Календарне планування 11 клас ( рівень стандарту)

Про матеріал

Календарне планування з хімії 11 клас ( рівень стандарту), містить теми уроків ,розподілені за годинами. Також в плануванні вказані лабораторні досліди,практичні роботи та теми творчих завдань.

Перегляд файлу

11 клас

(1 год на тиждень, усього 35 годин із них 5 год — резервних)

 

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів

Дати

11а

11б

1,2

Повторення основних питань органічної хімії

 

 

 

Тема 1. Органічні сполуки

3,4

Теорія як вища форма наукових знань.
Теорія хімічної будови органічних сполук
О.  Бутлерова.
Явище ізомерії

Учень (учениця):

називає:

  • найпростіші  ізомери парафiнів за систематичною номенклатурою;

наводить приклади:

  • органічних сполук різних класів;
  •  синтезів органічних сполук на основі вуглеводневої сировини;

формулює:

  •  основне положення теорії хімічної будови;

класифікує:

  •  органічні сполуки за будовою карбонового ланцюга, видами  карбон-арбонових зв’язків, функціональними групами, рівнями структурної організації;

складає:

  •  молекулярні та структурні формули органічних сполук;

описує:

  •  склад і властивості нафти, природного газу, кам’яного вугілля:
  •  процес та продукти перегонки нафти і переробки кам’яного вугілля;

характеризує:

  •  значення органічних речовин для розв’язування сировинної проблеми людства;
  • значення рівнів організації органічних речовин у живій природі;
  • природну вуглеводневу сировину як джерело добування органічних сполук;
  • органічні сполуки як компоненти їжі;
  • детонаційну стійкість бензину;

пояснює:

  •  значення теорії хімічної будови;
  •  причини багатоманітності органічних речовин;

порівнює:

  •  природні, штучні й синтетичні волокна, пластмаси;
  •  мило і синтетичні мийні засоби;

встановлює:

 причиново-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та

Учень (учениця):

називає:

  • найпростіші  ізомери парафiнів за систематичною номенклатурою;

наводить приклади:

  • органічних сполук різних класів;
  •  синтезів органічних сполук на основі вуглеводневої сировини;

формулює:

  •  основне положення теорії хімічної будови;

класифікує:

  •  органічні сполуки за будовою карбонового ланцюга, видами  карбон-карбонових зв’язків, функціональними групами, рівнями структурної організації;

складає:

  •  молекулярні та структурні формули органічних сполук;

описує:

  •  склад і властивості нафти, природного газу, кам’яного вугілля:
  •  процес та продукти перегонки нафти і переробки кам’яного вугілля;

характеризує:

  •  значення органічних речовин для розв’язування сировинної проблеми людства;
  • значення рівнів організації органічних речовин у живій природі;
  • природну вуглеводневу сировину як джерело добування органічних сполук;
  • органічні сполуки як компоненти їжі;
  • детонаційну стійкість бензину;

пояснює:

  •  значення теорії хімічної будови;
  •  причини багатоманітності органічних речовин;

порівнює:

  •  природні, штучні й синтетичні волокна, пластмаси;
  •  мило і синтетичні мийні засоби;

встановлює:

 причиново-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та

 

 

5,6

Поглиблення та поширення знань з теми

 

 

7,8

Поглиблення та поширення знань з теми

 

 

9,10

Органічні речовини в живій природі. Рівні структурної організації органічних речовин.
 

 

 

11,12

Природні джерела органічних речовин. Природний і супутній нафтовий гази, їх склад, використання.
Нафта. Склад, властивості нафти.  Продукти перегонки нафти, їх застосування. Детонаційна стійкість бензину.
Кам’яне вугілля, продукти його  переробки.
Основні види палива та їх значення в енергетиці країни

 

 

13,14

Поглиблення та поширення знань з теми

 

 

15,16

Контрольна робота №1

 

 

17,18

Охорона навколишнього середовища від забруднень під час переробки вуглеводневої сировини та використанні продуктів її переробки.

 

 

19,20

Синтез органічних сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини.

Органічні речовини як основа сучасних матеріалів. Пластмаси, синтетичні каучуки, гума, штучні й синтетичні волокна.
 

 

 

21,22

Органічні сполуки і здоров’я людини. Жири, білки, вуглеводи, вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі. Харчові добавки,
Е-числа. Поняття про синтетичні лікарські засоби (на прикладі аспірину).

 

 

23,24

Шкідливий вплив вживання алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння на організм людини.
 

 

 

25, 26

Поглиблення та поширення знань з теми

 

 

27,28

Органічні сполуки в побуті. Поняття про побутові хімікати. Загальні правила поводження з побутовими хімікатами.

 

 

29,30

Мило, його склад, мийна дія. Синтетичні мийні засоби.  Органічні розчинники, їх застосування. Попередження забруднення довкілля  при використанні органічних речовин у побуті

 

 

31

Практична робота:
№ 1. Видалення забруднень органічного походження з поверхні тканини.

 

 

32,33

Узагальнення матеріалу

 

 

34

Контрольна робота №2

 

 

35

Узагальнюючий урок

 

 

 

Демонстрації:
1. Моделі молекул вуглеводнів.
2. Модель нафтоперегінної установки.
3. Виявлення властивостей пластмас: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів, окисників.
4. Витягування ниток зі смоли капрону чи лавсану.
5. Відношення волокон різних видів до розчинів кислот і лугів.
6. Денатурація білка під дією етанолу.
7. Зразки побутових хімікатів.
8. Зразки синтетичних мийних засобів.
9. Зразки органічних розчинників.
10. Розчинність олійної фарби у воді та гасі.
Лабораторні досліди:
1. Виготовлення моделей молекул парафінів.
2. Ознайомлення зі зразками нафтопродуктів.
3. Ознайомлення зі зразками продуктів коксування вугілля та різних видів палива.
4. Ознайомлення зі зразками пластмас.
5. Ознайомлення зі зразками каучуків.
6. Ознайомлення зі зразками натуральних, штучних і синтетичних волокон.
7. Ознайомлення зі змістом етикеток на харчових продуктах.
8. Ознайомлення зі змістом інструкцій до товарів побутової хімії.
9. Порівняння властивостей мила і синтетичних мийних засобів.

 

Орієнтовні об’єкти екскурсій.

Підприємства з переробки кам’яного вугілля, природного газу, нафти, виробництва лікарських засобів, штучних і синтетичних волокон, мила, синтетичних мийних засобів, побутових хімікатів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Golubovska Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
3 лютого 2018
Переглядів
981
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку