ІІ семестр
За підручником О. Савченко
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|
Світ дитинства у творах українських письменників |
||||
54. |
Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю ІІлатона Воронька. П. Воронько «На кораблику» (c.70-71) |
09.01
|
Визначає жанр твору, хто його персонажі. Знаходить образні вислови. |
|
55 |
П. Воронько «Картина» (с. 71-72). |
10.01
|
Визначає жанр твору, хто його персонажі. Знаходить образні вислови. |
|
56. |
Світ доброти. Тамари Коломієць. «Хиталочка-гойдалочка» (с.73) |
11.01 |
Визначає емоційний настрій, уявляє прочитане. |
|
57 |
Робота з дитячою книжкою Дивосвіт у творах Ліни Костенко. «Здивовані квіти», «Спиняюсь я і довго буду слухать..», «Сунички», «Вербові сережки». |
13.01 |
Передбачає орієнтовний зміст твору дитячої книжки за вказаними елементами. Перечитує епізоди для кращого розуміння змісту. |
|
58 |
Рушник – оберіг українського народу», «Біле поле полотняне...» (с.74). |
16.01 |
|
|
59. |
Художній образ зими в поезії Ліни Костенко.«Пряля» (с.75) |
17.01 |
Розрізняє. Називає в тексті яскраві образні слова- вислови, пояснює їх роль у творі. Порівнює твори за змістом. |
|
60. |
Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвоники». Прислів’я (с.76). |
18.01. |
Вміє будувати діалог |
|
61. |
Співець моря та степу. Анатолія Качана. «Хвилювалось море», (с.77) |
23.01 |
Пов`язує зміст прочитаного зі своїми знаннями. |
|
62. |
Анатолій Качан «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с.78). |
24.01 |
|
|
63. |
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. «Глуха дівчинка» (с. 79-81). |
25.01 |
Визначає в якій послідовності відбуваються події. Пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює щодо них найпростіші оцінні судження. |
|
64 |
Робота з дитячою книжкою Людина починається з добра(с. 102)В.Сухомлинський «Ледача подушка», « Сьома дочка». |
27.01 |
Називає твори , що сподобались. Розповідає які епізоди справили найбільше враження. |
|
65. |
Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? |
30.01 |
Передбачає орієнтовний зміст твору. |
|
66 |
Підготовка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84). |
31.01 |
Бере участь у колективному обговоренні прочитаного та інсценізації твору |
|
67. |
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85). |
01.02 |
Пояснює вчинки персонажів , обґрунтовує свої висновки. |
|
68. |
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87). |
06.02 |
Самостійно читає, встановлює зв’язки між подіями і дійовими особами. |
|
669. |
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (с. 87-89). |
07.02
|
Ставить запитання за фактичним змістом прочитаного. |
|
70. |
О. Радушинська «Кишенькові гроші» (с. 89-90) |
08.02 |
Читає в особах , передає власне ставлення до вчинків персонажів. |
|
71 |
Робота з дитячою книжкою Казки українських письменників( с. 66)Ю.Ярмиш « Про Андрійка і чашку».О.Буцень « Чи є зима?» |
10.02 |
Розрізняє дитячі книжки за типом видання. |
|
72. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91). |
13.02 |
|
|
У колі літературних казок |
||||
73. |
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93). |
14.02 |
Самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти. |
|
74. |
Творчість Івана Франка. І. Франко«Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94). |
15.02 |
Визначає дійових осіб твору. Розрізняє позитивні та негативні вчинки твору. Висловлює своє ставлення до них. |
|
75. |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки (с. 95). |
20.02 |
Порівнює малюнки з текстом. |
|
76. |
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Вірші Н. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96). |
21.02 |
Виявляє початкові уміння читати мовчки. Знаходить у тексті незнайомі слова з`ясовує їх значення. |
|
77. |
Творчість Наталі Забіли. «Хто сильніший?» (с. 96-99). |
22.02 |
|
|
78. |
Робота з дитячою книжкою Жартома і всерйоз про друзів наших менших. О. Копиленко «Дивовижна дружба» |
24.02 |
Називає твори що сподобалися, розповідає, які епізоди справили найбільше враження |
|
79. |
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100). |
27.02 |
Бере участь у колективному обговоренні прочитаного. |
|
80. |
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик«Чому равлик ховається?» (с. 101). |
28.02 |
Зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно ставиться до їхніх думок. |
|
81. |
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102). |
01.03 |
Пояснює своє розуміння дискусійних питань. |
|
82. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 103). |
06.03 |
|
|
Шевченкове слово |
||||
83. |
Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105). |
07.03
|
Створює власне висловлювання за ілюстраціями. |
|
84. |
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107). |
08.03 |
Користується найпростішими прийомами темпу читання,сили голосу, дихання. |
|
85. |
Робота з дитячою книжкою Тарас Шевченко- великий народний поет( с.82) О.Іваненко « Маленьким про великого Тараса». |
10.03
|
Передбачає орієнтовний зміст твору. Самостійно читає. |
|
86. |
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108). |
13.03 |
Пояснює значення більшості слів вжитих в прямому і переносному значеннях. |
|
87. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109). |
14.03 |
|
|
Надійшла весна прекрасна.. |
||||
88. |
Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» , «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько«Мирилки». (с. 110-111). |
15.03 |
Визначає жанр твору, Дійових осіб твору, розпізнає їхні почуття.
|
|
89. |
Досліджуємо текст. О. Копиленко«Весна іде» (с. 112-113). |
20.03 |
Висловлює ставлення до прочитаного. Встановлює зв’язки між подіями, дійовими особами. |
|
90. |
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) (с. 113). |
21.03 |
|
|
91 |
Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газету? (с. 114-115). |
22.03 |
Пояснює які, де, коли відбулися події. |
|
92. |
Робота з дитячою книжкою Ой, весна, весна, днем красна (с. 108)М.Люткевич « Зелена казка весни». |
24.03 |
Розповідає про загальні враження ,почуття від прочитаного.Підтверджує свої думки фактами з тексту. |
|
93. |
Вчимося слухати і розуміти текст.. Л. Костенко «Перекинути шпаківня»(с.116). |
03.04 |
Ставить питання за фактичним змістом прочитаного з метою уточнення свого розуміння. |
|
94. |
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118). |
04.04 |
|
|
95. |
Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118). |
05.04 |
Передає власне ставлення до подій через ілюстрування, |
|
96. |
Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119). |
10.04 |
декламацію. |
|
97. |
Створюємо усний журнал.(с. 120). |
11.04 |
Створює власне висловлювання за ілюстраціями , розповідає про свої враження. |
|
98. |
Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Журнал. (с. 120). |
12.04 |
|
|
99. |
Робота з дитячою книжкою Ясне сонечко, рідна матінко (с.114) « Про маму» народна легенда. |
14.04 |
Розповідає про свої почуття від прочитаного. |
|
100 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121) Г.Малик « Чому папуга не навчився розмовляти?» с.85(хрест.) |
17.04 |
Розповідає про свої почуття від прочитаного. |
|
Скільки на Землі іще цікавого |
||||
101. |
Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський«Чудо із чудес» (с. 122-123). |
18.04 |
Шукає нові знання, запитує про незрозуміло. |
|
102. |
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123). |
19.04 |
Дізнається про різні джерела інформації. |
|
103. |
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу (с. 124-125). |
24.04 |
Дізнається про різні джерела інформації. |
|
104. |
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126). |
25.04 |
Запам`ятовує значення нових слів. Висловлює своє ставлення до прочитаного. |
|
105. |
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127). Діагностувальна робота. Аудіювання. |
26.04 |
Аналізує одержану інформацію. |
|
106. |
Робота з дитячою книжкою Допитливим дітям все на світі (с.104-105)В.Сухомлинський « Яблуко в осінньому саду». |
28.04 |
Усно переказує текст. |
|
107. |
Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». (с. 128). |
01.05 |
Здійснює пошук потрібної інформації у дитячих довідкових виданнях. |
|
108. |
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (с. 129). |
02.05 |
|
|
109. |
Фантазуй і створюй! Н. Кир’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131). |
03.05 |
Звертає увагу на образні вислови. |
|
110. 111 |
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).
|
08.05 09.05 |
Уявляє, доповнює прочитане, створює своє. |
|
112. |
Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134). Діагностувальна робота. Перевірка навичок читанння вголос.
|
10.05 |
Визначає жанр твору, створює свій. |
|
113. |
Робота з дитячою книжкою Іскорки сміху в творах українських поетів (с.90).Твори Ігоря Січовика, Грицька Бойка. |
12.05 |
Бере участь у колективному обговоренні прочитаного. |
|
114. |
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135). Діагностувальна робота. Перевірка навичок читанння вголос. |
15.05 |
|
|
115. |
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 136). Діагностувальна робота. Перевірка навичок читанння вголос.
|
16.05 |
|
|
116. |
Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137). Діагностувальна робота. Перевірка навичок читанння вголос. |
17.05 |
Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами. |
|
117. |
Перевіряю свої досягнення. |
22.05 |
|
|
118 |
С.Пантюк « Вінчі й Едісон»(с.102-104) хрестоматія. |
23.05 |
Самостійно читає |
|
119 |
С.Пантюк « Вінчі й Едісон»(с.105-107) хрес. |
24.05 |
Передає зміст твору з урахуванням структурних елементів тексту. |
|
120. |
Робота з дитячою книжкою Зустрічаємо красне літечко (с.120) О.Копиленко « Галя». |
26.05 |
Пояснює вчинки персонажів у творі. |
|
121.
|
М.Павленко « Півтора бажання» (с.114-116) |
29.05 |
|
|
122.
|
М.Павленко « Півтора бажання» (с.117-119) |
30.05
|
Пояснює вчинки персонажів у творі. |
|
123. |
С.Дерманський « Про двох бездомних джинів» ( с.125-127) |
31.05
|
|
|