Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:
Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.
Завдання курсуполягає у формуванні вмінь:
№ уроку |
|
Дата |
Скориг |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітки |
||||
Клас |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||
|
|
Тема 1 : Я, моя сім’я, мої друзі. |
||||||||||
|
6б 6в 6г |
2.09 |
|
Знову до школи |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Артикль |
ЛО теми
|
Впр. 2,3,4 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4,6 С. 6 |
Впр, 7,8 С. 7 |
|
6б 6в 6г |
5.09 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Впр. 6 С.11
|
|
|
6б 6в 6г |
9.09 |
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівника old |
ЛОтеми. Впр. 4 С.13 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, Впр.6 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
Впр.7 С.16 |
|
|
6б 6в 6г |
12.09 |
|
Мої батьки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
Розповідь про батьків |
|
|
6б 6в 6г |
16.09 |
|
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
Впр. 8 С. 19 |
|
|
6б 6в 6г |
19.09 |
|
Мої тітка та дядько |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
Впр. 6 С. 21 |
|
|
6б 6в 6г |
23.09 |
|
Мої родичі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
Впр. 4 С. 23 |
|
|
6б 6в 6г |
26.09 |
|
Характер людини |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 7 С. 24 |
|
|
6б 6в 6г |
30.09 |
|
Наші друзі та родичі |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2,3 С. 25 |
Впр. 5 С. 26 |
|
|
|
Тема 2: Покупки. |
||||||||||
|
6б 6в 6г |
3.10 |
|
Торговий день |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характери тики якості товарів.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 1,2 С.30-31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
Впр. 7 С.32 |
|
6б 6в 6г |
7.10 |
|
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 1 С.33 |
Впр. 6,7 С.35 |
|
|
6б 6в 6г |
10.10 |
|
Покупки у магазині |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 5 С.38 |
|
|
6б 6в 6г |
17.10 |
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3,4,5 С.39-4 |
Впр. 6 С.41 |
Впр. 7,8 С.41-42 |
|
|
6б 6в 6г |
28.10 |
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
Впр. 4,5 С.44 |
|
|
6б 6в 6г |
31.10 |
|
Гроші |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
Впр. 5,6 С.47 |
|
|
6б 6в 6г |
4.11 |
|
Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
Впр. 5 С.49 |
|
|
6б 6в 6г |
7.11 |
|
Покупки в Лондоні |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 49 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С.50 |
Впр. 3 С. 51 |
Впр, 7 С. 50 |
Тема 3: Харчування. |
||||||||||||
|
6б 6в 6г |
11.11 |
|
Повсякденні страви |
Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
Впр. 5 С. 57 |
|
6б 6в 6г |
14.11 |
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
Впр. 9,10 С. 59 |
|
|
6б 6в 6г |
18.11 |
|
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 5 С. 62 |
Впр. 7,8 С.62 |
|
|
6б 6в 6г |
21.11 |
|
Час обіду
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр.4 С.64 |
Впр. 6,7 С. 65 |
|
|
6б 6в 6г |
25.11 |
|
Приготування їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
Написати рецепт |
|
|
6б 6в 6г |
28.11 |
|
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
Впр. 6,8(2) С. 69 |
|
|
6б 6в 6г |
2.12 |
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4 С.70 |
Впр. 2 С.69 |
Впр. 7 С.71 |
|
|
6б 6в 6г |
5.12 |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
||||||||
|
6б 6в 6г |
9.12 |
|
Семестрова контрольна робота з читання
|
||||||||
|
6б 6в 6г |
12.12 |
|
Семестрова контрольна робота з письма |
||||||||
|
6б 6в 6г |
16.12 |
|
Семестрова контрольна робота з мовлення |
||||||||
|
6б 6в 6г |
19.12 |
|
Покупки |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5,6,7 С.71 |
Впр. 1 С.72 |
Впр. 8 С.71 |
|
6б 6в 6г |
23.12 |
|
Улюблені страви |
|
Артикль |
ЛО теми |
Впр. 3 С.73 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,5 С.73-74 |
Впр. 3(b) С.73 |
Кросворд. |