(4 год на тиждень, 140 год на рік)
Підручник: Математика: підручник для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. - 224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
№ з/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати |
I семестр |
|||||
Повторення вивченого в 1-му класі |
|||||
|
|
|
|
Ознайомлення з підручником. Лічба об’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок. Розв’язування задач на знаходження суми чисел |
Відтворює послідовність чисел в межах сотні; розрізняє геометричні фігури за істотними ознаками; розв’язує прості сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані |
Складає і розв’язує прості сюжетні задачі; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками. |
|
|
|
|
Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури |
Встановлює відношення рівності і нерівності між числами і числовими виразами; коментує виконання обчислень; розв’язує прості сюжетні задачі; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками. |
|
|
|
|
Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць |
Додають і віднімають числа на основі десяткового складу; розв’язує прості задачі. |
|
|
|
|
Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметів у дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць |
Читає і записує числа; вимірює довжину предметів, креслить відрізки заданої довжини; розв’язує прості задачі. |
|
|
|
|
Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел |
Відтворює послідовність чисел в натуральному ряді чисел; визначає розрядний склад двоцифрового числа; створює допоміжну модель задачі. |
|
|
|
|
Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка |
Відтворює послідовність чисел в межах 100; визначає розрядний склад двоцифрового числа; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій. |
|
|
|
|
Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
Відтворює послідовність чисел в межах 100; визначає десятки і одиниці у складі двоцифрового числа; коментує виконання обчислень. |
|
|
|
|
Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці |
Встановлює відношення рівності і нерівності між числами і числовими виразами; обчислює значення виразів на 1-2 дії; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток |
|||||
|
|
|
|
Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння |
Знають склад чисел, додають числа частинами; розв’язують прості сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 + |
Знають склад чисел, додають числа частинами; аналізують та розв’язують та складають сюжетні задачі |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів |
Знають склад чисел, додають числа частинами; знаходять значення виразу на 2 дії; аналізують та розв’язують сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про масу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи |
Знають склад чисел, додають числа частинами; створює математичну модель задачі. |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 + |
Знають склад чисел, додають числа частинами; використовує в обчисленнях переставний закон додавання; визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення. |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 + |
Знають склад чисел, додають числа частинами; виділяють дані, вміщені в таблицях; розв’язують сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи |
Знають склад чисел, додають числа частинами; володіє навичками +. – в межах 100; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання. |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи. |
Знають склад чисел, додають числа частинами; коментує виконання обчислень; аналізує і розв’язує сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником |
Знають склад чисел, додають числа частинами; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей; користується годинником для визначення часу. |
|
|
|
|
Діагностична робота з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток» |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 – 2 Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків. |
Віднімають числа частинами; аналізують та розв’язують задачі; вимірюють і порівнюють довжину відрізків. |
|
|
|
|
Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 – на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома запитаннями. |
Очислює усно, зручним для себе способом; складає і аналізує розв’язує сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 – дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу. |
Очислює усно, зручним для себе способом; складає і аналізує розв’язує сюжетні задачі; встановлює відношення рівності і нерівності між числом і числовим виразом. |
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 – числа. Ознайомлення із задачами на дві дії. План розв’язування . |
Очислює усно, зручним для себе способом;
|
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 – двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування. Логічні вправи . |
Очислює усно, зручним для себе способом; обирає числові данні, необхідні і достатні для відповіді на запитання. |
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 –двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування . |
Очислює усно, зручним для себе способом; планує розв’язування сюжетної задачі. |
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 – двома способами. Задачі на дві дії. Творча робота над задачами |
Очислює усно, зручним для себе способом; планує розв’язування сюжетної задачі, обирає числові данні, необхідні і достатні для відповіді на запитання. |
|
|
|
|
Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами. Визначення часу за годинником. |
Очислює усно, зручним для себе способом; складає задачу на дві дії; корисстується годинником для визначення часу. |
|
|
|
|
Обчислення значення виразу типу 17 – 8 різними способами. Розв’язування задач. Віднімання іменованих чисел. Логічні вправи . |
Очислює усно, зручним для себе способом; Знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини; віднімає іменовані числа; моделює геометричні фігури. |
|
|
|
|
Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи. |
Очислює усно, зручним для себе способом; вносить дані до таблиць; створює модель до задачі, планує її розв’язання. |
|
|
|
|
Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів |
Очислює усно, зручним для себе способом; створює модель до задачі, планує її розв’язання; складає сюжетні задачі на дві дії. |
|
|
|
|
Діагностична робота з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|||||
|
|
|
|
Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії |
Володіє навичками додавання і віднімання в межах 100; складає, аналізує і розв’язує задачі на дві дії; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками, вимірює довжину. |
|
|
|
|
Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник» |
Виконує додавання і віднімання на основі нумерації чисел; коментує виконання обчислень; встановілює відношення рівності і нерівності між виразами иа виразом і числом; шукає способи розв’язання задачі; розпізнає і класифікує геометричні фігури, називає елементи геометричних фігур. |
|
|
|
|
Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника» |
Записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; аналізує розв’язання задачі; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; обчислює периметри прямокутника. |
|
|
|
|
Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками |
Планує розв’язання задачі, розуміє значення дужок у виразі. |
|
|
|
|
Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами |
Застосовує правило порядку виконання дій у виразах з дужками; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі. |
|
|
|
|
Додавання та віднімання одноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею |
Володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел без переходу через десяток; складає і розв’язує сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу |
Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; складає і розв’язує сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Віднімання виду 65 – 20. Обчислення значення виразів. Творча робота над задачею. Робота з числовими даними таблиці |
Володіє навичками віднімання круглого числа; складає і розв’язує сюжетні задачі; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
|
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач. Робота з таблицею |
Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд; розв’язує сюжетні задачі на дві дії; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
|
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношеннями «на більше», «на менше». Календар |
Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; розв’язують складені задачі; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
|
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різних типів. Визначення часу за різними видами годинників |
Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; створює математичну модель задачі; користується різними типами годинників для визначення часу. |
|
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометрична вправа |
Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; розв’язує складені задачі; розрізняє геометричні фігури. |
|
|
|
|
Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу |
Володіє навичками додавання одноцифрових чисел; обирає числові необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; користується різними типами годинників для визначення часу. |
|
|
|
|
Віднімання виду 40 – 3. Розв’язування задачі виразом. Логічно-геометрична вправа |
Володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел; обирає різні способи розв’язання задачі. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язування задачі з двома запитаннями. Складання виразів та обчислення їхнього значення. Порівняння виразів |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел в межах 100; планує розв’язання сюжетної задачі; записує математичні вирази, подані в текстовій формі з використанням матетематичних символів; встановлює відношення рівності і нерівності між числовими виразами |
|
|
|
|
Діагностична робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різних типів. Обчислення довжини ламаної |
Додає число частинами; планує розв’язання сюжетної задачі; обчислює довжину ламаної. |
|
|
|
|
Додавання виду 38 + 4 (другий спосіб). Перевірка додавання. Обчислення периметра трикутника |
Обчислює зручним для себе способом; перевіряє правильність обчислень; обчислює периметр трикутника. |
|
|
|
|
Міра довжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчислення значення виразів. Визначення довжини відрізків у міліметрах |
Вимірює довжину в міліметрах; коментує виконанння обчислень; розв’язує складені задачі |
|
|
|
|
Віднімання виду 34 – 6. Визначення помилок у розв’язанні задачі. Вимірювання довжини предметів |
Обчислює зручним для себе способом; оцінює за допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; вимірює довжину предметів. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених видів додавання та віднімання чисел. Робота над задачами. Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел, обчислює значення виразів; планує розв’язання сюжетної задачі; обчислює периметр чотирикутника. |
|
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з додаванням двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Розв’язування задачі двома способами |
Додає і віднімає числа порозрядно; виконує дії з іменованими числами; встановлює відношення між виразом і числом; шукає різні способи розв’язання задачі. |
|
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами |
Знаходить значення виразів з дужками і без дужок; складає і розв’язує задачі сюжетні задачі на дві дії. |
|
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (другий спосіб). Розв’язування задач. Визначення вартості покупки. Креслення відрізків заданої довжини (см, мм) |
Коментує виконання обчислень; оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу, використовує їх короткі позначення; креслить відрізки заданої довжини. |
|
|
|
|
Діагностична робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
|
|
|
|
Прямий кут. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Складання задач за виразом |
Називає елементи геометричних фігур, будує прямий кут в зошиті; знаходить значення виразу; складає задачі за виразом. |
|
|
|
|
Прямокутник. Обичислення виразів. Розв’язування задач. |
Розпізнає прямокутники за істотними ознаками, співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; знаходить значення виразу; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання двоцифрових чисел» |
Обчислює зручним способом, прогнозує результат обчислень; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками, |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
Виконує дії з іменованими числами; порівнює іменовані числа різними способами; користується даними під час розв’язання практично зорієнтованих задач, оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу. |
|
|
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел в межах 100; користується даними під час розв’язання практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях; розв’язує задачі на дві дії. |
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
|
Скор № з/п |
|
Скор дата |
Зміст уроку |
Прим. |
Множення і ділення |
|||||
|
|
|
|
Ознайомлення з множенням та діленням. Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач |
Розуміє сутність дії множення |
|
|
|
|
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (508-515). |
Розуміє сутність дії множення; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач ( 516-523). |
Розуміє сутність дії множення, використовує у своєму мовленні назви дій компонентів і результату дії множення; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур (524-533). |
Розуміє сутність дії множення, використовує у своєму мовленні назви дій компонентів і результату дії множення; встановлює відношення рівності і нерівності між числами. |
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (534-542). |
Прогнозує результат множення; знаходить число, яке у кілька разів більше за дане, розв’язує прості задачі;обчислює периметр фігур. |
|
|
|
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (543-550). |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення на 2, застосовує правило виконання дій у виразах з дужками і без дужок; планує розв’язання сюжетної задачі. |
|
|
|
|
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559). |
Розуміє сутність дії множення, виконує елементарні дослідження математичних закономірностей, створює допоміжну модель задачі різними способами. |
|
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570). |
Розуміє сутність дії множення, використовує в обчисленнях переставний закон множення; називає елементи геометричних фігур; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578). |
Прогнозує результат множення; обчислює довжину ламаної, розуміючи сутність дії множення. |
|
|
|
|
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (579-586). |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 3; коментує виконання обчислень; знаходить число, яке у кілька разів більше за дане, розв’язує прості і складені задачі. |
|
|
|
|
Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596). |
Розуміє сутність дії множення, розв’язує прості задачі; створює модель складеної задачі, планує її розв’язання; обчислює периметр п’ятикутника, використовуючи дію множення. |
|
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603). |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3; обчислює довжину і креслить відрізки; складає прості задачі, планує розв’язання складеної. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач ( 604-611). |
Розуміє сутність дії множення, застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 3; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей. |
|
|
|
|
Діагностичнаперевірна робота 5. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ________________________________________________
|
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
|
|
Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (612-619). |
Розуміє сутність дії ділення; знаходить число, яке у кілька разів менше за дане, розв’язує прості задачі на ділення. |
|
|
|
|
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (620-627). |
Використовує в мовленні назви компонентів та результату дії лілення; записує математичні твердження, подані в текстовій формі за допомогою математичних символів; планує розв’язання задачі. |
|
|
|
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636). |
Виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей за допомогою вчителя; прогнозує результат обчислень; створює математичну модель задачі. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (637- 644). |
Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням; розв’язує прості задачі на лілення на рівні частини; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника ( 645-651). |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; обчислює периметр трикутника, розуміючи сутність дії множення. |
|
|
|
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661). |
Прогнозує результат обчислень, встановлює зв’язок між компонентом і результатом; розв’язує прості і складені сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (662- 669). |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; записує математичні твердження, подані в текстовій формі за допомогою математичних символів; виділяє дані, вміщені в лінійних діаграмах; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (670-677). |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; розв’язує прості задачі на ділення на вміщення; визначає час за годинником. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач ( 678-684). |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; вимірює і порівнює довжину ламаних ліній; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей. |
|
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач ( 685-692). |
Застосовує правило порядку дій у виразах без дужок і з дужками; виконує дії з іменованими числами; розв’язує складені задачі. |
|
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування задач (693-700). |
Застосовує правило порядку дій у виразах без дужок і з дужками; встановлює відношення між одиницями вимірювання довжини, використовує їх короткі позначення; розв’язують прості і складені задачі. |
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (701- 710). |
Прогнозує результат множення; обчислює значення виразу на діїрізного ступеня; вимірює, обчислює довжину, креслить відрізки, використовує короткі позначення довжини; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (711-719). |
Прогнозує результат множення;знаходить значення виразу на дії різного ступеня; розв’язує прості і складені сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (720-729). |
Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням; застосовує правило порядку дій у виразах з дужками і без дужок; коментує обчислення; розв’язує прості і складені сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (730- 737). |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення, обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки з опорою на таблиці;розуміє сутність кратного порівняння чисел. |
|
|
|
|
Діагностичнаперевірна робота 6. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ______________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (738-747). |
Прогнозує результат множення, використовує в обчисленнях переставний закон множення; обчислює результат кратного порівняння чисел; користується годинником для визначення часу. |
|
|
|
|
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (748-757). |
Виділяє дані, вміщені в таблицях; встановлює відношення рівності і нерівності між виразом і числом; обчислює результат кратного порівняння чисел; розв’язує складені сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (758-766). |
Користується годинником для визначення часу та планування своєї діяльності, виділяє дані, вміщені в таблцях; застосовує в обчисленнях знання таблиць множення і ділення (2 і 3) та з обчислює значення виразів з опорою на таблиці. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (767-774). |
Використовує в обчисленнях зв’язок між множенням і діленням, обчислює значення виразів з опорою на таблиці; складає і розв’язує сюжетні задачі; визначає час за годинником. |
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. __________________________________________
|
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. __________________________________________
|
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. __________________________________________
|
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. __________________________________________
|
|
|
|
|
|
Буквені вирази.. Розв’язування задач (775-782). |
Знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; обчислює результат кратного порівняння чисел; створює математичну модель задачі. |
|
|
|
|
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790). |
Знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; визначає час за годинником; планує розв’язування сюжетної задачі. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799). |
Виділяє дані, вміщені в схемах; складає і розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником ( 800-807). |
Знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; коментує виконання обчислень; визначає час за годинником. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (808-816). |
Виділяє дані, вміщені в схемах; знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; складає і розв’язує задачі за поданим планом. |
|
|
|
|
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (817-825). |
Розрізняє круг і коло; виділяє дані, вміщені в схемах; встановлює відношення рівності і нерівності між виразом і числом; планує розв’язання задачі. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834). |
Виділяє дані, вміщені в схемах; складає і розв’язує прості і складені сюжетні задачі; обчислює периметр прямокутника. |
|
|
|
|
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (835-843). |
Застосовує різні способи обчислення периметра прямокутника; виконує дії над іменованими числами; роз’вязує складені задачі. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852). |
Виділяє дані, вміщені в схемах; обчислює периметр квадрата; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860). |
Вносить дані до таблиць; визначає невідомий компонент дії множення, обчислює його значення; аналізує і розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (861-870). |
Виділяє дані, вміщені в схемах; виконує дії з іменованими числами; класифікує геометричні фігури, будує прямокутник на аркуші в клітинку. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника(871-880). |
Знаходить значення числових виразів, застосовуючи знання табличних випадків множення і ділення та з опорою на таблиці; обчислює периметр прямокутника; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач(881-889). |
Виділяє дані, вміщені в схемах; використовує в обчисленнях зв’язок між множенням і діленням; створює математичну модель та планує розв’язання задачі. |
|
|
|
|
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( 890-897). |
Визначає невідомий компонент дії ділення, обчислює його значення, вносить дані до таблиці; планує розв’язання задачі. |
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907). |
Виділяє дані, вміщені в схемах; будує квадат на аркуші в клітинку; перевіряє правильність обчислень; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (908-915) |
Виконує елементарні дослідження математичних законоірностей, користується даними під час практичо зорієнтованих задач; розв’язує складені сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок.
|
|
|
|
|
|
Діагностичнаперевірна робота 7. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ________________________________________________
|
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (916-924). |
Виділяє дані, вміщені в схемах, діаграмах, користується даними під час розв’язання практично зорієнтованих задач; планує розв’язання задачі; |
|
|
|
|
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933). |
Визначає невідомий компонент дії ділення, обчислює його значення; знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (934-942). |
Використовує в обчисленнях правило множення з числами 1 і 0; створює математичну модель і планує розв’язання задачі; обчислює периметр прямокутника, зручним для себе спосрборм. |
|
|
|
|
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (943-951). |
Використовує в обчисленнях правило ділення на 1 і ділення рівних чисел; знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (952-960). |
Використовує в обчисленнях правило ділення числа 0, розуміє неможливість ділити на 0; знаходить знчення виразу на дві дії; обчислює периметр прямокутника; розв’язує задачі. |
|
|
|
|
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( 961-972). |
Розуміє сутність множення і ділення на 10, застосовує правила множення і ділення на 10 в обчисленнях; виконє дії з іменованими числами; обчислює сторони прямокутника та знаходить його периметр. |
|
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (973-980). |
Використовує набуті навички множення і ділення в обчисленнях; складає і розв’язує здачі за даними в таблиці; будує прямокутник. |
|
|
|
|
Діагностичнаперевірна робота 8. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ________________________________________________
|
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
Повторення за рік |
|||||
|
|
|
|
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (981-986). |
Володіє навичками додавання і віднімання в межах 100; визначає, чи достатньо даних для розв’язання пробленої ситуації. |
|
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення ( 987-989). |
Володіє навичками множення чисел. |
|
|
|
|
Повторення вивчених випадків ділення (990-993). |
Володіє навичками ділення чисел. |
|
|
|
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником ( 994-998). |
Користується інструментами для вимірювання величин, виконує дії з іменованими числами; користується годинником для вимірювання часу та планування своєї діяльності. |
|
|
|
|
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (999-1001). |
Користується календарем для спостереженнь за явищами природи |
|
|
|
|
Складання і розв’язування задач (1002-1003). |
Створює допоміжну модель задачі різними способами, планує розв’язання, шукає різні способи розв’язання задач. |
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок.
|
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок.
|
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|