Календарне планування 2 клас, І семестр за підручником Л. Тимченко, І. Цепової

Про матеріал
Календарне планування з української мови і читання (інтегрований курс) 2 клас, І семестр за підручником Л. Тиченко, І. Цепової.
Перегляд файлу

Календарне планування з української мови і читання (за програмою О.Я. Савченко, за авт. Цеповою І., Тимченко Л.)

№ з/п

                        Тема уроку

Дата

Прим

Розділ 1.

Повторюємо те, чого навчилися у 1 класі.

1-2

Мандруємо теренами нашої країни.  А.Качан «Крилата школа».

Мої враення від літніх канікул. Звуки, слово, речення. ( 4-7) 

02.09

 

3-4

Мандруємо теренами нашої країни. Літні канікули Петрика.

Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Навчальне аудіювання. Звукова схема слова. (7-8)

03

 

5-6

Мандруємо теренами нашої країни. Слова, які засмічують наше мовлення.

Державні символи України. Складання речення за схемою. ( с. 9-10)

04

 

7

Позакласне читання. Книжки читаю – багато знаю.

06

 

8-9

Мандруємо теренами нашої країни. Що для мене моя Батьківщина? Державні символи України.

Звук й, Поділ слів на склади. Списування речень ( с. 10-11)  

09

 

10-11

Легенда. Озеро, яке ніколи не виходить з берегів.

Звук, слово, речення. (с.12-13)

10

 

12-13

Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Гончарна столиця України.

Ключові слова. Письмо з пам’яті. ( с. 14-16)

11

 

14

Розвиток зв’язного мовлення. Оволодіваємо технікою і засобами виразності мовлення. Розігруємо, відновлюємо і створюємо діалоги.

13

 

Розділ 2.

Мова i мовлення

15-16

Дізнаємося більше про свою країну. Київ.Літопис

Звукова схема слова. ( 17-18)

16

 

17-18

Для чого людям потрібна мова? Рослинні символи українців

Списування прислів’я. Складання і записування діалогу за малюнками (с. 18-20)

17

 

19-20

Казок країна чарівна. Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення. Творчість В. Нестайка.

Діалогічне мовлення. Навчальний діалог (с. 21-24)

18

 

21

Позакласне читання. Казка – вигадка та в ній щось навчальне розумій.

20

 

22-23

Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Брати Грімм, Алан Мілн.

Списування реплік діалогу. Складання діалогу за малюнками ( с. 25-27)

23

 

24-25

Оволодіваємо технікою мовлення. Скоромовка. Сашко Дерманський «Серед чистого поля»

Списування скоромовки. (с.28-30)

24

 

26-27

Діагностувальна робота. Аудіювання. Усне і писемне  мовлення.

Як жести та міміка допомагають нашому мовленню. Жести і міміка. Запис жестових реплік. (31-32)

25

 

28.

Розвиток зв’язного мовлення. Використовуємо в мовленні міміку і жести. Навчаємося переконувати

27

 

29-30

Аналіз діангостувальної роботи. Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо? В.Сухомлинський «Навіщо кажуть спасибі».Записуємо слова вітання ( с.33-34)

30

 

31-32

Добре слово дорожче багатства. «Здрастуйте» .За В. Сухомлинським. Всесвітній день вітань

Навчаємося вітатися і прощатися. Слова близькі за значенням  (с.35-37)

01.10

 

33-34

Звертаємося з проханням, дякуємо. Діалог із словами прохання, подяки.

Діагностувальна робота. Списування

02

 

35

Позакласне читання. Осінні барви, осінні звуки

04

 

36-37

Аналіз діагностувальної роботи. Навчаємося вибачати i вибачатися. Слова ввічливості.

Записуємо слова ввічливості ( с. 39-40)

07

 

Розділ 3.

Досліджуємо звуко-буквенний склад слів

38-39

Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? В. Сухомлинський « Як дзвенять сніжинки». Текст «Звуки,Звуки, звуки…»

 Паузи. Ключові слова. ( с.41-42)

08

 

40-41

Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? В. Сухомлинський « Ласкавий Вітер і Холодний Вітрюган»

Звуковий запис слів, Звуки голосні і приголосні ( с. 43-44)

09

 

42

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаємося культури спілкування. Навчаємося спілкуватися мобільним телефоном

11

 

43-44

Правильно вимовляємо звуки в словах. Вірш Юрія Кругляка. Скоромовка Анатолія Камінчука. Василь Чухліб «Сопілкар із бджолиного оркесту»

Правильно вимовляємо звуки в словах.  Звуки [г], [г]. Звуки [шч]. Буква щ. ( с. 45-47)

14

 

45-46

Правильно вимовляємо звуки в словах. В.Сухомлинський «Фіалка і бджілка». Олексій Катрич. Скоромовка.

Звуки [дж], [дз], [дж`], [дз`], букви дж, дз. (с. 48-49)

15

 

47-48

Правильно вимовляємо звуки в словах.

Українська іграшка ( с.49-51)

16

 

49

Позакласне читання. О. Лущевська. «Пелікан», «Про кита», «Черепашенята» (хрестоматія)

18

 

50-51

Читаємо дитячі українські журнали. Чи вміємо ми користуватися алфавітом?

Алфавіт. Записування слів за абеткою. (с. 52-53)

21

 

52-53

Голосні звуки i букви, що ix позначають. О Пчілка «Перший сніг». «Куликове болото». За О. Пчілкою.

Позначення голосних звуків буквами. Звуко-буквенний аналіз слів (с. 54-55)

22

 

54-55

Голосні звуки і букви, що їх позначають. П. Мовчан. Зозуля

Коли букви я, ю, є позначають два звуки. ( с. 56-57)

23

 

56

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаємося правильно вимовляти слова. Навчаємося добирати риму

25

 

57-58

Коли букви я, ю, є позначають два звуки. В. Верховень. Вірш (напам’ять). Український віночок. За О. Воропаєм  

Позначення звуків буквами. ( с. 58-60)

04.11

 

59-60

Коли букви я, ю, є позначають два звуки. Краса і здоров'я цілий рік (легенда)

Позначення звуків буквами. (с.61-63)

05

 

61-62

О.Сенатович. Магічне слово (уривок). Звуковий запис слів. (с.63-64)

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

06

 

63

Позакласне читання. Ю. Бедрик. «Сумна скоромовка», «Був день народження колись» (хрестоматія)

08

 

64-65

Аналіз діагностувальної роботи. Склад слова.

Поділяємо слова на склади. ( с. 65-66)

11

 

66-67

Поділяємо слова на склади для переносу. Переносимо слова з рядка в рядок. (с.67)

Діагностувальна робота. Усний переказ.

12

 

68-69

Визначаємо наголошені й ненаголошені склади i звуки. А. Костецький «Все починається з мами»                  ( напам’ять).

Наголос. Складові схеми слів. ( с. 68-69)

13

 

70

Розвиток зв’язного мовлення. Граємо зі словами. Розрізняємо однозначні і багатозначні  слова.

15

 

71-72

В.Чухліб «Зимова казка»

Вільний і рухомий наголос.( с. 70-72)

18

 

73-74

С. Дерманський «Красуня». Розкадровка тексту, створення мультфільму.

Робота зі словниковими словами ( 72-73)

19

 

75-76

Приголосні звуки і букви, що їх позначають.  Вірш, рима. Вірші-забавлянки. Володимир Ладижець              « Хитрий зуб».

Дзвінкі і глухі приголосні звуки ( с. 74-75)

20

 

77

Позакласне читання. З. Мензатюк «Каша» (хрестоматія)

22

 

78-79

Народні думи.

Дзвінкі й глухі приголосні звуки. ( с. 76-77)

25

 

80-81

День Святого Миколая. Звукові схеми слів. (с. 77)

 Повторення вивченого матеріалу.

26

 

82-83

Тверді й м'які приголосні звуки. Т. Стус «Смугастик» ( хрестоматія)

Позначення м’якості приголосного на письмі ( с. 78-80)

27

 

84

Розвиток зв’язного мовлення. Вживаємо в мовленні тематичні групи слів. Використовуємо у власних висловлюваннях слова в переносному значенні.

29

 

85-86

Тверді й м'які приголосні звуки. Робота з деформованим текстом.

Позначення  на письмі ьо, мя. ( с.81-82)

02.12

 

87-88

А.Свашенко.  «Є такі чудні слова». Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі.

М’який подовжений приголосний звук. Малюнковий диктант. (с. 83)

03

 

89-90

Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі. В. Сухомлинський «Дуб під вікном».

Перенос слів з м’яким подовженим приголосним. (с. 84)

04

 

91

Позакласне читання.  Л. Відута. «У царстві лева» (хрестоматія)

06

 

92-93

Позначаємо на письмі звук [й].

Перенос слів з буквою й. (с. 85-86)

 

 

94-95

Як з'явилася новорічна ялинка. Легенда.( с. 87)

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

09

 

96-97

В. Сухомлинський«Як діти раділи, а Ялинка плакала».  Правила українського письма ( повторення однакових слів у реченні). ( с.88-89)

 Аналіз діагностувальної роботи.

10

 

98

Розвиток зв’язного мовлення. Використовуємо у власних висловлюваннях  близькі за значенням слова.

13

 

99-100

Без сім’ї і свого роду немає нашого народу.  Дмитро Білоус «Апостроф».

Вчимося писати слова з апострофом (с. 90)

 

 

101-102

Дмитро Чередниченко « Тарасові солов’ї».

Апостроф. Звуко-буквений аналіз слів (с.91)

11

 

103-104

Т. Шевченко « Садок вишневий коло хати» (напам’ять). ( с. 92)

Діагностувальна робота. Диктант

16

 

105

Позакласне читання.  О. Кротюк « Різдвяні гостинці» (хрестоматія)

20

 

106-107

Аналіз діагносту вальної роботи.

Вчимося писати слова з апострофом.  Моя сім'я.  Мій родовід ( с. 93-94)

17

 

108-109

  Зимові свята в різних країнах.

Повторення і узагальнення вивченого ( с. 94-95)

18

 

110-111

Діагностувальна робота. Читання вголос

Повторення вивченого

18

 

112

Підсумковий урок

 

 

 

 

docx
Додано
1 січня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку