ІІ СЕМЕСТР
За підручником К.Пономорьової
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|||
Досліджую прикметники |
||||||
54 |
Розпізнаю прикметники. Знахлджу прикметники утексті, поширюю ними речення. |
09.01 |
Упізнає слова які відповідають на питання який? Яка? Яке? Які?, окремо та в реченнях , у тексті. |
|||
55. |
Встановлюю зв'язок між іменниками і прикметниками. Добираю прикметники до назв предметів. |
10.01 |
Добирає до відомого предмета відповідні ознаки. |
|||
56. |
Змінюю прикметники за числами. Утворюю прикметники від іменників. |
11.01 |
Утворює словосполучення іменників з прикметниками. |
|||
57. |
Поєдную прикметники з іменниками. |
16.01 |
|
|||
58. |
Змінюю прикметники за числами ( 1-8, с. 79-80). |
17.01 |
Змінює прикметники за числами. |
|||
59. |
Розпізнаю близькі за значенням прикметники ( 1-7, с. 80-81). |
18.01 |
Розрізняє прикметники близькі за значенням. |
|||
60. |
Розвиток зв’язного мовлення Діалог, інтерв’ю. |
20.01 |
Вступає в діалог. Підтримує , ініціює діалог на добре відому тему. Користується формулами мовленнєвого етикету. |
|||
61. |
Добираю прикметники, протилежні за значенням (1-8, с. 82-83). |
23.01 |
Добирає прикметники, протилежні за значенням. |
|||
62. |
Розрізняю пряме і переносне значення прикметників ( 1-7, с. 83-84). |
24.01 |
Розрізняє пряме і переносне значення прикметників. |
|||
63. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники». Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань та умінь. «Прикметник» |
25.01 |
|
|||
|
Досліджую дієслово
|
|
|
|||
64. |
Аналіз діагносту вальної роботи. Розпізнаю слова — назви дій ( 1-9, с. 85-86) |
30.01 |
Упізнає слова - назви дій. Ставить до них питання. |
|||
65. |
Добираю дієслова ( 1-10, с. 87-88). |
31.01 |
Добирає влучно дієслова для висловлення власних думок. |
|||
66. |
Використовую дієслова в мовленні ( 1-7, с. 89-90). |
01.02 |
|
|||
67. |
Розвиток зв’язного мовлення Редагування тексту. |
03.02 |
Удосконалує текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками ( без уживання термінів). |
|||
68. |
Змінюю дієслова за числами ( 1-7. с. 90-91). |
06.02 |
Змінює дієслова за числами. |
|||
69. |
Розпізнаю близькі за значенням дієслова ( 1-8, с. 92-93). |
07.02 |
Розпізнає близькі за значенням дієслова. |
|||
70. |
Розрізняю протилежні за значенням дієслова ( 1-9, с. 93-94). |
08.02 |
Розрізняє протилежні за значенням дієслова. |
|||
71. |
Спостерігаю за багатозначними дієсловами (1-9, с.95-96). |
13.02 |
|
|||
72. |
Розрізняю протилежні за значенням дієслова ( 1-10, с. 96-97). |
14.02 |
Розрізняє протилежні за значенням дієслова. |
|||
73. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова» |
15.02 |
|
|||
74. |
Розвиток зв’язного мовлення Написання смс-повідомлення |
17.02 |
Створює прості медіапродукти (смс – повідомлення). |
|||
Досліджую числівники |
||||||
75. |
Розпізнаю слова — назви чисел (1-9, с. 98-99). |
20.02 |
Розпізнає слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? |
|||
76. |
Добираю числівники ( 1-11, с. 100-101). |
21.02 |
Добирає числівники. |
|||
77. |
Утворюю числівники ( 1-12, с. 102-103). |
22.02 |
Утворює словосполучення числівників з іменниками. |
|||
78. |
Поєдную числівники з іменниками (1-8, с. 103-104). |
27.02 |
Поєднує числівники з іменниками. |
|||
79. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую числівники». |
28.02 |
|
|||
|
Досліджую службові слова |
|
|
|||
80. |
Розпізнаємо службові слова ( 1-8, с. 105-106). |
01.03 |
Упізнає в реченні службові слова. |
|||
|
Розвиток зв’язного мовлення Діалог. Реклама. |
03.03 |
Вступає в діалог. Підтримує , ініціює діалог на добре відому тему. Користується формулами мовленнєвого етикету. |
|||
82. |
Пишу службові слова окремо від інших ( 1-8, с. 106-107). |
06.03 |
Пише їх окремо від інших слів. |
|||
83. |
Використовую службові слова ( 1-14, с. 108-109). |
07.03 |
Пов`язує між собою слова за допомогою службових слів. |
|||
84. |
Розрізняю частини мови за питаннями( 1-12, с. 110-111). |
08.03 |
Розподіляє слова на групи за значенням та питаннями. Добирає самостійно 4-6 слів( різні частини мови). |
|||
85. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую службові слова». Діагностувальна робота. Диктант. |
13.03 |
|
|||
|
|
|||||
|
Досліджую речення |
|
|
|||
86. |
Аналіз диктанту. Розпізнаю речення ( 1-10, с. 112-113). |
14.03 |
Розпізнає речення за його основними ознаками. Пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування. |
|||
87. |
Досліджую розповідні речення (1—10. с. 114-115) |
15.03 |
Правильно відтворює інтонацію розповідних речень , використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма. |
|||
88. |
Розвиток зв’язного мовлення Складання тексту для реклами. |
17.03 |
|
|||
89. |
Досліджую питальні речення (1-8, с. 115-116 ) |
20.03 |
Правильно відтворює інтонацію питальних речень , використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма. |
|||
90. |
Досліджую спонукальні речення (1-8, с. 117-118 ) |
21.03 |
Правильно відтворює інтонацію спонукальних речень , використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма. |
|||
91. |
Розрізняю окличні і неокличні речення (1-7, с. 118-119) |
22.03 |
Правильно відтворює інтонацію окличних і неокличних речень. |
|||
92. |
Визначаю головні слова в реченні (1-11, с. 120-121)
|
03.04 |
Визначає головні слова в реченні. |
|||
93. |
Поширюю речення за питаннями (1-10, с. 122-123 )
|
04.04 |
Поширює речення за поданими питаннями. |
|||
|
|
|||||
94. |
Складаю речення (1- 9, с. 123) |
05.04 |
Складає і записує речення за малюнком на задану тему. |
|||
95. |
Розвиток зв’язного мовлення Складання розповіді про весну. |
07.04 |
|
|||
96. |
Складаю речення.( 10-11)с.124 |
10.04 |
Складає і записує речення за малюнком на задану тему. |
|||
97. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую речення». |
11.04 |
|
|||
98. |
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань та умінь. « Службові слова. Речення.» |
12.04 |
|
|||
Досліджую текст |
||||||
99. |
Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю текст. ( 1- 10, с. 125-126). |
17.04 |
Розпізнає текст за основними ознаками. |
|||
100. |
Добираю заголовок тексту (1-10, с. 127-128). |
18.04 |
Добирає заголовок до тексту. |
|||
101. |
Досліджую будову тексту. ( 1-10, с. 129-130).
|
19.04 |
Визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку. |
|||
102. |
Розвиток зв’язного мовлення Складання тексту за серією малюнків. |
21.04 |
Складає і записує невеликий текст за серією малюнків. |
|||
103. |
Розрізняю текст-розповідь і текст-опис( 1-9, с. 131-132). |
24.04 |
Розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення. |
|||
104. |
Виявляю слова, які прикрашають текст. ( 1-11, с. 133-134). |
25.04 |
|
|||
105. |
Прикрашаю текст. ( 1-11, с. 135-136). |
26.04 |
Знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль. |
|||
106. |
Удосконалюю текст. (1-Ю, с. 137-138). |
01.05 |
Використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми ( без уживання термінів) для зв`язку речень у тексті та уникання повторів. |
|||
107. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую текст». Діагностувальна робота. Списування.
|
02.05 |
|
|||
Повторення |
||||||
108. |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторюю вивчене (впр. 1-7, с. 139). |
03.05 |
Розпізнає частини мови. |
|||
109. |
Розвиток зв’язного мовлення Робота з деформованим текстом. |
05.05 |
|
|||
110. |
Повторюю вивчене (впр. 8-15, с. 140). |
08.05 |
Розпізнає види речень. |
|||
111. |
Закріплюю вивчене (впр. 1-6, с. 141). |
09.05 |
|
|||
112. |
Закріплюю вивчене (впр. 7-14, с. 142). |
10.05 |
|
|||
113. |
Повторюємо. Іменник. |
15.05 |
|
|||
114. |
Повторюємо написання великої букви в іменниках. |
16.05 |
|
|||
115. |
Закріплюю вивчене про прикметник. |
17.05 |
|
|||
116. |
Розвиток зв’язного мовлення Складаю речення із поданих слів |
19.05 |
|
|||
117. |
Повторюємо вивчене про дієслово. |
22.05 |
|
|||
118. |
Повторюємо вивчене про числівник. |
23.05 |
|
|||
119. |
Повторюємо вивчене про службові слова. |
24.05 |
|
|||
120. |
Закріплюю вивчене про речення . |
29.05 |
|
|||
121. |
Закріплюю вивчене про текст. |
30.05 |
|
|||
122. |
Підсумковий урок. |
31.05 |
|
|||