Календарне планування з української мови і читання (за програмою О.Я. Савченко, за авт. Цеповою І., Тимченко Л.)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
||
Розділ 1. Повторюємо те, чого навчилися у 1 класі. |
|||||
1-2 |
Мандруємо теренами нашої країни. А.Качан «Крилата школа». Мої враення від літніх канікул. Звуки, слово, речення. ( 4-7) |
02.09 |
|
||
3-4 |
Мандруємо теренами нашої країни. Літні канікули Петрика. Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Навчальне аудіювання. Звукова схема слова. (7-8) |
03 |
|
||
5-6 |
Мандруємо теренами нашої країни. Слова, які засмічують наше мовлення. Державні символи України. Складання речення за схемою. ( с. 9-10) |
04 |
|
||
7 |
Позакласне читання. Книжки читаю – багато знаю. |
06 |
|
||
8-9 |
Мандруємо теренами нашої країни. Що для мене моя Батьківщина? Державні символи України. Звук й, Поділ слів на склади. Списування речень ( с. 10-11) |
09 |
|
||
10-11 |
Легенда. Озеро, яке ніколи не виходить з берегів. Звук, слово, речення. (с.12-13) |
10 |
|
||
12-13 |
Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Гончарна столиця України. Ключові слова. Письмо з пам’яті. ( с. 14-16) |
11 |
|
||
14 |
Розвиток зв’язного мовлення. Оволодіваємо технікою і засобами виразності мовлення. Розігруємо, відновлюємо і створюємо діалоги. |
13 |
|
||
Розділ 2. Мова i мовлення |
|||||
15-16 |
Дізнаємося більше про свою країну. Київ.Літопис Звукова схема слова. ( 17-18) |
16 |
|
||
17-18 |
Для чого людям потрібна мова? Рослинні символи українців Списування прислів’я. Складання і записування діалогу за малюнками (с. 18-20) |
17 |
|
||
19-20 |
Казок країна чарівна. Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення. Творчість В. Нестайка. Діалогічне мовлення. Навчальний діалог (с. 21-24) |
18 |
|
||
21 |
Позакласне читання. Казка – вигадка та в ній щось навчальне розумій. |
20 |
|
||
22-23 |
Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Брати Грімм, Алан Мілн. Списування реплік діалогу. Складання діалогу за малюнками ( с. 25-27) |
23 |
|
||
24-25 |
Оволодіваємо технікою мовлення. Скоромовка. Сашко Дерманський «Серед чистого поля» Списування скоромовки. (с.28-30) |
24 |
|
||
26-27 |
Діагностувальна робота. Аудіювання. Усне і писемне мовлення. Як жести та міміка допомагають нашому мовленню. Жести і міміка. Запис жестових реплік. (31-32) |
25 |
|
||
28. |
Розвиток зв’язного мовлення. Використовуємо в мовленні міміку і жести. Навчаємося переконувати |
27 |
|
||
29-30 |
Аналіз діангостувальної роботи. Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо? В.Сухомлинський «Навіщо кажуть спасибі».Записуємо слова вітання ( с.33-34) |
30 |
|
||
31-32 |
Добре слово дорожче багатства. «Здрастуйте» .За В. Сухомлинським. Всесвітній день вітань Навчаємося вітатися і прощатися. Слова близькі за значенням (с.35-37) |
01.10 |
|
||
33-34 |
Звертаємося з проханням, дякуємо. Діалог із словами прохання, подяки. Діагностувальна робота. Списування |
02 |
|
||
35 |
Позакласне читання. Осінні барви, осінні звуки |
04 |
|
||
36-37 |
Аналіз діагностувальної роботи. Навчаємося вибачати i вибачатися. Слова ввічливості. Записуємо слова ввічливості ( с. 39-40) |
07 |
|
||
Розділ 3. Досліджуємо звуко-буквенний склад слів |
|||||
38-39 |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? В. Сухомлинський « Як дзвенять сніжинки». Текст «Звуки,Звуки, звуки…» Паузи. Ключові слова. ( с.41-42) |
08 |
|
||
40-41 |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? В. Сухомлинський « Ласкавий Вітер і Холодний Вітрюган» Звуковий запис слів, Звуки голосні і приголосні ( с. 43-44) |
09 |
|
||
42 |
Розвиток зв’язного мовлення. Навчаємося культури спілкування. Навчаємося спілкуватися мобільним телефоном |
11 |
|
||
43-44 |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Вірш Юрія Кругляка. Скоромовка Анатолія Камінчука. Василь Чухліб «Сопілкар із бджолиного оркесту» Правильно вимовляємо звуки в словах. Звуки [г], [г]. Звуки [шч]. Буква щ. ( с. 45-47) |
14 |
|
||
45-46 |
Правильно вимовляємо звуки в словах. В.Сухомлинський «Фіалка і бджілка». Олексій Катрич. Скоромовка. Звуки [дж], [дз], [дж`], [дз`], букви дж, дз. (с. 48-49) |
15 |
|
||
47-48 |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Українська іграшка ( с.49-51) |
16 |
|
||
49 |
Позакласне читання. О. Лущевська. «Пелікан», «Про кита», «Черепашенята» (хрестоматія) |
18 |
|
||
50-51 |
Читаємо дитячі українські журнали. Чи вміємо ми користуватися алфавітом? Алфавіт. Записування слів за абеткою. (с. 52-53) |
21 |
|
||
52-53 |
Голосні звуки i букви, що ix позначають. О Пчілка «Перший сніг». «Куликове болото». За О. Пчілкою. Позначення голосних звуків буквами. Звуко-буквенний аналіз слів (с. 54-55) |
22 |
|
||
54-55 |
Голосні звуки і букви, що їх позначають. П. Мовчан. Зозуля Коли букви я, ю, є позначають два звуки. ( с. 56-57) |
23 |
|
||
56 |
Розвиток зв’язного мовлення. Навчаємося правильно вимовляти слова. Навчаємося добирати риму |
25 |
|
||
57-58 |
Коли букви я, ю, є позначають два звуки. В. Верховень. Вірш (напам’ять). Український віночок. За О. Воропаєм Позначення звуків буквами. ( с. 58-60) |
04.11 |
|
||
59-60 |
Коли букви я, ю, є позначають два звуки. Краса і здоров'я цілий рік (легенда) Позначення звуків буквами. (с.61-63) |
05 |
|
||
61-62 |
О.Сенатович. Магічне слово (уривок). Звуковий запис слів. (с.63-64) Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
06 |
|
||
63 |
Позакласне читання. Ю. Бедрик. «Сумна скоромовка», «Був день народження колись» (хрестоматія) |
08 |
|
||
64-65 |
Аналіз діагностувальної роботи. Склад слова. Поділяємо слова на склади. ( с. 65-66) |
11 |
|
||
66-67 |
Поділяємо слова на склади для переносу. Переносимо слова з рядка в рядок. (с.67) Діагностувальна робота. Усний переказ. |
12 |
|
||
68-69 |
Визначаємо наголошені й ненаголошені склади i звуки. А. Костецький «Все починається з мами» ( напам’ять). Наголос. Складові схеми слів. ( с. 68-69) |
13 |
|
||
70 |
Розвиток зв’язного мовлення. Граємо зі словами. Розрізняємо однозначні і багатозначні слова. |
15 |
|
||
71-72 |
В.Чухліб «Зимова казка» Вільний і рухомий наголос.( с. 70-72) |
18 |
|
||
73-74 |
С. Дерманський «Красуня». Розкадровка тексту, створення мультфільму. Робота зі словниковими словами ( 72-73) |
19 |
|
||
75-76 |
Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Вірш, рима. Вірші-забавлянки. Володимир Ладижець « Хитрий зуб». Дзвінкі і глухі приголосні звуки ( с. 74-75) |
20 |
|
||
77 |
Позакласне читання. З. Мензатюк «Каша» (хрестоматія) |
22 |
|
||
78-79 |
Народні думи. Дзвінкі й глухі приголосні звуки. ( с. 76-77) |
25 |
|
||
80-81 |
День Святого Миколая. Звукові схеми слів. (с. 77) Повторення вивченого матеріалу. |
26 |
|
||
82-83 |
Тверді й м'які приголосні звуки. Т. Стус «Смугастик» ( хрестоматія) Позначення м’якості приголосного на письмі ( с. 78-80) |
27 |
|
||
84 |
Розвиток зв’язного мовлення. Вживаємо в мовленні тематичні групи слів. Використовуємо у власних висловлюваннях слова в переносному значенні. |
29 |
|
||
85-86 |
Тверді й м'які приголосні звуки. Робота з деформованим текстом. Позначення на письмі ьо, мя. ( с.81-82) |
02.12 |
|
||
87-88 |
А.Свашенко. «Є такі чудні слова». Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі. М’який подовжений приголосний звук. Малюнковий диктант. (с. 83) |
03 |
|
||
89-90 |
Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі. В. Сухомлинський «Дуб під вікном». Перенос слів з м’яким подовженим приголосним. (с. 84) |
04 |
|
||
91 |
Позакласне читання. Л. Відута. «У царстві лева» (хрестоматія) |
06 |
|
||
92-93 |
Позначаємо на письмі звук [й]. Перенос слів з буквою й. (с. 85-86) |
|
|
||
94-95 |
Як з'явилася новорічна ялинка. Легенда.( с. 87) Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
09 |
|
||
96-97 |
В. Сухомлинський«Як діти раділи, а Ялинка плакала». Правила українського письма ( повторення однакових слів у реченні). ( с.88-89) Аналіз діагностувальної роботи. |
10 |
|
||
98 |
Розвиток зв’язного мовлення. Використовуємо у власних висловлюваннях близькі за значенням слова. |
13 |
|
||
99-100 |
Без сім’ї і свого роду немає нашого народу. Дмитро Білоус «Апостроф». Вчимося писати слова з апострофом (с. 90) |
|
|
||
101-102 |
Дмитро Чередниченко « Тарасові солов’ї». Апостроф. Звуко-буквений аналіз слів (с.91) |
11 |
|
||
103-104 |
Т. Шевченко « Садок вишневий коло хати» (напам’ять). ( с. 92) Діагностувальна робота. Диктант |
16 |
|
||
105 |
Позакласне читання. О. Кротюк « Різдвяні гостинці» (хрестоматія) |
20 |
|
||
106-107 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Вчимося писати слова з апострофом. Моя сім'я. Мій родовід ( с. 93-94) |
17 |
|
||
108-109 |
Зимові свята в різних країнах. Повторення і узагальнення вивченого ( с. 94-95) |
18 |
|
||
110-111 |
Діагностувальна робота. Читання вголос Повторення вивченого |
18 |
|
||
112 |
Підсумковий урок |
|
|
||