2 клас (35 годин, 1 година на тиждень)
№ |
|
|
Тема уроку |
Дата |
|||||
2-А |
2-Б |
2-В |
|||||||
П |
Ф |
П |
Ф |
П |
Ф |
||||
Тема 1. Інформація (4 години) |
|||||||||
1 |
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика». |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої для роботи з інформацією. |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої (6 годин) |
|||||||||
5 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу. |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво). |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Інтернет (6 годин) |
|||||||||
11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Початкові уявлення про Інтернет. |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка. |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Графіка (9 годин) |
|||||||||
17 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття комп’ютерної графіки. |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми для створення за змінювання графічних зображень. |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Змінювання готових зображень. |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображень за зразком |
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. |
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. |
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Команди та виконавці (10 годин) |
|||||||||
26 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. |
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. |
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Порівняння двох або більше предметів. |
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. |
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. |
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. |
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів. |
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами. |
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|