Календарно-тематичне планування
уроків математики
4 години на тиждень
Зведена таблиця розподілу навчального часу
Семестр |
К-ть уроків на тиждень |
Кількість уроків за семестр |
Примітка |
І |
4 |
62 |
|
ІІ |
4 |
81 |
|
Рік |
4 |
143 |
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).
Підручник:. Математика: підруч. для 2 кл.закл.загал.серед.освіти/М.Козак, О. Корчевська. — Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. – 112 с.
Автори : М. Козак, О. Корчевська
Види діагностувальних робіт
Вид |
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
Комбінована діагносту вальна робота |
4 |
3 |
7 |
Діагностувальна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
- |
1 |
1 |
№ уроку |
Тема |
Дата |
Повторення й поглиблення вивченого в 1 класі |
||
1 |
Лічба й арифметичні дії в межах 10. Складання рівностей за числовим променем. Розв’язування задач (с.3) |
|
2 |
Лічба в межах 20. Задачі на збільшення і зменшення числа. Порівняння чисел (с.4) |
|
3 |
Додавання і віднімання в межах 20. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (с.5) |
|
4 |
Відрізки. Сантиметр. Дециметр. Переставний закон додавання. Розв’язування задач (с.6) |
|
5 |
Порівняння виразу і числа в межах 20. Маса. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач (с.7) |
|
6 |
Нумерація в межах 100. Метр. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння чисел (с.8) |
|
7 |
Розрядний склад числа. Розв’язування та порівняння задач (с.9) |
|
8 |
Додавання і віднімання на основі нумерації в межах 100. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (с.10) |
|
9 |
Розрядні числа. Таблиця розрядів. Розв’язування задач (с.11) |
|
10 |
Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач (с.12) |
|
11 |
Годинник. Плоскі фігури. Складання і розв’язування задач за схемою (с.13) |
|
12 |
Фігури у просторі. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.14) |
|
13 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота: |
|
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток |
||
14 |
Аналіз діагностичної роботи. Додавання частинами. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної (с.15) |
|
15 |
Віднімання частинами. Розв’язування задач (с.16) |
|
16 |
Таблиця додавання числа 2. Доповнення чисел до 10. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.17) |
|
17 |
Таблиця віднімання числа 2. Розв’язування задач (с.18) |
|
18 |
Таблиця додавання числа 3. Складання і розв’язування задачі за схемою. Порівняння виразу і числа (с.19) |
|
19 |
Таблиця віднімання числа 3. Розв’язування задач. Побудова відрізка (с.20) |
|
20 |
Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 2 і 3. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.21) |
|
21 |
Знаходження невідомого зменшуваного. Розв’язування задач (с.22) |
|
22 |
Таблиця додавання числа 4. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (с.23) |
|
23 |
Таблиця віднімання числа 4. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.24) |
|
24 |
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізка (с.25) |
|
25 |
Таблиця додавання числа 5. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (с.26) |
|
26 |
Таблиця віднімання числа 5. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (с.27) |
|
27 |
Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (с.28) |
|
28 |
Істині та хибні висловлювання. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.29) |
|
29 |
Таблиця додавання числа 6. Складання і розв’язування задач за поданими запитаннями (с.30) |
|
30 |
Таблиця віднімання числа 6. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (с.31) |
|
31 |
Таблиця додавання числа 7. Складання і розв’язування задач за схемами (с.32) |
|
32 |
Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. Істині та хибні висловлювання (с.33) |
|
33 |
Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 6 і 7. (с.34) Діагностувальна робота |
|
34 |
Знаходження невідомого від’ємника. Задачі з двома запитаннями (с.35) |
|
35 |
Таблиця додавання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.36) |
|
36 |
Таблиця віднімання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.37) |
|
37 |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника (с.38) |
|
38 |
Таблиця додавання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.39) |
|
39 |
Таблиця віднімання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.40) |
|
40 |
Повторення таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9. Календар. Порівняння виразів (с.41) |
|
41 |
Складання задач з двома запитаннями. Обчислення значень виразів (с.42) |
|
42 |
Складання задач за коротким записом. Порівняння виразів (с.43) |
|
43 |
Складання задач з двома запитаннями за схемою. Порівняння виразу і числа. Календар (с.44) |
|
44 |
Розв’язування задач. Перетворення іменованих чисел (с.45) |
|
45 |
Розв’язування задач із зайвими даними. Дії з іменованими числами (с.46) |
|
46 |
Периметр многокутника. Розв’язування задач (с.47) |
|
47 |
Задачі на дві дії. Доповнення рівностей (с.48) |
|
48 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
Додавання і віднімання в межах 100 |
||
49 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+3, 36-3. Розв’язування задач (с.49) |
|
50 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+20, 36-20. Розв’язування задач. Обчислення периметра трикутника (с.50) |
|
51 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+23, 36-23. Розв’язування задач (с.51) |
|
52 |
Буквені вирази. Розв’язування задач (с.52) |
|
53 |
Кут. Прямий кут. Розв’язування задач(с.53) |
|
54 |
Прямокутник. Два способи розв’язування задач. Порівняння виразу і числа (с.54) |
|
55 |
Довжина і ширина прямокутника. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.55) |
|
56 |
Квадрат. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач двома способами (с.56) |
|
57 |
Периметр прямокутника. Розв’язування задач (с.57) |
|
58 |
Діаграма. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (с.58) |
|
59 |
Перевірка навичок знань та вмінь. Діагностувальна робота |
|
60 |
Випадки додавання і віднімання виду 32+8, 40-8. Розв’язування задач. Побудова відрізків (с.59) |
|
61 |
Випадки додавання і віднімання виду 34+9, 34-9. Перевірка додавання (с.60) |
|
62 |
Задачі на знаходження третього доданка. Порівняння іменованих чисел (с.61) |
|
Додавання і віднімання в межах 100 (продовження) |
||
63 |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання у межах 100 |
|
66 |
Додавання і віднімання виду 46+28,46-28. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. |
|
67 |
Віднімання виду 40-18. Розв’язування задач різними способами. Периметр трикутника. |
|
68 |
Перевірка віднімання. Складання і розв’язування задач за скороченим записом. |
|
69 |
Закріплення способів перевірки віднімання. Розв’язування задач. |
|
70 |
Дужки. Порядок виконання дій у виразах з дужками. Розв’язування задач |
|
71 |
Порядок виконання дій у виразах з дужками. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач |
|
72 |
Годинник. Хвилина. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач |
|
73 |
Визначення часу за годинником. Складання і обчислення виразів із дужками. |
|
74 |
Обчислення значень виразів. Перетворення іменованих чисел. Складання і розв’язування задачі за таблицею. |
|
75 |
Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач. Діагностувальна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
76 |
Побудова прямокутника і квадрата. Розв’язування і порівняння задач. |
|
77 |
Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел |
|
78 |
Центнер. Побудова прямокутника. . Розв’язування задач |
|
79 |
Термометр. Складання і розв’язування задачі за коротким записом. |
|
80 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
Арифметичні дії множення і ділення |
||
81 |
Аналіз діагностувальної роботи. Дія множення. Знак множення. Заміна додавання множенням. Розв’язування задач |
|
82 |
Множники. Добуток. Складання і обчислення виразів за малюнками. |
|
83 |
Переставний закон множення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
84 |
Множення з числами 1і 0. Порівняння виразів. |
|
85 |
Таблиця множення числа 2. Порівняння виразів. Обчислення значення буквеного виразу. Розв’язування задач |
|
86 |
Прості задачі на дію множення. Порівняння виразів. Розв’язування задач |
|
87 |
Вирази, що включають дію множення. Порівняння виразу і числа. Побудова квадрата. Розв’язування задач |
|
88 |
Складені задачі, що включають дію множення. Розв’язування задач |
|
89 |
Закріплення вивченого про дію множення. Розв’язування задач |
|
90 |
Дія ділення. Знак ділення. Ділення на рівні частини. Розв’язування задач |
|
91 |
Ділення на вміщення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
92 |
Зв'язок дії множення і ділення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
93 |
Ділення на 1і ділення рівних частин. Розв’язування задач виразом. |
|
94 |
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задачі, поступовим складанням виразу. |
|
95 |
Таблиця ділення на 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
|
96 |
Розв’язування задач. |
|
97 |
Ділене, дільник, частка. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач |
|
98 |
Обчислення значення буквеного виразу. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
|
99 |
Коло. Круг. Радіус. Розв’язування задач |
|
100 |
Діаметр. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. |
|
101 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
|
102 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
103 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
104 |
Аналіз діагностувальної роботи. Таблиця множення числа 3.Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. |
|
105 |
Закріплення таблиці множення числа 3.Порівняння виразів. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач. |
|
106 |
Розв’язування задач. Доповнення рівностей. |
|
107 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
108 |
Таблиця ділення на 3. Розв’язування задач. |
|
109 |
Закріплення таблиці ділення на 3. Розв’язування задач. |
|
110 |
Знаходження невідомого множника. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. |
|
111 |
Вирази, що включають дію ділення. Розв’язування задач. Побудова прямокутника, обчислення його периметра. |
|
112 |
Складені задачі, що включають дію ділення. Робота з діаграмою. |
|
113 |
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Читання рівностей. Розв’язування задач. |
|
114 |
Задачі на збільшення і зменшення числа у кілька разів. Складання і обчислення виразів. |
|
115 |
Розв’язування задач. Доповнення рівностей. |
|
116 |
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. |
|
117 |
Кратне порівняння чисел. Розв’язування задач. «Магічні» квадрати. |
|
118 |
Задачі на кратне порівняння чисел. Математичний диктант. Обчислення значень буквених виразів. |
|
119 |
Закріплення вміння розв’язування задачі на кратне порівняння чисел. |
|
120 |
Знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач. |
|
121 |
Правила порядку дій у виразах. |
|
122 |
Закріплення правила порядку дій у виразах. |
|
123 |
Множення і ділення з числами 4,5,6. Розв’язування і порівняння задач. Обчислення периметра трикутника. |
|
124 |
Множення і ділення з числами 7, 8,9. Розв’язування задач. Побудова відрізків. |
|
125 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
Повторення вивченого матеріалу |
||
126 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
|
127 |
Побудова прямокутника, обчислення периметру. |
|
128 |
Повторення. Розв’язування задачі двома способами. |
|
129 |
Обчислення довжини ламаної. Розв’язування задач. |
|
130 |
Резервний урок |
|
131 |
Резервний урок |
|
132 |
Резервний урок |
|
133 |
Резервний урок |
|
134 |
Резервний урок |
|
135 |
Підсумок за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|