Затверджено
Календарно-тематична планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу,
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко. 1-2 клас
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
до підручника «Я досліджую світ» для 1 класу (у 2-х частинах). (автори Н. Бібік, Г. Бондарчук,2018р.)
рекомендовано МОН України(наказ МОН від 06.07.2018 № 734))
Вчитель Жучкова Н.І. 2023-2024 н.р.
№ уроку |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Примітки |
|
|
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? |
розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; |
|
2. |
|
Хто ти? Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» |
знає назву країни, її столицю; має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3]; |
|
3.
|
|
Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати… |
цікавиться минулим своєї сім’ї [1 ГІО 1.2]; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде) [1 ГІО 1.3]; знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією [1 ГІО 4.2]; |
|
4. |
|
Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа |
доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення) [1 ГІО 6.3]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
5. |
|
Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху |
описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
6 |
|
Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин |
знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2]; |
|
7. |
|
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин |
знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2]; орієнтується у найближчому просторі; визначає небезпечні ситуації, об’єкти і людей, які можуть становити загрозу [1 ПРО 1.4], [1 ГІО 2.1]; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; |
|
8. |
|
Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським |
[1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; |
|
9. |
|
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; |
|
10. |
|
На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось. |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності [1 ПРО 3.2] |
|
11. |
|
З чого складається світ? Що оточує мене? |
має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1]; наводить приклади виробів, які допомагають людині в побуті, приклади винаходів людства [1 ПРО 1.4], [1 ПРО 3.3] |
|
12. |
|
З чого складається світ? |
має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1]; наводить приклади виробів, які допомагають людині в побуті, приклади винаходів людства [1 ПРО 1.4], [1 ПРО 3.3] |
|
13. |
|
Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі. Конструювання з природного матеріалу |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; називає матеріали (деревина, гума, папір, метал тощо), з яких виготовляють рукотворні тіла [1 ПРО 4.3]; дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; |
|
14. |
|
Тварини восени. Чому до зими потрібно |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; |
|
15. |
|
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; |
|
16. |
|
Осінні турботи людей. |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; |
|
17. |
|
День школяра. Як правильно його спланувати? |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3] |
|
18. |
|
Дбай про свою поставу. Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров’я – це найважливіше? |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3] |
|
19. |
|
Що потрiбно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? |
знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2]; |
|
20. |
|
Що потрiбно для навчання? Куди загублені речі ховаються? |
знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2]; |
|
21. |
|
Хто що робить? Вивчаємо професії |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; |
|
22. |
|
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? |
цікавиться минулим своєї сім’ї [1 ГІО 1.2]; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде) [1 ГІО 1.3]; знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією [1 ГІО 4.2]; |
|
23. |
|
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі? |
знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві [1 ГІО 6.2]; |
|
24. |
|
Дорога i транспорт. |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
25. |
|
Безпека на дорозі. |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
26. |
|
Дбай про свою безпеку. |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
27. |
|
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3]
|
|
28.
|
|
Чим я пізнаю світ? Дотики. Хто на долоньках живе? |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3] |
|
29.
|
|
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3] |
|
30.
|
|
Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3] |
|
31. |
|
Чим я пізнаю світ? Смаки. |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3] |
|
32. |
|
Чим я пізнаю світ? Запахи. |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3] |
|
33. |
|
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; досліджує свій організм [1 ПРО 4.3] |
|
34. |
|
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. |
усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот [1 ПРО 1.4], [1 ГІО 1.2], [1 ГІО 2.1]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; |
|
35. |
|
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла. |
розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі; має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів; |
|
36. |
|
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода. |
розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі; має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів; |
|
37. |
|
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? |
розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі; має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів; |
|
38. |
|
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? |
розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі; має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів; |
|
39. |
|
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть? |
групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; |
|
40. |
|
Тварини. Які тварини живуть на Землі? |
групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; |
|
41. |
|
Дикі і свійські тварини. |
групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; |
|
42. |
|
У двері стука зима. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; |
|
43. |
|
Нежива і жива природа взимку. |
розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти [1 ПРО 1.1]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
44. |
|
Як допомогти тваринам узимку? |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності [1 ПРО 3.2] |
|
45. |
|
Зимові розваги. |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
46. |
|
Дбай про здоров’я взимку. |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
47. |
|
Святковий календар зим. |
має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
48. |
|
Новий рік і Різдво. |
має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
49. |
|
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини? |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];
|
|
50. |
|
Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід? Досліди з льодом. |
обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1]; |
|
51. |
|
Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі? Чим відрізняється життя свійських та диких тварин? |
обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1]; |
|
52. |
|
Людина - от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство. |
розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти [1 ПРО 1.1]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [1 ПРО 3.2]; усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот [1 ПРО 1.4], [1 ГІО 1.2], [1 ГІО 2.1]; |
|
53. |
|
Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево. |
озповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією [1 ГІО 4.2]; |
|
54. |
|
Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції" |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
55. |
|
Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої? |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
56. |
|
Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень" |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
57. |
|
Винаходи, які придумали люди. Гра "Ми - винахідники" |
наводить приклади виробів, які допомагають людині в побуті, приклади винаходів людства [1 ПРО 1.4], [1 ПРО 3.3] |
|
58. |
|
Я тут живу. Екскурсія на тему:"Підготовка фотоколажу "Околиці рідного села"" |
розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; |
|
59. |
|
Я тут живу. Створення фотоколажу "Околиці рідного села". |
розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
60. |
|
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. |
розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
61. |
|
Я живу в селі. Розповідь про рідне село. |
розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись» [1 СЗО 2.1], [1 СЗО 3.3], [1 ГІО 6.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
62. |
|
У музеї. Правила поведінки у музеї. |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
63. |
|
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування. |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
64. |
|
У супермаркеті. Правила поведінки в супермаркеті. |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
65. |
|
Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації). |
описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
66. |
|
Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими. |
описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
67. |
|
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації. |
описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; |
|
68. |
|
Коли гаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона. |
описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
69. |
|
Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки. |
описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; |
|
70. |
|
Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна. |
описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; |
|
71. |
|
Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
72. |
|
Лепбук "Весна" |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
73. |
|
Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні. |
обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1]; |
|
74. |
|
Турботи тварин навесні. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
75. |
|
Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні? |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
76. |
|
Весняні роботи в місті та в селі. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
77. |
|
Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня. |
має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
78. |
|
Святковий календар весни. Мамине свято. |
має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
79. |
|
Як ставитися до інших. |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
80. |
|
Не будь жадібним. |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
81. |
|
Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів. |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
82. |
|
Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця. |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
83. |
|
Твоя країна - Україна. |
має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], знає назву країни, її столицю; |
|
84. |
|
Символи держави - прапор, герб, гімн. |
має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
85. |
|
Я маю право на права. |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1]; |
|
86. |
|
Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок) |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1]; |
|
87. |
|
Про акуратність. Конкурс "Зошити всміхаються" |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; |
|
88. |
|
Зустрічаємо літо. Ознаки літа. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
89. |
|
Створюємо книжку літа. Практична робота: виготовлення лепбука "Літо" |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
90. |
|
Сторінка дослідника. Веселка. |
обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1]; |
|
91. |
|
Тварини влітку. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
92. |
|
Праця людей влітку. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
93. |
|
Ми всі різні, а світ у нас - один на всіх. |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) [1 ГІО 2.2], [1 ПРО 3.1]; має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [1 ГІО 2.1]; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією [1 ГІО 7.1]; |
|
94. |
|
Пори року. Дні тижня. Доба. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1];
|
|
95. |
|
Урок-вистава "Чемність завжди у пошані". |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності [1 ГІО 8.1]; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності [1 ГІО 6.3]; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших [1 ГІО 6.2]; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших [1 СЗО 1.4], [1 ГІО 2.3] |
|
96. |
|
Режим дня школяра. Режим дня дитини влітку. Як провести безпечно та цікаво вільний час. Хобі. |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
97. |
|
Відпочинок у лісі та біля водойми. |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; |
|
98. |
|
Як цікаво провести час улітку. Дитячі розваги. Гра "Це небезпечно, пам`ятай!". Створення малюнка "Кольорове літо". |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; |
|
99. |
|
Урок- екскурсія « Ознаки літа у природі» |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; |
|
100. |
|
Моя країна- Україна. |
має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю [1 ГІО 8.3], ]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; |
|
101. |
|
Ми- дослідники! |
обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1]; |
|
102. |
|
Ми і природа. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності [1 ПРО 1.2]; групує об’єкти природи за однією ознакою [1 ПРО 4.3]; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
103. |
|
Сторінка дослідника»З яких хмар іде дощ?» |
обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити [1 ПРО 1.1]; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) [1 ПРО 1.4]; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля [1 ПРО 2.1]; |
|
104. |
|
Я і навколишнє середовище. |
встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей [1 ПРО 3.1]; |
|
105. |
|
Безпечні канікули. Підсумковий урок за семестр |
розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності [1 СЗО 1.4]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [1 СЗО 3.1]; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо[1 СЗО 3.2]; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою [1 ПРО 3.4]; |
|