|
УКРАЇНСЬКА МОВА |
Дата |
Корекція дати |
ІІ семестр |
|||
22. |
Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів. Вимова і написання слова ознака. |
|
|
23. |
Уявлення про слова, що означають дії предметів. Вимова і написання слова читання. |
|
|
24. |
Перевірка набутих знань і вмінь за темами «Слова, які означають назви предметів» |
|
|
25. |
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. |
|
|
26. |
Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів) |
|
|
27. |
Робота над діалогом насиченим дієслівними формами. Перевірка вміння будувати діалог. |
|
|
28. |
Службові слова в реченні (на,в,до,над.під). |
|
|
|
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. Вимова і написання слова диван. |
|
|
29. |
Звуки і букви. Алфавіт. |
|
|
30. |
Голосні звуки і букви, що їх позначають. |
|
|
31. |
Наголос. Спостереження за роллю наголосу в словах. |
|
|
32. |
Позначення буквами я, ю, є, ї двох звуків. |
|
|
33. |
Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написанням. |
|
|
34. |
Перевірка ненаголошеного [е], [и] за допомогою наголосу. |
|
|
35. |
Опрацювання текстів зі словами з ненаголошеними [е], [и]. |
|
|
36. |
Узагальнюючі уроки з теми «Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и]. |
|
|
37. |
Приголосні звуки, позначення їх буквами. Закріплення алфавіту. Звук [ф], звукосполучення [хв]. |
|
|
38. |
Контрольне списування. |
|
|
39. |
Узагальнюючий урок про приголосні звуки. Тематичний бал |
|
|
40. |
Уявлення про дзвінкі і глухі парні приголосні звуки. Правило вимовляння дзвінких звуків в українській мові. |
|
|
41. |
Практичні вправи у вимовлянні і написанні слів зі дзвінкими і глухими приголосними. |
|
|
42. |
Тверді і м’які приголосні звуки. |
|
|
43. |
Спостереження за твердими і м’якими приголосними в словах. Вимова і написання слів неділя, олівець |
|
|
44. |
Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь). |
|
|
45. |
Закріплення знань про слова з подовженими приголосними звуками. |
|
|
46. |
Перевірка набутих знань і вмінь. Аудіювання. |
|
|
47. |
Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф. |
|
|
48. |
Правило переносу слів з апострофом. |
|
|
49. |
Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом. |
|
|
50. |
Контрольна робота |
|
|
51. |
Узагальнюючій урок за рік.Виконання вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. Тематичний бал |
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
Дата |
Корекція дати |
ІІ семестр |
|||
17. |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
|
|
18. |
Розв'язування простих і складених задач |
|
|
19. |
Коротка форма коментування письмового додавання. Складання задач на дві дії за даним виразом. |
|
|
20. |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. |
|
|
21. |
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування) |
|
|
22. |
Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії . |
|
|
23. |
Усне віднімання виду 40 - 8. Використання шкали лінійки для знаходження результатів віднімання. |
|
|
24. |
Віднімання виду 53 - 8. Творча робота над задачею |
|
|
25. |
Розв'язування задач на дві дії. |
|
|
26. |
Задачі на знаходження третього доданка за сумою і двома відомими доданками. Тематичний бал |
|
|
Таблиці множення чисел 2,3 і ділення на 2,3. |
|||
27. |
Множення (ознайомлення). Сутність поняття множення. Знак множення. |
|
|
28. |
Заміна прикладів на додавання прикладами на множення. |
|
|
29. |
Складання таблиць на множення числа 2. |
|
|
30. |
Вимірювання відрізків. |
|
|
31. |
Ділення (ознайомлення). Знак ділення. |
|
|
32. |
Складання таблиці ділення на 2. |
|
|
33. |
Розв'язування прикладів і задач на застосування таблиці ділення на 2 |
|
|
34. |
Складання таблиці множення числа 3. |
|
|
35. |
Складання таблиці ділення на 3. |
|
|
36. |
Контрольна робота. |
|
|
37. |
Таблиці множення чисел 2,3 і ділення на 2,3. Підсумковий урок за рік Тематичний бал |
|
|
|
Я У СВІТІ |
Дата |
Корекція дати |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
5. |
Символи держави: Герб, Прапор, Гімн. Їх значення. |
|
|
6. |
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини. |
|
|
7. |
Україна – європейська держава. Наші кордони і сусіди. |
|
|
8. |
Підсумковий урок за рік Тематичний бал |
|
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ |
Дата |
Корекція дати |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
4. |
Робота з конструктором. Виконання виробу за зразком, за власною уявою. |
|
|
5. |
Аплікація з тканини. Основне призначення тканин. Розмічання деталей за допомогою шаблону на тканині, вирізування деталей з тканини, виготовлення з неї аплікацій «Сніговик» |
|
|
6. |
3'єднання деталей з тканини. Лице і виворіт у тканини. Найпростіший шов «уперед голку» (з’єднуючий). Пришивання ґудзика з двома отворами. |
|
|
7. |
Ляльки – мотанки. Традиції пов’язані з виникненням ляльки – мотанки. Виготовлення ляльки |
|
|
8. |
Урок узагальнення знань. Тематичний бал |
|
|
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я |
Дата |
Корекція дати |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
4. |
Відпочинок взимку. Місця для катання на санчатах, лижах, ковзанах. Правила поведінки на льоду. |
|
|
5. |
Правила безпечного користування електроприладами. Пожежа. Небезпека від вогню. |
|
|
6. |
Загальні відомості про себе (прізвище, ім'я, вік, домашня адреса та адреса школи). |
|
|
7. |
Безпека пішоходів. Будова вулиці (проїжджа частина, тротуар). Організація пішохідного руху. Безпечний рух пішоходів. |
|
|
8. |
Небезпека контактування з тваринами (свійськими, дикими, бродячими). Тематичний бал |
|
|
|
СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ |
Дата |
Корекція дати |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
4. |
Алгоритми. |
|
|
5. |
Комп’ютерний малюнок — перші кроки. |
|
|
6. |
Риска, риска, прямокутник. |
|
|
7. |
Урок узагальнення й систематизації знань. Тематичний бал |
|
|
|
ІНОЗЕМНА МОВА |
Дата |
Корекція дати |
4. |
This is my father. That is my mother. |
|
|
5. |
These are animals. |
|
|
6. |
Spring is coming |
|
|
7. |
Summer/ |
|
|
8. |
Урок узагальнення й систематизації знань. Тематичний бал |
|
|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО |
Дата |
Корекція дати |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
5. |
Малювання ілюстрації до казок «Улюблений казковий герой». |
|
|
6. |
Виготовлення з пластиліну силуетного зображення «Казковий будиночок». |
|
|
7. |
Малювання тематичної композиції «Природа навесні» |
|
|
8. |
Конструювання .Автобус (з елементами аплікації). Тематичний бал |
|
|
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО |
Дата |
Корекція дати |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
5. |
Які рослини є символами України? Що таке Червона книга України? |
|
|
6. |
Весна та її ознаки. Зміни в житті тварин навесні. Поява комах. Повернення перелітних птахів. |
|
|
7. |
Літо та його ознаки. Жива природа влітку. Лікарські рослини лісів. |
|
|
8. |
Урок узагальнення й систематизації знань. Тематичний бал |
|
|