Календарно-тематичне планування з математики для 2 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з очікуваними результатами уроків математики, складене відповідно до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, Підручник: Математика: підручник для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. - 224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
Перегляд файлу

Математика

(4 год на тиждень, 140 год на рік)

Програма:    Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Затведжено наказом МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

 

Підручник: Математика: підручник  для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. -  224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Очікувані результати

I семестр

Повторення вивченого в 1-му класі

 

 

 

 

Ознайомлення з підручником. Лічба об’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок. Розв’язування задач на знаходження суми чисел

Відтворює послідовність чисел в межах сотні; розрізняє геометричні фігури за істотними ознаками; розв’язує прості сюжетні задачі.

 

 

 

 

Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані 

Складає і розв’язує прості сюжетні задачі; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками.

 

 

 

 

Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури

Встановлює відношення рівності і нерівності між числами і числовими виразами; коментує виконання обчислень; розв’язує прості сюжетні задачі; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками.

 

 

 

 

Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць

Додають і віднімають числа на основі десяткового складу; розв’язує прості задачі.

 

 

 

 

Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметів у дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць

Читає і записує числа; вимірює довжину предметів, креслить відрізки заданої довжини; розв’язує прості задачі.

 

 

 

 

Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел

Відтворює послідовність чисел в натуральному ряді чисел; визначає розрядний склад двоцифрового числа; створює допоміжну модель задачі.

 

 

 

 

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка 

Відтворює послідовність чисел в межах 100; визначає розрядний склад двоцифрового числа; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій.

 

 

 

 

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток 

Відтворює послідовність чисел в межах 100; визначає десятки і одиниці у складі двоцифрового числа; коментує виконання обчислень.

 

 

 

 

Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці

Встановлює відношення рівності і нерівності між числами і числовими виразами; обчислює значення виразів на 1-2 дії; виконує елементарні дослідження математичних  закономірностей

 

 

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого 

 

Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток

 

 

 

 

Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння

Знають склад чисел, додають числа частинами; розв’язують прості сюжетні задачі.

 

 

 

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 +
Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і задач на збільшення на декілька одиниць. Творча робота над задачею

Знають склад чисел, додають числа частинами; аналізують та розв’язують та складають сюжетні задачі

 

 

 

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів

Знають склад чисел, додають числа частинами; знаходять значення виразу на 2 дії; аналізують та розв’язують сюжетні задачі.

 

 

 

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про масу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи 

Знають склад чисел, додають числа частинами; створює математичну модель задачі.

 

 

 

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 +
Застосування переставного закону додавання при обчисленні значення виразів. Знаходження невідомого від’ємника. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника 

Знають склад чисел, додають числа частинами; використовує в обчисленнях переставний закон додавання; визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення.

 

 

 

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 +
. Складання таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника 

Знають склад чисел, додають числа частинами; виділяють дані, вміщені в таблицях; розв’язують сюжетні задачі.

 

 

 

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи

Знають склад чисел, додають числа частинами; володіє навичками +. – в межах 100; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання.

 

 

 

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення

виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи.

Знають склад чисел, додають числа частинами; коментує виконання обчислень; аналізує і розв’язує сюжетні задачі.

 

 

 

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком

по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником 

Знають склад чисел, додають числа частинами; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей; користується годинником для визначення часу.

 

 

 

 

Діагностична робота  з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток»

 

 

 

 

 

Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 –  2

Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків.

Віднімають числа частинами; аналізують та розв’язують задачі; вимірюють і порівнюють довжину відрізків.

 

 

 

 

Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 –

на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома

запитаннями.

Очислює усно, зручним для себе способом; складає і аналізує розв’язує сюжетні задачі.

 

 

 

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 –

дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу.

Очислює усно, зручним для себе способом; складає і аналізує розв’язує сюжетні задачі; встановлює відношення рівності і нерівності між числом і числовим виразом.

 

 

 

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 –

числа. Ознайомлення із задачами на дві дії. План розв’язування .

Очислює усно, зручним для себе способом;

 

 

 

 

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 –

двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування. Логічні вправи .

Очислює усно, зручним для себе способом;

обирає числові данні, необхідні і достатні для відповіді на запитання.

 

 

 

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 –двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування .

Очислює усно, зручним для себе способом; планує розв’язування сюжетної задачі.

 

 

 

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 –

двома способами. Задачі на дві дії. Творча робота над задачами

Очислює усно, зручним для себе способом; планує розв’язування сюжетної задачі, обирає числові данні, необхідні і достатні для відповіді на запитання.

 

 

 

 

Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами.

Визначення часу за годинником.

Очислює усно, зручним для себе способом; складає задачу на дві дії; корисстується годинником для визначення часу.

 

 

 

 

Обчислення значення виразу типу 17 – 8 різними способами. Розв’язування задач. Віднімання

іменованих чисел. Логічні вправи .

Очислює усно, зручним для себе способом;

Знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини; віднімає іменовані числа; моделює геометричні фігури.

 

 

 

 

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею

на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи.

Очислює усно, зручним для себе способом; вносить дані до таблиць; створює модель до задачі, планує її розв’язання.

 

 

 

 

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів 

Очислює усно, зручним для себе способом; створює модель до задачі, планує її розв’язання; складає сюжетні задачі на дві дії.

 

 

 

 

 Діагностична робота  з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

 

 

 

Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії

Володіє навичками додавання і віднімання в межах 100; складає, аналізує і розв’язує задачі на дві дії; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками, вимірює довжину.

 

 

 

 

Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник»

Виконує додавання і віднімання на основі нумерації чисел; коментує виконання обчислень; встановілює відношення рівності і нерівності між виразами иа виразом і числом; шукає способи розв’язання задачі; розпізнає і класифікує геометричні фігури, називає елементи геометричних фігур.

 

 

 

 

Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника»

Записує математичні твердження, подані в  текстовій формі, з використанням математичних символів; аналізує розв’язання задачі; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; обчислює периметри прямокутника.

 

 

 

 

Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками 

Планує розв’язання задачі, розуміє значення дужок у виразі.

 

 

 

 

Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами 

Застосовує правило порядку виконання дій у виразах з дужками; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі.

 

 

 

 

Додавання та віднімання одноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею

Володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел без переходу через десяток; складає і розв’язує сюжетні задачі.

 

 

 

 

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу 

Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; складає і розв’язує сюжетні задачі.

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

Віднімання виду 65 – 20. Обчислення значення виразів. Творча робота над задачею. Робота з числовими даними таблиці

Володіє навичками  віднімання круглого числа; складає і розв’язує сюжетні задачі; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

 

 

 

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач. Робота з таблицею

Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд; розв’язує сюжетні задачі на дві дії; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

 

 

 

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношеннями «на більше», «на менше». Календар

Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; розв’язують складені задачі; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

 

 

 

 

Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різних типів. Визначення часу за різними видами годинників

Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; створює математичну модель задачі; користується різними типами годинників для визначення часу.

 

 

 

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометрична вправа

Володіє навичками додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток;  розв’язує складені задачі; розрізняє геометричні фігури.

 

 

 

 

Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу

Володіє навичками додавання одноцифрових чисел; обирає числові необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; користується  різними типами годинників для визначення часу.

 

 

 

 

Віднімання виду 40 – 3. Розв’язування задачі виразом. Логічно-геометрична вправа 

Володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел; обирає різні способи розв’язання задачі.

 

 

 

 

Закріплення вивчених випадків додавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язування задачі з двома запитаннями. Складання виразів та обчислення їхнього значення. Порівняння виразів

Володіє навичками додавання і віднімання чисел в межах 100; планує розв’язання сюжетної задачі; записує математичні вирази, подані в текстовій формі з використанням матетематичних символів; встановлює відношення рівності і нерівності між числовими виразами

 

 

 

 

Діагностична робота  з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» 

 

 

 

 

 

Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різних типів. Обчислення довжини ламаної

Додає число частинами; планує розв’язання сюжетної задачі; обчислює довжину ламаної.

 

 

 

 

Додавання виду 38 + 4 (другий спосіб). Перевірка додавання. Обчислення периметра трикутника

Обчислює зручним для себе способом; перевіряє правильність обчислень; обчислює периметр трикутника.

 

 

 

 

Міра довжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчислення значення виразів. Визначення довжини відрізків у міліметрах

Вимірює довжину в міліметрах; коментує виконанння обчислень; розв’язує складені задачі

 

 

 

 

Віднімання виду 34 – 6. Визначення помилок у розв’язанні задачі. Вимірювання довжини предметів

Обчислює зручним для себе способом; оцінює за допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; вимірює довжину предметів.

 

 

 

 

Закріплення вивчених видів додавання та віднімання чисел. Робота над задачами. Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа

Володіє навичками додавання і віднімання чисел, обчислює значення виразів; планує розв’язання сюжетної задачі; обчислює периметр чотирикутника.

 

 

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

Ознайомлення з додаванням двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Розв’язування задачі двома способами

Додає і віднімає числа порозрядно; виконує дії з іменованими числами; встановлює відношення між виразом і числом; шукає різні способи розв’язання задачі.

 

 

 

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами

Знаходить значення виразів з дужками і без дужок; складає і розв’язує задачі сюжетні задачі на  дві дії.

 

 

 

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (другий спосіб). Розв’язування задач. Визначення вартості покупки. Креслення відрізків заданої довжини (см, мм)

Коментує виконання обчислень; оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу, використовує їх короткі позначення; креслить відрізки заданої довжини.

 

 

 

 

Діагностична робота  з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» 

 

 

 

 

 

Прямий кут. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Складання задач за виразом

Називає елементи геометричних фігур, будує прямий кут в зошиті; знаходить значення виразу; складає задачі за виразом.

 

 

 

 

Прямокутник. Обичислення виразів. Розв’язування задач.

Розпізнає прямокутники за істотними ознаками, співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; знаходить значення виразу; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання двоцифрових чисел» 

Обчислює зручним способом, прогнозує результат обчислень; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками,

 

 

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого

Виконує дії з іменованими числами; порівнює іменовані числа різними способами; користується даними під час розв’язання практично зорієнтованих задач, оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу.

 

 

 

 

Підсумковий урок за І семестр

Володіє навичками додавання і віднімання чисел в межах 100; користується даними під час розв’язання практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях; розв’язує задачі на дві дії.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

Скор

№ з/п

 

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

Множення і ділення

 

 

 

 

Ознайомлення з множенням та діленням.

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач

Розуміє сутність дії множення

 

 

 

 

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач

(508-515).

Розуміє сутність дії множення; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач ( 516-523).

Розуміє сутність дії множення, використовує у своєму мовленні назви дій компонентів і результату дії множення; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання гео­метричних фігур (524-533).

Розуміє сутність дії множення, використовує у своєму мовленні назви дій компонентів і результату дії множення; встановлює відношення рівності і нерівності між числами.

 

 

 

 

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур

(534-542).

Прогнозує результат множення; знаходить число, яке у кілька разів більше за дане, розв’язує прості задачі;обчислює периметр фігур.

 

 

 

 

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(543-550).

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення на 2, застосовує правило виконання дій  у виразах з дужками і без дужок; планує розв’язання сюжетної задачі.

 

 

 

 

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559).

Розуміє сутність дії множення, виконує елементарні дослідження математичних закономірностей, створює допоміжну модель задачі різними способами.

 

 

 

 

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570).

Розуміє сутність дії множення, використовує в обчисленнях переставний закон множення; називає елементи геометричних фігур; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжи­ни ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578).

Прогнозує результат множення; обчислює довжину ламаної, розуміючи сутність дії множення.

 

 

 

 

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(579-586).

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 3; коментує виконання обчислень;  знаходить число, яке у кілька разів більше за дане,  розв’язує прості і складені задачі.

 

 

 

 

Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596).

Розуміє сутність дії множення, розв’язує прості задачі; створює модель складеної задачі, планує її розв’язання; обчислює периметр п’ятикутника, використовуючи дію множення.

 

 

 

 

Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603).

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3; обчислює довжину і креслить відрізки; складає прості задачі, планує розв’язання складеної.

 

 

 

 

Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач

( 604-611).

Розуміє сутність дії множення, застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 3; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей.

 

 

 

 

Діагностичнаперевірна робота 5.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

 

 

 

Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (612-619).

Розуміє сутність дії ділення; знаходить число, яке у кілька разів менше за дане, розв’язує прості задачі на ділення.

 

 

 

 

Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (620-627).

Використовує в мовленні назви компонентів та результату дії лілення; записує математичні твердження, подані в текстовій формі за допомогою математичних символів; планує розв’язання задачі.

 

 

 

 

Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636).

Виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей за допомогою вчителя; прогнозує результат обчислень; створює математичну модель задачі.

 

 

 

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини

(637- 644).

Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням; розв’язує прості задачі на лілення на рівні частини; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника ( 645-651).

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; обчислює периметр трикутника, розуміючи сутність дії множення.

 

 

 

 

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчи­слення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661).

Прогнозує результат обчислень, встановлює зв’язок між компонентом і результатом;  розв’язує прості і складені сюжетні задачі.

 

 

 

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Скла­дання і обчислення виразів. Розв’язування задач

(662- 669).

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; записує математичні твердження, подані в текстовій формі за допомогою математичних символів; виділяє дані, вміщені  в лінійних діаграмах; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (670-677).

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; розв’язує прості задачі на ділення на вміщення; визначає час за годинником.

 

 

 

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчис­лення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач ( 678-684).

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; вимірює і порівнює довжину ламаних ліній; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей.

 

 

 

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

( 685-692).

Застосовує правило порядку дій у виразах без дужок і з дужками; виконує дії з іменованими числами; розв’язує складені задачі.

 

 

 

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порі­вняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування  задач (693-700).

Застосовує правило порядку дій у виразах без дужок і з дужками; встановлює відношення між одиницями вимірювання довжини, використовує їх короткі позначення; розв’язують прості і складені задачі.

 

 

 

 

Складання таблиці множення числа 4. Знаходження зна­чень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач

(701- 710).

Прогнозує результат  множення; обчислює значення виразу на діїрізного ступеня; вимірює, обчислює довжину, креслить відрізки, використовує короткі позначення довжини; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (711-719).

 Прогнозує результат  множення;знаходить значення виразу на дії різного ступеня; розв’язує прості і складені сюжетні задачі.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (720-729).

Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням; застосовує правило порядку дій у виразах з дужками і без дужок; коментує обчислення; розв’язує прості і складені сюжетні задачі.

 

 

 

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел

(730- 737).

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення, обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки з опорою на таблиці;розуміє сутність кратного порівняння чисел.

 

 

 

 

Діагностичнаперевірна робота 6.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

______________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником

(738-747).

Прогнозує результат множення, використовує в обчисленнях переставний закон множення; обчислює результат кратного порівняння чисел; користується годинником для визначення часу.

 

 

 

 

Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач

(748-757).

Виділяє дані, вміщені в таблицях; встановлює відношення рівності і нерівності між виразом і числом; обчислює результат кратного порівняння чисел; розв’язує складені сюжетні задачі.

 

 

 

 

Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (758-766).

Користується годинником для визначення часу та планування своєї діяльності, виділяє дані, вміщені в таблцях; застосовує в обчисленнях знання таблиць множення  і ділення (2 і 3) та з обчислює значення виразів з опорою на таблиці.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (767-774).

Використовує в обчисленнях зв’язок між множенням і діленням, обчислює значення виразів з опорою на таблиці; складає і розв’язує сюжетні задачі; визначає час за годинником.

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

__________________________________________

 

 

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

__________________________________________

 

 

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

__________________________________________

 

 

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

__________________________________________

 

 

 

 

 

 

Буквені вирази.. Розв’язування задач (775-782).

Знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; обчислює результат кратного порівняння чисел; створює математичну модель задачі.

 

 

 

 

Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790).

Знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; визначає час за годинником; планує розв’язування сюжетної задачі.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799).

Виділяє дані, вміщені в схемах; складає і розв’язує задачі.

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником ( 800-807).

Знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; коментує виконання обчислень; визначає час за годинником.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач (808-816).

Виділяє дані, вміщені в схемах; знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; складає і розв’язує задачі за поданим планом.

 

 

 

 

Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (817-825).

Розрізняє круг і коло; виділяє дані, вміщені в схемах; встановлює відношення рівності і нерівності між виразом і числом; планує розв’язання задачі.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834).

Виділяє дані, вміщені в схемах; складає і розв’язує прості і складені сюжетні задачі; обчислює периметр прямокутника.

 

 

 

 

Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з імено­ваними числами. Розв’язування задач (835-843).

Застосовує різні способи обчислення периметра прямокутника; виконує дії над іменованими числами; роз’вязує складені задачі.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).

Виділяє дані, вміщені в схемах; обчислює периметр квадрата; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860).

Вносить дані до таблиць; визначає невідомий компонент дії множення, обчислює його значення; аналізує і розв’язує задачі.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).

Виділяє дані, вміщені в схемах; виконує дії з іменованими числами; класифікує геометричні фігури, будує прямокутник на аркуші в клітинку.

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника(871-880).

Знаходить значення числових виразів, застосовуючи знання табличних випадків множення і ділення та з опорою на таблиці; обчислює периметр прямокутника; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач(881-889).

Виділяє дані, вміщені в схемах; використовує в обчисленнях зв’язок між множенням і діленням; створює математичну модель та планує розв’язання задачі.

 

 

 

 

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( 890-897).

Визначає невідомий компонент дії ділення, обчислює його значення, вносить дані до таблиці; планує розв’язання задачі.

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907).

Виділяє дані, вміщені в схемах; будує квадат на аркуші в клітинку; перевіряє правильність обчислень; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (908-915)

Виконує елементарні дослідження математичних законоірностей, користується даними під час практичо зорієнтованих задач; розв’язує складені сюжетні задачі.

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

 

 

 

 

Діагностичнаперевірна робота 7.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (916-924).

Виділяє дані, вміщені в схемах, діаграмах, користується даними під час розв’язання практично зорієнтованих задач; планує розв’язання задачі;

 

 

 

 

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933).

Визначає невідомий компонент дії ділення, обчислює його значення; знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямо­кутника (934-942).

Використовує в обчисленнях правило множення з числами 1 і 0; створює математичну модель і планує розв’язання задачі; обчислює периметр прямокутника, зручним для себе спосрборм.

 

 

 

 

Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (943-951).

Використовує в обчисленнях правило ділення на 1 і ділення рівних чисел; знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (952-960).

Використовує в обчисленнях правило ділення числа 0, розуміє неможливість ділити на 0; знаходить знчення виразу на дві дії; обчислює периметр прямокутника; розв’язує задачі.

 

 

 

 

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( 961-972).

Розуміє сутність множення і ділення на 10, застосовує правила множення і ділення на 10 в обчисленнях; виконє дії з іменованими числами; обчислює сторони прямокутника та знаходить його периметр.

 

 

 

 

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Скла­дання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (973-980).

Використовує набуті навички множення і ділення в обчисленнях; складає і розв’язує здачі за даними в таблиці; будує прямокутник.

 

 

 

 

Діагностичнаперевірна робота 8.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

Повторення за рік

 

 

 

 

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (981-986).

Володіє навичками додавання і віднімання в межах 100; визначає, чи достатньо даних для розв’язання пробленої ситуації.

 

 

 

 

Повторення вивчених випадків множення ( 987-989).

Володіє навичками множення чисел.

 

 

 

 

Повторення вивчених випадків ділення (990-993).

Володіє навичками ділення чисел.

 

 

 

 

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числа­ми. Визначення часу за годинником ( 994-998).

Користується інструментами для вимірювання величин, виконує дії з іменованими числами; користується годинником для вимірювання часу та планування своєї діяльності.

 

 

 

 

Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (999-1001).

Користується календарем для спостереженнь за явищами природи

 

 

 

 

Складання і розв’язування задач (1002-1003).

Створює допоміжну модель задачі різними способами, планує розв’язання, шукає різні способи розв’язання задач.

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

 

 

 

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

 

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Проценко Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Додано
17 серпня 2022
Переглядів
3691
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку