№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
Unit 5: Це твоя планета. Тема 5: It’s your planet. |
||||||||||||
1 |
|
Наша планета. |
Впр.2,с. 133 Впр.3,с. 133-136 Впр.1,с. 132 |
|
Вміти розповідати про нашу планету. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 135 |
|
2 |
|
Проблеми навколишнього середовища. |
Впр.5, 6,7, с. 137-138 |
|
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.6,b с. 138 |
|
3 |
|
Проблеми навколишнього середовища. |
Впр.2, с. 139 Впр.3, с. 140-141Впр.1, с. 139 |
|
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 141 вивчити нові ЛО |
|
4 |
|
Навколишнє середовище. Розвиток навичок граматики.
|
Впр.1,2, с. 142
|
Passive Voice |
Вміти розповідати вживати пасивний стан в реченнях. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.3, с. 142 |
|
5 |
|
Навколишнє середовище. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр.1,2 с. 144 Впр.3, с. 144-145 |
Passive Voice |
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 145 |
|
6 |
|
Способи захисту навколишнього середовища. |
Впр.1, с. 146 Впр.2, с. 146-146 |
Passive Voice |
Розповідати про проблеми навколишнього середовища. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 149 |
|
7 |
|
Способи захисту навколишнього середовища. |
Впр.4,5 с. 152-153 Впр.2,с. 151 Впр.1,с. 151 |
Passive Voice and Active Voice |
|
|
|
|
|
|
Впр.6, с. 154 |
|
8 |
|
Написання есе. |
Впр.1,2с. 155 Впр.3,с. 155 Впр.4,с. 156 |
Passive Voice |
Розповідати вживати пасивний стан в реченнях. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.5, с. 157 |
9 |
|
Написання есе. |
Впр.3,с. 162 Впр.1,2с. 161 |
Passive Voice |
Розповідати про проблеми навколишнього середовища. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 163-164 |
10 |
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. |
Passive Voice |
Розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
Unit 6: Мистецтво. Тема 6: Art. |
11 |
|
Жанри мистецтва. Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини |
Ст..165 Впр.6-8 ст.169 |
Будова розповід-них речень |
Дискутує довкола впливу мистецтва на емоцій ний стан людини |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.10 ст.170 |
12 |
|
Видатні англійські митці |
впр.1 ст.174 впр.3 Впр.2 ст.173 Впр.4,5 ст.174-175 |
Активний і пасивний стан дієслова |
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.7 ст.175 |
13 |
|
Улюблений фільм |
Впр.2,3 ст.176 Впр.1 ст.176 Впр.4,3 ст. 177 |
Прийменник by для орудного відмінка |
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
14 |
|
Після вистави. Театральні програми та афіші |
Впр.6 ст.179 Впр.1,2 ст.180 |
Дієпри-кметник |
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.7 ст.179 |
15 |
|
Видатні українські митці |
ст.184 впр.4 Впр.5 ст.185 |
Будова розповідних речень |
Дискутує довкола впливу мистецтва на емоцій ний стан людини |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.1 ст.186 |
16 |
|
Кіномистецтво. Фестивалі. |
Впр.4 ст.188 Впр.5, ст.189 Впр.4 ст.189 |
Будова питаль-них речень |
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.6 ст.189 |
17 |
|
Роль телебачення в сучасному суспільстві ст.189-192 |
Впр.6 ст. 189-190 Впр.7-9 ст191-192 |
Питальні слова |
Формулює особисті цінності |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.9 ст.192 |
18 |
|
Рецензія на улюблений витвір мистецтва ст.193-195 |
Впр.1,2 ст.193 Впр.3 ст.194 |
Useful Phrases
|
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4 ст.194 |
19 |
|
Узагальнююче повторення вивченого матеріалу. |
ст.196 впр.1 ст. 196 впр.2 Впр.3 ст.197 |
Дієпри-кметник |
Формулює особисті цінності |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4(a,b) ст.197 |
20 |
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. |
|
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
Unit 7: Молодь і молодіжна культура . Тема 7:Young and culture . |
|||||||||||
21 |
|
Молодь та суспільство ст.199-201 |
Впр.2 ст.199 Впр.1,2 ст.199
|
Часи групи Simple Допоміжні дієслова часів групи Simple |
Співвід носить власні культурні потреби з можли востями сімейного бюджету |
|
|
|
|
+ |
Впр.2(b) ст.201 |
22
22 |
|
Проблема СНІДУ в Україні ст.202-205 |
Впр.3 ст.202 Впр.4,5 ст.203 Впр.6 ст.204 |
Допоміжні дієслова часів групи Continuous |
|
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.7 ст.205 |
23 |
|
Працевлаштування молоді ст.206-209 |
Впр.4 ст. 207 Впр.2 ст.208 Впр.1,4 ст.209 Впр.3 ст.207 |
Словотво-рення, антоніми |
Аналізує власні бажання та потреби у контексті мaбутньої професії |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.3,5 ст.209 |
24 |
|
Уміння керувати емоціями ст.210-214 |
Впр.3 ст.211 Впр.1,2(а) ст.210
|
Часи групи Perfect Дієслова 3-ї форми |
Дискутує щодо впливу побутових проблем на емоційний стан людини |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.2(b) ст.211 |
25 |
|
Проблеми молоді. Психологічна допомога ст.215-216 ст.228-230 |
Впр.2 ст.215 Впр.3,4 ст.217 |
Закінчення -ing Word File ст.215 Інфінітив і герундій |
Дискутує щодо впливу побутових проблем на емоційний стан людини |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.4 ст.217 |
25 |
|
Допомога молоді з боку влади ст.220-221 |
Впр.3 ст.230 Впр.2 ст.215-216 |
Вимова суфіксів, префіксів Word File ст.221 Словотворення |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.4 ст.221 |
26 |
|
Молодіжний рух в Україні та у світі ст.224-225 |
Впр.6-7 ст.224 |
Питальні речення |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.8 ст.225 |
27 |
|
Молодіжні організації та громади ст.233-236 |
Впр.1-4 ст233-236 |
Питальні речення Питання до окремих речень Будова питальних речень |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
|
28 |
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
ст.226-227
|
Закінчення -ed Пасивний стан |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.9 ст.226 |
Unit 8: Україна у світі. Тема 8: Ukraine. |
|||||||||||
29 |
|
Суспільно-політичне життя в країні ст.237-240 |
Впр.2 ст.237 Впр.2 ст.237 Впр.3 ст.239
|
Особові форми дієслова to be |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4 ст.240 |
30 |
|
Декларація про державний суверенітет України ст.244-247 Конституція – основний закон України ст.249-251 |
Впр.1 ст.246 ст.250 впр.5 Впр.2 ст.251 Впр.4 ст.249 |
Безособо-ві форми дієслова Впр.1 ст.246 |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.1 ст.251
|
31 |
|
Представницькі місії за кордоном ст.241-243 |
Впр.6,7 ст.241 Впр.1,2,8 ст.242 |
Типи питань |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.2 Ст.242 |
32 |
|
Міжнародні організації: Рада Європи, ООН ст.253-254 |
Впр.4 ст.254 Впр.3 (b) ст.253 |
Вживан ня неозначеного артикля |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
33 |
|
Міжнародні організації: UNESCO, UNISEF cт.253 Вибори в Україні ст.255-256 |
Текст за вибором учителя Вибо ри Президента України (тези)Впр.3 (b) ст.253 |
Герундій Присвійні займен ники |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4 Стор.256 |
34 |
|
Міжнародні освітні програми ст.258-260 |
Впр.6 (а),5 ст.258 |
Граматич-ні часи |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.6 (b) ст.258 |
35 |
|
Державний устрій України ст.267-269 |
ст.260 впр.7(b) ст.267 впр.1 Впр.3 ст.268 Впр.2 |
Безособові форми діє-слова Граматич-ні часи |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4 ст.269 |
36 |
|
Політичний устрій Великобританії та США Тематична. |
Завдання на картках |
Граматич-ні часи |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Завдання на картках |
37 |
|
Контроль Письма |
Тест |
|
|
|
|
+ |
|
|
Підгот до к\р |
38 |
|
Контроль Аудіювання |
Тест |
|
|
|
|
+ |
|
|
Повт.ЛО |
39 |
|
Контроль Читання |
Тест |
|
|
|
|
+ |
+ |
|
Вивч.текст |
40 |
|
Контроль Говоріння |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|