Календарне планування

Про матеріал
Орієнтовні об’єкти екскурсій. Водоочисна станція. Підприємства з виробництва пластмас, цукровий завод, кондитерська, хлібопекарня.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВЧИТЕЛЬ:

 

БОКОВЕЦЬ ІРИНА ІВАНІВНА

 

 

7-й клас (52 години, 1,5 год на тиждень,

із них 5 год — резервних)

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

Прим

І СЕМЕСТР

Вступ (3 год)

1

Хімія — природнича наука. Речовини та їх перетворення у навколишньому світі.

Демонстрації:

1. Взаємодія харчової соди (натрій ідроген карбонату) з оцтом (водним розчином етанової кислоти).

2. Зміна забарвлення індикаторів у різних середовищах.

 

 

2

Короткі відомості з історії хімії.

 

 

3

Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням кабінету хімії та лабораторним посудом, маркуванням небезпечних речовин.

Лабораторний дослід 1. Дослідження будови полум’я.

Лабораторний дослід 2. Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин (на прикладі побутових хімікатів).

 

 

4

Практична робота 1. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами.  Виконання найпростіших лабораторних операцій.

 

ТО

Тема 1. Початкові хімічні поняття(21 год)

 

5

Фізичні тіла. Матеріали. Речовини. Молекули. Атоми. Як вивчають речовини. Спостереження й експеримент у хімії.

 

 

6

 

Фізичні властивості речовин.

Лабораторний дослід 3. Ознайомлення  з фізичними властивостями речовин. Опис спостережень. Формулювання висновків.

 

 

7

Чисті речовини і суміші (однорідні, неоднорідні). Способи розділення сумішей.

 

 

8

 

Практична робота 2. Розділення сумішей.

 

 

9

 

Хімічні елементи, їхні назви і символи. Поширеність хімічних елементів у природі. Ознайомлення з Періодичною системою хімічних елементів.

Демонстрації: 3. Періодична система хімічних елементів.

Демонстрації:4. Зразки металів і неметалів.

 

 

10

 

Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів.

 

 

11

Хімічні формули речовин. Прості та складні речовини. Багатоманітність речовин. Метали й неметали. Металічні та неметалічні елементи.

Лабораторний дослід 4. Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин.

 

 

12

 

Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів.

 

 

13

Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук

 

ТО

14

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою.

Розрахункові задачі: 1. Обчислення відносної молекулярної маси речовини

 

 

 

15

 

Масова частка елемента в складній речовині.

 

 

16

 

Розрахункові задачі: 2. Обчислення масової частки елемента в складній речовині.

 

 

17

 

Розрахункові задачі: 3. Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою часткою.

 

 

18

 

Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують.

Лабораторний дослід 5-9. Дослідження хімічних реакцій, що супроводжуються виділенням газу, випаданням осаду, зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом.

 

 

19

Практична робота 3. Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів.

 

 

20

 

Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.

Демонстрація. 5.Дослід, що ілюструє закон збереження маси речовин (реальний або віртуальний).

 

 

21

Хімічні рівняння.

 

 

22

Письмова тематична (контрольна) робота

 

 

23

Узагальнення та систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття». 

 

 

24

Захист міні-проектів

 

ТО

Домашній експеримент: 1. Взаємодія харчової соди з соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.

 

 

ІІ СЕМЕСТР

Тема 2. Кисень (13 год)

25

Повітря, його склад. Оксиген. Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню.

 

 

26

Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню.

Демонстраці:ї 6. Добування кисню з гідроген пероксиду.

7. Збирання кисню витісненням повітря та витісненням води.

8. Доведення наявності кисню.

 

 

27

Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакція сполучення.

Демонстрація:9. Спалювання простих і складних речовин.

 

 

28

Практична робота 4. Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності.

 

 

29

 

Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання).

 

 

30

 

Умови виникнення та припинення горіння.

 

 

31

 

Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду, глюкози).

 

 

32

 

Взаємодія кисню зі складними речовинами

 

 

33

Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря.

 

 

34

Застосування та біологічна роль кисню.

 

 

35

Розв’язування вправ

 

 

36

Узагальнення та систематизація знань з теми

 

ТО

                             Тема 3. Вода  (10 год)

37

Вода, склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник.

 

 

38

Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.

 

 

39

Масова частка розчиненої речовини.

 

 

40

Розрахункові задачі: 4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму  води в розчині.

 

 

41

 

Виготовлення розчину.

Демонстрація: 10. Виготовлення розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини.

 

 

42

Практична робота 5. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.

 

 

43

 

Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи.

 

 

44

 

Поняття про індикатори.

Демонстрація:11. Взаємодія кальцій оксиду з водою. Випробування водного розчину добутої речовини індикатором.

12. Взаємодія карбон(ІУ) оксиду з водою. Випробування водного розчину добутої речовини індикатором.

Лабораторний дослід 6. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.

 

 

45

Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

 

 

46

Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.

 

 

47

Розв’язування вправ

 

 

48

Узагальнення й систематизація знань з теми

 

 

49

Узагальнення й систематизація знань з теми

 

 

50

Письмова тематична (контрольна) робота

 

ТО

51

Аналіз контрольної роботи. Захист міні-проектів

 

 

52

Підсумковий урок

 

 

Домашній експеримент:

2. Очищення забрудненої води за допомогою власноруч виготовленого фільтру.

 

Орієнтовні об’єкти екскурсій. Хімічні лабораторії промислових і сільськогосподарських підприємств, науково-дослідних інститутів, вищих навчальних закладів. Пожежне депо. Водоочисна станція.

 

 

 

 

 

 

8 клас

2 год/тижд, 68 годин

Зміст навчального матеріалу

Дата

Прим

І СЕМЕСТР

Повторення основних питань

курсу хімії 7 класу (4 год)

1

Найважливіші хімічні поняття.

 

 

2

Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення.

 

 

3

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою.

 

 

4

Масова частка елемента в складній речовині.

 

ТО

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома.  (12 годин)

5

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.

 

 

6

Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.

 

 

7

Періодичний закон Д. І. Менделєєва (сучасне формулювання). Періодична система хімічних елементів, її структура.

Демонстрації1. Періодична система хімічних елементів (довга і коротка форми).

 

 

8

Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.

Демонстрації2. Моделі атомів (віртуальні 3D).

 

 

9

Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі.

Демонстрації 3. Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D).

 

 

10

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20.

 

 

11

Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20.

 

 

12

Поняття про радіус атома.

 

 

13

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.

 

 

14

 

Значення періодичного закону

 

 

15

Узагальнення знань з теми: «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома».

 

 

16

Тематичний контроль знань з теми: «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома».

 

ТО

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини. (10 год)

17

Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів.

 

 

18

Ковалентний зв'язок, його утворення.

 

 

19

Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул.

 

 

20

Йони. Йонний зв’язок, його утворення.

 

 

21

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.

Демонстрації 4. Моделі кристалічних ґраток різних типів.

5. Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

Лабораторний  дослід1. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

 

 

22

Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.

 

 

23

Практична робота 1. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту).

 

 

24

Узагальнення знань.

 

 

25

Письмова тематична (контрольна) робота.

 

 

26

Аналіз контрольної роботи. Захист міні-проектів

 

ТО

Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами (9 год)

27

Кількість речовини. Моль — одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.Демонстрації6. Зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості речовини).

 

 

28

Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.

 

 

29

Молярна маса.

 

 

30

Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою.

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

31

 

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.

 

 

32

Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.

 

 

33

Відносна густина газів Обчислення з використанням відносної густини газів

 

 

34

Узагальнення знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами»

 

 

35

Тематичний контроль знань. Самостійна робота.

 

ТО

Тема 4. Основні класи неорганічних сполук (30 год)

36

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

 

 

37

Фізичні властивості оксидів.

Демонстрації7. Зразки оксидів.

 

 

38

Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

Демонстрації8. Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою.

 

 

39

Фізичні властивості кислот.

Демонстрації9. Зразки кислот.

 

 

40

 

Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями.Демонстрації10. Хімічні властивості кислот.

Лабораторний дослід 3. Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

 

 

41

 

Реакція нейтралізації.

Лабораторний дослід 2. Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

 

 

42

Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну.

 

 

43

 

Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

Розрахункові задачі

 Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

 

ТО

44

Фізичні властивості основ.

Демонстрації11.  Зразки основ.

 

 

45

 

Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями.

Демонстрації12. Хімічні властивості лугів.

 

 

46

 

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.

Демонстрації13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ.

 

 

47

Заходи безпеки під час роботи з лугами.

Розрахункові задачі

 Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

 

 

48

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).

Демонстрації 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду.  

15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей.

 

 

49

 

Фізичні властивості середніх.

Демонстрації16. Зразки солей.

 

 

50

 

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Демонстрації17. Хімічні властивості солей.

 

 

51

Хімічні властивості середніх солей. Лабораторний дослід 4. Взаємодія металів із солями у водному розчині.

Лабораторний дослід  5. Взаємодія солей з лугами у водному розчині.

Лабораторний дослід  6. Реакція обміну між солями в розчині

 

 

52

Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

 

ТО

53

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Демонстрації 18. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в   розчин, що утворився.

 

 

54

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

55

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Лабораторний дослід  7.Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну.

 

 

56

Практична робота 3. Розв’язування експериментальних задач.

 

 

57

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей.

 

 

58

 

Вплив на довкілля і здоров’я людини.

 

 

59

Розвязування розрахункових задач

 

 

60

Розвязування розрахункових задач

 

 

61

Розвязування розрахункових задач

 

 

62

Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук»

 

 

63

Письмова тематична (контрольна) робота з теми «Основні класи неорганічних сполук»

 

 

64

Аналіз контрольної роботи

 

 

65

Презентація навчальних проектів

 

 

66

Презентація навчальних проектів

 

 

67

Підведення підсумків ІІ семестру та навчального року.

 

 

68

Підсумковий урок

 

ТО

Домашній експеримент

1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину.

Орієнтовні об’єкти екскурсій. Краєзнавчий і мінералогічний музеї.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 клас

2 год/тижд, 68 години

Зміст уроку

Дата

Прим

І СЕМЕСТР

Повторення основних питань курсу хімії 8 класу

 (2 години)

1

Склад і власти­вості основних класів неорга­нічних сполук

 

 

2

Хімічний зв'язок, будова речовини

 

 

Тема 1. Розчини (19 год)

3

Поняття про дисперсні систе­ми, колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі.

 

 

4

Розв’язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини.

 

 

5

Будова молекули води, поняття, про вод­невий зв'язок

 

 

6

Розчинність речовин, її залежність від різних чинників. Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини.

 

 

7

Розчинення як фізико-хімічний процес.Те­плові явища, що супроводжують розчинення речо­вин.

Демонстрації1.Теплові явища під час розчинення (розчинення амоній нітрату і безводного кальцій хлориду у воді).

 

 

8

Поняття про кристалогідрати

 

ТО

9

Електролітич­на дисоціація. Електроліти та неелектроліти

Демонстрація 2.Дослідження речовин та їхніх водних розчинів на електричну провідність (кристалічний натрій хлорид, дистильована вода, розчин натрій хлориду, кристалічний цукор, розчин цукру, хлоридна кислота).

 

 

10

Електролітич­на дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах.

 

 

11

Ступінь дисоці­ації. Сильні та слабкі електро­літи

 

 

12

Поняття про рН розчину. Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.

Лабораторний дослід 2. Встановлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти, харчової і косметичної продукції) за допомогою універсального індикатора

Лабораторний дослід 3. Дослідження рН харчової і косметичної продукції.

 

 

13

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу

Демонстрація 3.Реакції обміну між електролітами у водних розчинах

 

 

14

 

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу

Лабораторний дослід 4. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах,  що супро воджуються випаданням осаду.

Лабораторний дослід 5. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах,  що супроводжуються виділенням газу.

Лабораторний дослід 6. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах,  що супроводжуються утворенням води

 

 

15

Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій

 

 

16

Практична робота 1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах

 

 

17

Виявлення у розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену.

Лабораторний дослід 1. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах.

 

 

18

Якісні реакції на  хлорид-іони. Застосування якісних реакцій

Лабораторний дослід 7. Виявлення хлорид-іонів у розчині.

 

 

19

Якісні реакції на  сульфат-, карбонат- іони. Застосування якісних реакцій.

Лабораторний дослід 8. Виявлення сульфат-іонів у розчині.

Лабораторний дослід 9. Виявлення карбонат-іонів у розчині.

 

 

20

Практична робота 2. Розв'язання екс­периментальних задач

 

 

21

 

Письмова тематична (контрольна) робота

 

ТО

Домашній експеримент

1. Виготовлення колоїдних розчинів (желе, кисіль тощо).

Тема 2. Хімічні реакції (9 год)

22

Класифікація хімічних реак­цій за різними ознаками. Реакції сполу­чення, розкла­ду, заміщення, обміну.

Демонстрація 4.Реакції розкладу, сполучення, заміщення, обміну, екзо- та ендотермічні реакції

 

 

23

Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

 

 

24

Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, віднов­лення, окисни­ки, відновники.

 

 

25

Складання рівнянь найпро­стіших окисно-відновних реакцій. Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

 

 

26

Екзотермічні та ендотермічні ре­акції. Термохі­мічні рівняння.

 

 

27

Оборотні й не­оборотні реакції. Хімічна рівно­вага

 

 

28

Швидкість хімічної реак­ції, залежність швидкості реакції від різних чинників.

Демонстація 5.Залежність швидкості реакцій металів (цинк, магній, залізо) з хлоридною кислотою від активності металу

Лабораторний дослід 10.Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою

 

 

29

Практична робота 3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій.

 

 

30

Тематичне оцінювання

 

ТО

Тема 3. Найважливіші органічні сполуки (20 + 5 год)

31

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени

 

 

32

 Метан як представник насичених вуглеводнів. Демонстрація 6. Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування).

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

33

Гомологи мета­ну. Молекулярні та структурні формули, назви. Фізичні власти­вості гомологів метану

 

 

34

Реакція заміщення для метану.

 

 

35

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів.

 

 

36

Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості.

 

 

37

Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування).

 

 

38

Горіння вуглеводнів.

Демонстрація 7.Горіння парафіну, визначення його якісного складу за продуктами згоряння.

 

 

39

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену.

Демонстрація 8.Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену Виявлення властивостей поліетилену: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів.

 

 

40

Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями 

 

 

41

Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів. Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля.

 

 

42

Застосування вуглеводнів.Бензен.

 

ТО

43

Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи.

 

 

44

Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості.

 

 

45

Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол. Лабораторний дослід 11. Взаємодія гліцеролу з купрум(ІІ) гідроксидом.

 

 

46

Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

 

 

47

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

 

 

48

Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями. Застосування етанової кислоти.

Демонстрації:9. Дія етанової кислоти на індикатори.

10. Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами.

 

 

49

Практична робота 4. Влас­тивості оцтової кислоти

 

 

50

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія.

 

 

51

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

 

 

52

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.

 

 

53

Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

Лабораторний дослід 12. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.

Лабораторний дослід 13. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру).

Лабораторний дослід 14. Взаємодія крохмалю з йодом.

 

 

54

 

Поняття про амінокислоти.

 

 

55

Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.

 

 

56

Практична робота 5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.

 

 

57

Значення природних і синтетичних органічних сполук.

Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

 

 

58

 

Письмова тематична (контрольна) робота

 

ТО

Домашній експеримент

2.Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника.

3. Виявлення крохмалю в харчових продуктах.

Тема 4. Узагальнення знань з хімії (6 годин)

59

 

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій.

 

 

60

Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

 

 

61

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.

 

 

62

Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства.

 

 

63

Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки.

 

 

64

Захист навчальних проектів

 

 

65

 

Узагальнене повторення вивченого матеріалу

 

 

66

Письмова тематична контрольна робота

 

ТО

67

Аналіз помилок

 

 

68

Підсумковий урок

 

 

Орієнтовні об’єкти екскурсій. Водоочисна станція. Підприємства з виробництва пластмас, цукровий завод,   кондитерська, хлібопекарня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Боковець Ірина
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Планування
До підручника
Хімія 9 клас (Савчин М.М.)
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
2569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку