Цілями заходу єдемонстрація вмінь та навичок, які діти отримали в процесі вивчення англійської мови;
зацікавлення дітей і прилучення їх до вивчення ІМ, що здійснюється за допомогою пісень, віршів та п'єс.
формувати готовность до коммунікації , мотивації до вивчення английської мови.
развивати мислення, пам'ять, увагу, уяву.
развиток зацікавленності до англомовного читання;
виховати бажання з радістю та задоволенням спілкуватися англійською мовою.
Показовий захід “ABC- Party”
Цілі: демонстрація вмінь та навичок, які діти отримали в процесі вивчення англійської мови;
зацікавлення дітей і прилучення їх до вивчення ІМ, що здійснюється за допомогою пісень, віршів та п’єс.
Задачи:
Освітня:
Розвиваючі:
1) розвиток творчих здібностей учнів;
2) формування готовності до коммунікації , мотивації до вивчення английської мови.
3) развиток мислення, пам’яті, уваги, уяви.
Виховні:
1) развиток зацікавленності до англомовного читання;
2) виховати бажання з радістю та задоволенням спілкуватися англійською мовою.
Обладнання: плакати, іграшки, костюми та декорації для інсценування казки, CD програвач.
Хід проведення:
Свято починають 4 ведучих. Учні співають пісню What is your name?
What is your name?
My name is Harry.
What is your name?
My name is Mary.
What is your name?
My name is Nick.
What is your name?
My name is Vic.
Hello, Vic!
Hello, Mary!
Hello, Nick!
Hello, Harry!
Ведучий 1: В першому класі діти почали вивчати англійську мову.
З чого складається мова?
Ведучий 2: Із слів,напевно.
Ведучий 3: З чого складаються слова?
Ведучий 4: Звичайно, з букв.
Ведучий 1: Діти, а чи знаєте ви букви?
Учні : Звичайно, знаємо. ( Діти співають пісню) ABC- song.
ABC- song.
ABCDEFG
HIJ
KLM
NOP
QRS
TUV
W
XYZ
Ведучі: А окрім букв ви ще щось знаєте?
Діти: Можемо рахувати англійською- 1,2,3,4,5-12…Можемо вірші розказати про цифри.
Учень : One is a number,
two is a number,
three is a number,
four.
Number five is before six.
And number seven is more.
Eight is a number.
Nine is a number.
Now we come to ten,
And we are back at one again.
Учень: А давайте заспіваємо про цифри. Song “Can You Count?”
- Can you count?
- Yes, I can.
- I can see one big red hen.
- Can you count?
- No, I cannot…
- Look, I’ve got three funny dogs!
- I can see four brown cows.
-I can see one little mouse.
-Can you see ten brown bears?
-Yes, I can. They play with hares.
- One, two, three, four, five, six balls…
Seven, eight, nine, ten small dolls.
Ведучий: Назви кольорів ви також знаєте, діти?
Учні: Також. Діти розповідають вірш( I see…) і супроводжують показом на плакаті.
I see green, I see yellow.
I see that funny fellow.
I see white, I see black.
I see this and that, and that.
I see pink, I see brown.
I stand up, and I sit down.
I see red, I see blue,
I see you, and you, and you.
Учень: А ще ми любимо грати. Дівчинка розповідає вірш про свою ляльку.
My doll.
My doll is so pretty,
Her eyes are so blue,
Her cheeks are so rosy,
Her dress is so new.
Ведучий 1: Да..а..а. Всі діти полюбляють гратися, бігати, стрибати. Рухаються учні не тільки на перервах, а й на уроках.
Учні співають і танцюють. Song “Just Like This”
Just Like This
I can jump like a frog,
Boing, boing!
I can swim like a fish,
splish, splash, splish!
I can jump and I can swim,
I can dance and I can sing!
And I can run and run and run
Just like this!
Ведучий 2 : Ви чули, діти співали про тварин! Невже вони і на зви тварин знають?
Ведучий 3: Вони, навіть, можуть перетворюватися в тварин! Не то, що назви знають!
Ведучий 4: Запрошуємо вас до лісу!
The House in the Wood
Mouse: Who lives in this house?
Then I shall live here.
Frog: Who lives in this house?
Mouse: I do. I am a mouse and I live in this house.
Frog: I am a frog. May I live in your house?
Mouse: Yes, you may. Come in, please.
Cock: Who lives in this house?
Mouse and Frog: We do.
Frog: I am a frog.
Mouse: I am a mouse.
(together) And who are you?
Cock: I am a cock. May I live with you?
Frog and Mouse (together): Yes, you may. Come in, please.
Frog: I am a frog, a frog, a frog.
Cock: I am a cock, a cock, a cock.
Mouse: I am a mouse, a mouse, a mouse.
(together) We live in this house, house, house.
Fox: Who lives in this house?
(together) We do.
a Mouse,
a Cock,
a Frog.
And who are you?
Fox: I am a Fox. May I live with you?
(together): Oh, no. You are a bad Fox. We don’t want to live with you. Go away.
Ведучі: Це все просто надзвичайно! Тепер ми точно знаємо, що учні гарно вивчали англійську мову.
Давайте заспіваємо всі разом!
My Favourite Colour
My favourite colour is white,
My favourite number is five!
My favourite toys are the doll,
The plain, the long train and the ball.
My favourite colour is red,
My favourite toy is my Ted!
Toy-animals are small and big,
Green, yellow, brown and pink.
My favourite colour is blue,
My favourite number is two,
Me Teddy is driving the car,
How happy and merry we are.
The End