11 клас О.Карпюк (3 години на тиждень) ІІ семестр
№ |
Дата |
Скоригована дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|
||||||
Наука і технічний прогрес |
||||||||||||
|
|
|
Історія виникнення мобільних телефонів. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
A consumer, a handset, a range, stuff, a victim, to enable, average, cellular, digital, sophisticated, emergency service, to install software |
|
Ex.1a,p.120 |
Ex.1a,p.120, ex.2,p.121, ex.3b,p.122 |
Ex.1b,p.121, ex.3a,p.122, ex.3c,p.123 |
|
Вивчити ЛО |
||
|
|
|
Природничі та соціальні науки. Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
Ex.1,p.124 |
Ex.2-5,p.124-125, ex.1,p.127 |
Ex.2-4,p.127-128 |
Ex.5 ,p 125 |
||
|
|
|
Світові винаходи. Розвиток граматичних навичок |
|
Adverb Clauses with Time |
|
|
|
|
Ex.5,p.128 (W) |
||
|
|
|
Яка небезпека від інтернету? Формування навичок аудіювання |
|
|
Ex.2b,p.129 |
Ex.5,p.131 |
Ex.1,2a, p.129, ex.3,4, p.130, ex.6,p.131 |
|
Ex.7,p.131 (O) |
||
|
|
|
Десять винаходів. Формування навичок усного мовлення |
|
|
|
Ex.4a, p.133 |
ex.1, p.132, ex.4, p.134 |
|
Ex4, р 134 |
||
|
|
|
Інтернет в нашому житті. Вдосконалення вмінь діалогічного мовлення |
|
|
|
|
ex.2, 3, p.132 |
|
Ex5, р 134 |
||
|
|
|
Написання опису електронного пристрою. Розвиток навичок письма |
|
|
|
Ex.2, p.135 |
Ex.1, p.135 |
Ex.3, p.136 |
Ex.4,p.136 (W) |
||
|
|
|
Винаходи майбутнього. Розвиток навичок аудіювання та читання |
|
|
Ex.4, p.138, |
Ex.2-3, p.137, ex.1,2, p.140 |
Ex.5-6, p.138-139 |
1 ст 137 |
Ex6 ,p139 |
||
|
|
|
Сучасні винаходи. Вдосконалення вмінь говоріння та письма |
|
|
3 ст 141 |
4 ст 141 |
1 ст 140 |
|
Ex.2, p.140 |
||
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивч.матер. |
||
Природа і довкілля |
||||||||||||
|
|
|
Природа і навколишнє середовище. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
Conservation, heritage, recreation, reproduction, reserve, value, virgin, to admire, to constitute, to preserve, precious, invaluable, varying |
|
|
Ex.2, p.146, |
Ex.1, p.146, |
|
Вивчити слова ст. 147 |
||
|
|
|
Проблеми екології. Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
ex.1,2, p.150 |
ex.3,4, p.149 |
|
Ex.3, p.151 (W) |
||
|
|
|
Вплив діяльності людини на довкілля. Розвиток граматичних навичок |
|
Defining/ non-defining relative clause |
|
|
Ex.1-3, p.153-154 |
Ex.4,5, p.154 |
Ex.6, p.155 (W) |
||
|
|
|
Екологічні проблеми. Формування навичок аудіювання |
Acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging |
Defining/ non-defining relative clause |
Ex.2, p.156 |
Ex.8, p.155 |
Ex.1, p.156, ex.3, p.157 |
Ex.7, p.155 |
Ex.4, p.158 (W) |
||
|
|
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. Формування навичок усного мовлення |
An interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable, sustainable |
|
|
Ex.2a, p.158 |
Ex.1, p.158, ex.2b,3,4, p.160 |
|
Вивчити ЛО |
||
|
|
|
Твій вклад в захист довкілля Вдосконалення вмінь письма |
|
|
|
Ex.3, p.162, ex.5a, p.163 |
Ex.1,2, p.161 |
Ex.4, p.163 |
Ex.5b, p.163 (W) |
||
|
|
|
Молодь захищає довкілля. Робота в групах |
|
|
|
|
Ex.3,4, p.165, |
|
Ex.5, p.166 (Project) |
||
|
|
|
Еко акції. Проєктна робота |
|
|
|
|
Захист проєктів |
|
ex.1, p.167 |
||
|
|
|
Що відбувається з нашим довкіллям? Вдосконалення вмінь аудіювання та читання |
|
|
Ex.3, p.168 |
Ex.4, p.169 |
|
Ex.2, p.168 |
Ex4 ,p 169 |
||
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивч.матер. |
||
Мистецтво |
||||||||||||
|
|
|
Види мистецтва. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
Ban arrangement of, a shadow, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch smb’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight, to put into words, to be sinking out of sight |
|
Ex.4a, p.172 |
Ex.4a, p.172 |
Ex.4b, p.174 |
Ex.1, p.172 |
Ex.5, p.175 (O), вивчити ЛО |
||
|
|
|
Мистецтво в житті людини. Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
Ex.1,2, p.177-178 |
Ex.6-8, p.176, ex.3, p.178, ex.5, p.179 |
|
Ex.4, p.178 (O) |
||
|
|
|
Видатні англійські митці. Формування граматичних навичок |
|
The Participle |
|
Ex.1,2a, p.180 |
Ex.2b,3, p.181 |
|
Ex.4, p.181 (W) |
||
|
|
|
Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини. Розвиток граматичних навичок |
|
The Participle |
|
|
Ex.6,p.182 |
Ex.5, p.182, |
Ex.7, p.182 |
||
|
|
|
Кіномистецтво Розвиток навичок аудіювання |
An approval, a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together |
|
Ex.2, p.184 |
|
ex.1, p.183, ex.3, p.184 |
Ex.5, p.182 |
Вивчити ЛО ст. 183 |
||
|
|
|
Улюблений фільм Вдосконалення вмінь діалогічного мовлення |
|
|
Ex.5a,b, p.186 |
|
Ex.4, p.185, ex.5c, p.186 |
|
Ex.1, p.186 (O) |
||
|
|
|
Після вистави Вдосконалення вмінь монологічного мовлення |
|
|
|
Ex.3b, p.190 |
Ex.2-4, p.187-190 |
|
Скласти відгук про картину |
||
|
|
|
Рецензія на улюблений фільм Вдосконалення вмінь письма |
|
|
|
Ex.1a, p.191 |
Ex.1b,2,3, p.191-192 |
Ex.4, p.193 |
Ex.4, p.193 (дописати) |
||
|
|
|
Жанри мистецтва. Кіномистецтво Вдосконалення вмінь говоріння та читання |
|
|
|
Ex.1-3, p.194-196 |
Ex.3, p.197, ex.5, p.198 |
|
Ex.4, p.198 (O) |
||
|
|
|
Кінонагороди Вдосконалення вмінь аудіювання та письма |
|
|
Ex.3, p.201 |
4,5,6 ст 198-199 Ex.1, p.200, ex.4, p.201 |
1,3,4 ст 201 Ex.6, p.199 |
|
Ex.2, p.201 |
||
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивч.матер. |
||
Молодь |
||||||||||||
|
|
|
Бути хорошим громадянином Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
An addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, to benefit, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, to get dumped, to get training on, to raise money for |
|
Ex.2, p.204 |
Ex.2, p.204 |
Ex.1, p.204, ex.3,4, p.206-207 |
|
Ex.5, p.207 (project), вивчити ЛО |
||
|
|
|
Молодь та суспільство Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
|
Ex.1-4, p.208-209, |
|
Ex 4b, p 209 (O) |
||
|
|
|
Проблеми молоді Розвиток граматичних навичок |
|
The Infinitive form |
|
Ex.1, p.210 |
ex.2,4, p.211-212 |
Ex.3, p.212 |
Ex.5, p.212 (W) |
||
|
|
|
Емоції Розвиток навичок аудіювання |
An anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable, to carry away, to gain control, |
|
Ex.2a, p.213, ex.3, p.214 |
|
Ex.1,2b, p.213, |
|
Вивчити ЛО |
||
|
|
|
Уміння керувати емоціями Формування навичок усного мовлення |
an abuse, bullying, a disease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually |
|
|
|
ex.1-2, p.215-216 |
|
ex.3, p.216 |
||
|
|
|
Рішення проблем Вдосконалення вмінь письма |
|
|
|
|
Ex.1-3, p.217-218 |
Ex.4, p.218 |
Ex.4, p.218 (дописати) |
||
|
|
|
Емоційна зрілість Вдосконалення вмінь говоріння та читання |
|
|
|
Ex.1, p.219 |
Ex.3, p.220, ex.5, p.221 |
Ex.2, p.220 |
Ex.4, p.221 (O) |
||
|
|
|
Молодіжні організації Вдосконалення вмінь аудіювання та письма. Підсумковий урок |
|
|
Ex.3, p.224 |
Ex.1, p.223, ex.4a, p.225 |
Ex.6, p.222 |
Ex.2, p.223 |
Ex.4b,c, p.226 (O) |
||
Україна в світі. Країни виучуваної мови |
||||||||||||
|
|
|
Україна від минулого до майбутнього Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
Conscious, a favour, nowadays, an advantage, sovereign, a novice, a co-founder, to integrate, to resolve, a security, an issue, dedicated, fundamental, a transparency, to overcome, a collapse, a ranking, a start-up |
|
|
Ex.2,3, p.228-229 |
Ex.1, p.228, ex.4, p.230, ex.7, p.231 |
|
Ex.5, p.230, ex.6, p.231 (O) Вивчити ЛО |
||
|
|
|
Політична система в Великій Британії Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
Ex.1-3, p.232-233 |
Ex.4, p.233, ex.1,2, p.234 |
|
Ex.3, p.234 (O) |
||
|
|
|
Політична система в США Розвиток граматичних навичок |
|
Infinitive Gerund Participle |
|
|
|
|
Ex 3, p 234 |
||
|
|
. |
Рада Європи Розвиток навичок аудіювання |
An affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote, legal, human right |
|
Ex.2a, p.235. ex.4, p.236 |
|
Ex.1,3, p.235,
|
Ex.2b, p.235 |
вивчити ЛО
|
||
|
|
|
Міжнародні організації: ЄС Формування навичок усного мовлення |
voluntary, a member, youth-led, a suggestion, an activist, to donate, a charity, a petition, to raise, to volunteer, to register, to encourage, to approve, to disapprove |
|
|
|
ex.1,2, p.237 |
|
Ex.3, p.238(O), |
||
|
|
|
Політичні новини Вдосконалення вмінь письма |
|
|
|
Ex.1, p.239,
|
Ex.2, p.239 |
Ex.3, p.239 |
Дописати статтю |
||
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, граматику |
||
|
|
|
Сучасна Україна Вдосконалення вмінь говоріння та читання |
|
|
|
ex.1, p.241 |
Ex.4, p.241 |
3 р242 |
Ex.2, p.242 (W), ex.3, p.242 (O) |
||
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
||
|
|
|
Сучасна Україна Вдосконалення вмінь говоріння та читання |
|
|
|
ex.1, p.241 |
Ex.4, p.241 |
3 р242 |
Ex.2, p.242 (W), ex.3, p.242 (O) |
||
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
||
|
|
|
Людина та суспільство Робота в групах |
|
|
|
Ex.5, p.243, |
|
|
Ex.6, p.244 (project) |
||
|
|
|
Людина та суспільство Захист проектів |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
ex.1, p.247
|
||
|
|
|
Україна. Велика Британія Вдосконалення вмінь аудіювання та письма. Підсумковий урок |
|
|
Ex.3, p.248 |
Ex.4, p.248 |
|
|
Ex.2, p.247 |
||