 |
|
Впр. 5, c. 70. Діалог |
Впр. З, c. 67 |
Впр. 3(d), c. 68-69 |
Впр. 4, c. 69 |
Впр. 4, с. 69 (письмово) |
||||||
32. |
|
Хобі англомовних підлітків |
С. 66 |
First Conditional (phrases, linking words and expressions) |
|
Впр. 3(с), c. 68-69 |
Впр. 7, . c. 71 |
Впр. 6, c. 70-71 |
Знайти матеріал в Інтернеті, с. 71 |
||||||
33 |
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
34 |
|
Захист проектів Молодіжні субкультури» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
35 |
|
Повторення за темою «Молодіжні субкультури» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
36 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
с. 72-74 |
||||||
Тематика спілкування «Моє місце у світі» |
|||||||||||||||
37 |
|
Здоровий спосіб життя в родині |
С. 76-77 |
I wish, if only |
|
Впр. 2, c. 77, c. 78-79 |
Впр. 1, c. 77 |
|
Повторити та граматичні пра- вила, с. 78-79; с. 308-311(дом.чит. |
||||||
38 |
|
Здоровий спосіб життя в родині |
С.76-77 |
І wish, if only |
Впр. 5, с. 87. Діалог, с. 325-326 |
|
|
Впр. 3, с.80-81 |
Написати твір «Здоровий спосіб життя моєї родини», с. 81 |
||||||
39 |
|
Пропаганда здорового способу життя |
С. 76-77, с. 85 |
The Third Conditional |
|
Впр. 4(а), с. 82-84 |
|
Впр. 4(в е), с. 85 |
Впр. 4(f), с. 85 |
||||||
40 |
|
Пропаганда здорового способу життя |
С.76-77 |
The Third Conditional |
|
|
Впр. 7, с. 89 |
Впр. 6, с. 87 |
Написати есе, с. 89 |
||||||
41 |
|
Взаємовідносини в сім'ї |
С. 90 |
The Third Conditional |
|
Впр. 3, с. 91 |
Впр. 1, с. 90 |
Впр. 3, с. 91-92 |
Впр. 3(с), с. 93 |
||||||
42 |
|
Сімейні традиції на Сході |
С. 90, с. 95 |
The Third Conditional |
|
Впр. 4, с. 93-95 |
|
Впр. 4(f), с. 96 |
Вивчити лексику, с. 90 |
||||||
43 |
|
Сімейні традиції на Заході |
С. 90 |
I wish, if only |
|
|
Впр. 6, с. 99 |
|
Вивчити розповідь |
||||||
44. |
|
Захист прав дитини |
С. 90 |
I wish, if only |
|
Впр.5, с. 97-98 |
|
Впр. 5, с. 97-98 |
Написати ессе "Spare the rod, spoil the child?", c. 99 |
||||||
45 |
|
Моє місце у світі |
|
|
|
|
|
|
C. 76-98 |
||||||
46 |
|
Тендерні стосунки в суспільстві |
С. 99 |
Word Order |
|
Впр. 2, с.100-101 |
Впр. 1, с. 100 |
|
Вивчити лексику, c. 99 |
||||||
47. |
|
Тендерні стосунки в сім'ї |
С. 99 |
Mixed Conditionals |
Текст |
Впр. 4 с. 106 |
Впр. 4, с. 108 |
|
Написати твір c. 108 |
||||||
48 |
|
Еволюція тендерних стосунків за останні роки |
С. 99, с. 112 |
Mixed Conditionals |
|
Впр. 5, с. 108 |
|
Впр. 5(в) с. 113 |
Впр. 5(d), c. 114 |
||||||
49 |
|
Переваги та недоліки тендерних стосунків в освіті |
С. 99 |
Mixed Conditionals |
|
|
Впр. 7, с. 116 |
Впр. 6 с. 114-116 |
Написати есе, c. 116 |
||||||
50 |
|
Родинні традиції |
С. 116 |
Mixed Conditionals |
|
Впр. 2, с. 118 |
Впр. 1, с. 117 |
|
Вивчити лексику, c. 116 |
||||||
51 |
|
Родинні традиції в Україні |
С. 116 |
Mixed Conditionals |
Впр. 5, с. 121. Діалог, с. 326-327 |
|
|
Впр. 3, с. 119 |
Вивчити діалоги, с.119-121 |
||||||
52 |
|
Родинні традиції в англомовному світі |
С. 116 |
Mixed Conditionals |
|
Впр. 3, с. 119 |
Впр. 4, с. 121 |
|
Впр. 4, с. 121 |
||||||
53 |
|
Мої родинні традиції
|
С. 116 |
Mixed Conditionals |
|
|
Впр. 7, с. 123 |
Впр. 6, с. 122 |
Знайти матеріал в Інтернеті, с. 124 |
||||||
54 |
|
Захист проектів Моє місце у світі |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
55 |
|
Підсумковий урок за темою «Моє місце у світі» |
|
|
|
|
|
|
С. 124-125 |
||||||
56 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
57 |
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
||||||
58 |
|
Підготовка до контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
59 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
||||||
60 |
|
Підготовка до контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
61. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
||||||
62 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
Проект |
||||||
63 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
64 |
|
Підсумковий урок за 1 семестр |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
ІІ семестр
№ уроку
|
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Повторення |
Дом. завдання
|
||||||||
фонетика |
граматиа |
лексика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
||||||||
Тема: «Сучасний англомовний світ» |
||||||||||||||
65 |
|
Загальні відомості про Канаду |
Наголос та інто нація |
|
ЛО с. 128 |
впр. 1, с. 129
|
|
впр. 1-2, с. 129
|
|
Неозначе ний артикль |
Вивчити нові слова |
|||
66 |
|
Модальні дієслова |
Наголос та інто нація |
Модальні дієслова с.130-131 |
|
впр. 3а (НL), с. 132 |
|
впр. 3 а (НL), с. 132 |
впр. 3 а, b (BL), с. 132 |
слово будування |
Впр. c. 133-134 (AtHome) |
|||
67 |
|
Розвиток навичок читання |
Наголос та інто нація |
|
|
впр. 4 а, d, с .134 |
|
впр. 4 с, d, g, с. 139-141 |
впр. 4 b, с. 139 |
Означений артикль |
впр. 4 e, с. 141 |
|||
68 |
|
Визначні місця Канади. Розвиток навичок аудіювання |
Наголос та інто нація |
|
|
|
5, с. 142 (с. 329-330) |
впр. 5 а, с. 142 |
впр. 5 b, с. 142 |
Невжива ння артиклю |
Прочитати текст для домашнього читання с. 311-312 |
|||
69 |
|
Історія та культура Канади. Домашнє читання. |
Наголос та інто нація |
|
ЛО с. 311-312 |
Впр. a, с. 311 |
|
Впр. b, c, d, с. 313 |
|
Множина іменників, |
Впр. e, c. 314 |
|||
70 |
|
Розвиток навичок говоріння |
Наголос та інто нація |
|
ЛО с. 142-143 |
впр. 6, с. 142 |
|
впр. 6-7, с. 142-144 |
|
Присвійний відмінок іменників |
Впр. c. 144 (AtHome) |
|||
71 |
|
Австралія в деталях. |
[ɔu ] |
|
ЛО с. 144-145 |
впр. 1, с. 145 впр. 3 а (BL), с. 146
|
|
впр. 1-2, с. 145 впр. 3 b (BL), с. 146
|
|
Кількісні числівники |
впр. 3 с, с. 149 |
|||
72 |
|
Нова Зеландія: географічне положення, історія, культура. |
Наголос та інто нація |
Вживання означеного та неозначеного артиклю |
ЛО стор. 162 |
впр. 2, с. 163 |
“Geographical position of New Zealand” |
впр. 1, с. 162, впр. 3 b (НL), с. 167 |
впр. 3 а, b (BL), с. 165-166 |
Десяткові числівники |
впр. 3 а (НL), с. 167 |
|||
73 |
|
Артикль |
Наголос та інто нація |
Вживання означеного та неозначеного артиклю |
ЛО теми |
впр. 3 а (НL), с. 168 |
|
впр. 3 а-b (НL), с. 168-170 |
впр. 4 а (BL), с. 167 |
Ступені порівняння прикметників |
Впр. c. 170 (AtHome) |
|||
74 |
|
Вибір місця для відпочинку в Новій Зеландії |
Наголос та інто нація |
|
ЛО теми |
впр. 5 а-с, с. 170-177 |
|
|
впр. 5 b, с. 176 |
Неозначе ний артикль |
впр. 5 d, с. 177 |
|||
75 |
|
Розвиток навичок письма |
Наголос та інто нація |
|
ЛО с. 178 |
впр. 6, с. 177 |
|
впр. 7, с. 179 |
|
Означений артикль |
Впр. c. 179 (AtHome) |
|||
76 |
|
Виконання самостійної роботи №4 (лексико-грама тичний тест) |
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота |
С. 31 |
Повторити весь матеріал по темі |
|||
77 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема: «Шкільне життя» |
||||||||||||||
78 |
|
Освіта в Австралії. |
[ju: ] |
|
ЛО теми |
впр. 4 а-b, с. 149-156 |
|
впр. 4 а, с. 149
|
|
Порядкові числівники |
Читати текст с.154-156 |
|||
79 |
|
Розвиток навичок читання |
Наголос та інто нація |
|
ЛО теми |
С.152-158 |
|
впр. 4 d , с. 157 |
впр. 4 b, с. 156 |
С.39 |
впр. 4 е, с. 157-158 |
|||
80 |
|
Міжнародні освітні програми |
Наголос та інто нація |
|
ЛО с. 159 |
впр. 5, с. 158 |
|
впр. 6, с. 161 |
Запис плану доповіді |
Дробові числівники |
c. 162 (At Home) |
|||
81 |
|
Навчання закордоном. |
Наголос та інто нація |
|
ЛО с. 180 |
впр. 1-2, с. 181-182
|
|
впр. 1, с. 181 впр. 3 b, с. 184-185 |
Work Your Wisdom p. 185 |
Невживан ня артиклю |
впр. 3с с. 184-185 |
|||
82 |
|
Плани на майбутнє |
|
|
ЛО теми |
впр. 3 а-с, с. 182-185 |
|
впр. 4, с. 185 |
|
С.42 |
Впр. c. 186 (At Home) |
|||
83 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
Наголос та інто нація |
|
ЛО теми |
|
впр. 5 а, с. 186 (с. 331-332) |
впр. 5 а- d, с. 186
|
|
Множина іменників, словобудування |
Підготуватись до захисту проектів (впр. 6, с. 187) |
|||
89 |
|
Розвиток навичок письма |
Наголос та інто нація |
|
ЛО теми |
|
|
впр. 6, с. 187 (захист проектів)
|
|
С.48 |
Впр. c. 188 (AtHome) |
|||
90 |
|
Вибір професії. |
Наголос та інто нація |
Article, prepositions, |
ЛО теми |
Впр. А с.188 |
|
|
Впр. B с.189 |
С.50 |
Впр. С ст.189-1890 |
|||
91 |
|
Розвиток навичок говоріння |
|
Article, prepositions, |
|
|
с. 333 |
впр. 7, с. 188 |
Впр. d с.189 |
С.60 |
Повторити правила й слова |
|||
92 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
С. 69 |
Повторити весь матеріал по темі |
|||
Тема: «Мистецтво» |
||||||||||||||
93 |
|
Живопис. |
Інтона ція зацікав леності |
|
ЛО с. 192 |
впр. 2, 3, с. 193-194 |
|
впр. 1, с. 193
|
|
Ступені порівняння прислівни ків |
Впр. c. 199 (AtHome) |
|||
94 |
|
Reporting words |
|
Непряма мова |
Reporting words p. 196-197 |
|
|
впр. 3 b (НL), с. 198 |
впр. 3 а-b (BL), с. 197 впр. 3 а-b (НL), с. 198 |
Минулий неозначе ний час |
|
|||
95 |
|
Розвиток навичок читання |
|
|
ЛО теми |
впр. 4 а, с ст. 200-205 |
|
впр. 4 b-d, с. 204-205
|
|
Майбутній неозначе ний час |
впр. 4 е, с. 205 |
|||
96 |
|
Культура і види мистецтва |
Інтона ція зацікав леності |
|
ЛО с. 209 |
впр. 2, с. 210 впр. 3 с (НL), с. 214 |
|
впр. 1-3, с. 209-211 впр. 3 а (ВL), с. 212 впр. 3 а-b (НL), с. 213-214 |
впр. 3 b (ВL), с. 212 |
Загальне запитання |
Впр. c. 215 (AtHome) |
|||
97 |
|
Видатні митці |
Інтона ція зацікав леності |
|
|
впр. 4 а-с, с. 215-218 |
|
впр. 4 а-с, с. 215-218 впр. 4 е, с. 219 |
|
Теперішній тривалий час |
впр. 4 d, с. 218 |
|||
98 |
|
Огляд творчості представників англійського живопису. |
|
|
ЛО с. 219-220 |
впр. 5, с. 219 |
|
впр. 5-6, с. 220-221 |
|
Минулий тривалий час |
Впр. c. 221 (AtHome) |
|||
99 |
|
Роботи імпресіоністів. |
Інтона ція зацікав леності |
Articles, Reportingverbs p. 223-224 |
|
впр. 1, с. 222 впр. 3 а (НL), с. 226 |
|
впр. 1-2, с. 222-223
|
впр. 3 а-b (BL), с. 225 |
Теперішній доконаний час |
впр. 3 b (НL), с. 226 |
|||
100 |
|
Молодь і мистецтво |
Інтона ція зацікав леності |
|
ЛО теми |
впр. 4 а-b, с. 227 |
|
впр. 4 а-b, с. 227 |
|
Минулий доконаний час |
Впр. c. 228 (AtHome) |
|||
101 |
|
Похід до музею. |
Інтона ція зацікав леності |
|
|
впр. 5 а, с. 230 |
|
впр. 5a-d, с. 230 |
|
Модальні дієслова |
впр. 5 е, с. 236 |
|||
102 |
|
Непряма мова. Дієслова. |
Інтона ція зацікав леності |
|
ЛО с. 236 |
впр. 6, с. 236 |
|
впр. 6-7, с. 236-237 |
|
Загальне запитання |
Впр. c. 237 (AtHome) |
|||
103 |
|
Самостійна робота з граматики .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
104 |
|
Цінності британських музеїв. |
Інтона ція зацікав леності |
|
|
|
впр. 5 а, с. 241 (с. 335-337) |
впр. 5 b-е, с. 241-242 впр. 6, с. 242 |
|
Ступені порівняння прикметників |
Підготуватись до захисту проектів (впр. 7, с. 242) |
|||
105 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота |
С.70 |
Впр.6 (с. 150) проект |
|||
Тема: «Наука і технічний прогрес» |
||||||||||||||
106 |
|
Наукові відкриття |
Інтона ція зацікав леності. |
|
ЛО с. 247-248 |
впр. 1-2, с. 248 впр. 3 а (BL), с. 251 |
|
впр. 2, с. 248 впр. 3 а (BL), с. 251 впр. 3 а (НL), с. 253 |
впр. 3 b (BL), с. 252 впр. 3 b (НL), с. 254 |
теперішній доконаний час |
Впр. c. 254 (AtHome) |
|||
107 |
|
Gerundial Constructions |
|
Пасивний стан. Gerundconstructions. |
|
впр. 4 а-b, с. 255-257 |
|
впр. 4 d, с. 259 |
впр. 4 с, с. 259 |
Спеціальні запитання |
впр. 4 е, с. 260 |
|||
108 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
Інтона ція зацікав леності. |
|
|
|
впр. 5 а-b, с. 260 (с. 338-339) |
Tasks A,B p. 260 |
|
Альтерна тивне запитання |
впр. 5 с, с. 261 |
|||
109 |
|
Сучасні винаходи в щоденному житті. |
Інтонація зацікавленості |
|
ЛО с. 261 |
впр. 6, с. 261 |
|
впр. 6-7, с. 261-262 |
|
розподільне запитання |
Впр. c. 263 (AtHome) |
|||
110 |
|
Вчені-винахідники. |
[ɔu ] |
|
ЛО с.263-264 |
впр. 1-2, с. 264 |
|
впр. 1-2, с. 264 впр. 3 а, c, с. 265, 268 |
впр. 3 b, с. 266 |
Узгоджен ня часів |
впр. 3 d, с. 269 |
|||
111 |
|
Хто рухає науковий прогрес? |
Інтонація зацікавленості |
|
ЛО теми |
впр. 4 а, с. 269 впр. 4 d, с. 275 |
|
впр. 4 b-d, с. 273-275 |
|
Узгоджен ня часів |
впр. 4 е, с. 275 |
|||
112 |
|
Домашнє читання. |
|
Пасивний стан. |
ЛО с. 278 |
впр. 2, с. 279 |
|
впр. 1-2, с. 278-279 |
впр. 3 а (BL), с. 281
|
Питальна форма минулого часу |
впр. 3 с, с. 283 |
|||
113 |
|
Infinitive Constructions |
|
Пасивний стан. |
ЛО с. 278 |
Впр.а, с. 317
|
|
Впр. а-е, с. 317-321
|
впр. 3 а (BL), с. 281
|
Питальна форма мину лого часу |
Вивчити правила |
|||
114 |
|
Вплив катастроф на навколишнє середовище. |
Інтона ція зацікав леності |
|
|
впр. 4 с, с. 284 |
|
впр. 4 а, с. 284 |
впр. 4 b, с. 284 |
Пасивний стан |
Впр. c. 285 (AtHome) |
|||
115 |
|
Найсерйозніші техногенні катастрофи. |
Інтон ція зацікав леності |
|
|
впр. 5 а, с. 285 впр. 5 d, с. 292 |
|
впр. 5 b-с, с. 290-291 впр. 5 d, с. 292 |
|
Вживання артиклю з власними назвами |
впр. 5 е, с. 293 |
|||
116 |
|
Контрольна робота |
[ dʒ ] |
|
ЛО с. 293 |
впр. 6, с. 293 |
|
впр. 6-7, с. 293-294 |
|
Теперішній доконаний час |
Впр. c. 294 (AtHome) |
|||
117 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
С.80 |
Підготуватися до контрольної роботи |
|||
118 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
С.87 |
Повторити весь матеріал за рік |
|||
119 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота |
С.97 |
Повторити весь матеріал за рік |
|||
120 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
катрки |
С.100 |
Повторити весь матеріал за рік |
|||
121 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
122 |
|
Узагальнювально-підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||