11А клас
АНГЛІЙСЬКА МОВА
5 годин на тиждень, 175 годин на рік
I семестр
Семестр |
Загальна кіл-сть годин |
Кіл-сть годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
I семестр |
80 |
5 |
4 |
4 |
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Тема № 1: Людина і суспільство (16 год) |
|||
1 |
|
Моя родина |
|
2 |
|
Родинні зв’язки |
|
3 |
|
Стосунки між друзями |
|
4 |
|
Активізація граматичного матеріалу. Пасивний стан |
|
5 |
|
Активізація граматичного матеріалу. Умовні речення |
|
6 |
|
Сімейні подорожі |
|
7 |
|
Типова сім’я у сучасному суспільстві |
|
8 |
|
Проблеми дорослих дітей |
|
9 |
|
Традиції святкування Дня народження у різних країнах |
|
10 |
|
Бути сімнадцятирічним. Поради дорослих |
|
11 |
|
Сила сім’ї у єдності |
|
12 |
|
Батьки XXI століття |
|
13 |
|
Зустріч зі знайомими |
|
14 |
|
Поняття про неофіційний лист та особливості його структури |
|
15 |
|
Написання електронного листа другові або члену родини |
|
16 |
|
Контрольна робота з теми «Людина і суспільство» |
|
Тема № 2: Здоровий спосіб життя. Харчові звички ( 20 год) |
|||
17 |
|
Види їжі |
|
18 |
|
Корисна їжа |
|
19 |
|
Традиції харчування. Активізація граматичного матеріалу |
|
20 |
|
Їжа – важлива частина нашого життя |
|
21 |
|
Живи не для того, що їсти, а їж для того, щоб жити |
|
22 |
|
Приготування їжі в мікрохвильовій печі |
|
23 |
|
Моя улюблена їжа |
|
24 |
|
Моя улюблена їжа. Розвиток навичок говоріння |
|
25 |
|
Рослини, що містять корисні речовини |
|
26 |
|
Цікаве про рис |
|
27 |
|
Найздоровіша нація в світі |
|
28 |
|
Натуральні та генно-модифіковані продукти |
|
29 |
|
Натуральна їжа. Розвиток навичок аудіювання |
|
30 |
|
Дієти для здоров’я |
|
31 |
|
Меню на тиждень |
|
32 |
|
В ресторані |
|
33 |
|
Ревізія ресторану |
|
34 |
|
Написання відгуку про ресторан або кафе |
|
35 |
|
Урок домашнього читання. Мої улюблені рецепти |
|
36 |
|
Контрольна робота з теми «Здоровий спосіб життя. Харчові звички» |
|
Тема № 3: Захоплення та вподобання ( 20 год) |
|||
37 |
|
Хобі та захоплення |
|
38 |
|
Пасивні та активні види хобі |
|
39 |
|
Шкільні та позашкільні гуртки. Активізація граматичного матеріалу |
|
40 |
|
Шкільні та позашкільні гуртки. Активізація граматичного матеріалу |
|
41 |
|
Екстремальні захоплення |
|
42 |
|
Спортивні клуби |
|
43 |
|
Дизайн нового спортивного клубу |
|
44 |
|
Зміни у дозвіллі |
|
45 |
|
Спорт та відпочинок у Австралії |
|
46 |
|
Захоплення мильними операми по всьому світу |
|
47 |
|
Перегляд мильних опер |
|
48 |
|
Люди та їх захоплення |
|
49 |
|
Музика як хобі |
|
50 |
|
Проєктна робота «Моє хобі» |
|
51 |
|
Складання інтерв’ю про дозвілля |
|
52 |
|
Написання твору про улюблену книгу або фільм |
|
53 |
|
Складання графіків та діаграм |
|
54 |
|
Урок домашнього читання |
|
55 |
|
Вихідні в Амстердамі |
|
56 |
|
Контрольна робота з теми «Захоплення та вподобання» |
|
Тема № 4: Досліджуємо світ ( 24 год) |
|||
57 |
|
Великі географічні відкриття |
|
58 |
|
Розваги під час подорожі |
|
59 |
|
Подорож літаком |
|
60 |
|
Мандруємо столицями Європи |
|
61 |
|
Активізація граматичного матеріалу |
|
62 |
|
Активізація граматичного матеріалу |
|
63 |
|
Переваги та недоліки подорожі літаком |
|
64 |
|
Австрія – популярне туристичне місце |
|
65 |
|
Туристичний бізнес. Резервуємо котедж на відпочинок |
|
66 |
|
Подорож для людей похилого віку |
|
67 |
|
Велосипедні тури по Україні |
|
68 |
|
Новий тип повітряного транспорту |
|
69 |
|
В аеропорту |
|
70 |
|
Подорож закордон |
|
71 |
|
Поїздка до Африки |
|
72 |
|
Канікули моєї мрії |
|
73 |
|
Канікули на будь-який смак |
|
74 |
|
Канікули на будь-який смак |
|
75 |
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
76 |
|
Контроль навичок читання
|
|
77 |
|
Контроль навичок письма
|
|
78 |
|
Контроль навичок говоріння
|
|
79 |
|
Контрольна робота з теми «Досліджуємо світ» |
|
80 |
|
Повторення вивченого в І семестрі |
|