Календарне планування 2 клас Читання ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування 2 клас з Літературного читання на ІІ семестр 2023 / 2024 навчального року за програмою О. Савченко. Складено за підручником О. Савченко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання».

 Автор: О. Савченко

ІІ семестр

Тема  уроку

Дата

Примітки

 

Світ дитинства у творах українських письменників

 

 

57.

Вступ до розділу.Т. Коломієць «Як на білих сторінках...». П. Воронько «На кораблику» (с. 70-71)

 

 

58.

Небилиці-небувалиці. П. Воронько«Картина»(вірш-небилиця)

 

 

59.

Світ доброти Тамари Коломієць. Т.  Коломієць

 «Хиталочка-гойдалочка»   (с. 73)

 

 

60.

Рушник — оберіг українського народу.

Т. Коломієць «Біле поле полотняне»  (с. 74)

 

 

61.

Художній образ зими в поезії Ліни Костенко.

Л. Костенко «Пряля»  (с. 75)

 

 

62.

Вірш-діалог. Л.  Костенко «Польові дзвіночки» (с. 76)

 

 

63.

Робота з дитячою книжкою А. Качан « Зимові яблука»

« Новорічна пригода»

 

 

64.

Співець моря і степу. А.  Качан «Хвилювалось море»  (с. 77)

 

 

65.

Вірш-діалог. А. Качан «Розмова з пароплавом»  (с. 78)

 

 

66.

Оповідання. В.  Сухомлинський «Глуха дівчинка»  (с. 79-81)

 

 

67.

Медіавіконце: вистава Як підготувати виставу?

В.  Сухомлинський «Покинуте кошеня».   (с. 82-83)

 

 

68.

Медіавіконце: вистава. Вистава «Хто зігріє кошеня?»  с. 83-84

 

 

69.

Чи легко зробити вибір? Н.  Бічуя «Пиріжок з вишнями»

 

 

70.

Робота з дитячою книжкою. Г. Малик «  Розумна мавпа»

 

 

71.

Досліджуємо текст. О.  Кротюк «Шкідлива звичка»  (с. 86-87)

 

 

72.

Незвичайна мрія О.  Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»).                                                                                                                                   

 

 

73.

Незвичайна мрія О.  Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження)   Читання в особах.  Підсумок за темою. 

 

 

74.

Перевіряю свої досягнення. Діагностувальна робота Робота з літературним твором

 

 

75.

Вступ до теми. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки«Франко від А до Я»  

 

 

76.

Творчість І. Франка. І. Франко «Лисичка і Рак»

 

 

77.

Робота з дитячою книжкою. Юрій Ярмиш. « Веселий чародій»

 

 

78.

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація Створення ілюстрації до казки.  (с. 95).                                             

 

 

79.

Здобуваю інформацію з різних джерел.                                              Вірші Н. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка»

 

 

80.

Де тепло, там і добро. Н.  Забіла «Хто сильніший?» 

 

 

81.

Право на життя. В.  Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100)

 

 

82.

Вчимося слухати і розуміти текст. Здобуваю інформацію з різних джерел. Г.  Малик «Чому Равлик ховається?»  (с. 101)

 

 

83.

Чиє рішення краще? М.  Манеру «Збори іграшок»  

 

 

84.

Робота з дитячою книжкою. Зірка Мензатюк « Каша»

 

 

85.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. 

 

 

86.

Вступ до теми.

Д.  Красицький «Тарас Шевченко»  (с. 104-105)

 

 

87.

Краса рідної природи в поезії  Тараса  Шевченка.

Т.  Шевченко. «Світає...»  (на­пам'ять)   (с. 106)

 

 

88.

Світлий настрій у ліричних творах про природу .

Т.  Шевченко  «Встала весна...» (на­пам'ять)   (с. 107)

 

 

89.

Краса природи і краса людини.

Т.  Шевченко «Зацвіла в долині...»  (с. 107)

 

 

90.

Великий Кобзар. .  Скомаровський «Над “Кобзарем”»  (с. 108)

 

 

91.

Робота з дитячою книжкою.Н. Забіла. « Як я придумала свій перший вірш»

 

 

92.

 Діагностувальна робота. Аудіювання

 

 

93.

Вступ до теми. Веснянки. Українські народні  пісні «Ой весна, весна...», (на­пам'ять) . «Вийди, вийди, сонечко...». В.  Гринько «Мирилки»  (с. 110-111)

 

 

94.

Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. О.  Копиленко «Весна іде» 

 

 

95.

Образ весни в поезії.                                                                                       І.  Франко «Надійшла весна прекрасна.» (на­пам'ять)

 

 

96.

Медіапроект: «Класна газета».   (с. 114-115)

 

 

97.

М.  Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...»

 

 

98.

Робота з дитячою книжкою  В. Сухомлинський « Все в лісі співає»

 

 

99.

Причина і наслідок. Л.  Костенко «Перекинута шпаківня» 

 

 

100.

Про що може йти мова в казці? В.  Сухомлинський

 «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» (с. 117)

 

 

101.

Гей, Великдень!  Порівняння-образ.А.  Камінчук «Українська писанка». Складання розповіді про великодні свята.   (с. 118)

 

 

102.

Почуття любові. В.  Лучук «Тільки мама»   (с. 119)

 

 

103.

Поетичні картини природи. Порівняння-образ.

Л.  Українка «На зеленому горбочку»    (с. 119)

 

 

104.

Створюємо усний журнал Підготовка сценарію свята.                                                            до Дня Матері у формі усного журналу.  (с. 120)

 

 

105

Робота з дитячою книжкою. О. Кириченко « Український віночок»

 

 

106.

Що таке мир? Т.  Майданович «Що таке мир»   (с. 120)

 

 

107

Перевіряю свої досягнення Підсумок за темою.    (с. 121).

 

 

108

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? О. Дерманський 

 «Чудо із чудес».   (с. 122-123)

 

 

109

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок».

«Читання — класні «ліки» (з журналу).   (с.123)

 

 

110

Медіавіконце: дитячі  журнали, енциклопедії.

Створення реклами журналу.    (с. 124-125)

 

 

111.

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. 

 «Наша гривня». «Чому грошей не може бути

скільки завгодно?» (з журналу).   (с. 126)       

 

 

112

Робота з дитячою книжкою .Скільки на Землі іще чудес

 

 

113

Про одне по-різному. М.  Чумарна  «Товар і

 покупець» (казка-загадка). (с. 127)

 

 

114

Наші мудрі друзі — енциклопедії. Робота з дитячими енциклопедіями.     (с.128)

 

 

115

Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню»  популярної енциклопедії  школяра «Дивосвіт»).   Фантазуй і створюй! Н.  Кир’ян «Розмова хмарок».    (с. 129)                                                                      

 

 

116.

Веселе слово. Чи легко складати вірші П. Глазовий                                          Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші».   (с. 131-133)

 

 

117.

Фантазуємо і створюємо казку. Л.  Костенко  «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.   (с. 134)

 

 

118.

Як здійснити мрію М.  Снаговський  .                                                                            «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок».   (с. 135-136

 

 

119.

Робота з дитячою книжкою « У дружньому колі»

 

 

120.

Діагностувальна робота. Читання вголос

 

 

121.

Країна Фантазілія. Л. Компанієць«Чотири квіточки».   (с. 137

 

 

122.

Перевіряю свої досягнення . Підсумок за темою.  

 

 

 

 

Погоджено :

 

Керівник методичної комісії початкових класів                                 Надія ДАНИЛЬЧУК

 

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи                 Наталія ВЕЛИЧКО

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
1014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку