Календарне планування 11 клас, всесвітня історія

Про матеріал
Календарне планування для 11 класу з предмета "Всесвітня історія" по новій програмі, з урахуванням змін до програми Міністерства освіти та найки України
Перегляд файлу

Календарне планування уроків

" Всесвітня історія" для 11-х класів у 2019/2020 н.р.

35 годин (1 година на тиждень)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія: 10–11 класи, (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 236 від 21.02.2019 р.)

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

Скориговано

Примітка

Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

1

Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин.   Організація Об’єднаних Націй (ООН). Спеціалізовані організації під егідою ООН. “Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966 р.).

 

 

 

2

Радянська окупація Східної Європи. Початок Холодної війни. Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчіля в Фултоні. Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”. Поділ Німеччини. НАТО та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу.

 

 

Навчальний  проект: Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.

 

Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства

3

Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини.

 

 

Практичне  заняття: Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.

4

Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем. Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг.

 

 

 

5

Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин.

 

 

Практичне  заняття: Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу.

6

Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності.

 

 

 

7

“Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель.

 

 

Есе:  Яким має бути сучасний політичний лідер?

 

8

Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту.

 

 

 

9

Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.

 

 

Навчальний  проект: Українська діаспора в державах Північної Америки та Західної Європи.

10

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

11

Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи.

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла”.

 

 

 

12

Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ).

Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і “Празька весна” 1968 р.

 

 

Навчальний  проект: “Празька весна” 1968 року.

 

13

Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину. Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР.

 

 

 

14

“Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації.

 

 

 

15

Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

 

 

Навчальний  проект: Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. (на прикладі Вацлава Гавелла, Леха Валенси, інших).

16

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку

17

Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети.

 

 

.

 

18

Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін.

 

 

 

19

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

 

20

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

 

 

 

21-22

Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

Есе:  Сучасні країни Азії: діалог західної та східної цивілізацій.

 

23

Практичне  заняття: Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав

 

 

 

24

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 5. Міжнародні відносини

25

Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.

Практичне  заняття: Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ

 

 

 

26

Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

 

 

 

27

Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

Практичне  заняття: Демонтаж результатів періоду “розрядки”: причини і наслідки.

28

Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму.Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.ст.: точки перетину інтересів.

 

 

 

29

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 6. Повсякденне життя і культура

30

Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.

 

 

Навчальний  проект:  Винаходи ХХ століття, які скоротили відстані та змінили світ.

31

Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення.

Практичне  заняття: Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.

 

 

Навчальний  проект: Людина другої половини ХХ і початку ХХІ ст.: творець, митець, захисник.

 

32

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”.

 

 

Навчальний  проект: Визначні пам’ятки сучасної архітектури (створення інтерактивної карти).

33

Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.

 

 

Навчальний  проект: Галерея сучасного мистецтва / Олімпійські ігри в сучасному світі (на вибір учителя/учительки або учня/учениці).

34

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

Узагальнення до курсу

35

Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Національні та глобальні виклики.

Виміри цінностей людського буття в сучасному світі.

Україна у світовому співтоваристві.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. ФЕДУНОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Биченко Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
31 липня 2019
Переглядів
21373
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку