Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання за підручником «Українська мова ти читання».
Автор: О. Савченко
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Світ дитинства у творах українських письменників |
|
|
57. |
Вступ до розділу.Т. Коломієць «Як на білих сторінках...». П. Воронько «На кораблику» (с. 70-71) |
|
|
58. |
Небилиці-небувалиці. П. Воронько«Картина»(вірш-небилиця) |
|
|
59. |
Світ доброти Тамари Коломієць. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка» (с. 73) |
|
|
60. |
Рушник — оберіг українського народу. Т. Коломієць «Біле поле полотняне» (с. 74) |
|
|
61. |
Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Л. Костенко «Пряля» (с. 75) |
|
|
62. |
Вірш-діалог. Л. Костенко «Польові дзвіночки» (с. 76) |
|
|
63. |
Робота з дитячою книжкою А. Качан « Зимові яблука» « Новорічна пригода» |
|
|
64. |
Співець моря і степу. А. Качан «Хвилювалось море» (с. 77) |
|
|
65. |
Вірш-діалог. А. Качан «Розмова з пароплавом» (с. 78) |
|
|
66. |
Оповідання. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-81) |
|
|
67. |
Медіавіконце: вистава Як підготувати виставу? В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». (с. 82-83) |
|
|
68. |
Медіавіконце: вистава. Вистава «Хто зігріє кошеня?» с. 83-84 |
|
|
69. |
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» |
|
|
70. |
Робота з дитячою книжкою. Г. Малик « Розумна мавпа» |
|
|
71. |
Досліджуємо текст. О. Кротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87) |
|
|
72. |
Незвичайна мрія О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»). |
|
|
73. |
Незвичайна мрія О. Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження) Читання в особах. Підсумок за темою. |
|
|
74. |
Перевіряю свої досягнення. Діагностувальна робота Робота з літературним твором |
|
|
75. |
Вступ до теми. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки«Франко від А до Я» |
|
|
76. |
Творчість І. Франка. І. Франко «Лисичка і Рак» |
|
|
77. |
Робота з дитячою книжкою. Юрій Ярмиш. « Веселий чародій» |
|
|
78. |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація Створення ілюстрації до казки. (с. 95). |
|
|
79. |
Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Н. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка» |
|
|
80. |
Де тепло, там і добро. Н. Забіла «Хто сильніший?» |
|
|
81. |
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100) |
|
|
82. |
Вчимося слухати і розуміти текст. Здобуваю інформацію з різних джерел. Г. Малик «Чому Равлик ховається?» (с. 101) |
|
|
83. |
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» |
|
|
84. |
Робота з дитячою книжкою. Зірка Мензатюк « Каша» |
|
|
85. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. |
|
|
86. |
Вступ до теми. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105) |
|
|
87. |
Краса рідної природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко. «Світає...» (напам'ять) (с. 106) |
|
|
88. |
Світлий настрій у ліричних творах про природу . Т. Шевченко «Встала весна...» (напам'ять) (с. 107) |
|
|
89. |
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...» (с. 107) |
|
|
90. |
Великий Кобзар. . Скомаровський «Над “Кобзарем”» (с. 108) |
|
|
91. |
Робота з дитячою книжкою.Н. Забіла. « Як я придумала свій перший вірш» |
|
|
92. |
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
93. |
Вступ до теми. Веснянки. Українські народні пісні «Ой весна, весна...», (напам'ять) . «Вийди, вийди, сонечко...». В. Гринько «Мирилки» (с. 110-111) |
|
|
94. |
Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. О. Копиленко «Весна іде» |
|
|
95. |
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна.» (напам'ять) |
|
|
96. |
Медіапроект: «Класна газета». (с. 114-115) |
|
|
97. |
М. Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...» |
|
|
98. |
Робота з дитячою книжкою В. Сухомлинський « Все в лісі співає» |
|
|
99. |
Причина і наслідок. Л. Костенко «Перекинута шпаківня» |
|
|
100. |
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» (с. 117) |
|
|
101. |
Гей, Великдень! Порівняння-образ.А. Камінчук «Українська писанка». Складання розповіді про великодні свята. (с. 118) |
|
|
102. |
Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама» (с. 119) |
|
|
103. |
Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Л. Українка «На зеленому горбочку» (с. 119) |
|
|
104. |
Створюємо усний журнал Підготовка сценарію свята. до Дня Матері у формі усного журналу. (с. 120) |
|
|
105 |
Робота з дитячою книжкою. О. Кириченко « Український віночок» |
|
|
106. |
Що таке мир? Т. Майданович «Що таке мир» (с. 120) |
|
|
107 |
Перевіряю свої досягнення Підсумок за темою. (с. 121). |
|
|
108 |
Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? О. Дерманський «Чудо із чудес». (с. 122-123) |
|
|
109 |
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні «ліки» (з журналу). (с.123) |
|
|
110 |
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу. (с. 124-125) |
|
|
111. |
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу). (с. 126) |
|
|
112 |
Робота з дитячою книжкою .Скільки на Землі іще чудес |
|
|
113 |
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка). (с. 127) |
|
|
114 |
Наші мудрі друзі — енциклопедії. Робота з дитячими енциклопедіями. (с.128) |
|
|
115 |
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»). Фантазуй і створюй! Н. Кир’ян «Розмова хмарок». (с. 129) |
|
|
116. |
Веселе слово. Чи легко складати вірші П. Глазовий Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». (с. 131-133) |
|
|
117. |
Фантазуємо і створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки. (с. 134) |
|
|
118. |
Як здійснити мрію М. Снаговський . «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135-136 |
|
|
119. |
Робота з дитячою книжкою « У дружньому колі» |
|
|
120. |
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|
121. |
Країна Фантазілія. Л. Компанієць«Чотири квіточки». (с. 137 |
|
|
122. |
Перевіряю свої досягнення . Підсумок за темою. |
|
|
Погоджено :
Керівник методичної комісії початкових класів Надія ДАНИЛЬЧУК
Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Наталія ВЕЛИЧКО