Календарне планування з всесвітньої історії
8 клас
Індивідуальна форма навчання
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
|
Повторення. Вступ |
||||
|
Вступ. Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу |
|
|
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
||||
|
Відкриття європейців Завоювання Нового Світу Матеріальний світ і суспільство Повсякденне життя Західної Європи Практичне заняття. Цивілізації доколумбової Америки |
|
|
|
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі |
||||
|
Гуманізм. Високе Відродження Зародження культури бароко. Становлення нової європейської науки Практичне заняття. Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; Реформація в Німеччині Поширення Реформації та Контрреформація |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі» |
|
|
|
Розділ 3. Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст. |
||||
|
Становлення абсолютної монархії у Франції Завершення формування абсолютної монархії у Франції Англія у XVI ст. Англійська революція
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр. Практичне заняття. Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. |
|
|
|
Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст. |
||||
|
Османська імперія Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика Річ Посполита Московська держава. Поява Російської імперії Практичне заняття.Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І. |
|
|
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва |
||||
|
Просвітництво і промислова революція Освічений абсолютизм Міжнародні відносини XVIII ст. Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Епоха Просвітництва» |
|
|
|
Розділ 6. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст. |
||||
|
Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст. Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст. |
|
|
|
|
Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства» |
|
|
|