№ |
Дата
|
Скоригована дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Рецептивні (аудіювання, читання) |
Продуктивні (письмо, говоріння) |
||||||||
І семестр Шкільне життя |
|||||||||||
1. |
|
|
Знову до школи. Важливість вивчення іноземної мови |
|
|
ex. 1, p. 6 ex. 4 (a), p. 7-8 |
Ex. 2, 3, p. 7 |
Ex. 4 (b), p. 8 |
|||
2. |
|
|
Вивчення іноземної мови Повторення граматики |
ЛО (с.9-12) |
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Ex. 5, p. 9-10 |
Ex. 6, 7, p. 11 |
Ex. 8, p. 11-12 |
|||
3. |
|
|
Вивчення іноземної мови Розвиток говоріння |
I’ve just finished a short language course. Actually, it was great! It just takes time to adjust. ЛО (с.13-17) |
|
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, 3, 4 (a), p. 13-15 |
Ex. 4 (b), p. 15 |
|||
4. |
|
|
Порівняння англійської та української мов |
Both English and Ukrainian belong to the ... This sound is not always spelt or read the same way. ЛО (с.18-19) |
|
|
|
Ex. 5, p. 16 |
|||
5. |
|
|
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов Ознайомлення з новими ЛО |
If you take responsibility for your own learning you’ll... resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility(for) |
Умовні речення 1 типу |
Ex. 2, p. 18-20 |
Ex. 1 (a), p. 18 Ex. 1 (b), p. 18 Ex. 4, p. 21 |
Ex. 3, p. 21 |
|||
6. |
|
|
Словники. Різні види словників Формування лексичних навичок |
It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
|
Ex. 1, p. 22 Ex. 2, p. 22 |
Вивчити правила с. 22 |
|||
7. |
|
|
Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу Ознайомлення з новими ГС |
It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
Ex. 3, p. 24 |
Ex. 1 (a), p. 23 Ex. 1 (b), p. 23 Ex. 2, p. 23 |
Ex. 4, 5, p. 24-25 |
|||
8. |
|
|
Підготовка до іспитів Формування навичок аудіювання |
assessment, distraction, superstition, lo boost, to cheat, In reckon, to pace, averаge, exhausted, in steer clear (of) |
|
Ex. 4, 5, p. 27 |
Ex. 1, p. 25 Ex. 2, p. 26 Ex. 3, p. 26-27 |
Ex. 5, p. 27 |
|||
9. |
|
|
Складання іспитів Формування навичок усного мовлення |
ЛО (31-32) |
|
Ex. 1, p. 28 Ex. 3, p. 29 |
Ex. 1, p. 28 Ex. 2, p. 29
|
Ex. 3, p. 29 |
|||
10. |
|
|
Способи конспектування Розвиток навичок письма |
ЛО (33-35) |
|
Ex. 1, 2, p. 30-31 |
Ex. 3, p. 32 |
Ex. 5, p. 32 |
|||
11. |
|
|
Оцінювання Вдосконалення навичок читання |
ЛО (35-36) |
|
Ex. 1, p. 33 Ex. 2, p. 34 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 3, p. 34-35 (проєкт) |
|||
12. |
|
|
Міжнародні освітні програми Захист проєктів |
flow chart, clustering, listing |
|
|
|
Ex. 2, p. 37 |
|||
13. |
|
|
Стилі навчання. Як бути гарним студентом |
|
|
Ex. 3, p. 38 |
Ex. 1, p. 37 |
Ex. 4, p. 38 |
|||
14. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Повторити вивч. матер. |
|||
Робота і професії |
|||||||||||
15. |
|
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи Ознайомлення з новими ЛО |
confidence, an employer, a fee; a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), to work on (a project) |
Perfect Continuous Aspect (Revision) (Present Perfect Continuous, Past Perfect Continuous, Future Perfect Continuous) |
Ex. 2, p. 42 Ex. 3, p. 45 |
Ex. 1, p. 42 Ex. 4, p. 45 Ex. 5, p. 46 |
Ex. 6, p. 46 |
|||
16. |
|
|
Професійні уміння і здібності людини Формування лексичних навичок |
Work or job? possibility, occasion or opportunity? career, employment, employer, employee |
Continuous, Perfect Continuous (Present, Past, Future |
p. 47 Ex. 2, p. 48 |
Ex. 1, p. 47
|
Ex. 3, p. 48-49 |
|||
17. |
|
|
Вибір майбутньої професії Часові форми дієслова |
|
Continuous, Perfect Continuous Future-in-the-Past |
p. 49 p. 50-51 ex. 2, p. 51 |
Ex. 1, p. 49 Ex.3,4 p. 52-53 Ex. 5, p. 54 |
Ex. 5, 7, p. 54-55
|
|||
18. |
|
|
Навчання за кордоном Формування навичок аудіювання |
diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal, Vancouver, appealing, renowned, foundation course, publicly funded |
|
Ex. 2, p. 56 Ex. 4 (a), p. 57 |
Ex. 1, p. 55 Ex. 3, p. 56 |
написати про переваги та труднощі навчання за кордоном |
|||
19. |
|
|
Працевлаштування Служби працевлаштування Формування навичок усного мовлення
|
authorities, an enterprise, legislation, to assist, to contribute, vocational, be engaged (in), be obliged (to) |
|
Ex. 3, p. 58 |
Ex. 1,2, p. 58 |
Ex. 4, p. 59 |
|||
20. |
|
|
Проблема першого робочого місця Розвиток навичок письма |
|
|
Ex. 1, p. 59 Ex. 3, p. 60-61 |
