календарне планування для 2 класу на І семестр за підручником Оксани Карп'юк English 2 Pupil`s Book . Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН №718 від 18.06.2012) видавництво "Астон" 2012
№ |
|
Дата |
Тема
|
Мовленнєві функції |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||
|
|
II семестр Іграшки Unit 5. Let’s Play |
|||||||||||||
33 |
|
|
Мій ляльковий будинок |
Вміти привітатися, називати себе, іграшки |
Ball, bed, doll, house |
Присвійний відмінок іменників |
ex.1,4, p. 68-69 |
ex. 1, 2, p 68 |
ex 3, p. 69 Гра «Продовж» |
Ex 3 p 69 |
P 69 ex 5 |
||||
34 |
|
|
Чиї це іграшки? |
Вміти ставити запитання, чий це предмет |
Girl, boy, car, train, plane, robot |
Означений артикль |
ex.1,4, p.70-71 |
Song “This is a doll” |
ex. 2, p. 70 |
ex. 1, 2 p. 71 |
Ex 5 p 71 |
||||
35 |
|
|
Одяг моєї ляльки |
Вміти описувати одяг, приналежність того чи іншого предмету |
My, his, her, birthday, shoes, sweater, raincoat |
Присвійні займенники |
Ex .3,4, p.73 |
вex 1, p.72; Song “My Doll” |
Гра «Чиї це іграшки?» |
ex. 4, p 73 |
Ex 5 p 73 |
||||
36 |
|
|
Подарунок для мене |
Вміти називати чий це предмет, подарунок, описувати його |
Lovely, big, small, funny, nice, kite, bike |
Прикметники |
ex.3, p.75 |
Guessing game |
Short dialogues |
ex. 3, p.75 |
Ex 5 p 75 списати та читати |
||||
37 |
|
|
Подарунки на день народження |
Вміти презентувати подарунок, запитувати про вік, запитувати кому належить річ |
Birthday party, cake, toy-box, teddy-bear |
Наказові речення |
ex.1,4, p.76-77 |
Гра «Відгадай» |
ex. 1, 2, с. 76, 77 |
Вітальна листівка |
Ex 2 p 77 вивч вірш Ex4 p 77 намалювати листівку для друга |
||||
38 |
|
|
Я вмію |
|
Fish, frog, chimp, climb, fly, jump, swim, run |
Модальне дієслово can |
Ex .1,4, p.78-79 |
Song, p. 79
|
Гра «Я це вмію» |
|
Ex 4 p 79 вивч пісню |
||||
39 |
|
|
А ти вмієш? |
|
p.80, 81 Сan you climb? |
Запитання з can |
ex.4, p.81 |
Ex.1 , p.80; rhyme; short dialogues |
Short dialogues |
ex. 5 , p.81;
|
Ставити запитання з can |
||||
40 |
|
|
|
Тепер я вмію |
|||||||||||
41 |
|
|
Урок домашнього читання.
|
|
|
|
|
Poem “Pam’s Birthday” |
|
|
|
||||
|
|
Зовнішність Unit 6. I Have Got Two Eyes! |
|||||||||||||
42 |
|
|
У мене є нова іграшка |
Вміти запитувати про предмети, іграшки, описувати якого вона кольору. |
ЛО уроку, pp. 84 – 85, clown, monster, soldier, ballerina |
I have got… |
ex 1, 5, p.84, 85 |
Rhyme, p. 85 |
Короткі діалоги |
Ex 6 p 85 |
Ex 4 p 85 вивч вірш |
||||
43 |
|
|
Моє обличчя |
Вміти описати зовнішність свого співрозмовника, себе, своїх близьких |
Hair, eye, ear, face, nose, mouth |
My doll has got… |
ex.5, p.87 |
Опис ляльки |
Розповідь про друга |
Ex 6 p 87 |
Описати свого однокласника |
||||
44 |
|
|
Моя іграшка |
|
ЛО уроку, pp. 88, 89 |
It has (not) got |
ex. 1, 4, pp. 88, 89 |
Гра «Відгадай» |
ex. 3, p. 89 |
Ex 5 p 89 |
Намалювати монстра та вміти описувати його |
||||
45 |
|
|
Частини тіла |
Вміти показувати та називати частини тіла |
ЛО уроку, P 90 arm, leg, toe, hand |
Look at this toy. |
ex.5, p.91 |
Rhyme “I’ve got two eyes” |
Опис ляльки |
Ex 6 p 91 |
Ex 4 p 91 вивч вірш |
||||
46 |
|
|
В мене є … |
Вміти відгадувати опис зовнішності |
To talk, to walk, a neck, a head |
Can you..(dance,clap)? |
ex.3, 4, p.93 |
ex. 1, 2, p. 92 |
Короткі діалоги за ситуацією |
Ex 5 p 93 |
Описувати іграшку |
||||
47 |
|
|
Це – мій монстрик |
Та відтворювати на малюнку описане |
Monster, finger, toe, etc. |
Наказові речення |
ex.4, p.95 |
ex.1, p. 94, Song “Monster Rap” |
Опис монстра, ex. 3 p 95 |
Ex 5 p. 95
|
Ex 5 p 95 вставити пропущені слова |
||||
48 |
|
|
Тепер я вмію |
|
ЛО попередніх уроків |
Граматика теми |
|
Короткі діалоги за ситуацією |
Guessing game |
|
|
||||
|
|
Тварини Unit 7. Pets and Animals |
|||||||||||||
49 |
|
|
Мої домашні улюбленці |
Вміти називати своїх домашніх улюбленців, описувати тварин |
ЛО уроку, Turtle, pet, hamster, dog |
Have you got a pet? Yes, I have |
ex. 2, 5, p. 98, 99 |
p. 99; ex.2. p. 98 |
ex.3, p.99; короткі діалоги за ситуацією |
|
Ex 4 p 99 вивч вірш |
||||
50 |
|
|
Мій домашній улюбленець
|
які подобаються, називати диких тварин. Реагувати на репліки вчителя |
ЛО уроку, P 100 long, short, body, tail |
Прикметники |
ex.5, p. 101 |
ex. 4, p.101 |
Опис свого улюбленця |
Ex 6 p 101 доповнити речення |
Ex 5 p 101 читати вірш |
||||
51 |
|
|
Дикі тварини
|
просити щось, повторювати інформацію |
ЛО уроку, p. 102, mouse, crocodile, giraffe |
Спеціальні запитання |
ex.5, p.103 |
ex 3, p.102 |
Гра «Відгадай»
|
Ex 1 p 103 |
Ex 5 p 103 вивч вірш |
||||
52 |
|
|
Що це за тваринка?
