Календарно-тематичне планування уроків математики для 2 класу.
ІІ семестр
4 години на тиждень
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
65 |
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд.розв’язування задач та прикладів.логічні вправи.(№475-483) |
|
|
66 |
|
Міра маси-центнер.Порівняння іменованих чисел.Дії з іменованими числами.(№484-491) |
|
|
67 |
|
Квадрат.Визначення значень невідомих компонентів віднімання.Розв’язування задач двома способами.(№491-500) |
|
|
68 |
|
Узагальнення знань про додавання та відніманнядвоцифрових чисел з переходом через розряд.Календар.(501-507) |
|
|
69 |
|
Повторення вивченого |
|
|
Множення |
||||
70 |
|
Ознайомлення з дією множення. Поняття «добуток». Розв’язування задач двома способами. (508-515). |
|
|
71 |
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач ( 516-523). |
|
|
72 |
|
Взаємозв’язок додавання та множення.знайомлення із задачами на знаходження добутку чисел.Діаграма (524-533). |
|
|
73 |
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на знаходження добутку чисел. Обчислення периметра трикутника (534-542). |
|
|
74 |
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (543-550). |
|
|
75 |
|
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559). |
|
|
76 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570). |
|
|
77 |
|
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578). |
|
|
78 |
|
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (579-586). |
|
|
79 |
|
Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596). |
|
|
80 |
|
Ознайомлення з поняттям «збільшити у кілька разів». Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603). |
|
|
81 |
|
Засвоєння нонять «у кілька разів більше»,»удвічі старший», «удвічі дорожчий». Розв’язування і порівняння задач ( 604-611). |
|
|
82 |
|
Діагностувальна робота № 5. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач.
|
|
|
83 |
|
Аналіз перевірної роботи. Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
84 |
|
Ознайомлення з арифметичною дією-ділення.Поняття «частка» Розв’язування задач (612-619). |
|
|
85 |
|
Назви компонентів і результату дії ділення:ділене,дільник,частка.Запис виразів та обчислення їх значення. Розв’язування задач (620-627). |
|
|
86 |
|
Взаємооберненість. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636). |
|
|
87 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (637- 644). |
|
|
88 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника ( 645-651). |
|
|
89 |
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661). |
|
|
90 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (662- 669). |
|
|
91 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (670-677). |
|
|
92 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач ( 678-684). |
|
|
93 |
|
Порядок дій у виказах,що містять множення або ділення. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач ( 685-692). |
|
|
94 |
|
Розрізнення задач на множення і ділення.Порядок дій у виразах. Порівняння виразу і числа. (693-700).
|
|
|
95 |
|
Повторення вивченого.
|
|
|
96 |
|
Складання таблиці множення числа 4. Обчислення значень виразів.Побудова відрізка. Розв’язування задач (701- 710). |
|
|
97 |
|
Таблиця множення на 4. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (711-719). |
|
|
98 |
|
Складання таблиці ділення на 4. Порядок виконання дій у виразах без дужок,що містять тільки множення і ділення. Розв’язування задач (720-729). |
|
|
99 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення.Кратне порівняння. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (730- 737).
|
|
|
100 |
|
Діагностувальна робота № 6. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач.
|
|
|
101 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекційно-рефлексійний урок.
|
|
|
102 |
|
Складання таблиць множення числа 5 та множення на 5. Складання і роз’язування задач на кратнепорівняння чисел.Визначення часу за годинником (738-747). |
|
|
103 |
|
Засвоєння таблиці множення числа 5.Застосування переставного закону множенняпри обчисленніизначень виразів.Ознайомлення з таблицею Піфагора(частково) (748-757). |
|
|
104 |
|
Визначення часу за годинником(година,хвилина). Порядок дій у виразах.Кратне порібняння сторін прямокутника.(758-766). |
|
|
105 |
|
Складаннятаблиці ділення на 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (767-774).
|
|
|
106 |
|
Засвоєння таблиць множення числа 5 та ділення на 5.Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (775-782). |
|
|
107 |
|
Порівняння та розрізнення відношень «на …більше», «у… разів більше»Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач різних типів( 783-790). |
|
|
108 |
|
Повторення вивченого.
|
|
|
109 |
|
Складання таблиці множення числа 6. Застосування переставного закону множення при обчисленні значень виразів.Творча робота над задачею ( 791- 799). |
|
|
110 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником ( 800-807). |
|
|
111 |
|
Складання таблиці ділення на 6. Ознайомлення із задачею на знаходження двох добутків.Уточнення поняття «Ціна». «вартість» (808-816). |
|
|
112 |
|
Засвоєння таблиці ділення на 6. Коло і круг. Порівняння виразів . Розв’язування задач (817-825). |
|
|
113 |
|
Складання таблиці множення на 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834). |
|
|
114 |
|
Робота за таблицею Піфагора.Розв’язування задач з різницевим і кратним порівнянням. Способи обчислення периметра прямокутника.(835-843). |
|
|
115 |
|
Складання таблиці ділення на 7.Обчислення периметра квадрата дією множення. Розв’язування задач. (844-852). |
|
|
116 |
|
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860). |
|
|
117 |
|
Повторення та узагальнення вивченого. |
|
|
118 |
|
Складання таблиці множення на 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (861-870). |
|
|
119 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).
|
|
|
120 |
|
Повторення про взаємозв’язок множення та ділення. Складання таблиці ділення на 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (881-889).
|
|
|
121 |
|
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач за планом ( 890-897). |
|
|
125 |
|
Складання таблиці множення на 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907). |
|
|
126 |
|
Робота за таблицею Піфагора. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. (908-915) |
|
|
127 |
|
Діагностувальна робота № 7. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ________________________________________________
|
|
|
128 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекційно-рефлексійний урок.
|
|
|
129 |
|
Складання таблиці ділення 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (916-924). |
|
|
130 |
|
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933).
|
|
|
131 |
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (934-942). |
|
|
132 |
|
Ділення на 1.Ділення рівних чисел. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (943-951). |
|
|
133 |
|
Ділення числа 0(нуль).Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (952-960). |
|
|
134 |
|
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( 961-972). |
|
|
135 |
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Обчислення периметра прямокутника (973-980). |
|
|
136 |
|
Діагностична перевірна робота № 8. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ________________________________________________
|
|
|
Повторення за рік |
||||
137 |
|
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (981-986). |
|
|
138
|
|
Повторення вивчених випадків множення ( 987-989). (990-993). |
|
|
139 |
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником ( 994-998). |
|
|
140 |
|
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (999-1001).Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
|
|