Ex. 2, p. 60 |
Ex. 4, p. 62 |
|||
21. |
|
|
Навчання після школи Вдосконалення навичок монологічного мовлення |
ЛО (с.63 64) |
|
Ex. 2, p. 63 Ex. 3, p. 64 |
Ex. 1, p. 63 |
Ex. 3, p. 64 |
|||
22. |
|
|
Робота над проєктом |
ЛО (с.64-65) |
|
Ex. 5, p. 65 |
Ex. 4, p. 65 |
Ex. 6, p. 66 |
|||
23. |
|
|
Академічна відпустка Захист проєктів |
|
|
|
|
Ex.2, p. 67-68 |
|||
24. |
|
|
Моя майбутня професія
|
Ex. 2, p. 67-68 ЛО теми
|
Ex.1, p. 67 |
Ex. 3, p. 68 |
Ex. 4, p. 69 |
Повторити вивчений матеріал |
|||
25. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Повторити вивч. матер. |
|||
Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||
26. |
|
|
Родина. Стосунки з батьками Ознайомлення з новими ЛО |
an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere, to obey, to pre-vent, to reject, to remain, to resent, inevi-table, rebellions, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to |
3rd Conditional |
Ex. 2, p. 73 |
Ex. 1, p. 72
Ex. 3,4, 5, 6p. 75-76
|
Словникова робота ex. 6 (b), p. 76 |
|||
27. |
|
|
Стосунки в родині Умовні речення 3 типу |
ЛО (с.80-82) |
3rd Conditional |
Grammar Point, p. 78 Ex. 4,5, p. 80 |
Ex. 1, 2, 3, p. 78-79 |
Ex. 6, p. 80 |
|||
28. |
|
|
Конфлікти в родині та шляхи їх подолання Формування навичок аудіювання |
an approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy,to assume, irritating, to bring up |
|
Ex. 2, p. 81 Ex. 3,4 p. 81-82
|
Ex. 1, p. 81 |
Ex. 4, p. 82 |
|||
29. |
|
|
Психологи про родинні стосунки між підлітками і батьками Формування навичок усного мовлення |
a community, a generation, іnnocence, a madman, to avoid smth, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise |
|
Ex. 4, p. 83 Ex. 5, p. 84 |
Ex. 1, 2, 3 p. 82
|
Ex. 5 (b), p. 84 |
|||
30. |
|
|
Дружня родина - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині Розвиток навичок діалог. мовлення |
ЛО (с.89-90) |
3rd Conditional |
Ex. 1, p.85-86 Ex. 3, p. 87 |
Ex. 2, p. 86 Ex. 4, p. 87 |
Ex. 5, p. 87 |
|||
31. |
|
|
Типова українська родина Розвиток навичок читання |
ЛО (с.91-92) |
|
Ex. 1, p. 88 Ex. 4, p. 90 Ex. 7, p. 91 |
Ex. 2, p. 88-89 Ex. 5, p. 90 |
Ex. 3, p. 89 |
|||
32. |
|
|
Робота над проектом «Три покоління» Робота в групах |
|
|
|
|
Ex. 8, p. 91 |
|||
33. |
|
|
Толерантне ставлення до оточуючих |
ЛО теми (74-101) Ex. 1, p. 92 |
|
Ex. 3, p. 93 |
Ex. 2, p. 92 |
Ex. 4, p. 93-94 |
|||
34. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Повторити вивч. матер. |
|||
Харчування |
|||||||||||
35. |
|
|
Система громадського харчування Ознайомлення з новими ЛО |
a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly |
Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals |
Ex. 2, p. 96-97 |
Ex. 1, p. 96 Ex. 3,4 p. 98-99 |
Ex. 5, p. 99 |
|||
36. |
|
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки Формування лексичних навичок |
food, dish or meal? |
p. 100 |
Ex. 1, 2, p. 100 |
Ex. 1, 2, p. 100
|
Ex. 3, p. 100-101 |
|||
37. |
|
|
Смакові вподобання Непряма мова |
|
p. 101 |
Ex. 2, p. 102 |
Ex. 1, 2, p. 102
|
Ex. 4, p. 102-103 |
|||
38. |
|
|
Відвідування кафе / ресторану Формування навичок аудіювання |
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
Reported Speech (Revision) |
Ex. 2, 3, p. 104 |
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 4, p. 105 |
|||
39. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Повторити грам. матер. |
|||
40. |
|
|
Меню. Замовлення страв Формування навичок усного мовлення |
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
Reported Speech (Revision) |
Ex. 2, p. 106 |
Ex. 1, p. 106 Ex. 3, p. 107 |
Ex. 4, p. 107 |
|||
41. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Повторити лекс. матер. |
|||
42. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Повторити грам. матер. |
|||
43. |
|
|
Написання відгуку Вдосконалення вмінь письма |
|
|
Ex. 1, 2,3 p. 109 |
Ex. 2 p. 109 |
Ex. 4, p. 111 |
|||
44. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Повторити лекс. матер. |
|||
45. |
|
|
Зарубіжна кухня Формування навичок письма та читання |
Baked, fried, garnished, served, steamed, sliced, poached |
|
Ex. 1 p. 112 |
Ex. 2,3 p. 113 Ex. 5, p. 114 |
Ex. 4, p. 114 |
|||
46. |
|
|
Здоровий спосіб харчування
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 115 |
Ex. 3 p. 116 |
Ex. 4, p. 117-118 |
|||
47. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Повторити вивч. матер. |
|||