|
Вміти задавати запитання про зовнішність, про улюблених тварин |
ЛО уроку, p. 104, dolphin, snake, clever, giraff |
Спеціальні запитання. Множина іменників |
ex.4, p.105 |
Ex. 1, p. 104; short dialogues, p. 105 |
Guessing game |
|
Ex 4 p 105 читати |
||||
53 |
|
|
У зоопарку |
Називати, які тварини належать до домашніх, ф які до тих, що живуть у зоопарку |
Strong, fat, angry, beautiful |
Прикметники. Заперечні речення |
Text “in the Zoo”, p.107 |
Впр. 2, с.106 |
Ex 3, p.107
|
Ex 5 p 107 |
Ex 4 p 107 читати текст |
||||
54 |
|
|
|
Перегляд мультфільму «попелюшка» |
|||||||||||
55 |
|
|
У зоопарку. Тепер я можу
|
|
ЛО уроку, pp. 108-110 |
Граматика теми |
ex 3, p.108 |
ex.1, p.108 |
Ex .2, p.108; ex.3-5, p.111 |
|
|
||||
|
|
Пори року Unit 8. My Favourite Season |
|||||||||||||
56 |
|
|
Погода |
Вміти описати погоду, називати пори року, дні тижня, місяці |
Park, tree, flower, snow |
Прислівники |
ex.5, p.113 |
ex. 2, p 112 |
Опис погоди |
Ex 1 p 112 |
Вивч нові ЛО. Вміти описувати погоду |
||||
57 |
|
|
Розваги у погану погоду |
|
ЛО уроку, pp. 54 – 55 read a book, watch TV, make a snowman, go out, go home |
Множина іменників |
Text “In the Park”, p. 115 |
ex. 2, p. 114 |
ex. 3, p. 115 |
Ex 1 p 114 |
Ex 4 p 115 читати текст |
||||
58 |
|
|
Дні тижня
|
Вміти розповідати про улюблену пору року, день тижня |
ЛО уроку, p. 116, Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday … |
Can you..? It is … |
Ex 4, p. 117 |
Rhyme “Every day”, p. 117, ex. 3 |
Короткі діалоги за ситуацією |
Ex 5 p 117 відтворити |
Вивч нові ЛО відповідати на запитання |
||||
59 |
|
|
Пори року |
Знати у якому місяці він народився |
ЛО уроку, p. 118, winter, spring, summer, autumn |
Прикметники |
ex.4, p.119 |
ex. 2, p. 118 |
Guessing game |
Ex 4 p 119 |
Описувати свою улюблену пору року |
||||
60 |
|
|
Улюблена пора року |
|
ЛО уроку, p.120-123 |
Питальні речення |
ex.4, p. 121 |
Song “Season Mix”, p. 123 |
Опис пори року |
|
Ex 4 p 121 читати текст |
||||
61 |
|
|
Відпочинок влітку |
|
ЛО уроку, p. 124-125 |
Can you..? |
ex.2, 3, pp. 124, 125 |
Впр. 1, с. 124; song “We Love Summer’ p, 125 |
Гра «Відгадай»
|
|
Ex 5 p 123 вивч вірш |
||||
62 |
|
|
Пори року |
|
ЛО з теми |
|
|
|
Відгадай загадку |
|
|
||||
63 |
|
|
Місяці |
|
ЛО з теми |
|
|
|
Який місяць іде попереду |
|
|
||||
64 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||
65 |
|
|
|
Контроль читання |
|||||||||||
66 |
|
|
|
Контроль письма |
|||||||||||
67 |
|
|
|
Контроль говоріння |
|||||||||||
68 |
|
|
|
Узагальнення вивченого начального матеріалу за II семестр. Перегляд англомовних мультфільмів |
|||||||||||
1