" Календарне планування 2 клас. Читання. З очікуваними результатами навчання здобувачів освіти. НУШ""

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу на ІІ семестр з читання за підручником О.Савченко відповідно до програми О. Савченко НУШ з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти.
Перегляд файлу

                                    Читання                                            

ІІ семестр

                                     За підручником О. Савченко   

№п/п

Тема уроку

Дата

Очікувані результати

навчання здобувачів  освіти

Світ дитинства у творах українських письменників

54.

Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і твор­чістю ІІлатона Воронька.

П. Воронько «На кораблику» (c.70-71)

09.01

 

Визначає жанр твору, хто його персонажі.

Знаходить образні вислови.

55

П. Воронько «Картина» (с. 71-72).

10.01

 

Визначає жанр твору, хто його персонажі.

Знаходить образні вислови.

56.

Світ доброти.  Тамари Коломієць.

 «Хиталочка-гойдалочка» (с.73)

11.01

Визначає емоційний настрій, уявляє прочитане.

57

Робота з дитячою книжкою Дивосвіт у творах Ліни Костенко. «Здивовані квіти», «Спиняюсь я і довго буду слухать..», «Сунички», «Вербові сережки».

13.01

Передбачає орієнтовний зміст твору дитячої книжки за вказаними елементами. Перечитує епізоди для кращого розуміння змісту.

58

Рушник – оберіг українського народу», «Біле поле по­лотняне...» (с.74).

16.01

 

59.

Художній образ зими в поезії Ліни Костенко.«Пряля» (с.75)

17.01

Розрізняє. Називає в тексті яскраві образні слова- вислови, пояснює їх роль у творі. Порівнює твори за змістом.

60.

Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвоники». Прислів’я (с.76).

18.01.

Вміє будувати діалог

61.

Співець моря та степу. Анатолія Кача­на.

 «Хвилювалось море», (с.77)

23.01

Пов`язує зміст прочитаного зі своїми знаннями.

62.

Анатолій  Кача­н «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с.78).

24.01

 

63.

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Ва­силя Сухомлинського.

 «Глуха дівчинка» (с. 79-81).

25.01

Визначає в якій послідовності відбуваються події. Пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює щодо них найпростіші оцінні судження.

64

Робота з дитячою книжкою Людина починається з добра(с. 102)В.Сухомлинський «Ледача подушка», « Сьома дочка».

27.01

Називає твори , що сподобались. Розповідає які епізоди справили найбільше враження.

65.

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу?

30.01

Передбачає орієнтовний зміст твору.

66

Підгото­вка до вистави за оповіданням

«Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84).

31.01

Бере участь у колективному обговоренні прочитаного та інсценізації твору

67.

Чи легко зробити вибір?

Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85).

01.02

Пояснює вчинки персонажів , обґрунтовує свої висновки.

68.

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання?

О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

06.02

Самостійно читає, встановлює зв’язки між подіями і дійовими особами.

 

669.

Незвичайна мрія. О. Радушинська           «Кишенькові гроші»  (с. 87-89).

07.02

 

Ставить запитання за фактичним змістом прочитаного.

70.

О. Радушинська «Кишенькові гроші»

(с. 89-90)

08.02

Читає в особах , передає власне ставлення до вчинків персонажів.

71

Робота з дитячою книжкою Казки українських письменників( с. 66)Ю.Ярмиш

« Про Андрійка і чашку».О.Буцень « Чи є зима?»

10.02

Розрізняє дитячі книжки за типом видання.

72.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91).

13.02

 

У колі літературних казок

73.

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93).

14.02

Самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти.

74.

Творчість Івана Франка.

І. Франко«Лисичка і Рак». При­слів’я (с. 92-94).

15.02

Визначає дійових осіб твору. Розрізняє позитивні та негативні вчинки твору. Висловлює своє ставлення до них.

75.

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація.

 Створення ілюстра­ції до казки (с. 95).

20.02

Порівнює малюнки з текстом.

76.

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.

Вірші Н. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96).

21.02

Виявляє початкові уміння читати мовчки.

Знаходить у тексті незнайомі слова з`ясовує їх значення.

77.

Творчість Наталі Забіли.

 «Хто сильніший?» (с. 96-99).

22.02

 

78.

Робота з дитячою книжкою  Жартома і всерйоз про друзів наших менших. О. Копиленко «Дивовижна дружба»

24.02

Називає твори що сподобалися, розповідає, які епізоди справили найбільше враження

79.

Право на життя.

В. Сухомлинський «Нехай будуть і Со­ловей, і Жук» (с. 100).

27.02

Бере участь у колективному обговоренні прочитаного.

80.

Вчимося слухати і розуміти текст.

Г. Малик«Чому равлик ховається?» (с. 101).

28.02

Зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно ставиться до їхніх думок.

81.

Чиє рішення краще?

М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102).

01.03

Пояснює своє розуміння дискусійних питань.

82.

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за темою (с. 103).

06.03

 

Шевченкове слово

83.

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря.

Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105).

07.03

 

Створює власне висловлювання за ілюстраціями.

84.

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка.

 «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107).

08.03

Користується найпростішими прийомами темпу читання,сили голосу, дихання.

85.

Робота з дитячою книжкою Тарас Шевченко- великий народний поет( с.82) О.Іваненко « Маленьким про великого Тараса».

10.03

 

Передбачає орієнтовний зміст твору. Самостійно читає.

86.

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко

«Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108).

13.03

Пояснює значення більшості слів вжитих в прямому і переносному значеннях.

87.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109).

14.03

 

Надійшла весна прекрасна..

88.

Вступ до теми. Знову починається весна.

«Ой весна, вес­на...» , «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько«Мирилки». (с. 110-111).

15.03

Визначає жанр твору,

Дійових осіб твору, розпізнає їхні почуття.

 

89.

Досліджуємо текст.

О. Копиленко«Весна іде» (с. 112-113).

20.03

Висловлює ставлення до прочитаного.

Встановлює зв’язки між подіями, дійовими особами.

90.

Образ весни в поезії. І. Франко

«Надійшла весна прекрас­на...» (напам’ять) (с. 113).

21.03

 

91

Медіапроект: «Класна газета».

Як створити класну газе­ту? (с. 114-115).

22.03

Пояснює які, де, коли відбулися події.

92.

Робота з дитячою книжкою Ой, весна, весна, днем красна (с. 108)М.Люткевич

 « Зелена казка весни».

24.03

Розповідає про загальні враження ,почуття від прочитаного.Підтверджує свої думки фактами з тексту.

93.

Вчимося слухати і розуміти текст..

Л. Костенко «Перекинути шпаківня»(с.116).

03.04

Ставить питання за фактичним змістом прочитаного з метою уточнення свого розуміння.

94.

Про що може йти мова в казці?

В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118).

04.04

 

95.

Гей, Великдень! Гей, весна!

А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118).

05.04

Передає власне ставлення до подій через ілюстрування,

96.

Почуття любові.

В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).

10.04

декламацію.

97.

Створюємо усний журнал.(с. 120).

11.04

Створює власне висловлювання за ілюстраціями , розповідає про свої враження.

98.

Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Журнал.

(с. 120).

12.04

 

99.

Робота з дитячою книжкою  Ясне сонечко, рідна матінко (с.114) « Про маму» народна легенда.

14.04

Розповідає про свої почуття від прочитаного.

100

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121) Г.Малик « Чому папуга не навчився розмовляти?» с.85(хрест.)

17.04

Розповідає про свої почуття від прочитаного.

Скільки на Землі іще цікавого

101.

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо?

0. Дерманський«Чудо із чудес» (с. 122-123).

18.04

Шукає нові знання, запитує про незрозуміло.

102.

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок».

«Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).

19.04

Дізнається про різні джерела інформації.

103.

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії.

Створення реклами журналу (с. 124-125).

24.04

Дізнається про різні джерела інформації.

104.

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки.

«Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу) (с. 126).

25.04

Запам`ятовує значення нових слів. Висловлює своє ставлення до прочитаного.

105.

Про одне по-різному.

М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).

Діагностувальна робота. Аудіювання.

26.04

Аналізує одержану інформацію.

106.

Робота з дитячою книжкою  Допитливим дітям все на світі (с.104-105)В.Сухомлинський « Яблуко в осінньому саду».

28.04

Усно переказує текст.

107.

Дитячі енциклопедії — джерело нових знань.

«Наші мудрі друзі -—енциклопедії». (с. 128).

01.05

Здійснює пошук потрібної інформації у дитячих довідкових виданнях.

108.

Досліджуємо текст.

«Поклоніння вогню» (с. 129).

02.05

 

109.

Фантазуй і створюй!

Н. Кир’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131).

03.05

Звертає увагу на образні вислови.

110.

111

Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).

 

08.05

09.05

Уявляє, доповнює прочитане, створює своє.

112.

Створюємо казку.

Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134).

Діагностувальна робота. Перевірка навичок читанння вголос.

 

10.05

Визначає жанр твору, створює свій.

113.

Робота з дитячою книжкою Іскорки сміху  в творах українських поетів (с.90).Твори Ігоря Січовика, Грицька Бойка.

12.05

Бере участь у колективному обговоренні прочитаного.

114.

Як здійснити мрію.

М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135).

Діагностувальна робота. Перевірка навичок читанння вголос.

15.05

 

115.

Як здійснити мрію.

М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с.  136).

Діагностувальна робота. Перевірка навичок читанння вголос.

 

16.05

 

116.

Країна «Фантазія».

Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137).

Діагностувальна робота. Перевірка навичок читанння вголос.

17.05

Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами.

117.

Перевіряю свої досягнення.

22.05

 

118

С.Пантюк « Вінчі  й Едісон»(с.102-104) хрестоматія.

23.05

Самостійно читає

119

С.Пантюк « Вінчі  й Едісон»(с.105-107) хрес.

24.05

Передає зміст твору з урахуванням структурних    елементів тексту.

120.

Робота з дитячою книжкою

 Зустрічаємо красне літечко (с.120) О.Копиленко « Галя».

26.05

Пояснює вчинки персонажів у творі.

121.

 

М.Павленко « Півтора бажання» (с.114-116)

  29.05

 

122.

 

М.Павленко « Півтора бажання» (с.117-119)

  30.05

 

     Пояснює вчинки персонажів у творі.

     123.

С.Дерманський « Про двох бездомних джинів» ( с.125-127)

   31.05

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Симончук Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 січня 2023
Переглядів
3241
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку