Клинцівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів - філія
Бережинського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Кропивницької районної ради
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач філєю Директор Бережинського закладу
___________ І. Шиманська загальної середньої освіти І – ІІІ ст.
"___" вересня 2019 року ______________ К. Буртак
"___" січня 2020 року "___" вересня 2019 року
__________________________
Календарно – тематичне планування
навчального матеріалу
з образотворчого мистецтва
(в курсі «Мистецтво»)
в 2 класі
на І та ІІ семестр 2019 / 2020 н.р.
Вчитель Семидітна Лариса Василівна
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 2 класі
Семестр |
Загальна кількість годин |
Кількість годин на тиждень |
І семестр |
16 |
1 |
ІІ семестр |
19 |
1 |
Усього |
35 |
1 |
Розглянуто на засіданні МО
вчителів початкових класів
Протокол № 1 від «___» серпня 2019 року
Керівник МО __________ О. Гетьман
Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Підручник:
Мистецтво: підруч. для 2 кл.закл. загальн. середн. освіти / М.Л. Мосол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило – Київ: Генеза, 2019. – 112 с.:іл..
Образотворче мистецтво
(в курсі МИСТЕЦТВО.)
За підручником Л. Масол, М. Гайдамака, О. Колотило
1 год. на тиждень
ІІ семертр
№ |
Тема |
Дата |
Скор. дата |
Примі-тка |
|
ПРОЩАВАЙ, ВЕСЕЛЕ ЛІТЕЧКО. Повторення основних та похідних кольорів. «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с.6-7) |
04.09 |
|
|
|
ЗВУКИ ТА КОЛЬОРИ ПРИРОДИ. Лінія горизонту. Композиція «Осіннє чудо-дерево». (с.10-11) |
11.09 |
|
|
|
ОСІННІ ПЕРЕТВОРЕННЯ. Колорит. Створення чарівної квітки в теплому або холодному колориті (білий або тонований папір, гуаш). Скрайбінг-презентація своєї роботи (за бажанням та по можливості – комп’ютерна). (с.14-15) |
18.09 |
|
|
|
ХМАРКИ-ЧАРІВНИЦІ, НЕВТОМНІ МАНДРІВНИЦІ. Композиція «Хмаринки-мандрівниці», передавання у ній свого настрою (гуаш). Створення «хмари слів» – путівника по мистецтву. (с.18-19) |
25.09 |
|
|
|
РИТМИ ОСІННЬОГО ДОЩУ. Композиція «Вітряний дощовий день у полі» (акварель, гуаш). (22-23) |
02.10 |
|
|
|
ПРО ЩО РОЗПОВІВ НАТЮРМОРТ. Натюрморт. Композиційний центр. Композиція «Смачненький натюрморт із кавуна та фруктів»(акварель, сіль). (с.26-27) |
09.10 |
|
|
|
ПРО ЩО РОЗПОВІВ НАТЮРМОРТ. Колекктивна робота « Натюрморт з гомінкого городу «(пластилін, солоне тісто). (с.26-27) |
16.09 |
|
|
|
ТРОЇСТІ МУЗИКИ. Оздоблення старовинних на- родних інструментів. За допомогою різних художніх технік створення візерунків, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(аплікація, штампування) (с.30-31) |
23.09 |
|
|
|
ЯК СОПІЛКА ФЛЕЙТОЮ СТАЛА. Теплі та холодні кольори. Лініями або плямами передавання краси пісні сопілки чи мелодії флейти.(с.34-35) |
06.11 |
|
|
|
ДЛЯ КОЖНОГО ЗВІРА І ПТАХА У КАЗКИ СВОЇ ГОЛОСИ. Силует. Порівняння живописних та силуетних зображень тварин. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!». |
13.11 |
|
|
|
ДЛЯ КОЖНОГО ЗВІРА І ПТАХА У КАЗКИ СВОЇ ГОЛОСИ. Силует. Придумування рухливої гри-пантоміми, де кішка буде головним героєм. (с.38-39) |
20.11 |
|
|
|
ДЛЯ КОЖНОГО ЗВІРА І ПТАХА У КАЗКИ СВОЇ ГОЛОСИ. Форми і кольори – теплі, холодні, світлі, темні. Малювання казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку). (с.42-43) |
27.11 |
|
|
|
ЗИМОВІ СВЯТА. Витинанка. Створення рамки для фотографії, що нагадує морозні візерунки (білий восковий олівець та акварельні фарби). (с.46-47) |
04.12 |
|
|
|
ЗИМОВІ СВЯТА. Витинанка – янголятко або зірка. (с.46-47) |
11.12 |
|
|
|
ЗИМОВІ ЕТЮДИ. Дослідження, як народжуються різні відтінки кольору. Композиція «Зимові етюди» (воскові олівці та акварельні фарби). (с.52-53) |
18.12 |
|
|
|
ЗИМОВІ ЗАХОПЛЕННЯ І СПОРТ. Групова робота. Створення захопливої настільної гри «До спортивних вершин». Малювння поля гри, зображення спортивних знарядь відповідно до обраного виду спорту. (с.56-57) Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи. |
|
|
|
ІІ семертр |
|
|||
|
Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин» (гуаш, пластилін) (с. 56-57). |
|
|
|
|
Карнавал тварин. Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (олівці, фломастери) (с. 60-61). |
|
|
|
|
Карнавал птахів. Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха (акварель, гуаш) (с. 64-65). |
|
|
|
|
Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69). |
|
|
|
|
Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу (гуаш) (с. 72-73). |
|
|
|
|
Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації (техніка за вибором -аварель, гуаш, кольорові олівці) (с. 76-77). |
|
|
|
|
Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81). |
|
|
|
|
Пори року зустрічаються. Створення одягу для Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81). |
|
|
|
|
Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і ягідок (гуаш) (с. 84-85). |
|
|
|
|
Квіткові фантазії. Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89). |
|
|
|
|
Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89). |
|
|
|
|
Ритми життя в мистецтві. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93). |
|
|
|
|
Ритми зкиття в мистецтві Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки (кольорові олівці, фломастери) (с. 93). |
|
|
|
|
Рекламуємо красиве і корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с. 96-97). |
|
|
|
|
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація (кольоровий папір) (с. 100-101). |
|
|
|
|
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу з овочів (с. 101). |
|
|
|
|
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 103). |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
Клинцівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів - філія
Бережинського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач філєю Директор Бережинського закладу
___________ І. Шиманська загальної освіти І – ІІІ ст.
"___" вересня 2019 року ______________ К. Буртак
"___" січня 2020 року "___" вересня 2019 року
Згідно діючої програми
Календарно – тематичне планування
навчального матеріалу
з образотворчого мистецтва
в 2 класі
на І та ІІ семестр 2019 / 2020 н.р.
Вчитель Семидітна Лариса Василівна
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 2класі
Семестр |
Загальна кількість годин |
Кількість годин на тиждень |
І семестр |
17 |
1 |
ІІ семестр |
18 |
1 |
Усього |
35 |
1 |
Розглянуто на засіданні ШМО
вчителів початкових класів
Протокол № 1 від «___» серпня 2019 року
Голова ШМО __________ Н. Позняк