Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 2 класу за новою програмою НУШ
Дата уроку |
Програма О.Я. Савченко |
Примітка |
||
Тема уроку |
||||
|
Змістова лінія «Я у світі інформації» (Дані. Інформація. Моделі) |
Інформація. Дії з інформацією |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення теми за минулий рік. |
|
|
|
|
Поняття про інформацію. Кодування інформації кольорами. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова |
|
|
|
Змістова лінія «Я у світі інформації» (Дані. Інформація. Моделі) |
Об’єкт. Властивості об’єкта. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття об’єкту, його властивості. Спільні та відмінні ознаки об’єктів. |
|
|
|
Змістова лінія «Я у світі інформації» (Дані. Інформація. Моделі) |
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми для створення за змінювання графічних зображень. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Змінювання готових зображень. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображень за зразком. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Онлайнові графічні редактори. Редагування малюнків за допомогою смартфонів. |
|
|
|
Змістова лінія «Я і цифрові пристрої» |
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої для роботи з інформацією. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
|
|
|
Змістова лінія «Комунікація та співпраця» |
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання), слухання мелодій (музичне мистецтво). |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою. |
|
|
|
Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві» |
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Початкові уявлення про Інтернет. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Саморегуляція під час роботи з цифровими пристроями. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пін-коди і паролі (текстові, графічні, цифрові, тактильні, фотопаролі, паролі-зображення тощо), їх призначення та доцільне використання |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Авторство контенту (власне і чуже). Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні. Програмні засоби, які полегшують спілкування з людьми із особливими потребами. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук зображень в Інтернеті. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. Емотикони, інформаційні знаки. |
|
|
|
Змістова лінія «Моя цифрова творчість» |
Лінійні алгоритми. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігрові вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища «Сходинки до інформатики» (гра «Садівник») |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Створення простих лінійних алгоритмів учнями. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення малюнку на основі лінійного алгоритму. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Електронні тексти. Шрифт. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів. Форматування тексту на основі лінійного алгоритму вчителя. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Збереження інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді інструкційної картки. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів. Презентування власних ідей, думок та інформаційних продуктів перед аудиторією. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Інструктаж з БЖД. Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
|
Вчитель інформатики _________ ___________________