Календарне планування 1клас "Я досліджую світ" з очікуваними результатами за підручником Н. Бібік за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко. 1-2 к

Про матеріал
Календарно-тематична планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу, за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко. 1-2 клас ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22 до підручника «Я досліджую світ» для 1 класу (у 2-х частинах). (автори Н. Бібік, Г. Бондарчук,2018р.) рекомендовано МОН України(наказ МОН від 06.07.2018 № 734)) Вчитель Жучкова Н.І. 2023-2024 н.р.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                             Затверджено

 

Календарно-тематична планування                                                                                                                                                                        

                                                                                             з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу,

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко. 1-2 клас

ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

до підручника «Я досліджую світ» для 1 класу (у 2-х частинах). (автори Н. Бібік, Г. Бондарчук,2018р.)

рекомендовано МОН України(наказ МОН від 06.07.2018 № 734))

Вчитель Жучкова Н.І. 2023-2024 н.р.

№ уроку

Дата

Тема

Очікувані результати

Примітки

  1.  

 

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?

розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1];

 

2.

 

Хто ти? Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?»

знає назву країни, її столицю; має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3];

 

3.

 

 

 

Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати…

цікавиться минулим своєї сім’ї [1 ГІО 1.2]; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде) [1 ГІО 1.3]; знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією [1 ГІО 4.2];

 

4.

 

Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа

доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення) [1 ГІО 6.3];  доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

5.

 

Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

6

 

Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин

знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2];

 

7.

 

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин

знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2]; орієнтується у найближчому просторі; визначає небезпечні ситуації, об’єкти і людей, які можуть становити загрозу [1 ПРО 1.4], [1 ГІО 2.1]; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4];

 

8.

 

Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським

[1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1];

 

9.

 

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».

розповідає про добові та сезонні зміни в природі,  усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

 

10.

 

На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось.

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;  усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності [1 ПРО 3.2]

 

11.

 

З чого складається світ? Що оточує мене?

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1]; наводить приклади виробів, які допомагають людині в побуті, приклади винаходів людства [1 ПРО 1.4], [1 ПРО 3.3]

 

12.

 

З чого складається світ?

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1]; наводить приклади виробів, які допомагають людині в побуті, приклади винаходів людства [1 ПРО 1.4], [1 ПРО 3.3]

 

13.

 

Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі. Конструювання з природного матеріалу

розповідає про добові та сезонні зміни в природі,  усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3];

називає матеріали (деревина, гума, папір, метал тощо), з яких виготовляють рукотворні тіла [1 ПРО 4.3]; дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4];

 

14.

 

Тварини восени. Чому до зими потрібно

розповідає про добові та сезонні зміни в природі,  усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3];

 

15.

 

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?

розповідає про добові та сезонні зміни в природі,  усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1];

 

16.

 

Осінні турботи людей.

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1];

 

17.

 

День школяра. Як правильно його спланувати?

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

18.

 

Дбай  про  свою  поставу. Стій, сиди, ходи, носи – правильно.  Чому здоров’я – це найважливіше?

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

19.

 

Що  потрiбно для  навчання? Про що може розказати шкільний портфель?

знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2];

 

20.

 

Що  потрiбно для  навчання? Куди загублені речі ховаються?

знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2];

 

21.

 

Хто  що  робить? Вивчаємо професії

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає,  хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1];

 

22.

 

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?

цікавиться минулим своєї сім’ї [1 ГІО 1.2]; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде) [1 ГІО 1.3]; знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією [1 ГІО 4.2];

 

23.

 

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі?

знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2];

 

24.

 

Дорога i  транспорт.

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає,  хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1];

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

25.

 

Безпека на дорозі.

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає,  хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1];

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

26.

 

Дбай про свою безпеку.

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає,  хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1];

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

27.

 

Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик?

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

 

28.

 

 

 

Чим я пізнаю світ? Дотики. Хто на долоньках живе?

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

29.

 

 

 

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

30.

 

 

 

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

31.

 

Чим я пізнаю світ? Смаки.

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

32.

 

Чим я пізнаю світ? Запахи.

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

33.

 

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]

 

34.

 

У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось.

усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот [1 ПРО 1.4], [1 ГІО 1.2], [1 ГІО 2.1]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2];

 

35.

 

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла.

розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі;  має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів;

 

36.

 

Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода.

розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі;  має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів;

 

37.

 

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?

розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі;  має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів;

 

38.

 

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку?

розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі;  має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів;

 

39.

 

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть?

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2];

 

40.

 

Тварини. Які тварини живуть на Землі?

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2];

 

41.

 

Дикі і свійські тварини.

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2];

 

42.

 

У двері стука зима.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі,  усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

 

43.

 

Нежива і жива природа взимку.

розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти  [1 ПРО 1.1]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

44.

 

Як допомогти тваринам  узимку?

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності [1 ПРО 3.2]

 

45.

 

Зимові розваги.

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;  усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

46.

 

Дбай про здоров’я  взимку.

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;  усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

47.

 

Святковий календар  зим.

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

48.

 

Новий рік і Різдво.

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

49.

 

Зміни в природі взимку. Як зимують тварини?

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

 

50.

 

Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід? Досліди з льодом.

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1];

 

51.

 

Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі?  Чим відрізняється життя свійських та диких тварин?

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1];

 

52.

 

Людина -  от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство.

розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти  [1 ПРО 1.1]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот [1 ПРО 1.4], [1 ГІО 1.2], [1 ГІО 2.1];

 

53.

 

Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево.

озповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією [1 ГІО 4.2];

 

54.

 

Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції"

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

55.

 

Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої?

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

56.

 

Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень"

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

57.

 

Винаходи, які придумали люди. Гра "Ми -  винахідники"

наводить приклади виробів, які допомагають людині в побуті, приклади винаходів людства [1 ПРО 1.4], [1 ПРО 3.3]

 

58.

 

Я тут живу. Екскурсія на тему:"Підготовка фотоколажу "Околиці рідного села""

розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1];

 

59.

 

Я тут живу. Створення фотоколажу "Околиці рідного села".

розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

60.

 

Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях.

розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

61.

 

Я живу в селі. Розповідь про рідне село.

розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

62.

 

У музеї. Правила поведінки у музеї.

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

63.

 

Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування.

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

64.

 

У супермаркеті. Правила поведінки в супермаркеті.

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

65.

 

Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації).

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

66.

 

Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими.

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

67.

 

Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації.

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4];

 

68.

 

Коли гаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона.

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

69.

 

Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки.

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1];

 

70.

 

Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна.

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1];

 

71.

 

Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

72.

 

Лепбук "Весна"

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

73.

 

Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні.

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1];

 

74.

 

Турботи тварин навесні.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

75.

 

Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні?

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

76.

 

Весняні роботи в місті та в селі.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

77.

 

Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня.

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

78.

 

Святковий календар весни. Мамине свято.

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

79.

 

Як ставитися до інших.

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

80.

 

Не будь жадібним.

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

81.

 

Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів.

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

82.

 

Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця.

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

83.

 

Твоя країна - Україна.

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], знає назву країни, її столицю;

 

84.

 

Символи держави - прапор, герб, гімн.

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

85.

 

Я маю право на права.

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає,  хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1];

 

86.

 

Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок)

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає,  хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1];

 

87.

 

Про акуратність. Конкурс "Зошити всміхаються"

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4];

 

88.

 

Зустрічаємо літо. Ознаки літа.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

89.

 

Створюємо книжку літа. Практична робота: виготовлення лепбука "Літо"

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

90.

 

Сторінка дослідника. Веселка.

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1];

 

91.

 

Тварини влітку.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

92.

 

Праця людей влітку.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

93.

 

Ми всі різні, а світ у нас - один на всіх.

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає,  хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1];

 

94.

 

Пори року. Дні тижня. Доба.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

 

95.

 

Урок-вистава "Чемність завжди у пошані".

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3]

 

96.

 

Режим дня школяра. Режим дня дитини влітку. Як провести безпечно та цікаво вільний час. Хобі.

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

97.

 

Відпочинок у лісі та біля водойми.

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;  усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4];

 

98.

 

Як цікаво провести час улітку. Дитячі розваги. Гра "Це небезпечно, пам`ятай!". Створення малюнка "Кольорове літо".

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;  усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4];

 

99.

 

 Урок- екскурсія « Ознаки літа у природі»

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;  усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4];

 

100.

 

Моя країна- Україна.

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2];

 

101.

 

Ми- дослідники!

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1];

 

102.

 

Ми і природа.

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2];

групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

103.

 

Сторінка дослідника»З яких хмар іде дощ?»

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1];

 

104.

 

 Я і навколишнє середовище.

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];

 

105.

 

Безпечні канікули. Підсумковий урок за семестр

розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4];

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Зеленіна Оксана Вадимівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бережок Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Авраменко Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
2 липня 2023
Переглядів
8541
Оцінка розробки
4.8 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку