" Календарне планування 2 клас. Українська мова. З очікуваними результатами навчання здобувачів освіти. НУШ""

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу на ІІ семестр з української мови за підручником К.Пономарьової відповідно до програми О. Савченко НУШ з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти.
Перегляд файлу

                    Українська мова               

                                                          ІІ СЕМЕСТР

                                   За підручником К.Пономорьової

№п/п

Тема уроку

Дата

Очікувані результати

навчання здобувачів  освіти

Досліджую прикметники

54

Розпізнаю прикметники. Знахлджу прикметники утексті, поширюю ними речення.

09.01

Упізнає слова які відповідають на питання який? Яка? Яке? Які?, окремо та в реченнях , у тексті.

55.

Встановлюю зв'язок між іменниками і прикметниками. Добираю прикметники до назв предметів.

10.01

Добирає до відомого предмета відповідні ознаки.

56.

 Змінюю прикметники за числами. Утворюю прикметники від іменників.

11.01

Утворює словосполучення іменників з прикметниками.

57.

Поєдную прикметники з іменниками.

16.01

 

58.

Змінюю прикметники за числами ( 1-8, с. 79-80).

17.01

Змінює прикметники за числами.

59.

Розпізнаю близькі за значенням прикметники ( 1-7, с. 80-81).

18.01

Розрізняє прикметники близькі за значенням.

60.

Розвиток зв’язного мовлення

Діалог, інтерв’ю.

20.01

Вступає в діалог. Підтримує , ініціює діалог на добре відому тему. Користується формулами мовленнєвого етикету.

61.

Добираю прикметники, протилежні за значенням (1-8, с. 82-83).

23.01

Добирає прикметники, протилежні за значенням.

62.

Розрізняю пряме і переносне значення прикметників ( 1-7, с. 83-84).

24.01

Розрізняє пряме і переносне значення прикметників.

63.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую прикметники».

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань та умінь. «Прикметник»

25.01

 

 

Досліджую дієслово

 

 

 

64.

Аналіз діагносту вальної роботи. Розпізнаю слова — назви дій  ( 1-9, с. 85-86)

30.01

Упізнає слова - назви дій. Ставить до них питання.

65.

Добираю дієслова ( 1-10, с. 87-88).

31.01

Добирає влучно дієслова для висловлення власних  думок.

66.

Використовую дієслова в мовленні ( 1-7, с. 89-90).

01.02

 

67.

Розвиток зв’язного мовлення

Редагування тексту.

03.02

Удосконалує текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками ( без уживання термінів).

68.

Змінюю дієслова за числами ( 1-7. с. 90-91).

06.02

Змінює дієслова за числами.

69.

Розпізнаю близькі за значенням дієслова ( 1-8, с. 92-93).

07.02

Розпізнає близькі за значенням дієслова.

70.

Розрізняю протилежні за значенням дієслова ( 1-9, с. 93-94).

08.02

Розрізняє протилежні за значенням дієслова.

71.

Спостерігаю за багатозначними дієсловами (1-9, с.95-96).

13.02

 

72.

Розрізняю протилежні за значенням дієслова ( 1-10, с. 96-97).

14.02

Розрізняє протилежні за значенням дієслова.

73.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую дієслова»

15.02

 

74.

Розвиток зв’язного мовлення

Написання смс-повідомлення

17.02

Створює прості медіапродукти (смс – повідомлення).

 

Досліджую числівники

75.

Розпізнаю слова — назви чисел  (1-9, с. 98-99).

20.02

Розпізнає слова, які називають числа, ставить до них питання скільки?

76.

Добираю числівники ( 1-11, с. 100-101).

21.02

Добирає числівники.

77.

Утворюю числівники ( 1-12, с. 102-103).

22.02

Утворює словосполучення числівників з іменниками.

78.

Поєдную числівники з іменниками  (1-8, с. 103-104).

27.02

Поєднує числівники з іменниками. 

79.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую числівники».

28.02

 

 

Досліджую службові слова

 

 

80.

Розпізнаємо службові слова ( 1-8, с. 105-106).

01.03

Упізнає в реченні службові слова.

 

Розвиток зв’язного мовлення

Діалог. Реклама.

03.03

Вступає в діалог. Підтримує , ініціює діалог на добре відому тему. Користується формулами мовленнєвого етикету.

82.

Пишу службові слова окремо від інших ( 1-8, с. 106-107).

06.03

Пише їх окремо від інших слів.

83.

Використовую службові слова ( 1-14, с. 108-109).

07.03

Пов`язує між собою слова за допомогою службових слів.

84.

Розрізняю частини мови за питаннями( 1-12, с. 110-111).

08.03

Розподіляє слова на групи за значенням та питаннями. Добирає самостійно 4-6 слів( різні частини мови).

85.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую службові слова».

Діагностувальна робота. Диктант.

13.03

 

 

 

 

Досліджую речення

 

 

86.

Аналіз диктанту. Розпізнаю речення ( 1-10, с. 112-113).

14.03

Розпізнає речення за його основними ознаками. Пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування.

87.

Досліджую розповідні речення (1—10. с. 114-115)

15.03

Правильно відтворює інтонацію розповідних речень , використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма.

88.

Розвиток зв’язного мовлення

Складання тексту для реклами.

17.03

 

89.

Досліджую питальні речення (1-8, с. 115-116 )

20.03

Правильно відтворює інтонацію питальних речень , використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма.

90.

Досліджую спонукальні речення (1-8, с. 117-118 )

21.03

Правильно відтворює інтонацію спонукальних речень , використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма.

91.

Розрізняю окличні і неокличні речення (1-7, с. 118-119)

22.03

Правильно відтворює інтонацію окличних і неокличних речень.

92.

Визначаю  головні слова в реченні (1-11, с. 120-121)

 

03.04

Визначає головні слова в реченні.

93.

Поширюю речення за питаннями (1-10, с. 122-123 )

 

04.04

Поширює речення за поданими питаннями.

 

 

94.

Складаю речення (1- 9, с. 123)

05.04

Складає і записує речення за малюнком на задану тему.

95.

Розвиток зв’язного мовлення

Складання розповіді про весну.

07.04

 

96.

Складаю речення.( 10-11)с.124

10.04

Складає і записує речення за малюнком на задану тему.

97.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую речення».

11.04

 

98.

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань та умінь. « Службові слова. Речення.»

12.04

 

 

 

Досліджую текст

99.

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю текст. ( 1- 10, с. 125-126).

17.04

Розпізнає текст за основними ознаками.

100.

Добираю заголовок тексту (1-10, с. 127-128).

18.04

Добирає заголовок до тексту.

101.

Досліджую будову тексту. ( 1-10, с. 129-130).

 

19.04

Визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку.

102.

Розвиток зв’язного мовлення

Складання тексту за серією малюнків.

21.04

Складає і записує невеликий текст за серією малюнків.

103.

Розрізняю текст-розповідь і текст-опис( 1-9, с. 131-132).

24.04

Розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення.

104.

Виявляю слова, які прикрашають текст. ( 1-11, с. 133-134).

25.04

 

105.

Прикрашаю текст. ( 1-11, с. 135-136).

26.04

Знаходить у  художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль.

106.

Удосконалюю текст. (1-Ю, с. 137-138).

01.05

Використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми ( без уживання термінів) для зв`язку речень у тексті та уникання повторів.

107.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую текст».

Діагностувальна робота. Списування.

 

02.05

 

Повторення

108.

Аналіз діагностувальної роботи. Повторюю вивчене (впр. 1-7, с. 139).

03.05

Розпізнає частини мови.

109.

Розвиток зв’язного мовлення

Робота з деформованим текстом.

05.05

 

110.

Повторюю вивчене (впр. 8-15, с. 140).

08.05

Розпізнає види речень.

111.

Закріплюю вивчене (впр. 1-6, с. 141).

09.05

 

112.

Закріплюю вивчене (впр. 7-14, с. 142).

10.05

 

113.

Повторюємо. Іменник.

15.05

 

114.

Повторюємо написання великої букви в іменниках.

16.05

 

 

 

115.

Закріплюю вивчене про прикметник.

17.05

 

 

116.

Розвиток зв’язного мовлення

Складаю речення із поданих слів

19.05

 

117.

Повторюємо вивчене про дієслово.

22.05

 

 

118.

Повторюємо вивчене про числівник.

23.05

 

119.

Повторюємо вивчене про службові слова.

24.05

 

120.

Закріплюю вивчене про речення .

29.05

 

 

121.

Закріплюю вивчене про  текст.

30.05

 

122.

Підсумковий урок.

31.05

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Щиро дякую Вам за Вашу роботу!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
14 січня 2023
Переглядів
3339
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку