Календарне планування 2 клас Математика І-ІІ семестр за підручником Козак, Корчевська.

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу за програмою О.Я. Савченко за підручником Козак, Корчевської для І-ІІ семестру.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків математики

4 години на тиждень

Зведена таблиця розподілу навчального часу

Семестр

К-ть уроків на тиждень

Кількість

уроків за семестр

Примітка

І

4

62

 

ІІ

4

81

 

Рік

4

143

 

 

Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).

Підручник:. Математика: підруч. для 2 кл.закл.загал.серед.освіти/М.Козак, О. Корчевська. — Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. – 112 с.

Автори :  М. Козак, О. Корчевська

Види діагностувальних робіт

Вид

І семестр

ІІ семестр

Рік

Комбінована діагносту вальна робота

4

3

7

Діагностувальна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

-

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Тема

Дата

Повторення й поглиблення вивченого в 1 класі

1

Лічба й арифметичні дії в межах 10. Складання рівностей за числовим променем. Розв’язування задач (с.3)

 

2

Лічба в межах 20. Задачі на збільшення і зменшення числа. Порівняння чисел (с.4)

 

3

Додавання і віднімання в межах 20. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (с.5)

 

4

Відрізки. Сантиметр. Дециметр. Переставний закон додавання. Розв’язування задач (с.6)

 

5

Порівняння виразу і числа в межах 20. Маса. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач (с.7)

 

6

Нумерація в межах 100. Метр. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння чисел (с.8)

 

7

Розрядний склад числа. Розв’язування та порівняння задач (с.9)

 

8

Додавання і віднімання на основі нумерації в межах 100. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (с.10)

 

9

Розрядні числа. Таблиця розрядів. Розв’язування задач (с.11)

 

10

Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач (с.12)

 

11

Годинник. Плоскі фігури. Складання і розв’язування задач за схемою (с.13)

 

12

Фігури у просторі. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.14)

 

13

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота:

 

Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток

14

Аналіз діагностичної роботи. Додавання частинами. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної (с.15)

 

15

Віднімання частинами. Розв’язування задач (с.16)

 

16

Таблиця додавання числа 2. Доповнення чисел до 10. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.17)

 

17

Таблиця віднімання числа 2. Розв’язування задач (с.18)

 

18

Таблиця додавання числа 3. Складання і розв’язування задачі за схемою. Порівняння виразу і числа (с.19)

 

19

Таблиця віднімання числа 3. Розв’язування задач. Побудова відрізка  (с.20)

 

20

Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 2 і 3. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.21)

 

21

Знаходження невідомого зменшуваного. Розв’язування задач (с.22)

 

22

Таблиця додавання числа 4. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (с.23)

 

23

Таблиця віднімання числа 4. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.24)

 

24

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізка  (с.25)

 

25

Таблиця додавання числа 5. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач  (с.26)

 

26

Таблиця віднімання числа 5. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач  (с.27)

 

27

Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач  (с.28)

 

28

Істині та хибні висловлювання. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.29)

 

29

Таблиця додавання числа 6. Складання і розв’язування задач за поданими запитаннями (с.30)

 

30

Таблиця віднімання числа 6. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач  (с.31)

 

31

Таблиця додавання числа 7. Складання і розв’язування задач за схемами (с.32)

 

32

Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. Істині та хибні висловлювання (с.33)

 

33

Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 6 і 7. (с.34)

Діагностувальна робота

 

34

Знаходження невідомого від’ємника. Задачі з двома запитаннями (с.35)

 

35

Таблиця додавання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач  (с.36)

 

36

Таблиця віднімання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач  (с.37)

 

37

Задачі на знаходження невідомого від’ємника (с.38)

 

38

Таблиця додавання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач  (с.39)

 

39

Таблиця віднімання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач  (с.40)

 

40

Повторення таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9. Календар. Порівняння виразів (с.41)

 

41

Складання задач з двома запитаннями. Обчислення значень виразів (с.42)

 

42

Складання задач за коротким записом. Порівняння виразів (с.43)

 

43

Складання задач з двома запитаннями за схемою. Порівняння виразу і числа. Календар (с.44)

 

44

Розв’язування задач. Перетворення іменованих чисел (с.45)

 

45

Розв’язування задач із зайвими даними. Дії з іменованими числами (с.46)

 

46

Периметр многокутника. Розв’язування задач (с.47)

 

47

Задачі на дві дії. Доповнення рівностей (с.48)

 

48

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота

 

Додавання і віднімання в межах 100

49

Випадки додавання і віднімання виду 36+3, 36-3. Розв’язування задач (с.49)

 

50

Випадки додавання і віднімання виду 36+20, 36-20. Розв’язування задач. Обчислення периметра трикутника (с.50)

 

51

Випадки додавання і віднімання виду 36+23, 36-23. Розв’язування задач (с.51)

 

52

Буквені вирази. Розв’язування задач (с.52)

 

53

Кут. Прямий кут. Розв’язування задач(с.53)

 

54

Прямокутник. Два способи розв’язування задач. Порівняння виразу і числа (с.54)

 

55

Довжина і ширина прямокутника. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.55)

 

56

Квадрат. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач двома способами (с.56)

 

57

Периметр прямокутника. Розв’язування задач (с.57)

 

58

Діаграма. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (с.58)

 

59

Перевірка  навичок знань та вмінь.

Діагностувальна робота

 

60

Випадки додавання і віднімання виду 32+8, 40-8. Розв’язування задач. Побудова відрізків (с.59)

 

61

Випадки додавання і віднімання виду 34+9, 34-9. Перевірка додавання (с.60)

 

62

Задачі на знаходження третього доданка. Порівняння іменованих чисел (с.61)

 

 

Додавання і віднімання в межах 100 (продовження)

63

 Повторення вивченого. Додавання і віднімання у межах 100

 

66

Додавання і віднімання виду 46+28,46-28. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування  задач.

 

67

Віднімання виду 40-18. Розв’язування задач різними способами. Периметр трикутника.

 

68

Перевірка віднімання. Складання і розв’язування задач за скороченим записом.

 

69

Закріплення способів перевірки віднімання. Розв’язування задач.

 

70

Дужки. Порядок виконання дій у виразах з дужками. Розв’язування задач

 

71

Порядок виконання дій у виразах з дужками. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач

 

72

Годинник. Хвилина. Обчислення значень виразів із дужками.  Розв’язування задач

 

73

Визначення часу за годинником. Складання і обчислення виразів із дужками.

 

74

Обчислення значень виразів. Перетворення іменованих чисел. Складання і розв’язування задачі за таблицею.

 

75

Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач.

Діагностувальна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

 

76

Побудова прямокутника і квадрата. Розв’язування і порівняння задач.

 

77

Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел

 

78

Центнер. Побудова прямокутника. . Розв’язування задач

 

79

Термометр. Складання і розв’язування задачі за коротким записом.

 

80

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота

 

Арифметичні дії множення і ділення

81

Аналіз діагностувальної роботи. Дія множення. Знак множення.  Заміна додавання множенням. Розв’язування задач

 

82

Множники. Добуток. Складання і обчислення виразів за малюнками.

 

83

Переставний закон множення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач

 

84

Множення з числами 1і 0. Порівняння виразів.

 

85

Таблиця множення числа 2. Порівняння виразів. Обчислення значення буквеного виразу. Розв’язування задач

 

86

Прості задачі на дію множення. Порівняння виразів. Розв’язування задач

 

87

Вирази, що включають дію множення. Порівняння виразу і числа. Побудова квадрата. Розв’язування задач

 

88

Складені задачі, що включають дію множення. Розв’язування задач

 

89

Закріплення вивченого про дію множення. Розв’язування задач

 

90

Дія ділення. Знак ділення. Ділення на рівні частини. Розв’язування задач

 

91

Ділення на вміщення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач

 

92

Зв'язок дії множення і ділення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач

 

93

Ділення на 1і ділення рівних частин. Розв’язування задач виразом.

 

94

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування  задачі, поступовим складанням виразу.

 

95

Таблиця ділення на 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач

 

96

Розв’язування задач.

 

97

Ділене, дільник, частка. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач

 

98

Обчислення значення буквеного виразу. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач

 

99

Коло. Круг. Радіус. Розв’язування задач

 

100

Діаметр. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником.

 

101

Закріплення вивченого матеріалу.

 

102

Повторення вивченого матеріалу.

 

103

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота

 

104

Аналіз діагностувальної роботи. Таблиця множення числа 3.Обчислення значень виразів. Розв’язування задач.

 

105

Закріплення таблиці множення числа 3.Порівняння виразів. Обчислення периметра  квадрата. Розв’язування задач.

 

106

Розв’язування задач.  Доповнення рівностей.

 

107

Повторення вивченого матеріалу.

 

108

Таблиця ділення на 3. Розв’язування задач. 

 

109

Закріплення таблиці ділення на 3. Розв’язування задач. 

 

110

Знаходження невідомого множника. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач.  

 

111

Вирази, що включають дію ділення. Розв’язування задач.  Побудова прямокутника, обчислення його периметра.

 

112

Складені задачі, що включають дію ділення. Робота з діаграмою.

 

113

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Читання рівностей. Розв’язування задач.  

 

114

Задачі на збільшення і зменшення числа у кілька разів. Складання і обчислення виразів.

 

115

Розв’язування задач.  Доповнення рівностей.

 

116

Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. 

 

117

Кратне порівняння чисел. Розв’язування задач. «Магічні» квадрати.

 

118

Задачі на кратне порівняння чисел. Математичний диктант. Обчислення значень буквених виразів.

 

119

Закріплення вміння розв’язування задачі на кратне порівняння чисел.

 

120

Знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач. 

 

121

Правила порядку дій у виразах.

 

122

Закріплення правила порядку дій у виразах.

 

123

Множення і ділення з числами 4,5,6. Розв’язування і порівняння  задач. Обчислення периметра трикутника.

 

124

Множення і ділення з числами 7, 8,9. Розв’язування задач. Побудова відрізків.

 

125

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота

 

Повторення вивченого матеріалу

126

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення. Додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

127

Побудова прямокутника, обчислення периметру.

 

128

Повторення. Розв’язування задачі двома способами.

 

129

Обчислення довжини ламаної. Розв’язування задач. 

 

130

Резервний урок

 

131

Резервний урок

 

132

Резервний урок

 

133

Резервний урок

 

134

Резервний урок

 

135

Підсумок за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кузьмова Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
5788
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку